In eerdere delen van deze reeks werd nog gezegd dat het totaal geen economische gevolgen zou hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:55 schreef Glazenmaker het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)a-voor-tekorten.html
Zelfs zonder virus zou je je als bedrijf serieus moeten afvragen of het een goed idee is om jezelf afhankelijk maken van een comunistisch land zonder rule of law.
50 miljoen mensen in quarantaine en het nationale transportcentrum plat zou geen gevolgen hebben nee? Hoe simpel moet je zijn? Deze economische zelfmoord van de Chinezen voor iets wat heus wel mee zou vallen is juist wat mij banger maakt dan de officiėle cijfers tot nu toe.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
In eerdere delen van deze reeks werd nog gezegd dat het totaal geen economische gevolgen zou hebben.Goh, opvallend dat dat toch niet klopte.
Vergezocht of scherp gezien?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Juiste topic?
Ow, dat is de dag dat het virus uitbrak? Beetje vergezochte link.
Ja de plagen in Egypte zeker?
Ja dķe video was fake, maar in het betreffende draadje wat aangehaald werd stonden zowel video's van mensen icm mondmasker die al dood op de grond lagen en filmpjes van mensen die agressief benaderd werden als ze niet zo'n masker droegen. Ik kan het natuurlijk niet bevestigen, maar het gegeven dat iedereen in deze video's mondmaskers droeg maakt het toch weer anders.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die vent bloedde niet uit zijn mond of neus.
Daar hoorde nog een plaatje bij^^quote:
Nou nou, de Chinese regering laat gewoon zijn goodwill zien, aangezien ze het virus een tijdje onder de pet hebben gehouden. Ze proberen het 'goed' te maken. De regering daar zit natuurlijk niet te wachten op Chinezen die hun regering helemaal kut vinden omdat ze weinig tot niks voor het volk hebben gedaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
50 miljoen mensen in quarantaine en het nationale transportcentrum plat zou geen gevolgen hebben nee? Hoe simpel moet je zijn? Deze economische zelfmoord van de Chinezen voor iets wat heus wel mee zou vallen is juist wat mij banger maakt dan de officiėle cijfers tot nu toe.
Althans dat lijkt me zo!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Oooowwwwwh----->diarree---->poep------>India
Helemaal goed jaquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Oooowwwwwh----->diarree---->poep------>India
Difficulty setting:quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:18 schreef Ali_boo het volgende:
Alsof de coronavirus niet genoeg was ....
[ afbeelding ]
Persoonlijk verwacht ik dat dit een beroemde delicatesse is in China.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:20 schreef Djnormandy het volgende:
Diarree moet je ook niet aanraken. En daarna je vinger in je mond doen of in je neus . Gekkies.
Jij denkt dat ze in India met poepvingers in hun mond of neus zitten?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:20 schreef Djnormandy het volgende:
Diarree moet je ook niet aanraken. En daarna je vinger in je mond doen of in je neus . Gekkies.
Ik krijg kotsneigingen bij het idee al.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Persoonlijk verwacht ik dat dit een beroemde delicatesse is in China.
Zouden die Duitsers in dat bedrijf dan allemaal naar dezelfde wc geweest zijn?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:20 schreef Djnormandy het volgende:
Ik denk dat hij bedoelt dat het virus niet besmettelijk is als het in poep op de grond ligt en dat het echt je slijmvliezen in moet gaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze in India met poepvingers in hun mond of neus zitten?
Ze schijten daar op straat. Geen wc papier niets. zullen vast wel mensen zijn die het of opruimen of er gaan zitten.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze in India met poepvingers in hun mond of neus zitten?
Als straf voor het willen herschrijven de bijbel straft Allah Pakistan met een sprinkhanenplaag.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat religieuze geneuzel is wel cringe
Mooi, dat zal die Chinezen leren.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als straf voor het willen herschrijven de bijbel straf Allah Pakistan met een sprinkhanenplaag.
Het is bij een persoon uit Washington wel in de poep ontdekt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:24 schreef Djnormandy het volgende:
Maar goed het is niet bevestigd alleen een aanname dat het in poep kan zitten , Maar klinkt wel aannemelijk , Alle virussen die je heb poep je ook uit , Dus echt nieuws is het ook weer niet .
Waarom is die vent zo populair?quote:
Je kunt ook mee aftellen totdat hij begint.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom is die vent zo populair?
Omdat het gewoon heerlijk is om zelf niet al het nieuws op te hoeven zoeken.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom is die vent zo populair?
Ja je kan zo lekker op het achtergrondje meeluisteren.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:50 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Omdat het gewoon heerlijk is om zelf niet al het nieuws op te hoeven zoeken.
Ja oke, maar ik begrijp dat het ook heel heel heel veel onzin is wat hij verkondigtquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:50 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Omdat het gewoon heerlijk is om zelf niet al het nieuws op te hoeven zoeken.
Hij leest wat tweets enzo op en dan kun je live meekijken hoe hij dat overtypt in zijn eigen tweets.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik begrijp dat het ook heel heel heel veel onzin is wat hij verkondigt
Nouja, zal straks eens even kijken.
Nou, dat belooft wat.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij leest wat tweets enzo op en dan kun je live meekijken hoe hij dat overtypt in zijn eigen tweets.
Nee, dat doet het helemaal niet.quote:
Nou, 1 minuutje, en precies wat jij omschrijft gebeurt er ook. Jeetjequote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dat doet het helemaal niet.
Het RIVM heeft dat bericht dat het niet zo besmettelijk zou zijn stilletjes verwijderd. Misschien is het toch wel een beetje besmettelijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:56 schreef tesssssssss het volgende:
Ja, het gaat nu over Duitsland.
Dat vind ik heel raar, dat in Duitsland allemaal bij het zelfde bedrijf.
Terwijl het niet zo besmettelijk zou zijn..
Het is ook iets wat vooral een beetje handig kan zijn in een écht 'breaking' situatie. Denk aan een aanslag ergens, een tornado outbreak ofzo, dingen waarbij de situatie echt van minuut tot minuut gaat en er steeds nieuws komt dat van belang is om het verhaal te volgen. Dan vind ik het wel prettig dat iemand alles bij zit te houden en je alleen hoeft te kijken/luisterenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nou, 1 minuutje, en precies wat jij omschrijft gebeurt er ook. Jeetje
Nee inderdaad, dat gaat toch wat langzamer.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is ook iets wat vooral een beetje handig kan zijn in een écht 'breaking' situatie. Denk aan een aanslag ergens, een tornado outbreak ofzo, dingen waarbij de situatie echt van minuut tot minuut gaat en er steeds nieuws komt dat van belang is om het verhaal te volgen. Dan vind ik het wel prettig dat iemand alles bij zit te houden en je alleen hoeft te kijken/luisteren
Maar bij een virusuitbraak is dat niet echt aan de orde
Ja, wat dan? Ik kijk nietquote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Maar ach ja, toch wel wat nieuws gehoord al.
twitter:nytimes twitterde op zaterdag 01-02-2020 om 22:20:06New York City health officials announced on Saturday that a patient at Bellevue Hospital Center may have the coronavirus. If confirmed, it would be the first known instance of the virus in New York City. https://t.co/qPgMkwzNnS reageer retweet
Weet niet of de besmetting nog nieuws is, maar 1 geval, een student in Boston, die thuis mocht herstellen omdat men denkt dat dat veiliger is. Mensen met wie hij contact had werden ook gemonitord op symptomen. Maar vooral dat thuis herstellen, meen dat hier veel gezeur was op Nederland ivm het thuis in quarantine zetten.quote:
Ingehuurd door de Chinese overheid!!!!! Scherp hoor meid!!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vind het best bijzonder dat de users die hier roepen dat het allemaal wel meevalt hier 24/7 zitten te posten...
Is dat een ander ook opgevallen?
+1900quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:08 schreef syroto het volgende:
Wat verwachten we zo qua cijfers guys? Las hier ergens dat een stad met flinke cijfers komt zetten nu er een flinke tijd op zit na massaal ontvluchten Wuhan naar een bepaalde stad?
was dat een gok want je zit er heel dichtbijquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
was dat een gok want je zit er heel dichtbijHoewel dat alleen voor Hubei is...
Dat zal wel gebeuren na onder meer een evaluatie waaruit blijkt dat iemand niet een of andere josti is die de volgende dag op straat iedereen in z'n bek gaat hoesten.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Weet niet of de besmetting nog nieuws is, maar 1 geval, een student in Boston, die thuis mocht herstellen omdat men denkt dat dat veiliger is. Mensen met wie hij contact had werden ook gemonitord op symptomen. Maar vooral dat thuis herstellen, meen dat hier veel gezeur was op Nederland ivm het thuis in quarantine zetten.
Maar dat is wel even een slag meer dan die zogenaamde limiet van grofweg 1200quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
The latest report from the Hubei province confirms 1921 new cases and 45 new deaths - Feb. 2, 2020
Dat is idd een flinke stapquote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat is wel even een slag meer dan die zogenaamde limiet van grofweg 1200
Jezus inderdaad zegquote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat is wel even een slag meer dan die zogenaamde limiet van grofweg 1200
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |