Lieverd, twee keer geel kan je niet terugdraaien met de VAR.quote:Op maandag 10 februari 2020 08:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Die scheids bij Barca![]()
Goal niet afgekeurd na duwen Lenglet, Fekir rood overdreven en Messi geen pingel nadat hij met beide handen wordt vastgepakt.
Is het nou zo moeilijk om te zien met zo’n var erbij?
In dat geval had je ook geen var nodig. Die scheids loopt zelf achter Fekir aan.quote:Op maandag 10 februari 2020 08:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lieverd, twee keer geel kan je niet terugdraaien met de VAR.
In Spanje zijn ze daar gewoon wat feller op. Die dulden veel minder snel tegenspraak.quote:Op maandag 10 februari 2020 08:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
In dat geval had je ook geen var nodig. Die scheids loopt zelf achter Fekir aan.
Laat hem gewoon met rust.
En dan nog, wat maakt een half handje nou uit?
Dat blijkt wel ja.quote:Op maandag 10 februari 2020 08:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In Spanje zijn ze daar gewoon wat feller op. Die dulden veel minder snel tegenspraak.
Getafe haalt zelden een resultaat tegen top 3-ploegen, dus mocht het voor ze verkeerd aflopen zou ik er niet teveel conclusies aan verbinden. Valencia-thuis is het ultieme representatieve.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:53 schreef Coco. het volgende:
Barcelona - Getafe 16:00
Ik adviseer alle Ajacieden te kijken.
Laat Barcelona maar 5-0 winnen zodat we krantenkoppen zoals 'Ajax-opponent beleeft een slechte generale' en dat soort meuk krijgenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:53 schreef Coco. het volgende:
Barcelona - Getafe 16:00
Ik adviseer alle Ajacieden te kijken.
Over makkelijk geld verdienen gesproken.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:00 schreef chufi het volgende:
Wat nou weer .. allemaal een nr 11 Dembele shirt .. wat is dat nu weer
Aad is ook wakker.twitter:aad300 twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 16:12:34Wat een schopploeg is dat zeg @GetafeCF @AFCAjax moet echt oppassen tegen die ploeg donderdag @ZiggoSport nu #BarGet reageer retweet
Hahahahahahaahahahahaquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:14 schreef Bolasie het volgende:
Aad is ook wakker.twitter:aad300 twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 16:12:34Wat een schopploeg is dat zeg @:GetafeCF @:AFCAjax moet echt oppassen tegen die ploeg donderdag @:ZiggoSport nu #BarGet reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |