abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 februari 2020 @ 15:54:38 #201
319979 Fok-it
All is well
pi_191309867
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 15:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Goed ik kan een paar voorbeelden noemen

Waarom dragen vrouwen hakken? Zodat de benen langer lijken , de ass groter lijkt dan het werkelijk is , niet omdat de hakken zo comfortabel aanvoelen

Lipstift? Wanneer vrouwen tot een orgasme komen worden de lippen rood. Door lipstift te dragen geef je een signaal af aan de buitenwereld dat je er klaar voor bent

Make up? Om al de imperfecties te verbergen .Om de wereld de illusie geven dat ze er veel beter uitzien

Push up brah? Om de boobs groter te laten lijken

Korte rokjes? Om aan de buitenwereld te laten zien dat ze gladde benen hebben. In werkelijkheid zijn ze net zo behaard als een gem Truk

En zo kan ik wel doorgaan. Heel het uiterlijk is gebaseerd op leugens en bedrog . De reden waarom ze het doen is simpel. Om hun omgeving te manipuleren . Of ze nu op zoek zijn naar een betere baan, complimentjes een nieuwe man maakt niet zoveel uit. Door zich zo te kleden krijgen ze meestal wat ze willen

Dit zijn slechts uiterlijke kenmerken die wijzen op manipulatie . Je zou daarnaast makkelijk een hele lijst met karaktereigenschappen kunnen noemen die misbruikt worden om de mensen om haar heen te beinvloedden
Of ze dragen makeup, lippenstift en korte rokjes omdat ze zich simpelweg vrouwelijk willen voelen. Want hoe verklaar je dan dat er genoeg vrouwen makeuploos over straat gaan? Die hoeven niks voor elkaar te krijgen?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_191309869
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 15:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nou jongens en meisjes. Ga maar weer lekker gooien met jullie incel kaarten.
Ach ik zie het als zwaktebod . Als ze een goed tegenargument hadden zouden ze zich niet beroepen op de gebruikelijke buzzwords als incel, vrouwhater barbaar en de rest van gebruikelijke '' comebacks''

Het zijn net religieuze nutcases die hun heilige geschrift komen verdedigen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 2 februari 2020 @ 15:56:47 #203
319979 Fok-it
All is well
pi_191309899
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 15:54 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ach ik zie het als zwaktebod . Als ze een goed tegenargument hadden zouden ze zich niet beroepen op de gebruikelijke buzzwords als incel, vrouwhater barbaar en de rest van gebruikelijke '' comebacks''

Gelukkig distantieer je je volledig van zwakteboden door termen als kneus te gebruiken als je een woord leest wat je niet zint.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 2 februari 2020 @ 15:57:44 #204
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_191309912
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 15:54 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het is inderdaad typisch dat er telkens op de man gespeeld wordt. Bij gebrek aan inhoudelijke argumenten denk ik dan maar..
The End Times are wild
  zondag 2 februari 2020 @ 16:03:26 #205
338319 ZarB
Piña colada
pi_191310016
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2020 15:51 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Is het niet meer dat vrouwen zelf niet meer kunnen kiezen door alle vrijheid en kansen die zij nu hebben. Het is inderdaad of het een of de ander. Een echte carriere kun je gewoon moeilijk combineren met kinderen. Tenzij je een prinsessenbaantje a la Eva Jinek hebt. En parttime 5x Balkenendenorm kunt verdienen. En verder alleen je mooie koppie hoeft te laten zien. En je slangige tong laten wapperen tegen alles wat je niet aanstaat. Maarja zulke banen liggen er niet voor het oprapen. Dus de doorsnee vrouw moet gewoon een keuze maken.
Er is toch nog altijd de mogelijkheid dat de vader gaat partimen? Of beiden?

Maar dat conservatieve is dus wat ik bedoel. Als vrouw is het blijkbaar óf óf. Bij mannen niet.

Laatst zat ik ergens in gesprek met mijn man. Er werd gezegd "stel dat jullie op termijn kinderen krijgen... [gesprekspartner richt zich naar mij]... en jij partime gaat werken?"

Ik dacht: welkom in 1950.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_191310033
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 15:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Of ze dragen makeup, lippenstift en korte rokjes omdat ze zich simpelweg vrouwelijk willen voelen. Want hoe verklaar je dan dat er genoeg vrouwen makeuploos over straat gaan? Die hoeven niks voor elkaar te krijgen?
Heb het over vrouwen die zich schuldig maken aan de gedragingen die ik in mijn vorige post benoemde

De reden dat ze zich ''vrouwelijk'' voelen is omdat ze dan vervolgens naar buiten gaan en overspoeld worden met aandacht en complimentjes . Je zal geen vrouw zien, die haar benen scheerkt, make up op doet , eyelyner eropt zet , hakken aan om dan vervolgens voor de buis te gaan zitten

Ze zijn doorgaans bekend met de psyche van de man en weten hoe ze daarop in moeten spelen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator zondag 2 februari 2020 @ 16:08:00 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191310096
mannen gaan ook niet naar de sportschool om met beren te vechten he
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 2 februari 2020 @ 16:08:13 #208
319979 Fok-it
All is well
pi_191310099
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 16:04 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je zal geen vrouw zien, die haar benen scheerkt, make up op doet , eyelyner eropt zet , hakken aan om dan vervolgens voor de buis te gaan zitten
Zie jij een man zich wel uitsloven dan wanneer hij niks aan het doen is en niemand om zich heen heeft? Snap echt niet hoe je dat linkt aan vrouwzijn.
  zondag 2 februari 2020 @ 16:09:48 #209
338319 ZarB
Piña colada
pi_191310136
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 16:08 schreef sp3c het volgende:
mannen gaan ook niet naar de sportschool om met beren te vechten he
Wat een mietjes ken jij dan zeg -O-
pi_191310150
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 14:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]

:D
Vrij land :D

Al lang niet meer.
Denken dat je in Noord-Korea woont omdat je niet mag oproepen tot het plegen van genocide op minderheden :')
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_191310153
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2020 16:03 schreef ZarB het volgende:

[..]

Maar dat conservatieve is dus wat ik bedoel. Als vrouw is het blijkbaar óf óf. Bij mannen niet.

Laatst zat ik ergens in gesprek met mijn man. Er werd gezegd "stel dat jullie op termijn kinderen krijgen... [gesprekspartner richt zich naar mij]... en jij partime gaat werken?"

Ik zie regelmatig (mannelijke) collega's een dagje in de week minder gaan werken als ze kinderen gaan krijgen. Thuiswerken is bij ons meestal ook prima mogelijk.

Maar er zijn inderdaad nog genoeg kringen waarin met bij voorbaat aanneemt dat alleen de vrouw inlevert.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 2 februari 2020 @ 16:14:32 #212
338319 ZarB
Piña colada
pi_191310211
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 16:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zie regelmatig (mannelijke) collega's een dagje in de week minder gaan werken als ze kinderen gaan krijgen. Thuiswerken is bij ons meestal ook prima mogelijk.

Maar er zijn inderdaad nog genoeg kringen waarin met bij voorbaat aanneemt dat alleen de vrouw inlevert.
En het zal in 90% van de gevallen ook nog steeds wel zo zijn. Maakt het alleen niet minder storend als je hier zelf anders in staat.

Ik was laatst in Zweden, op een doordeweekse dag. Stond de hele speeltuin vol met vaders. Geen moeder te bekennen. Ja, er waren kinderen bij |:) compleet surrealistisch beeld. _O-
  zondag 2 februari 2020 @ 16:15:21 #213
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191310226
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 16:14 schreef ZarB het volgende:

[..]

En het zal in 90% van de gevallen ook nog steeds wel zo zijn. Maakt het alleen niet minder storend als je hier zelf anders in staat.

Ik was laatst in Zweden, op een doordeweekse dag. Stond de hele speeltuin vol met vaders. Geen moeder te bekennen. Ja, er waren kinderen bij |:) compleet surrealistisch beeld. _O-
Ja, je moet vooral Zweden als voorbeeld nemen.
Een land wat compleet verrot is dankzij doorgeslagen feminisme.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 2 februari 2020 @ 16:18:46 #214
338319 ZarB
Piña colada
pi_191310284
quote:
10s.gif Op zondag 2 februari 2020 16:15 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja, je moet vooral Zweden als voorbeeld nemen.
Een land wat compleet verrot is dankzij doorgeslagen feminisme.
Waarom is het verrot dan? Oprechte vraag, ben er niet echt in thuis.
pi_191310340
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 15:57 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is inderdaad typisch dat er telkens op de man gespeeld wordt. Bij gebrek aan inhoudelijke argumenten denk ik dan maar..
Weet je wat het grappige is ? Je ziet die comebacks van mijlenver aankomen . Het zijn dezelfde argumenten die ze de afgelopen 40 a 50 jaar gebruikt hebben met af en toe een nieuwe toevoeging als slachtoffer en incel

Ondanks dat ze zo vaak misbruikt zijn denken ze werkelijk dat ze een K>O hebben uitgedeeld wanneer ze met de voorgeprogrammeerde buzzwords komen

Dit heeft wel iets weg van het moderne godslastering , zodra je afwijkt van de heilige geschriften van het feminisme krijg je de volle laag :D
  zondag 2 februari 2020 @ 16:25:30 #216
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_191310385
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2020 16:03 schreef ZarB het volgende:

[..]

En nu dus langdurig ziek thuis met PTSS?
The End Times are wild
  zondag 2 februari 2020 @ 16:25:38 #217
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191310387
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 16:18 schreef ZarB het volgende:

[..]

Waarom is het verrot dan? Oprechte vraag, ben er niet echt in thuis.
Kort gezegd, het land heeft een zogenaamde "feministische overheid".
Het komt er op neer dat alle problemen in de wereld er zijn dankzij mannen.
Sommige politici vinden zelfs dat mannen niet mogen stemmen.

Ze willen zelfs de manier waarop natuurkunde wordt geleerd veranderen. Omdat de wetenschap daarachter te veel is beïnvloed door mannelijk denken. 8)7
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 2 februari 2020 @ 16:26:57 #218
338319 ZarB
Piña colada
pi_191310408
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 16:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

En nu dus langdurig ziek thuis met PTSS?
Uiteraard. Ik ga tevens snel naar vriendin.nl om te kijken of ze daar nog een goede lifecoach adviseren.
  zondag 2 februari 2020 @ 16:28:03 #219
338319 ZarB
Piña colada
pi_191310431
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 16:25 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Kort gezegd, het land heeft een zogenaamde "feministische overheid".
Het komt er op neer dat alle problemen in de wereld er zijn dankzij mannen.
Sommige politici vinden zelfs dat mannen niet mogen stemmen.

Ze willen zelfs de manier waarop natuurkunde wordt geleerd veranderen. Omdat de wetenschap daarachter te veel is beïnvloed door mannelijk denken. 8)7
Nou ja, aangezien er over de hele wereld overwegend mannen aan het roer staan dan is het niet zo gek dat de problemen die er zijn gewijt worden aan mannen |:)
  zondag 2 februari 2020 @ 16:30:26 #220
319979 Fok-it
All is well
pi_191310465
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 16:22 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Weet je wat het grappige is ? Je ziet die comebacks van mijlenver aankomen . Het zijn dezelfde argumenten die ze de afgelopen 40 a 50 jaar gebruikt hebben met af en toe een nieuwe toevoeging als slachtoffer en incel

Ondanks dat ze zo vaak misbruikt zijn denken ze werkelijk dat ze een K>O hebben uitgedeeld wanneer ze met de voorgeprogrammeerde buzzwords komen

Dit heeft wel iets weg van het moderne godslastering , zodra je afwijkt van de heilige geschriften van het feminisme krijg je de volle laag :D
Ik heb je gewoon inhoudelijke vraag gesteld hoor. Jij bent er nog niet op ingegaan verder omdat dit objectieve riedeltje kennelijk meer prioriteit had
  Moderator zondag 2 februari 2020 @ 16:31:04 #221
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191310477
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 16:09 schreef ZarB het volgende:

[..]

Wat een mietjes ken jij dan zeg -O-
hoezo?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_191310487
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 16:08 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Zie jij een man zich wel uitsloven dan wanneer hij niks aan het doen is en niemand om zich heen heeft? Snap echt niet hoe je dat linkt aan vrouwzijn.
In het fitness centrum heb ik genoeg mannen gezien die zich helemaal uitsloven zonder validatie te zoeken van andere mensen

Iets wat voor een vrouw onmogelijk is. Ben in meerdere fitnesscentra actief geweest en altijd zag ik dezelfde terugkerende patronen
pi_191310503
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 16:14 schreef ZarB het volgende:

[..]

Een Zweedse collega van me nam laatst maar anderhalve maand vrij, hij moest zijn ouderschapsverlof nog opmaken. :P
Zweden zijn doorgaans ook prima tevreden over hun land, ook al is het voor bepaalde types in Nederland de vermeende hel op aarde.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 2 februari 2020 @ 16:33:35 #224
319979 Fok-it
All is well
pi_191310525
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 16:31 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

In het fitness centrum heb ik genoeg mannen gezien die zich helemaal uitsloven zonder validatie te zoeken van andere mensen

Iets wat voor een vrouw onmogelijk is. Ben in meerdere fitnesscentra actief geweest en altijd zag ik dezelfde terugkerende patronen
Ah. Dus de sportschool is voor jou een goede graadmeter om een weerspiegeling te krijgen tussen de motieven van een vrouw en een man. Ja dat klinkt ontzettend logisch
  zondag 2 februari 2020 @ 16:34:03 #225
338319 ZarB
Piña colada
pi_191310535
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 16:31 schreef sp3c het volgende:

[..]

hoezo?
Omdat mannen met beren horen te vechten zoals het echte machtige spierbundels betaamd. Leer je dan niks van dit topic? |:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')