SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Het is te generiek om bij mij door de keuring te komen. Het klinkt als iets dat Qmusic 5 keer op een dag draait.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:13 schreef Melting het volgende:
Dit is te modern?
Zou 11 wel moeten weten dan.
Ik heb gegoogled en kom dan op een nummer uit 2015. Best modern ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:13 schreef Melting het volgende:
Dit is te modern?
Zou 11 wel moeten weten dan.
Hoi DDM.quote:
Wie? Vout? Of Jacques Herb?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:16 schreef Symphonic het volgende:
Hij deed mee aan All together now.
Zielig , dat was wel de juiste omschrijving...
Niet aandoenlijk, maar zielig.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:16 schreef brother52 het volgende:
Weer zo'n dappere poging om Nederlandstalig te zingen.
Toen was articuleren nog in.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:16 schreef brother52 het volgende:
Weer zo'n dappere poging om Nederlandstalig te zingen.
quote:
All Together Now is inderdaad erg zielig...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:16 schreef Symphonic het volgende:
Hij deed mee aan All together now.
Zielig , dat was wel de juiste omschrijving...
Niet aandoenlijk, maar zielig.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
All Together Now is inderdaad erg zielig...
Hallo!
Aloha.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo!
[..]
Hallo!
[..]
Hallo!
Goed samengevatquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo!
[..]
Hallo!
Ze moeten niet zeuren.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:21 schreef DJ11 het volgende:
Overigens in de "Beat Edit", gemaakt door The Beatmasters. De leden van The Shamen waren niet bepaald gecharmeerd van de nogal commerciële single-remixes die van hun nummers werden gemaakt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaag was het alles behalve whisky.
Wat een bocht bestaat er...
Vind ik ookquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vind ik ookZonder The Beatmasters was The Shamen een stuk minder bekend geweest en was een track als deze geen hit geworden.
Heb ik net ook maar even gedaan.quote:
quote:
en waar kom jij zo laat vandaanquote:
#widmquote:
Oh die ga ik morgen wel terugkijkenquote:
Jaike is terug. #spoilerquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Oh die ga ik morgen wel terugkijken
Da's een begin.quote:
Ze hadden alleen vanille en aardbei.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's een begin.
Volgende keer alle smaken nemen die je kan vinden. M.a.w. alle supermarkten binnen lopen. Da's altijd wel een tijdrovend klusje als ik in Yop-landen ben.
maar vond je het ook lekker ?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze hadden alleen vanille en aardbei.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, meestal hebben ze framboos ook wel. Dat zijn de standaard smaken, zeg maar.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze hadden alleen vanille en aardbei.
Beter dan Yogho, dat zeker.quote:
Ze tweet wel.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]ik had ook niet verwacht dat hij eerlijk was in dit gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Dat doe ik nog niet eens voor whisky...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's een begin.
Volgende keer alle smaken nemen die je kan vinden. M.a.w. alle supermarkten binnen lopen. Da's altijd wel een tijdrovend klusje als ik in Yop-landen ben.
't Is dat ik in een goede bui ben..quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Beter dan Yogho, dat zeker.
Maar om er nou zo lyrisch over te doen als spijkerbroek..... nee.
Respectievelijk lekker en afgevallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Respectievelijk lekker en afgevallen.
't Is dat ik in een goede bui ben.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Respectievelijk lekker en afgevallen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
't Is dat ik in een goede bui ben.
nog even volhouden met die goede buiquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
't Is dat ik in een goede bui ben.
Dank je welquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yop is een yoghurtdrankje en Jaike een inmiddels ex-deelneemster aan de Mol...
Ik doe mijn best maar ik beloof niks.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:39 schreef just me het volgende:
[..]
nog even volhouden met die goede bui
Zoiets inderdaad.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Adomo - Vous Permetez Monsieur of zoiets
klopt ongeveer wel, je mist een tquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Adamoquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Ook zoiets.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:41 schreef brother52 het volgende:
Commander Adama - Voius pernetez monsieur
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar ik beloof niks.
Gaat in ieder geval de goede kant op.quote:
En een o ipv een a, maar dat was een typo...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
klopt ongeveer wel, je mist een t
fautes de frappequote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Typo's in het Frans zijn toegestaan.
Edit: behalve bij Yop.
Dat maken ze met gewone koffie in plaats van oploskoffie?quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:42 schreef DJ11 het volgende:
Mijn moeder (77) vindt dit helemaal niks.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb het nooit over Adamo met mijn moeder (79) gehad.
Ook van leeftijd.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:45 schreef livelink het volgende:
De moeder van DJ11 verandert wel snel van mening.
Misschien heeft 11 wel een stuk of 4 moeders.quote:
Als je boven de 70 bent luistert het allemaal niet meer zo nauw.quote:
Opgegroeid in een communequote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien heeft 11 wel een stuk of 4 moeders.
Is dat zo, just me?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je boven de 70 bent luistert het allemaal niet meer zo nauw.
Volgens Google is dat de vertaling van typfoutenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat maken ze met gewone koffie in plaats van oploskoffie?
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is dat zo, just me?
*rent weg*
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:45 schreef livelink het volgende:
De moeder van DJ11 verandert wel snel van mening.
Ik lees het als 'Fouten in de frappé'quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgens Google is dat de vertaling van typfouten
Ik kan het niet aan mijn moeder vragenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is dat zo, just me?
*rent weg*
Dat hangt er natuurlijk van af wat haar mening over the everly brothers isquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Wellicht, maar zeker niet over Adamo. En ook niet over The Everly Brothers. In dat laatste heeft ze wél gelijk.
Die vindt ze ook geweldig.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat hangt er natuurlijk van af wat haar mening over the everly brothers is
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:53 schreef DJ11 het volgende:
Ik begin dit nummer steeds meer te waarderen. Beter laat dan nooit.
Aanrader. Haar reactie is superquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:53 schreef DJ11 het volgende:
Ik begin dit nummer steeds meer te waarderen. Beter laat dan nooit.
Haar reactie op een video van the Hu is ook erg leuk.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aanrader. Haar reactie is super![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aanrader. Haar reactie is super![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Haar reactie op een video van the Hu is ook erg leuk.
Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
N.a.v. haar reactie op the Hu ga ik woensdag naar hun (pun intended) concert
Het begint met een R als je The weg laat.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:59 schreef brother52 het volgende:
Righteous Brothers - You've lost that loving feeling
Dan doe ik nog 'n biertje met je meequote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:57 schreef Melting het volgende:
Ik ga nog even tot 23.30 door. Biertje is nog niet op.
Daarna ga ik echt plat.
2866133quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:59 schreef livelink het volgende:
Righteous Brothers - You've lost that loving feeling
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:00 schreef just me het volgende:
[..]
Dan doe ik nog 'n biertje met je mee
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Helpt dat me het terug te krijgen?
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Standing In The Shadow Of Love - Four Tops
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zonder de R en ook zonder Onnie Flex
Je hebt de juiste dansende negertjes te pakkenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Standing In The Shadow Of Love - Four Tops
Dat weet ik niet, het was het antwoord van Melting dat ik herhaalde....quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Helpt dat me het terug te krijgen?
Dit is precies 'I'll Be There' en die weet ik wel qua uitvoerende...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je hebt de juiste dansende negertjes te pakken
Dit liedje is niet nieuwquote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja zeg, start ff een nieuw liedje in terwijl ik bier aan het halen ben
Oh okee. Sorry danquote:
Zo ging het hier ookquote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is precies 'I'll Be There' en die weet ik wel qua uitvoerende...
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja zeg, start ff een nieuw liedje in terwijl ik bier aan het halen ben
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Stop met denken, spring van een brug.
Gewoon doen!
Het is op zich niet verkeerd, maar wel,lekker goedkoop scorenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het op zich toch best een prettig nummer.
Is Marianne overleden dan?quote:
Je wint het echt niet van MadMaster met een simpele herstart.quote:
Klopt maar ik blijf gewoon dapper proberen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Je wint het echt niet van MadMaster met een simpele herstart.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt maar ik blijf gewoon dapper proberen.
Het Is De Zomerzon, la la la...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, de Makkers hadden ooit een echte hit, Symph zong ‘m zo mee. Later werden ze de begeleidingsband van, jawel, Vader Abraham
Oh, jij ook alquote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het Is De Zomerzon, la la la...
Het Nederlandstalige origineel van Texas - Summer Son?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoort die nare Kartner er gewoon doorheenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hele Decca label was Vader Bram...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je hoort die nare Kartner er gewoon doorheen
Dat verklaartquote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hele Decca label was Vader Bram...
Welterusten.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Gefeliciteerd hoor, ome Phil van Skyradio
En ik ga slapen
Welterusten DDMquote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
En ik ga slapen
Trustenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
En ik ga slapen
de 30e januariquote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Phil was gisteren of eergisteren jarig.
Happy birthday enzo.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
En ik ga slapen
Weltrustenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
En ik ga slapen
Goodbye My Love, Goodbye!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
En ik ga slapen
Dit is zo'n song die vaker gevraagd wordt bij muziek-/pubquizen...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vermoedde al dat MM dit zou weten.
Met kwakkemole.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:30 schreef DJ11 het volgende:
Vout, heb je Melting weer knock-out geslagen?
Ga ik zeker proberen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:31 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. En probeer lekker bij te slapen vannacht
Ik heb best goed geslapen. Laatste 2 uur wel wakker gelegen, maar niet storend.quote:Op zondag 2 februari 2020 08:28 schreef Rafeiro het volgende:
Maar hopelijk goed geslapen?
Rond half negen de eerste post van Melting
Slaap tekort haal je dan ook niet in 1 of 2 dagen in.quote:Op zondag 2 februari 2020 08:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb best goed geslapen. Laatste 2 uur wel wakker gelegen, maar niet storend.
Ik ben alleen nog steeds moe.
Wat een druilerig weerquote:
jij mag datquote:Op zondag 2 februari 2020 08:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik pik een van die bakjes
Goedemorgen
Ik heb nog niet buiten gekeken.quote:
Ik heb vanmiddag bestuurskamer dienst bij het voetballen, dus de tegenstander ontvangen voor en na de wedstrijd. Deze tegenstander heeft in december een speler verloren die om het leven gebracht is..quote:Op zondag 2 februari 2020 08:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb nog niet buiten gekeken.
Vandaag dus maar binnen blijven?
quote:Op zondag 2 februari 2020 08:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag bestuurskamer dienst bij het voetballen, dus de tegenstander ontvangen voor en na de wedstrijd. Deze tegenstander heeft in december een speler verloren die om het leven gebracht is..
Ik hoop dat onze begeleiding met hen overlegd heeft over 1 minuut stilte, anders zal ik dat nog even influisteren. Heftig hoor!quote:Op zondag 2 februari 2020 08:55 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik kan me wel iets leukers voorstellen.
Hoe ga je daar mee om.
Goed van je.quote:Op zondag 2 februari 2020 08:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop dat onze begeleiding met hen overlegd heeft over 1 minuut stilte, anders zal ik dat nog even influisteren. Heftig hoor!
Jakkes, kan even geen zinnige reactie bedenken.quote:Op zondag 2 februari 2020 08:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop dat onze begeleiding met hen overlegd heeft over 1 minuut stilte, anders zal ik dat nog even influisteren. Heftig hoor!
Laten we hopen dat 2x de thuisspelende club wint.quote:Op zondag 2 februari 2020 09:05 schreef just me het volgende:
Ik ben blij dat ik me die dodelijke steekpartij kon herinneren, nu kan ik er nog op inspelen en dingen (laten) regelen.
Na de wedstrijd zullen we wel in het clubhuis gaan kijken naar Ajax - PSV
Ik ben het voor 50% met je eensquote:Op zondag 2 februari 2020 09:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Laten we hopen dat 2x de thuisspelende club wint.
Je hoopt dat Concordia verliest?quote:
Ik hoop het niet maar de kans is grootquote:
Ik denk van niet. (Ik hoop van nietquote:Op zondag 2 februari 2020 09:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop het niet maar de kans is groot
denk jij dat Ajax gaat verliezen
Ik ben het met je eensquote:Op zondag 2 februari 2020 09:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk van niet. (Ik hoop van niet)
Succes met graven dan.quote:Op zondag 2 februari 2020 09:19 schreef Rafeiro het volgende:
Die kuil kan niet veel dieper meer.....
Zie geen uitweg meer
Edoch,
Wie een kuil graaft met zijn tanden
Die krijgt geen vieze handen.
quote:Op zondag 2 februari 2020 09:19 schreef Rafeiro het volgende:
Die kuil kan niet veel dieper meer.....
Zie geen uitweg meer
Edoch,
Wie een kuil graaft met zijn tanden
Die krijgt geen vieze handen.
Ik zou eerst even tactvol vragen aan het andere team of ze dat wel willen..quote:Op zondag 2 februari 2020 08:57 schreef just me het volgende:
[..]
Je kan ook eerst goedemorgen zeggen.quote:Op zondag 2 februari 2020 09:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zou eerst even tactvol vragen aan het andere team of ze dat wel willen..
Ik laat het iemand vragenquote:Op zondag 2 februari 2020 09:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zou eerst even tactvol vragen aan het andere team of ze dat wel willen..
Ken je het verhaal van grafen die graven groeven?quote:
Nee.quote:Op zondag 2 februari 2020 09:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kan ook eerst goedemorgen zeggen.
Nietus! Anders had ik het toch wel gedaan?!quote:
Dat weet ik dus niet. Ik weet alleen dat het wel kan.quote:Op zondag 2 februari 2020 09:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nietus! Anders had ik het toch wel gedaan?!
Maar het ging niet over jou. Je zei "je kan..".quote:Op zondag 2 februari 2020 09:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Ik weet alleen dat het wel kan.
Ik heb het ook gedaan.
Goedemorgen.quote:
En het ging ook niet over brother!quote:Op zondag 2 februari 2020 09:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
(Zie je wel spijkerbroek)
Goedemorgenquote:
Natuurlijk kan ik wel goedemorgen zeggen, maar niet "eerst".quote:
Nou heb je ook 'eerst' gezegd.quote:Op zondag 2 februari 2020 09:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik wel goedemorgen zeggen, maar niet "eerst".
"Eerst" is een combinatie van wel 5 hele letters!quote:Op zondag 2 februari 2020 09:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik wel goedemorgen zeggen, maar niet "eerst".
🤦♂️ 😄quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |