SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja dat is wel hard aangekomen die uitschakelingquote:Op zondag 2 februari 2020 12:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb het idee dat Ajax sinds de uitschakeling in de CL een beetje gedemotiveerd is geraakt. Potjes tegen Groningen en Sparta boeien dan wat minder. Ik denk dat ze nu PSV wel een klap willen geven en kwalitatief is Ajax gewoon veel beter. Aan de instelling zal het niet liggen vandaag.![]()
Hoop dat Ajax vertrouwen kan halen tegen Getafe, ik verwacht dat Ajax meer potten kan breken dan AZ in de EL.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Dan maar aan de opstelling...quote:Op zondag 2 februari 2020 12:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb het idee dat Ajax sinds de uitschakeling in de CL een beetje gedemotiveerd is geraakt. Potjes tegen Groningen en Sparta boeien dan wat minder. Ik denk dat ze nu PSV wel een klap willen geven en kwalitatief is Ajax gewoon veel beter. Aan de instelling zal het niet liggen vandaag.![]()
Ach die jongen heeft in Rusland gezeten. Heel Nederland is dan een nietige regio.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:21 schreef Adames het volgende:
Ajax psv blijft toch een derby
-quincy promes![]()
Ik hoop op Traore, en geef Carel maar een kans naast Gravenberch en DonnyOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Kwinsie is zo dom.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:21 schreef Adames het volgende:
Ajax psv blijft toch een derby
-quincy promes![]()
Geeft samen met Depay het perfecte voorbeeld waarom de grenzen dicht moeten.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Maar straks wel juichen als hij er drie in knalt.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kwinsie is zo dom.![]()
Geeft samen met Depay het perfecte voorbeeld waarom de grenzen dicht moeten.
Je bent zeker ook geen racist?![]()
Ik ben zeker ook geen racist.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar straks wel juichen als hij er drie in knalt.
Je bent zeker ook geen racist?Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2020 14:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kwinsie is zo dom.![]()
Geeft samen met Depay het perfecte voorbeeld waarom de grenzen dicht moeten.![]()
![]()
Dit gaat me een potje worden. Zonder Daley, David en Hakim. En zij zonder Bergie. Benieuwd naar het niveau.![]()
Ik zou wel willen weten wat voor onzin jij uitkraamt als er een camera op je staat gericht.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kwinsie is zo dom.![]()
Geeft samen met Depay het perfecte voorbeeld waarom de grenzen dicht moeten.
Achterlijke kneus ben je.![]()
Ik ben geen ajacied of lamp, maar voel wel enige spanning. Ik denk omdat de andere wedstrijden vandaag niet geweldige affiches zijn. Maar denk wel dat Ajax dit gaat winnen. Als de eerste goal binnen 10 minuten valt lopen ze er overheen, ook zonder Daley, Hakim en Neres.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
alleen is volgens jou post volk van buiten de grenzen dom. dat klinkt eigenlijk best racistisch.quote:proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
@GGMM @onlogisch @Lenny_Leonard @Caland @Scrummie2.1quote:Op zondag 2 februari 2020 15:28 schreef manny het volgende:
[..]
alleen is volgens jou post volk van buiten de grenzen dom. dat klinkt eigenlijk best racistisch.![]()
Jouquote:Op zondag 2 februari 2020 15:28 schreef manny het volgende:
[..]
alleen is volgens jou post volk van buiten de grenzen dom. dat klinkt eigenlijk best racistisch.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Wat is de volledige opstelling?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Van Promes ben ik nog verbaasd dat hij weet ik welk goal hij moet scoren.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Martinez weer achterinquote:
quote:Op zondag 2 februari 2020 15:37 schreef PicoMMP het volgende:
We zijn beiden lekker aan het ninja-editen
Kom je niet naar de pijp zo?quote:Op zondag 2 februari 2020 15:37 schreef PicoMMP het volgende:
We zijn beiden lekker aan het ninja-editenJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Dank
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Wellicht loop ik even naar de groene vlinder.quote:
Maar gister teveel gezopen dus beslis zo.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Er komen twee vrienden bij mij kijken, geen zin om de kroeg in te gaan.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wellicht loop ik even naar de groene vlinder.
Maar gister teveel gezopen dus beslis zo.![]()
Ook prima.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Er komen twee vrienden bij mij kijken, geen zin om de kroeg in te gaan.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Klopt. Het was nooit goed geweest.quote:
Ik denk dat dit wel een goed middenveld is om Ihatarren af te stoppen. Dat is eigenlijk je enige zorg defensief gezien.![]()
Ik had wel met Traoré begonnen ipv Babel.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klopt. Het was nooit goed geweest.
Ik denk dat dit wel een goed middenveld is om Ihatarren af te stoppen. Dat is eigenlijk je enige zorg defensief gezien.Oh.![]()
Bitterballenquote:![]()
Kaboutertje tegen de kater
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Moet jij wetenquote:Op zondag 2 februari 2020 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had wel met Traoré begonnen ipv Babel.![]()
Da's 5 minuutjes van mn huisquote:Op zondag 2 februari 2020 15:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wellicht loop ik even naar de groene vlinder.
Maar gister teveel gezopen dus beslis zo.Is dat een beetje sfeer daar?
![]()
Ja is wel leuk hoor. Wel yuppisch, maar dat is heel Amsterdam.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:00 schreef Drxx het volgende:
[..]
Da's 5 minuutjes van mn huisIs dat een beetje sfeer daar?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: