Thanks voor de tip, quiche allang niet meer gehad/gemaakt. Smaakt ook nog lekker koud.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik had een quiche met prei en guyere. Was prima.
Zo weinig vrije woensdagenquote:Op zondag 2 februari 2020 20:08 schreef Aure het volgende:
Ha die LeinWij moeten nog eens naar de dierentuin
Ik lag op bed.quote:
Ik keek blacklist.. seizoen 6.quote:
Ik ookquote:
Het was echt super gezelligquote:Op zondag 2 februari 2020 21:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Het klinkt alsof jullie een fijne meet hadden! Leuk om de verhalen en beschrijvingen te lezen!
Hoe was jouw weekend? Jij had toch ook een gezellig “even weg” weekend?quote:Op zondag 2 februari 2020 21:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Het klinkt alsof jullie een fijne meet hadden! Leuk om de verhalen en beschrijvingen te lezen!
Leuk jaquote:Op zondag 2 februari 2020 18:34 schreef Blues het volgende:
@:Tele6 mijn DM staat open voor het paarsche koppie van A![]()
/zoonlief had ook alle kleuren van de regenboog, heb heel wat afge-experimenteerd bij hem, zo leuk!
Wauw hahaquote:Op zondag 2 februari 2020 18:55 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik ben nu ook wel benieuwd naar het paars
Ik maakte ooit stiekem mijn broertje zn haar telefooncelgroen voor dat hij naar school ging.
Voordat mijn moeder uit bed was was hij weg.
Toen werd ze smiddags door de rector gebeld dat dit echt belachelijk was en dat ie niet meer zo naar school hoefde te komen.
Mijn moeder had echt no clue... En ziet overigens vandaag de dag nog steeds niet waarom je dat niet zou kunnen doen als je een jaar of 14 bent
Gelukkig was het uitwasbaar
Hij was groener dan groen.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wauw haha![]()
Was hij blond? Want anders zag je er toch amper wat van? We hebben bij A wel geprobeerd om donkerpaars over donkerblond heen te doen, maar daar zag je dus al amper wat van.
Oh ja, van die spuitbusverf zit meer op je haar dan erin, dus dan maakt je haarkleur niet zo uit. Maar dat is wel plakkerig en geeft af idd.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hij was groener dan groen.
Echt de kleur van de oude telefooncel.
Maar uit een spuitbus dus dat zie je misschien net even beter dan echte haarverf.
(Geeft ook meer af... maar goed dat was achteraf niet zo erg dus)
Stoer dat hij zijn haar zo wil kleurenquote:Op zondag 2 februari 2020 22:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh ja, van die spuitbusverf zit meer op je haar dan erin, dus dan maakt je haarkleur niet zo uit. Maar dat is wel plakkerig en geeft af idd.
A wil dat de kleur in z'n haar blijft, dus dan moet je met ander spul aan de slag en ook beter uitkijken dat je geen andere dingen raakt met de verf, want die gaat er niet zomaar af.
Alsnog moeten we over een paar weken wel bijkleuren, want de verf is semipermanent. Nu is het paars, maar het wast langzaam uit naar blauw en dan groen![]()
Gelukkig word ik er steeds handiger in
Nou ja je hebt dood en dood. Het was van het bleken echt dof, en stro zeg maar.quote:
Ik werkte vroegen bij postnl en daar hadden we echt super fijne regenpakken. Misschien valt daar het merk van te achterhalen.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:38 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag 3x nat geregend. @:sigme wat is het merk van jouw regenbroek? En nog een aanrader waar aan te schaffen?
Ik haalde meestal zo een op toen ik op het land werkte. Hele dikke broeken, ook als je 8km door natte bieten liep of door natte lelies kroop bleef je behoorlijk droog.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:38 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag 3x nat geregend. @:sigme wat is het merk van jouw regenbroek? En nog een aanrader waar aan te schaffen?
Dit lijkt me zo fantastischquote:Op zondag 2 februari 2020 23:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat fijn om te lezen over jullie hele gezellige avond gisteren![]()
Welterusten vanuit Keulen. Morgen km's maken op de grootste snoepbeurs ter wereld.
Mja voor een eerste keer leek dit me handig.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh ja, van die spuitbusverf zit meer op je haar dan erin, dus dan maakt je haarkleur niet zo uit. Maar dat is wel plakkerig en geeft af idd.
A wil dat de kleur in z'n haar blijft, dus dan moet je met ander spul aan de slag en ook beter uitkijken dat je geen andere dingen raakt met de verf, want die gaat er niet zomaar af.
Alsnog moeten we over een paar weken wel bijkleuren, want de verf is semipermanent. Nu is het paars, maar het wast langzaam uit naar blauw en dan groen![]()
Gelukkig word ik er steeds handiger in
https://www.bever.nl/p/be(...)001.html?colour=4169quote:Op zondag 2 februari 2020 23:38 schreef Isabeau het volgende:
ja, was ook leuk. Alsof ik weer twintig was, met vrienden uit m'n studententijd. En heerlijk geslapen!quote:Op zondag 2 februari 2020 21:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe was jouw weekend? Jij had toch ook een gezellig “even weg” weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |