Ik zag iemand tweeten dat ze heel snel er doorheen gingen. Het is tot 21:00 dus misshien is alles al geweestquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij deze: ik heb de stream voor Armeniė aangezetDenk ik althans. Heb nog geen optreden gezien
Ik heb ook geen idee wat ze nu precies aan het doen zijn, maar ik blijf het nog even proberenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:28 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
Ik zag iemand tweeten dat ze heel snel er doorheen gingen. Het is tot 21:00 dus misshien is alles al geweest
Er komt zo nog wel een gedrocht aan, een bop en een waarschijnlijke winaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind tot nu toe alleen dat nummer van die Rybak echt leuk
Trump toch een trendsetterquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:30 schreef Em31 het volgende:
Waarom maken Noorse meisjes zichzelf vaak zo oranje.
Ah wordt nog wel leuk dan zoquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Er komt zo nog wel een gedrocht aan, een bop en een waarschijnlijke winaar.
Niet deze
I am sorryquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
Wel aardig, maar heb er niet heel erg veel mee. Beetje Black Smoke-achtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Duitsland? Vond ik een stuk beterquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:34 schreef Momo het volgende:
[..]
I am sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Die vond ik toen heel leukquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:34 schreef ato het volgende:
[..]
Van Duitsland? Vond ik een stuk beter
Die vond ik dan weer helemaal niks toenquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:37 schreef Momo het volgende:
Valt mij trouwens op dat Duncan nergens optreed bij NSFs
Maar wel af en toe. Duncan helemaal niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
InderdaadWas ook niet bij alle winnaars toch dat ze dat veel deden? Netta kwam wel vaak opdagen overal.
Ja zo jammer, hoopte ik echt heel erg opquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:37 schreef Momo het volgende:
Valt mij trouwens op dat Duncan nergens optreed bij NSFs
Toch weer voor een paar miljoen mensen je nieuwe single promotenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:39 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ja zo jammer, hoopte ik echt heel erg op
Nee klopt, maar hoeft niet natuurlijk. Salvador kwam ook nergens (al had die ook wel een excuus met zijn hart), maar Jamala zag je volgens mij ook nergens in NSF's.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar wel af en toe. Duncan helemaal niet.
Misschien nog in Zweden.. maar denk het eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar wel af en toe. Duncan helemaal niet.
Daarvan dacht ik dat niemand haar wildequote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee klopt, maar hoeft niet natuurlijk. Salvador kwam ook nergens (al had die ook wel een excuus met zijn hart), maar Jamala zag je volgens mij ook nergens in NSF's.
Snap ze welquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daarvan dacht ik dat niemand haar wilde
Ik ook, en niet eens stiekemquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:41 schreef Cee het volgende:
Ik wil deze stiekem het liefst naar Rotterdam.![]()
Ja dit inderdaadquote:
Ja dat vind ik dus stomquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:42 schreef lashatumbai het volgende:
Dit zie ik echt zo de televoting winnen in Mei. Voor zoveel mensen is dit het songfestival. Net zoals Denemarken in 2018 de halve finale won.
Oh schaamsmiley kan weg; ik ben dus niet de enigequote:
Veel vuurwerk ? Kan geregeld wordenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:43 schreef Cee het volgende:
Het mist alleen nog één laatste klapper, dit nummer.
Dit vind ik ook wel. Een dergelijk nummer er tussen is wel leukquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:44 schreef ato het volgende:
Ik vind dit leuk hoor, vrolijke ESF cliché nummers horen er toch bij.
Heerlijk.
Kan nog aan gewerkt worden.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:43 schreef Cee het volgende:
Het mist alleen nog één laatste klapper, dit nummer.
Toch nog medestandersquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:45 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Dit vind ik ook wel. Een dergelijk nummer er tussen is wel leuk
Oh het is een jumpsuitquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die dit een mooie jurk vindt
Deur openen naar het publiek was wel aardig, maar dat deed het Deense psychobuurmeisje vorig jaar al natuurlijkquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:48 schreef grazz het volgende:
Staging vind ik ook niet goed gekozen voor dit lied. Het mag er wat frisser uitzien
Ik vind het wel een lievig liedje, maar een beetje te zwakjes overall; liet niet echt een indruk achterquote:
Bedankt voor het melden!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:54 schreef Em31 het volgende:
Volgende nummer in Litouwen is The Roop voor de fans
Deed mij daar ook gelijk aan denken ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |