SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
De tegenstander ontvangen?quote:Op zondag 2 februari 2020 08:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag bestuurskamer dienst bij het voetballen, dus de tegenstander ontvangen voor en na de wedstrijd. Deze tegenstander heeft in december een speler verloren die om het leven gebracht is..
Ze leeft nog, en zit nu heel klef de hele tijd bij haar mannetje. Maar verder doet ze eigenlijk niks meer.quote:Op zondag 2 februari 2020 09:37 schreef Melting het volgende:
Hoe is het met de vogeltjes, Raf?
Is die ene er weer bovenop gekomen?
Je hebt het beste met ze voor. Dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 2 februari 2020 09:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ze leeft nog, en zit nu heel klef de hele tijd bij haar mannetje. Maar verder doet ze eigenlijk niks meer.
Maar pak haar af en toe even apart nu om een kwartier - half uur te knuffelen.
Dodo die ik ben
En heel lullig gezegd ben ik zo blij dat het Spruitje niet is.quote:Op zondag 2 februari 2020 09:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt het beste met ze voor. Dat is het belangrijkste.
Dat is een bijzonder vogeltje ja. Ik heb hem gezien.quote:Op zondag 2 februari 2020 09:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En heel lullig gezegd ben ik zo blij dat het Spruitje niet is.
Als die kapot zou gaan zou ik echt breken denk ik. Al ruim 7 jaar mijn trutje
Het is de 1e wedstrijd na dit gebeuren. Even overleggen kan geen kwaad.quote:Op zondag 2 februari 2020 09:42 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
En triest van die ene speler, maar het is alweer februari. Moet je daar nu nog bij stil staan?
Nog een jaar of 10 te gaan hoop ik.quote:Op zondag 2 februari 2020 09:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is een bijzonder vogeltje ja. Ik heb hem gezien.
Al zal dat moment ook een keer komen.
Jij gaat voor de bitterballen?quote:Op zondag 2 februari 2020 09:57 schreef just me het volgende:
[..]
Het is de 1e wedstrijd na dit gebeuren. Even overleggen kan geen kwaad.
Bestuur wordt ontvangen met 'n kopje koffie voor de wedstrijd, in de rust en na de wedstrijd. Na de wedstrijd zal het een drankje zijn en bitterballen
Dat beestjes dat met je kunnen doen hè?quote:Op zondag 2 februari 2020 09:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nog een jaar of 10 te gaan hoop ik.
Maar de hechting die je met zo'n beestje al krijgt. bizar.
Toen Binky en Pino dood gingen heb ik daar echt dagen last van gehad, maar die had ik veel minder lang.
Ik zou zo graag een Rottweiler willen. Maar ben niet alfa genoeg en ik wil tzt weer fulltime werken, dus dan kan dat niet. Zijn echt zulke lieve honden, mits goed opgevoed.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat beestjes dat met je kunnen doen hè?
Dat is ook 1 van de redenen dat ik geen huisdier neem.
Het zijn net kinderenquote:Op zondag 2 februari 2020 10:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zou zo graag een Rottweiler willen. Maar ben niet alfa genoeg en ik wil tzt weer fulltime werken, dus dan kan dat niet. Zijn echt zulke lieve honden, mits goed opgevoed.
Ah, dacht dat de competitie al lang weer hervat was.quote:Op zondag 2 februari 2020 09:57 schreef just me het volgende:
[..]
Het is de 1e wedstrijd na dit gebeuren. Even overleggen kan geen kwaad.
Bestuur wordt ontvangen met 'n kopje koffie voor de wedstrijd, in de rust en na de wedstrijd. Na de wedstrijd zal het een drankje zijn en bitterballen
Wel een saaie omgeving.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Aardig modderparcours bij het veldrijden, altijd leuk om zulke wedstrijden te kijken. Lekker de hele dag op de bank kijken
Het is een vliegveld, vreselijke omgeving. Dan ben je in Zwitserland en dan pak je een vlak terrein...quote:Op zondag 2 februari 2020 11:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel een saaie omgeving.
Is dat een veld naast een industrieterrein of een vliegveld?
Ik dacht al iets van hangars te zien.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is een vliegveld, vreselijke omgeving. Dan ben je in Zwitserland en dan pak je een vlak terrein...
Nu met die modder is het net wat leuker dan gisteren
Ik ben vannacht voor mijn bed...quote:Op zondag 2 februari 2020 17:50 schreef Rafeiro het volgende:
Iedereen is vannacht toch wel voor de 49'ers?
Wie?quote:Op zondag 2 februari 2020 17:50 schreef Rafeiro het volgende:
Iedereen is vannacht toch wel voor de 49'ers?
Alleen als zij ons (financieel) steunen. Voor wat, hoort wat!quote:Op zondag 2 februari 2020 19:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
49'ers in de superbowl. Puur op de naam
Goedemorgen.quote:
Ik zit ook volop te genieten achter mijn bureau.quote:Op maandag 3 februari 2020 05:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Hiep hoi, we mogen weer!![]()
quote:Op maandag 3 februari 2020 08:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zit ook volop te genieten achter mijn bureau.
Goedemorgen
Goedemorgen.quote:Op maandag 3 februari 2020 08:10 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ook vanachter mijn bureau
Ik ben in een oppergoede bui, zo golfenquote:Op maandag 3 februari 2020 09:00 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen.
Maar je bent niet te genieten, just me?
Veel plezier.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben in een oppergoede bui, zo golfen
Dat heb jij echt vaak he?quote:Op maandag 3 februari 2020 13:02 schreef Rafeiro het volgende:
De tering, hoe irritant kan de hik zijn.
weer iets geleerd vandaagquote:Op maandag 3 februari 2020 14:59 schreef just me het volgende:
Bij mijn buren hebben ze een hele grote kastanjeboom gekandelaberd. Nu zijn ze bezig de takken te verpulveren, fijn geluid voor je oren
en ik kon eindelijk een duur woord gebruikenquote:
Ik had nog nooit van dat woord gehoord.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:46 schreef just me het volgende:
[..]
en ik kon eindelijk een duur woord gebruiken
Ja johquote:Op maandag 3 februari 2020 16:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van dat woord gehoord.Is het gewoon een duur woord voor kortwieken?
Weer wat geleerdquote:Op maandag 3 februari 2020 16:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ja joh
Kandelaberen is een snoeitechniek waarbij de takken van een boom tot op de gesteltakken van een boom worden afgezaagd, waardoor de boom het uiterlijk van een kandelaber krijgt. Kandelaren is het fors terugsnoeien tot net voor de hoofdstam van een boom.
Bruine beren, grizzlyberen, kandelaberen. Ik vind 'm goedquote:
Doodsverwensing!quote:
Lesboek rijbewijs C zodat je de vrachtwagen zelf even weg kunt zetten?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:41 schreef Symphonic het volgende:
Er staat denk een vrachtwagen op de netwerkkabel vandaag
Ik ga maar een boek uit de kast pakken.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lesboek rijbewijs C zodat je de vrachtwagen zelf even weg kunt zetten?
Mag dat nog wel na de Brexit?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Reina del Cid komt mid juni weer naar Europa, en dus ook naar Amsterdam 🎉👏🍾
Ook naar Londen, en aangezien er dan een rechtstreekse trein rijdt (zonder overstap in Brussel), is dat ook nog het overwegen waard...
Er verandert tot eind 2020 helemaal niks.quote:
Ik hoorde vanochtend op de radio dat vroeg boeken loont. (kan honderden euro's schelen)quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Reina del Cid komt mid juni weer naar Europa, en dus ook naar Amsterdam 🎉👏🍾
Ook naar Londen, en aangezien er dan een rechtstreekse trein rijdt (zonder overstap in Brussel), is dat ook nog het overwegen waard...
Ik boek vrijwel altijd zodra ik weet waar ik naartoe moet/wil. De kans dat prijzen daarna stijgen is vele malen groter dan dat prijzen gaan dalen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoorde vanochtend op de radio dat vroeg boeken loont. (kan honderden euro's schelen)
Wel lekker rustig.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben al maanden aan 1 kant geen buren, ik ben erg benieuwd wanneer daar eens wat gaat gebeuren
Genoeg mensen die avonddienst hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:12 schreef DJ11 het volgende:
Je doet sowieso iets niet goed als je steevast 's nachts om 02:00 uur nog je hond moet uitlaten.
dat wel, maar het wordt tijd dat hij zijn snuit dichthoudt 's nachts.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Genoeg mensen die avonddienst hebben.
Muilkorf 'm!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wel, maar het wordt tijd dat hij zijn snuit dichthoudt 's nachts.
Dan moet je geen hont nemenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Genoeg mensen die avonddienst hebben.
Sorry, ik schreef hond, waar ik natuurlijk hont bedoelde.quote:
Stop de tijd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:54 schreef DJ11 het volgende:
Sorry, ik schreef hond, waar ik natuurlijk hont bedoelde.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Stop de tijd.
Ik zet geen jokers in.
dat zal toch een garpje geweest zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sorry, ik schreef hond, waar ik natuurlijk hont bedoelde.![]()
Een paar jaar geleden had je van die figuren op FOK! die pislink werden als je hont schreef.
quote:
't Is hier al droog.quote:
hier nog steeds sjagrijnige regenquote:
*stuur droogte naar just me*quote:
ff harder sturenquote:
Sterkte met je moeder...quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:25 schreef Melting het volgende:
Aloha.
Ik ben deze week minder in het topic in de avonden, omdat mijn moeder in het ziekenhuis ligt en ik er soms op bezoek ga. Maar ik draai deze week nog wel een keer hoor.
Oh, dat is vervelend. Hopelijk is ze snel thuis. Sterktequote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:25 schreef Melting het volgende:
Aloha.
Ik ben deze week minder in het topic in de avonden, omdat mijn moeder in het ziekenhuis ligt en ik er soms op bezoek ga. Maar ik draai deze week nog wel een keer hoor.
Sterkte met je moeder. Dat is (even, lees: altijd) belangrijker dan draaien.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:25 schreef Melting het volgende:
Aloha.
Iemand hier in de buurt heeft een autoalarm die soms om drie uur 's nachts afgaatquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Iemand hier in de buurt vindt het nodig om om twee uur ‘s nachts z’n hond los te laten op de groenstrook hier voor ons huis. Vervolgens moet de hond tig keer geroepen en gefloten worden, waar ik elke nacht weer van wakker schrik.
Beterschap voor je moeder en sterkte voor allen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:25 schreef Melting het volgende:
Aloha.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:25 schreef Melting het volgende:
Aloha.
Sterktequote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:25 schreef Melting het volgende:
Aloha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Goedemorgen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 07:38 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Mooie tijd, om 8 uur naar de garage voor onderhoud.
Heb je goed kunnen slapen of ben je veel met moeders bezig in je hoofd ?quote:
Ik dacht altijd dat je een mens was, maar je bent kennelijk een auto?quote:Op woensdag 5 februari 2020 07:38 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Mooie tijd, om 8 uur naar de garage voor onderhoud.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 05:22 schreef Rafeiro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je een mens was, maar je bent kennelijk een auto?
Matig geslapen. Toch teveel met moeders in mijn hoofd gezeten.quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:58 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je goed kunnen slapen of ben je veel met moeders bezig in je hoofd ?
Sterkte met je moeder.quote:Op woensdag 5 februari 2020 13:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Matig geslapen. Toch teveel met moeders in mijn hoofd gezeten.
Sterkte en beterschap voor je moeder!quote:Op woensdag 5 februari 2020 13:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je wel.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sterkte en beterschap voor je moeder!
quote:Op woensdag 5 februari 2020 13:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je wel.quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:49 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag,
En veel sterkte en beterschap met je moeder Melting.
quote:Vanavond 19.00 - 21.00 Melting - Golden oldies & soms wat moderns
Bij Hoevelaken rechtsafquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:01 schreef MadMaster het volgende:
Wir fahren nach Salzburg.
Binnenkort...
Vakantie?quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:01 schreef MadMaster het volgende:
Wir fahren nach Salzburg.
Binnenkort...
hou wel de files in de gatenquote:
sneeuwstormenquote:
Nee, rechtdoor en dan bij Barneveld er af richting Ede, Arnhem, Oberhausen, Keulen, Frankfurt, München en dan Salzburg...quote:
af en toe een drankje als het koud is mag toch wel ?quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga in een ligstoel zitten, muziek luisteren en verder niks doen....
Ik hoop op zon en warmte met daarbij een koud drankje, om eerlijk te zijn...quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:06 schreef just me het volgende:
[..]
af en toe een drankje als het koud is mag toch wel ?
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een heel dunne plastic single, vaak voor promo doeleinden gebruikt...
Weer wat geleerd....quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Flexidisc
Nog 1 dagje werken en het is weer vrijdag.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:11 schreef MadMaster het volgende:
Nu wachten op Bool Clue die een nieuwe wasdroger komen brengen.
Keurig extra betaald voor avondbezorging, melden ze zich telefonisch vanmiddag al dat ze er binnen een kwartier zijn.
Mooi, belt u vanavond nog maar een keer...
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:11 schreef MadMaster het volgende:
Nu wachten op Bool Clue die een nieuwe wasdroger komen brengen.
Keurig extra betaald voor avondbezorging, melden ze zich telefonisch vanmiddag al dat ze er binnen een kwartier zijn.
Mooi, belt u vanavond nog maar een keer...
Succes!quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:13 schreef Rafeiro het volgende:
De muziek staat aan voor de vogels, maar ik ga darten
Mik ze.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:13 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:13 schreef Rafeiro het volgende:
Nee. Golden oldies en af en toe iets moderns.quote:
Begint om 19:30 en is wel 200 meter lopen ofzo, dus kan nog even klierenquote:
Ja, dacht ik ook aanquote:
Mute helpt.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:20 schreef Symphonic het volgende:
Dit is niet zo best voor de trommelvliezen
And while we where listening is de wasdroger geleverd, op z'n plaats gezet, aangesloten en getest...quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
And while we where listening is de wasdroger geleverd, op z'n plaats gezet, aangesloten en getest...
Dat hebben ze snel gedaan.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
And while we where listening is de wasdroger geleverd, op z'n plaats gezet, aangesloten en getest...
Dat is ook erg prettig, ze werken idd snelquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die gasten zijn wel rete efficiënt.
Ik hou daar van...
Leuk ritje wel...quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, rechtdoor en dan bij Barneveld er af richting Ede, Arnhem, Oberhausen, Keulen, Frankfurt, München en dan Salzburg...
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou daar van...
Die hier mijn nieuwe koelkast kwam bezorgen was ook wel tof.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou daar van...
Dit was nog in haar schaamhaarperiode...quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hebben ze haar zo uit bed getrokken voor die foto?
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was nog in haar schaamhaarperiode...
We gaan vliegen en huren een auto in Salzburg...quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Leuk ritje wel...
Sneeuwkettingen mee
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hebben ze haar zo uit bed getrokken voor die foto?
Nou doeiquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:26 schreef Rafeiro het volgende:
Maar drinken is op, dus ik gaat u verlaten.
De vogels genieten hopelijk van de muziek.
Ze kwetteren wel wat overdreven nu, dus denk dat ze dit geen top nummer vinden
Succes.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:26 schreef Rafeiro het volgende:
Maar drinken is op, dus ik gaat u verlaten.
De vogels genieten hopelijk van de muziek.
Ze kwetteren wel wat overdreven nu, dus denk dat ze dit geen top nummer vinden
Beter plan welquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We gaan vliegen en huren een auto in Salzburg...
had ik nooit achter je gezocht dat je uitgekookt bentquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
had ik nooit achter je gezocht dat je uitgekookt bent
maar eet smakelijk
Ik wou net zeggen. Volgens mij is het Renéquote:
quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Volgens mij is het René
Farfalle met spinazie, cherrietomaatjes, roomkaas en pijnboompitjes.quote:
Sterkte.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Farfalle met spinazie, cherrietomaatjes, roomkaas en pijnboompitjes.
Vandaag niet moeilijk gedaan.
Adam wie?quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:35 schreef MadMaster het volgende:
Was Adam maar nooit weg gegaan, dan hadden we deze ellende niet gehad...
Curry, die naar Amerika vertrok...quote:
Veel energie in gestopt. Ze hadden vooral veel moeite met het vertalen van de songtitel.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
De Nederlandstalige versie van The Kik is trouwens erg mooi
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:35 schreef MadMaster het volgende:
Was Adam maar nooit weg gegaan, dan hadden we deze ellende niet gehad...
Lekker hoor. De tomaatjes zou ik eruit hebben gehaald.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
niet moeilijk gedaanquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah.... dat wist ik niet.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Curry, die naar Amerika vertrok...
Bij zijn laatste uitzending van Countdown zong Froger dit en het werd een hit.
Helaas...
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Somebody Else's Guy - Jocelyn Brown
Ik ook. Ik gooi die dingen alleen voor heel lang op lage temperatuur in de oven met olie en zout en tijm, verder vind ik ze viesquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker hoor. De tomaatjes zou ik eruit hebben gehaald.
Adam twijfelde nog of hij wel écht uit Nederland zou vertrekken. Toen Froger klaar was met zingen, wist hij het zeker.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Adam twijfelde nog of hij wel écht uit Nederland zou vertrekken. Toen Froger klaar was met zingen, wist hij het zeker.
Uitstekende zangeres. Heeft in de jaren 90 ook op menig dancetrack meegezongen. De fijnste blijft wat mij betreft Always There van Incognito.quote:
Het was een ordinaire cover van Doug Ashdown...quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was tevens het enige fatsoenlijke liedje dat Froger gemaakt heeft
Alles Kan Een Mens Gelukkig Maken kan er ook nog wel mee door. Vind ik.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was tevens het enige fatsoenlijke liedje dat Froger gemaakt heeft
Het heeft de tomaatjes wel nodig, anders is het net wat te saai.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker hoor. De tomaatjes zou ik eruit hebben gehaald.
Het is bijna gemakkelijker dan een ei bakkenquote:
Edelweiss of The Lonely Goater?quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had geen plaat die We're going to Salzburg heet, Mad.... anders was het die geworden.
En die is van Het Goede Doel...quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Alles Kan Een Mens Gelukkig Maken kan er ook nog wel mee door. Vind ik.
Leugens, die trekpoppen op het podium zingen geen van allen...quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen ik op wikipedia ging kijken zag ik bij dat All Together now iemand aangeduid als ‘zanger van de Vengaboys’
Oeh.... dat is wel een ultra-fout verzoekje. Bring Me Edelweiss...quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Edelweiss of The Lonely Goater?
I know, maar voor de rest kan ik hem niet zo goed horen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was een ordinaire cover van Doug Ashdown...
Als ik een jaar of 8-10 ouder was, was ik in de jaren 80 waarschijnlijk groot fan van Het Goede Doel geweest. Ze hebben geweldige muziek gemaakt; origineel, fris klinkend, goede teksten. Weinig Nederlandse bands hebben ooit zo'n hoog niveau gehaald.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En die is van Het Goede Doel...
We zijn het weer eens helemaal eens...quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als ik een jaar of 8-10 ouder was, was ik in de jaren 80 waarschijnlijk groot fan van Het Goede Doel geweest. Ze hebben geweldige muziek gemaakt; origineel, fris klinkend, goede teksten. Weinig Nederlandse bands hebben ooit zo'n hoog niveau gehaald.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als ik een jaar of 8-10 ouder was, was ik in de jaren 80 waarschijnlijk groot fan van Het Goede Doel geweest. Ze hebben geweldige muziek gemaakt; origineel, fris klinkend, goede teksten. Weinig Nederlandse bands hebben ooit zo'n hoog niveau gehaald.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:54 schreef brother52 het volgende:
Ben ik de enige die dit helemaal niks vind?
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:54 schreef brother52 het volgende:
Ben ik de enige die dit helemaal niks vind?
Dat snap ik wel.quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Die akkoorden doen me altijd denken aan Denise Denise.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |