Jij denkt dat ze in India met poepvingers in hun mond of neus zitten?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:20 schreef Djnormandy het volgende:
Diarree moet je ook niet aanraken. En daarna je vinger in je mond doen of in je neus . Gekkies.
Ik krijg kotsneigingen bij het idee al.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Persoonlijk verwacht ik dat dit een beroemde delicatesse is in China.
Zouden die Duitsers in dat bedrijf dan allemaal naar dezelfde wc geweest zijn?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:20 schreef Djnormandy het volgende:
Diarree moet je ook niet aanraken. En daarna je vinger in je mond doen of in je neus . Gekkies.
Ik denk dat hij bedoelt dat het virus niet besmettelijk is als het in poep op de grond ligt en dat het echt je slijmvliezen in moet gaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze in India met poepvingers in hun mond of neus zitten?
Ze schijten daar op straat. Geen wc papier niets. zullen vast wel mensen zijn die het of opruimen of er gaan zitten.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze in India met poepvingers in hun mond of neus zitten?
Als straf voor het willen herschrijven de bijbel straft Allah Pakistan met een sprinkhanenplaag.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat religieuze geneuzel is wel cringe
Mooi, dat zal die Chinezen leren.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als straf voor het willen herschrijven de bijbel straf Allah Pakistan met een sprinkhanenplaag.
Het is bij een persoon uit Washington wel in de poep ontdekt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:24 schreef Djnormandy het volgende:
Maar goed het is niet bevestigd alleen een aanname dat het in poep kan zitten , Maar klinkt wel aannemelijk , Alle virussen die je heb poep je ook uit , Dus echt nieuws is het ook weer niet .
Waarom is die vent zo populair?quote:
Je kunt ook mee aftellen totdat hij begint.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom is die vent zo populair?
Omdat het gewoon heerlijk is om zelf niet al het nieuws op te hoeven zoeken.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom is die vent zo populair?
Ja je kan zo lekker op het achtergrondje meeluisteren.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:50 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Omdat het gewoon heerlijk is om zelf niet al het nieuws op te hoeven zoeken.
Ja oke, maar ik begrijp dat het ook heel heel heel veel onzin is wat hij verkondigtquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:50 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Omdat het gewoon heerlijk is om zelf niet al het nieuws op te hoeven zoeken.
Hij leest wat tweets enzo op en dan kun je live meekijken hoe hij dat overtypt in zijn eigen tweets.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik begrijp dat het ook heel heel heel veel onzin is wat hij verkondigt
Nouja, zal straks eens even kijken.
Nou, dat belooft wat.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij leest wat tweets enzo op en dan kun je live meekijken hoe hij dat overtypt in zijn eigen tweets.
Nee, dat doet het helemaal niet.quote:
Nou, 1 minuutje, en precies wat jij omschrijft gebeurt er ook. Jeetjequote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dat doet het helemaal niet.
Het RIVM heeft dat bericht dat het niet zo besmettelijk zou zijn stilletjes verwijderd. Misschien is het toch wel een beetje besmettelijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:56 schreef tesssssssss het volgende:
Ja, het gaat nu over Duitsland.
Dat vind ik heel raar, dat in Duitsland allemaal bij het zelfde bedrijf.
Terwijl het niet zo besmettelijk zou zijn..
Het is ook iets wat vooral een beetje handig kan zijn in een écht 'breaking' situatie. Denk aan een aanslag ergens, een tornado outbreak ofzo, dingen waarbij de situatie echt van minuut tot minuut gaat en er steeds nieuws komt dat van belang is om het verhaal te volgen. Dan vind ik het wel prettig dat iemand alles bij zit te houden en je alleen hoeft te kijken/luisterenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nou, 1 minuutje, en precies wat jij omschrijft gebeurt er ook. Jeetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |