Gozer heeft allesquote:Op zondag 2 februari 2020 17:30 schreef PicoMMP het volgende:
Schiettent
Zonder die mof op doel was het 5-0
okquote:Op zondag 2 februari 2020 17:31 schreef zoekeenleven het volgende:
toch denk ik nogsteeds dat Psv gaat winnen
Zit je aan de magnesiumpillen?quote:Op zondag 2 februari 2020 17:31 schreef zoekeenleven het volgende:
toch denk ik nogsteeds dat Psv gaat winnen
zuur voor Ajaxquote:Op zondag 2 februari 2020 17:30 schreef Zeroku het volgende:
Met Zoet in de goal was dit al 4-0 geweest.
Die kan er echt helemaal niets vanquote:Op zondag 2 februari 2020 17:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Gravenberg mag wel gewisseld worden
Ja, tot nu is het niet meer dan opvulspeler.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die kan er echt helemaal niets van
Babel kun je niet los zien van het woord "heupschot".quote:
Leuk voor Zwolle zonder Sangoyquote:Op zondag 2 februari 2020 17:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Babel kun je niet los zien van het woord "heupschot".²
Zelf dat is twijfelachtigquote:Op zondag 2 februari 2020 17:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, tot nu is het niet meer dan opvulspeler.²
Hij speelt wel hoorquote:
Die bounced met zijn weke lichaampje nu langs de lijnen van een voetbalveld in Tottenham.quote:
Hij kan bij Ajax komen bankzitten, goede wissels zijn nuttigquote:Op zondag 2 februari 2020 17:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Zielig eigenlijk voor zo'n mooie speler als Ihattaren.²
ditquote:Op zondag 2 februari 2020 17:35 schreef Saekerhett het volgende:
Gvd Promes, doe dan ook niet zo achterlijk.
laatste bezoek: 20 seconden geleden.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De brokstukken van onlogisch zijn nog niet opgeraapt.
Neu, die eredivisie winnen ze gewoon.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:37 schreef Themeparktommy het volgende:
Straks de hele basis 11 op de tribune bij Ajax, dan word je gewoon 4e
En, beetje lekker toeven op de Antillen?quote:
quote:Op zondag 2 februari 2020 17:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
PSV heeft een GROOT PROBLEEM
@:zipportal
Eind februari pas maatquote:Op zondag 2 februari 2020 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En, beetje lekker toeven op de Antillen?²
Speelt vandaag niet slecht, maar vooral balletjes opzij en terug. Nog te weinig diepgang.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik zie nog niks van het talent van die Gravenberg
BLOMMED.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je vanochtend genoten van ons aller Willem II?
Hahaha. hij speelt dramatisch vandaag. Het is dat je noodgedwongen Veltman en Promes moest wisselen, anders was hij er wellicht in de rust al uit gegaan, waarschijnlijk voor Alvarezquote:Op zondag 2 februari 2020 17:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Speelt vandaag niet slecht, maar vooral balletjes opzij en terug. Nog te weinig diepgang.
Ah, en je oefent je Antilliaans vast. Slim.quote:
Blom had een GROOT PROBLEEM. Al was ik blij dat hij werd gewisseld. Blom is geen vriend van ons.quote:
Dit gaat niet goed tegen Getafe, Jr.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een enorm matige pot, Ajax is erg slordig maar gelukkig is PSV echt hemeltergend. Geloof niet dat ik ooit eerder zo'n zwak PSV in de ArenA heb gezien.
Nee met zoveel blessures heb ik daar ook weinig vertrouwen in.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit gaat niet goed tegen Getafe, Jr.
Zeker niet met deze blessurebank. Die EL kan je vergeten.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit gaat niet goed tegen Getafe, Jr.
Een pot onder Cocu was ook ontzettend belabberd. Maar dat was meer angst dan onkunde. Nu is het gewoon om te janken.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een enorm matige pot, Ajax is erg slordig maar gelukkig is PSV echt hemeltergend. Geloof niet dat ik ooit eerder zo'n zwak PSV in de ArenA heb gezien.
Die Eiting is het ook niet echt hè?quote:Op zondag 2 februari 2020 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vind Ajax best ok eigenlijk. Het is zorgwekkend dat je niet met 2/3-0 gaat rusten terwijl je nog maar 1 wisselmogelijkheid hebt.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jaquote:
Jij komt nooit in de ArenA.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geloof niet dat ik ooit eerder zo'n zwak PSV in de ArenA heb gezien.
Met A team al lastig zat ja, nu kun je beter afmelden.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:44 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zeker niet met deze blessurebank. Die EL kan je vergeten.
jaquote:Op zondag 2 februari 2020 17:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het is nog niet gedaan?
Wel hoor. Dit is gespeeld.
Ja.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:46 schreef fetX het volgende:
Wat een frustrerende pot voor Ihattaren trouwens.
Maar hopen dat Ziyech weer snel terug is.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee met zoveel blessures heb ik daar ook weinig vertrouwen in.
Die gaat niet verlengen gok ik zomaarquote:Op zondag 2 februari 2020 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja.
Zonder Malen en Bergwijn is ie eigenlijk de enige van PSV die enige klasse heeft. En die jongen is pas 17...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |