Inderdaadquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:37 schreef Momo het volgende:
Valt mij trouwens op dat Duncan nergens optreed bij NSFs
Maar wel af en toe. Duncan helemaal niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
InderdaadWas ook niet bij alle winnaars toch dat ze dat veel deden? Netta kwam wel vaak opdagen overal.
Ja zo jammer, hoopte ik echt heel erg opquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:37 schreef Momo het volgende:
Valt mij trouwens op dat Duncan nergens optreed bij NSFs
Toch weer voor een paar miljoen mensen je nieuwe single promotenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:39 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ja zo jammer, hoopte ik echt heel erg op
Nee klopt, maar hoeft niet natuurlijk. Salvador kwam ook nergens (al had die ook wel een excuus met zijn hart), maar Jamala zag je volgens mij ook nergens in NSF's.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar wel af en toe. Duncan helemaal niet.
Misschien nog in Zweden.. maar denk het eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar wel af en toe. Duncan helemaal niet.
Daarvan dacht ik dat niemand haar wildequote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee klopt, maar hoeft niet natuurlijk. Salvador kwam ook nergens (al had die ook wel een excuus met zijn hart), maar Jamala zag je volgens mij ook nergens in NSF's.
Snap ze welquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daarvan dacht ik dat niemand haar wilde
Ik ook, en niet eens stiekemquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:41 schreef Cee het volgende:
Ik wil deze stiekem het liefst naar Rotterdam.![]()
Ja dit inderdaadquote:
Ja dat vind ik dus stomquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:42 schreef lashatumbai het volgende:
Dit zie ik echt zo de televoting winnen in Mei. Voor zoveel mensen is dit het songfestival. Net zoals Denemarken in 2018 de halve finale won.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |