We gaan JUICHEN voorquote:Saturday, 1 February 2020
Time Activity
11:00 U19 Women
13:00 U23 Men
15:00 Elite Women
Sunday, 2 February 2020
Time Activity
11:00 U19 Men
13:00 U23 Women
14:30 Elite Men
Het parcoursquote:Selectie Elite-mannen
1. Mathieu van der Poel
2. Lars van der Haar
3. Corné van Kessel
4. Joris Nieuwenhuis
5. David van der Poel
6. Sieben Wouters
7. Stan Godrie
Selectie Elite-vrouwen
1. Ceylin del Carmen Alvarado
2. Annemarie Worst
3. Lucinda Brand
4. Yara Kastelijn
5. Geerte Hoeke
Selectie U23-mannen
1. Ryan Kamp
2. Pim Ronhaar
3. Tim van Dijke
4. Mees Hendrikx
5. Kyle Agterberg
Selectie U23-vrouwen
1. Inge van der Heijden
2. Manon Bakker
3. Aniek van Alphen
Selectie Junior-mannen
1. Hugo Kars
2. Tibor del Grosso
3. Danny van Lierop
4. Lucas Janssen
5. Bailey Groenendaal
Selectie junior-vrouwen
1. Shirin van Anrooij
2. Puck Pieterse
3. Fem van Empel
4. Ilse Pluimers
5. Isa Nomden
6. Senne Knaven
Dat ziet er dan als volgt uitquote:Due to aviation regulations, the Dübendorf airfield site is flat. However, the barriers and bridges used in the course ensure a variety of altitudes.
The fast-paced course promises exhilarating races with plenty of lead changes. The flat nature of the site provides spectators with an almost perfect view over the entire course.
Tja, wat moet je anders roepen?quote:
Kom op he!quote:
Ik kom langs het parcours bij het biatlon ook niet veel verder dan 'Come on!' hoor.quote:
Ja dat is ook niet echt een goede.quote:
Komaan wat rapper he!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kom langs het parcours bij het biatlon ook niet veel verder dan 'Come on!' hoor.
Je kan ook niet veel meer dan een paar woorden zeggen voordat ze weer voorbij zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kom langs het parcours bij het biatlon ook niet veel verder dan 'Come on!' hoor.
Ik wil soms nog wel eens een tijdverschil doorgeven ofzo. Of een tijdverschil uit m'n duim zuigen omdat internet het niet doet en ik toch iets moet roepen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Komaan wat rapper he!
Het maakt sowieso geen reet uit.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet echt een goede.
Iemand duwt een microfoon onder je neus, dan ben je verplicht iets debiels te schreeuwen.quote:
Tactisch staan: bij een klimmetje, bocht of op een punt waar ze binnen de minuut nog eens langskomen, de andere kant opquote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan ook niet veel meer dan een paar woorden zeggen voordat ze weer voorbij zijn.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iemand duwt een microfoon onder je neus, dan ben je verplicht iets debiels te schreeuwen.
Dittwitter:marijnfietst twitterde op zaterdag 01-02-2020 om 15:36:01- En dan nu Han Kock, live bij de afgebroken zadelpen! Han!- Dit is de fiets, dit is de pen. Ja, de zadelpen is afgebroken. Hoe is dat nou gebeurd?- Nou ja, afgebroken. Dat gebeurt soms.- Oké bedankt! De wedstrijd gaat verder! Dit was Han Kock bij de afgebroken zadelpen!❤️ reageer retweet
Daar begint het wel op te lijkenquote:
Brand zit kapot.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar begint het wel op te lijken
Als je het zo bekijkt hebben ze het nu wel mooi verdeeld ja.quote:
Heeft Brandau?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:53 schreef Zorro het volgende:
Die Alvarado, houd haar een Worst voor en ze gaat als de Brandweer
Ja, genoten. Pure reclame voor de cross.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:53 schreef heywoodu het volgende:
Die laatste halve ronde was wel geweldig
Hoe Ceylin dat heuveltje nam, Brand voorbij vloog en in het wiel van Worst dook was echt puur genot.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, genoten. Pure reclame voor de cross.
Maar ook hoe Worst er toch weer voorbij kwam, Brand toch weer terug kwam, en gelost werd, en weer terug kwam etcquote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hoe Ceylin dat heuveltje nam, Brand voorbij vloog en in het wiel van Worst dook was echt puur genot.
Heerlijk camerawerk voor dat sprintje ook, bijna Champs Elysees flashback.
Is normaal gesproken ook het geval.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:57 schreef Marcoss het volgende:
Wellens met z’n advies “je kunt wel met haar naar de sprint”![]()
The last stroke.quote:
Iets te veel kopwerk gedaan?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is normaal gesproken ook het geval.
Misschien ja.quote:
Cameron.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:01 schreef Mani89 het volgende:
Bestaan er wel aantrekkelijke Belgische dames?
Als ze dat niet doet wint ze nooit meer. Dus uiteindelijk de move van de crossquote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hoe Ceylin dat heuveltje nam, Brand voorbij vloog en in het wiel van Worst dook was echt puur genot.
Heerlijk camerawerk voor dat sprintje ook, bijna Champs Elysees flashback.
Die vriendin van Huybrechts?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:01 schreef Mani89 het volgende:
Marlèneke, de vriendin van Gert (van Samson).quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:01 schreef Mani89 het volgende:
Een Groenewoldje.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:09 schreef DeeBee het volgende:
Worst met een gezicht als een oorwurm.
Hebben ze een brug in Nunspeet of waar ze ook woont?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:08 schreef Faraday01 het volgende:
@:heywoodu heb je komende week tijd om Worst te troosten? Ze heeft het zo te zien zwaar
De teleurstelling is ook mooiquote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:10 schreef Marcoss het volgende:
Zelfs met klein lachje kan er niet vanaf bij Worst
kijk hierquote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:11 schreef Dagoduck het volgende:
Calvarado klinkt wel als een worstensoort.
quote:
Heeft een knuffel nodigquote:
Als je in den Heere bent dien je - als het Nunspetiaans is - niet zo openlijk te lachen. De hoer.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:23 schreef wimderon het volgende:
Ceylin is wel in den Heere, toch ook een beetje Nunspetiaans @:heywoodu
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je in den Heere bent dien je - als het Nunspetiaans is - niet zo openlijk te lachen. De hoer.
Wat mis ik buiten Worst's nederlaag?quote:
ziedendquote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je in den Heere bent dien je - als het Nunspetiaans is - niet zo openlijk te lachen. De hoer.
twitter:daanhakkenberg twitterde op zaterdag 01-02-2020 om 16:28:05Ploegbaas van wereldkampioen Alvarado, Christoph Roodhooft, meldt dat er dit jaar een dames wegploeg komt. Met Alvarado en ook Worst, Kastelijn reageer retweet
Oh het is niet mijn mening hoor, meer het gevoel dat je hier krijgt op zondagquote:
Die kwam nogal zuur over ja. Vorig jaar kon ik Alvarado nog volgenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:30 schreef Nober het volgende:
Verdonschot kan niet tegen de Nederlandse dominantie.
Dit ging over je Nunspeet reactiequote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat mis ik buiten Worst's nederlaag?
geen Cant?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:30 schreef TheArt het volgende:
twitter:daanhakkenberg twitterde op zaterdag 01-02-2020 om 16:28:05Ploegbaas van wereldkampioen Alvarado, Christoph Roodhooft, meldt dat er dit jaar een dames wegploeg komt. Met Alvarado en ook Worst, Kastelijn reageer retweet
In plaats van te jammeren over de ‘immense’ stappen (20% vooruit) van Alvarado zou ze eens naar zichzelf moeten kijken met dr krachteloze pielverzetje.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die kwam nogal zuur over ja. Vorig jaar kon ik Alvarado nog volgenHeel soms kon ze vorig jaar volgen maar sinds het wonderjaar van vriendin Kapteijns komt Verdonschot al niet meer vooruit.
De meme terzijde, het ziet er maar matig uit voor België. Bij de junioren enzo rijdt er ook vrij weinig rond, vandaag in geen enkele categorie ook maar in de buurt van het podium gekomen...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:40 schreef Szura het volgende:
Is dit het definitieve einde van het tijdperk-België @:deebee?
Ik denk dat dat verschil tegenwoordig niet meer zo groot is als het geweest is. Sommige andere jongens hebben al ergens een soort van contract en/of rijden op prima materiaal met dito begeleiding qua training en voeding.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De meme terzijde, het ziet er maar matig uit voor België. Bij de junioren enzo rijdt er ook vrij weinig rond, vandaag in geen enkele categorie ook maar in de buurt van het podium gekomen...
De onvermijdelijke Thibau zal wel gaan winnen, met een ongekende hypetrain als gevolg, maar denk dat die nog steeds veel profiteert van professionele begeleiding vanaf jonge leeftijd. Als anderen in hun kracht komen moet ik het nog zien...
Bij de vrouwen is het helemaal het verdriet van België...
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:16 schreef Van_Poppel het volgende:
1. Nederland 3 2 2 7
2. Zwitserland 0 1 0 1
3. Verenigde Staten 0 0 1 1
Hallo Medaillespiegel
twitter:sporza_koers twitterde op zondag 02-02-2020 om 09:31:48Regen heeft het WK-parcours in Dübendorf tot een modderpoel omgetoverd.Volg om 11.05u de wedstrijd bij de junioren, met Thibau Nys, LIVE ➡ https://t.co/1OWY4AVsQm #Dubendorf2020 https://t.co/RKoxT2RSZd reageer retweet
In tegenstelling tot het minder belangrijke WK bij de junioren volgende maand?quote:Op zondag 2 februari 2020 11:01 schreef TheArt het volgende:
“Dit zeer belangrijke WK bij de junioren”
Ja joh, blaas het nog meer op.
Ik heb niet veel verstand van veldrijden, maar als het een grote motor koers wordt zou ik uitkijken.quote:
Dat wordt het. Ik geef hem een grote kans.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb niet veel verstand van veldrijden, maar als het een grote motor koers wordt zou ik uitkijken.
Dat wordt hetquote:Op zondag 2 februari 2020 11:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb niet veel verstand van veldrijden, maar als het een grote motor koers wordt zou ik uitkijken.
Goede vraag, startten er meer dan 1 Belg op rij 1?quote:Op zondag 2 februari 2020 11:05 schreef Faraday01 het volgende:
Waarom gelden de startregels die gisteren bij de juniores gebruikt werden nu niet?
Ja.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Goede vraag, startten er meer dan 1 Belg op rij 1?
Lopend wel aardig maar qua power tekort denk ikquote:Op zondag 2 februari 2020 11:17 schreef TheArt het volgende:
Del Grosso ging aan het einde van de vorige ronde de post in toen ie op kop lag en sindsdien is het allemaal wat minder. Zou ie een ander profiel hebben gekozen?
Is ook een jaar jonger dan de andere 3 natuurlijk en dat scheelt op deze leeftijd op de zwaardere parcoursen vaak wel wat.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lopend wel aardig maar qua power tekort denk ik
Wordt doorgaans besloten na zo’n 1,5 ronde.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:20 schreef Zorro het volgende:
Nou ik heb het halve internet afgezocht en zelfs de TT gelezen, maar kan iemand me vertellen over hoeveel ronden/tijd de wedstrijden vandaag gaan?
Het zal aan mij liggen maar ik krijg het nergens gevonden.
Dat wordt bepaald na paar rondes aan hand van rondetijden.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:20 schreef Zorro het volgende:
Nou ik heb het halve internet afgezocht en zelfs de TT gelezen, maar kan iemand me vertellen over hoeveel ronden/tijd de wedstrijden vandaag gaan?
Ze proberen altijd een ronde boven het uur te zitten op het WK. Hoeveel ronden het precies worden, wordt tijdens de wedstrijd pas duidelijk.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:20 schreef Zorro het volgende:
Het gaat op tijd, de profs moeten volgens mij minstens een uur rijden. Wordt dan na 1/2 rondjes bepaald hoeveel rondes ze moeten rijden.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:20 schreef Zorro het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2020 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat wordt bepaald na paar rondes aan hand van rondetijden.
O werkt dat zo. Ik dacht altijd bij de Mannen Elite dat het een uur plus een ronde was, en dat hier ook wel een soortgelijke regel zou zijn, maar niet dus.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wordt doorgaans besloten na zo’n 1,5 ronde.
Dat is bij alle categorieën zo hoor. Hier 3 kwartier ongeveer.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
O werkt dat zo. Ik dacht altijd bij de Mannen Elite dat het een uur plus een ronde was, en dat hier ook wel een soortgelijke regel zou zijn, maar niet dus.
quote:Wordt het WK uitgesteld/afgelast?
Vanuit Zwitserland bereikt ons de onheilstijding dat het vanaf 13u zou beginnen te stormen boven Dübendorf. De regen, die nu overvloedig vloeit, zou dan gepaard gaan met hevige rukwinden. De organisatie houdt rekening met een afgelasting.
Hier werkt het hetzelfde, je weet van te voren ook niet wat de rondetijd gaat zijn, dat is ook afhankelijk van de omstandigheden.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
O werkt dat zo. Ik dacht altijd bij de Mannen Elite dat het een uur plus een ronde was, en dat hier ook wel een soortgelijke regel zou zijn, maar niet dus.
Waarom is dat eigenlijk?quote:Op zondag 2 februari 2020 11:23 schreef Evertjan het volgende:
begint trouwens om 14.35 en niet om 15.00
en het is al zo natte boel daarquote:Op zondag 2 februari 2020 11:27 schreef DeeBee het volgende:
Dit worden Boonen in Madrid praktijken straks als hij wint.
Wedstrijd verplaatst naar komende woensdag in Maldegem. Wordt toch een Belgisch/Nederlands onderonsje.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Krijgt Matje dan de trui op basis van zijn seizoen?
Denk dat die eerder achterom moet kijken.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wellicht dat Del Grosso nog 3e kan worden
Eens. Denk dat Verstrynge nog een medaille kan pakken.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Denk dat die eerder achterom moet kijken.
Dat ook zeker. Net even verder weg maar komt snel dichterbijquote:Op zondag 2 februari 2020 11:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Denk dat die eerder achterom moet kijken.
Straks op dat stuk weg de afterburners aan en aansluiten bij die Belg.quote:
Er ben voor een ingelaste zandcross in Koksijde. Dan wint hij met 5 duinen voorsprongquote:Op zondag 2 februari 2020 11:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wedstrijd verplaatst naar komende woensdag in Maldegem. Wordt toch een Belgisch/Nederlands onderonsje.
Altijd lastig met junioren. Voor hetzelfde geldt staakt de vooruitgang bij de beloften.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je Extra Time Cross hoorde is Thibau hun enige hoop in bange dagen voor komende jaren
Die andere juniores hebben ook wel potentieel. Veel meer dan de beloften, daar zie ik alleen Vandeputte wat worden.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je Extra Time Cross hoorde is Thibau hun enige hoop in bange dagen voor komende jaren
We hebben een ruime voorsprong.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Belgie - Nederland 3-0 vandaag voorlopig
Daar had Vangramberen het ook expliciet over in uitzending net: “Laten we hopen dat we drie medailles kunnen pakken zodat we nog een beetje dichter bij Nederland kunnen komen.”quote:Op zondag 2 februari 2020 11:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Belgie - Nederland 3-0 vandaag voorlopig
Dat is wel een dingetje bij de Belgische media (en Thijs Zonneveld).quote:Op zondag 2 februari 2020 11:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar had Vangramberen het ook expliciet over in uitzending net: “Laten we hopen dat we drie medailles kunnen pakken zodat we nog een beetje dichter bij Nederland kunnen komen.”
Flauwekul die onvergelijkbare medailles te tellen.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar had Vangramberen het ook expliciet over in uitzending net: “Laten we hopen dat we drie medailles kunnen pakken zodat we nog een beetje dichter bij Nederland kunnen komen.”
ik denk dat ze blij zijn wanneer MVP minder crossen gaat doen de komende wintersquote:Op zondag 2 februari 2020 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel een speciaal geval want heeft ook veel fans in België.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik denk dat ze blij zijn wanneer MVP minder crossen gaat doen de komende winters
Jepquote:Op zondag 2 februari 2020 11:44 schreef DeeBee het volgende:
Knap van Nys, het netjes afmaken als topfavoriet.
Ge moogt hem niet Nys noemen. Zijn naam is Thibau, onthou dat!quote:Op zondag 2 februari 2020 11:44 schreef DeeBee het volgende:
Knap van Nys, het netjes afmaken als topfavoriet.
Het is ook een halve Belg.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is wel een speciaal geval want heeft ook veel fans in België.
Daar is weinig voor nodig. Een avondje zuipen net over de grens in Turnhout en je bent het al.quote:
Scheelde weinig.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik hoop dat Brenner nog over Del Grosso kan, maar zesde is een formidabel resultaat. Het gaat een eentonig wegseizoen worden bij de junioren.
Wie is dadelijk favoriet?quote:Op zondag 2 februari 2020 11:47 schreef Felagund het volgende:
Het zijn tot nu toe wel de favorieten die winnen op dit parcours.
Denk dat Iserbyt het hier lastig gaat krijgen.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Uiteindelijk wel bij elke cross de verwachte namen, dus bij de profs zal 't dan wel van der Poel, Aerts en Iserbyt op 't podium worden (misschien Van Aert).
Bij de dames beloften dan moeilijker te voorspellen, daar zitten niet echt toppers.
Heeft sowieso niet meer de absolute topvorm van het begin van het seizoen.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Denk dat Iserbyt het hier lastig gaat krijgen.
Heeft na zijn gesukkel in Namen/Zolder in elke klassementscross die hij reed vlot het podium gehaald.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heeft sowieso niet meer de absolute topvorm van het begin van het seizoen.
Brenner heeft echt geweldig gereden. Het duurde even om op gang te komen en zijn start was niet goed, maar hij koerst zelden tegen deze jongens en op een gegeven moment leek hij na Thibau en Verstrynge de snelste ronde tijden neer te zetten (kan ik die ergens zien?). #trotsquote:
Trots?quote:Op zondag 2 februari 2020 11:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Brenner heeft echt geweldig gereden. Het duurde even om op gang te komen en zijn start was niet goed, maar hij koerst zelden tegen deze jongens en op een gegeven moment leek hij na Thibau en Verstrynge de snelste ronde tijden neer te zetten (kan ik die ergens zien?). #trots
Ik schat Aerts hoger in.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Heeft na zijn gesukkel in Namen/Zolder in elke klassementscross die hij reed vlot het podium gehaald.
https://www.uci.org/cyclo(...)-world-championshipsquote:Op zondag 2 februari 2020 11:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Brenner heeft echt geweldig gereden. Het duurde even om op gang te komen en zijn start was niet goed, maar hij koerst zelden tegen deze jongens en op een gegeven moment leek hij na Thibau en Verstrynge de snelste ronde tijden neer te zetten (kan ik die ergens zien?). #trots
Ja, vooral omdat Aerts veel beter is dan in het begin van het seizoen, niet omdat Iserbyt minder is geworden.quote:
Interessante cijfers...leuk om te zien dat Van Anrooij ongeveer even hard reed als Nys.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://www.uci.org/cyclo(...)-world-championships
Hierzo staan alle snelste rondetijden.
Wel onvergelijkbare omstandigheden natuurlijk, gister was het geen bagger.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Interessante cijfers...leuk om te zien dat Van Anrooij ongeveer even hard reed als Nys.
Uiteraard...dat scheelt zeker anderhalve minuut per ronde. Mannen zullen waarschijnlijk rond de 9:00 gaan rijden.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wel onvergelijkbare omstandigheden natuurlijk, gister was het geen bagger.
Dan verwachten we 8 rondjes?quote:Op zondag 2 februari 2020 12:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Uiteraard...dat scheelt zeker anderhalve minuut per ronde. Mannen zullen waarschijnlijk rond de 9:00 gaan rijden.
Lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk.quote:
Het is Wuyts ook opgevallen.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Er staat daar een Britse tientonner op de tweede rij. Dat kán toch niet.
Wint met meer dan een minuutquote:Op zondag 2 februari 2020 13:11 schreef TheArt het volgende:
Goed, Norbert Riberolle is al vertrokken.
Strijd voor plaats twee kan ook spannend zijn.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Worden vandaag geen spannende crossen.
Kijk op dit rechte stuk, als ze eindelijk wat power kan zetten, wat voor verschil ze maakt. Als het ook maar een beetje lastig wordt, heeft ze een probleem.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Inge is echt mokerslecht in modder. Zo ga je later ook niet meedoen bij de elite...
Hier maakt ze idd veel goed maar als ze dan helling op en af moet is het net een bang kuikentjequote:Op zondag 2 februari 2020 13:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kijk op dit rechte stuk, als ze eindelijk wat power kan zetten, wat voor verschil ze maakt. Als het ook maar een beetje lastig wordt, heeft ze een probleem.
En ze moet vooral niet lopen, dan wordt het een drama.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hier maakt ze idd veel goed maar als ze dan helling op en af moet is het net een bang kuikentje
Maar zoiets is toch wel te verbeteren?quote:Op zondag 2 februari 2020 13:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hier maakt ze idd veel goed maar als ze dan helling op en af moet is het net een bang kuikentje
Dat sowieso. Lijkt me evident dat ze daar heel veel aandacht aan gaat bestedenquote:Op zondag 2 februari 2020 13:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar zoiets is toch wel te verbeteren?
Ik denk dat de toekomst van Van der Heijden ook op de weg ligt.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Van der Heijden kan goed rijden, jammer dat het stuk veld haar minder ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |