Huilend. Frenkie krijgt een rol met meer vrijheid en voetbalt plots veel beter.quote:Op zondag 9 februari 2020 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Hoe zou Henk Hoijtink deze eerste helft hebben zitten kijken? @:el-stinho
Als je dat niet ziet, dan moet je die fluit in je reet stoppen,quote:
Heet jij toevallig Marcel Maijer?quote:Op zondag 9 februari 2020 22:59 schreef hoekandit het volgende:
Lekkere wedstrijd, met een sterk spelende Frenkie
quote:Op zondag 9 februari 2020 23:12 schreef Bolasie het volgende:
Wedstrijd heb ik niet gezien, maar ik heb genoten van Frenkie de Jong.
quote:Op zondag 9 februari 2020 23:12 schreef Bolasie het volgende:
Wedstrijd heb ik niet gezien, maar ik heb genoten van Frenkie de Jong.
Ik zie op een website dat een Nederlander gescoord heeft dus ik schreeuw het huis bij elkaartwitter:TStockstaartje twitterde op zondag 09-02-2020 om 21:19:23@ZS_Voetbal Lekker dan!!!!💪🏻 kijk naar matchcenter van Barcelona. Schreeuwde men huis bij elkaar toen ik hoorde dat Frenkie scoorde. reageer retweet
Lieverd, twee keer geel kan je niet terugdraaien met de VAR.quote:Op maandag 10 februari 2020 08:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Die scheids bij Barca![]()
Goal niet afgekeurd na duwen Lenglet, Fekir rood overdreven en Messi geen pingel nadat hij met beide handen wordt vastgepakt.
Is het nou zo moeilijk om te zien met zo’n var erbij?
In dat geval had je ook geen var nodig. Die scheids loopt zelf achter Fekir aan.quote:Op maandag 10 februari 2020 08:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lieverd, twee keer geel kan je niet terugdraaien met de VAR.
In Spanje zijn ze daar gewoon wat feller op. Die dulden veel minder snel tegenspraak.quote:Op maandag 10 februari 2020 08:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
In dat geval had je ook geen var nodig. Die scheids loopt zelf achter Fekir aan.
Laat hem gewoon met rust.
En dan nog, wat maakt een half handje nou uit?
Dat blijkt wel ja.quote:Op maandag 10 februari 2020 08:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In Spanje zijn ze daar gewoon wat feller op. Die dulden veel minder snel tegenspraak.
Getafe haalt zelden een resultaat tegen top 3-ploegen, dus mocht het voor ze verkeerd aflopen zou ik er niet teveel conclusies aan verbinden. Valencia-thuis is het ultieme representatieve.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:53 schreef Coco. het volgende:
Barcelona - Getafe 16:00
Ik adviseer alle Ajacieden te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |