Leg uit?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:26 schreef asco het volgende:
Ergens dan weer mooi dat ze zelf als eerste de dupe zijn.
Volgens mij drogen vrouwen eerder spontaan op van de man op rechts.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:39 schreef Seven. het volgende:
Wat een seksistisch gezwets. Alsof vrouwen niet van roken, vlees en vuurwerk houden. Zelfs het uitgebreide ouderschapsverlof voor mannen, wordt afgeserveerd als voordeel voor de vrouw. Ik droog spontaan op van dit soort slachtoffers.
Ah. Schijtlollige opmerkingen en plaatjes ipv inhoudelijk op iemand reageren. Precies wat je zou verwachten van iemand met kinderen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Volgens mij drogen vrouwen eerder spontaan op van de man op rechts.
[ afbeelding ]
Jij doet echt iedere keer letterlijk zelf waar je anderen van beticht. En laat Seven aub zelf reageren ipv als een white knight voor haar in de bres te springen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah. Schijtlollige opmerkingen en plaatjes ipv inhoudelijk op iemand reageren. Precies wat je zou verwachten van iemand met kinderen.
Ik reageerde net inhoudelijk op je ventje. Wat jij vervolgens klakkeloos negeert. Dus zeker gerechtvaardigd.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij doet echt iedere keer letterlijk zelf waar je anderen van beticht. En laat Seven aub zelf reageren ipv als een white knight voor haar in de bres te springen.
Daar was niets inhoudelijks aan, maar goed.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik reageerde net inhoudelijk op je ventje. Wat jij vervolgens klakkeloos negeert. Dus zeker gerechtvaardigd.
En jij bent natuurlijk wel een stoere boi. Echt dit gezeur is al zo oud als Plato.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:38 schreef LXIV het volgende:
Ik heb zelf alleen dochters, maar het valt me wel op dat de jongens van tegenwoordig echt mietjes zijn. Het liefste zitten ze binnen te gamen.
Een hut bouwen met hamer en spijkers? Ze weten niet hoe het moet. Met een crossfiets over hun jongere broertjes en zusjes springen? onverantwoord. Als ze bij mij op bezoek komen en ik zeg dat ze met benzine en de kettingzaag mogen spelen kijken ze me raar aan.
Echt watjes zijn het.
Nee? Vertel eens waarom dat niet inhoudelijk was dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar was niets inhoudelijks aan, maar goed.
Je zou maar zo onzeker zijn over je eigen mannelijkheid dat je je kan vinden in dit soort calimero-artikelen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:41 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het altijd bijzonder treurig om dit soort OP's te lezen.
Ik voel vooral veel medelijden voor mannen die zo zwak en afgegleden zijn dat ze alles als een aanval zien en zichzelf zo verschrikkelijk slachtoffer voelen
Aangezien ik het OV mijdt als de pest kom ik dit niet dagelijks tegen nee.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dit kom jij ook dagelijks tegen begrijp ik?
Klopt, maar misschien is het dus wel een cyclus, zoals in die meme wordt getoond.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En jij bent natuurlijk wel een stoere boi. Echt dit gezeur is al zo oud als Plato.
Deze vaardigheden heeft de jeugd van nu ook nog steeds hoor. De generatie na je afzeiken en 1 of ander verval aantonen gebeurt al sinds de prehistorie. Zie hier Socrates die destijds al zei wat jij nu herhaalt, is elke generatie echt minder dan de vorige? https://www.bartleby.com/73/195.htmlquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Klopt, maar misschien is het dus wel een cyclus, zoals in die meme wordt getoond.
Je ziet nu echt nog nauwelijks jongens buiten spelen (voetballen, crossfietsen, fikkie-stoken, etc) en dat was 40 jaar geleden echt wel anders.
Wij konden ook timmeren, banden plakken, sleutelen, vuur maken, klimmen etc. Deze skills heeft de jeugd van nu niet meer. Er is echt wel wat veranderd.
Ja. Ze geven geen reet meer om fikkie stoken gezien ze in een gedigitaliseerde samenleving wonen waarin ze meer mogelijkheden hebben om hun vrije tijd in te delenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Klopt, maar misschien is het dus wel een cyclus, zoals in die meme wordt getoond.
Je ziet nu echt nog nauwelijks jongens buiten spelen (voetballen, crossfietsen, fikkie-stoken, etc) en dat was 40 jaar geleden echt wel anders.
Wij konden ook timmeren, banden plakken, sleutelen, vuur maken, klimmen etc. Deze skills heeft de jeugd van nu niet meer. Er is echt wel wat veranderd.
Je moet ergens je frustratie die eigenlijk om jezelf is op uiten.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Deze vaardigheden heeft de jeugd van nu ook nog steeds hoor. De generatie na je afzeiken en 1 of ander verval aantonen gebeurt al sinds de prehistorie. Zie hier Socrates die destijds al zei wat jij nu herhaalt, is elke generatie echt minder dan de vorige? https://www.bartleby.com/73/195.html
Ik zie het gewoon zelf als ik hier door het dorp loop. Er zijn op een zaterdag bijna nergens jongens buiten aan het spelen. Terwijl er genoeg zijn. Vroeger had iedere straat zijn eigen bende.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Deze vaardigheden heeft de jeugd van nu ook nog steeds hoor. De generatie na je afzeiken en 1 of ander verval aantonen gebeurt al sinds de prehistorie. Zie hier Socrates die destijds al zei wat jij nu herhaalt, is elke generatie echt minder dan de vorige? https://www.bartleby.com/73/195.html
Het is ook niet alsof ze op de game consoles heel vrouwelijke games aan het spelen zijn. Niet voor niets zijn games eens in de zoveel tijd weer de zondebok als er een geweldsincident is geweest.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Ze geven geen reet meer om fikkie stoken gezien ze in een gedigitaliseerde samenleving wonen waarin ze meer mogelijkheden hebben om hun vrije tijd in te delen
Nou. Wat een teloorgang van de mannelijkheid zeg
Yup. En als de jeugd dan wel een fikkie gaat stoken wordt de hele buurt middels de buurt-app gemobiliseerd om er schande van te spreken. Daarna gaan de grootste helden van de appgroep naar die kinderen toe om ze met niet mis te verstane bewoordingen tot de orde te roepen en trappen het vuurtje uit...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:43 schreef LXIV het volgende:
Precies.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof ze op de game consoles heel vrouwelijke games aan het spelen zijn. Niet voor niets zijn games eens in de zoveel tijd weer de zondebok als er een geweldsincident is geweest.
Het blijft een abstractie ongeacht de content. Ze komen niet buiten en leren niks concreets.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof ze op de game consoles heel vrouwelijke games aan het spelen zijn. Niet voor niets zijn games eens in de zoveel tijd weer de zondebok als er een geweldsincident is geweest.
Wat leer je van fikkie stoken precies?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het blijft een abstractie ongeacht de content. Ze komen niet buiten en leren niks concreets.
Dat was vroeger niet anders hoor. Wij staken vroeger fikkie op de geluidswal achter onze wijk en dan kwam er ook regelmatig een boze buurman achter je aan.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup. En als de jeugd dan wel een fikkie gaat stoken wordt de hele buurt middels de buurt-app gemobiliseerd om er schande van te spreken. Daarna gaan de grootste helden van de appgroep naar die kinderen toe om ze met niet mis te verstane bewoordingen tot de orde te roepen en trappen het vuurtje uit...
Vuur maken? Om te overleven door warm te blijven en te kunnen eten?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat leer je van fikkie stoken precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |