Werken?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat hebben ze gedaan op dat bedrijf 🤔🤔🤔
1`bedrijf maar dus wie weet hebben ze geborreld daar of even de bloemetjes buiten gezet met de chineze student,.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:04 schreef Belg het volgende:
Met 7 besmettingen in Duitsland lijkt de pleuris wel uitgebroken daar.
Een Chinese collega op bezoek gehadquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat hebben ze gedaan op dat bedrijf 🤔🤔🤔
🙄🙄🙄😏quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:12 schreef tesssssssss het volgende:
Die kinderen van die Duitse besmette man zijn nog gewoon naar de kleuterschool geweest.
https://www.hln.be/nieuws(...)-te-reizen~a9c8a1df/
Dus die kinderen die ook besmet zijn.
Dat ene kindje doet de Hitlergroetquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:12 schreef tesssssssss het volgende:
Die kinderen van die Duitse besmette man zijn nog gewoon naar de kleuterschool geweest.
https://www.hln.be/nieuws(...)-te-reizen~a9c8a1df/
Dus die kinderen die ook besmet zijn.
Jeetjemina, was dat met SARS ook zo?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:31 schreef zoost het volgende:
Ik heb nu al zoveel filmpjes zien voorbijkomen van mensen die spontaan dood neervallen dat ik het niet langer zie als "fake". Behoorlijk verontrustend.twitter:sotiridi twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 20:47:08And Another video of an person who literately fell dead on the ground of being very ill of the #coronavirus in the city of #Wuhan in the #Hubei province in #China. Video contains again disturbing footage. https://t.co/xjOEKjHhaZ reageer retweet
Dan moet je je televisie in een plastic zak stoppen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:33 schreef Dazalbest het volgende:
Kunnen we wel gewoon Wie is de mol kijken.....? Was in China
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moet je je televisie in een plastic zak stoppen.
Video is fake, Is ook al van Twitter afgehaald.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:31 schreef n__n het volgende:
[..]
Jeetjemina, was dat met SARS ook zo?
Hier heb ik ook vraagtekens bij... Waarom is er een vrolijk achtergrond muziek erbij? Ik denk dat het een prank show is van een chineze omroep en hebben mensen er overheen gesproken.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:49 schreef TLC het volgende:
Apocalyptische beelden bijna waar drones mensen tot de orde roepen die geen gezichtsmasker dragen
https://edition.cnn.com/v(...)ts/around-the-world/
Dit is er niet één, het is een hele draad vol. Je ziet ook dat vrijwel al deze mensen mondkapjes dragen, zowel omstanders als de inmiddels vele video's waarin mensen dood op de grond liggen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:03 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Video is fake, Is ook al van Twitter afgehaald.
Weet je wat de progressievelingen moeten doen ? Naast een Chinees staan en hun in de ogen laten niezenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:23 schreef Twiitch het volgende:
Ik heb op de NOS nu al drie aparte berichten gezien over Aziaten die zich vanwege het virus gediscrimineerd voelen. Lekker belangrijk
Op basis waarvan denk je dat dit fake is? Ziet er niet zo uit.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:03 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Video is fake, Is ook al van Twitter afgehaald.
Die vent bloedde niet uit zijn mond of neus.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:39 schreef zoost het volgende:
[..]
Op basis waarvan denk je dat dit fake is? Ziet er niet zo uit.
Wel perfect getimed alleen zo.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:39 schreef zoost het volgende:
[..]
Op basis waarvan denk je dat dit fake is? Ziet er niet zo uit.
Juiste topic?quote:
In eerdere delen van deze reeks werd nog gezegd dat het totaal geen economische gevolgen zou hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:55 schreef Glazenmaker het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)a-voor-tekorten.html
Zelfs zonder virus zou je je als bedrijf serieus moeten afvragen of het een goed idee is om jezelf afhankelijk maken van een comunistisch land zonder rule of law.
50 miljoen mensen in quarantaine en het nationale transportcentrum plat zou geen gevolgen hebben nee? Hoe simpel moet je zijn? Deze economische zelfmoord van de Chinezen voor iets wat heus wel mee zou vallen is juist wat mij banger maakt dan de officiële cijfers tot nu toe.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
In eerdere delen van deze reeks werd nog gezegd dat het totaal geen economische gevolgen zou hebben.Goh, opvallend dat dat toch niet klopte.
Vergezocht of scherp gezien?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Juiste topic?
Ow, dat is de dag dat het virus uitbrak? Beetje vergezochte link.
Ja de plagen in Egypte zeker?
Ja díe video was fake, maar in het betreffende draadje wat aangehaald werd stonden zowel video's van mensen icm mondmasker die al dood op de grond lagen en filmpjes van mensen die agressief benaderd werden als ze niet zo'n masker droegen. Ik kan het natuurlijk niet bevestigen, maar het gegeven dat iedereen in deze video's mondmaskers droeg maakt het toch weer anders.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die vent bloedde niet uit zijn mond of neus.
Daar hoorde nog een plaatje bij^^quote:
Nou nou, de Chinese regering laat gewoon zijn goodwill zien, aangezien ze het virus een tijdje onder de pet hebben gehouden. Ze proberen het 'goed' te maken. De regering daar zit natuurlijk niet te wachten op Chinezen die hun regering helemaal kut vinden omdat ze weinig tot niks voor het volk hebben gedaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
50 miljoen mensen in quarantaine en het nationale transportcentrum plat zou geen gevolgen hebben nee? Hoe simpel moet je zijn? Deze economische zelfmoord van de Chinezen voor iets wat heus wel mee zou vallen is juist wat mij banger maakt dan de officiële cijfers tot nu toe.
Althans dat lijkt me zo!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Oooowwwwwh----->diarree---->poep------>India
Helemaal goed jaquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Oooowwwwwh----->diarree---->poep------>India
Difficulty setting:quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:18 schreef Ali_boo het volgende:
Alsof de coronavirus niet genoeg was ....
[ afbeelding ]
Persoonlijk verwacht ik dat dit een beroemde delicatesse is in China.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:20 schreef Djnormandy het volgende:
Diarree moet je ook niet aanraken. En daarna je vinger in je mond doen of in je neus . Gekkies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |