In eerdere delen van deze reeks werd nog gezegd dat het totaal geen economische gevolgen zou hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:55 schreef Glazenmaker het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)a-voor-tekorten.html
Zelfs zonder virus zou je je als bedrijf serieus moeten afvragen of het een goed idee is om jezelf afhankelijk maken van een comunistisch land zonder rule of law.
50 miljoen mensen in quarantaine en het nationale transportcentrum plat zou geen gevolgen hebben nee? Hoe simpel moet je zijn? Deze economische zelfmoord van de Chinezen voor iets wat heus wel mee zou vallen is juist wat mij banger maakt dan de officiële cijfers tot nu toe.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
In eerdere delen van deze reeks werd nog gezegd dat het totaal geen economische gevolgen zou hebben.Goh, opvallend dat dat toch niet klopte.
Vergezocht of scherp gezien?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Juiste topic?
Ow, dat is de dag dat het virus uitbrak? Beetje vergezochte link.
Ja de plagen in Egypte zeker?
Ja díe video was fake, maar in het betreffende draadje wat aangehaald werd stonden zowel video's van mensen icm mondmasker die al dood op de grond lagen en filmpjes van mensen die agressief benaderd werden als ze niet zo'n masker droegen. Ik kan het natuurlijk niet bevestigen, maar het gegeven dat iedereen in deze video's mondmaskers droeg maakt het toch weer anders.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die vent bloedde niet uit zijn mond of neus.
Daar hoorde nog een plaatje bij^^quote:
Nou nou, de Chinese regering laat gewoon zijn goodwill zien, aangezien ze het virus een tijdje onder de pet hebben gehouden. Ze proberen het 'goed' te maken. De regering daar zit natuurlijk niet te wachten op Chinezen die hun regering helemaal kut vinden omdat ze weinig tot niks voor het volk hebben gedaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
50 miljoen mensen in quarantaine en het nationale transportcentrum plat zou geen gevolgen hebben nee? Hoe simpel moet je zijn? Deze economische zelfmoord van de Chinezen voor iets wat heus wel mee zou vallen is juist wat mij banger maakt dan de officiële cijfers tot nu toe.
Althans dat lijkt me zo!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Oooowwwwwh----->diarree---->poep------>India
Helemaal goed jaquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Oooowwwwwh----->diarree---->poep------>India
Difficulty setting:quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:18 schreef Ali_boo het volgende:
Alsof de coronavirus niet genoeg was ....
[ afbeelding ]
Persoonlijk verwacht ik dat dit een beroemde delicatesse is in China.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:20 schreef Djnormandy het volgende:
Diarree moet je ook niet aanraken. En daarna je vinger in je mond doen of in je neus . Gekkies.
Jij denkt dat ze in India met poepvingers in hun mond of neus zitten?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:20 schreef Djnormandy het volgende:
Diarree moet je ook niet aanraken. En daarna je vinger in je mond doen of in je neus . Gekkies.
Ik krijg kotsneigingen bij het idee al.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Persoonlijk verwacht ik dat dit een beroemde delicatesse is in China.
Zouden die Duitsers in dat bedrijf dan allemaal naar dezelfde wc geweest zijn?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:20 schreef Djnormandy het volgende:
Ik denk dat hij bedoelt dat het virus niet besmettelijk is als het in poep op de grond ligt en dat het echt je slijmvliezen in moet gaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze in India met poepvingers in hun mond of neus zitten?
Ze schijten daar op straat. Geen wc papier niets. zullen vast wel mensen zijn die het of opruimen of er gaan zitten.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze in India met poepvingers in hun mond of neus zitten?
Als straf voor het willen herschrijven de bijbel straft Allah Pakistan met een sprinkhanenplaag.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat religieuze geneuzel is wel cringe
Mooi, dat zal die Chinezen leren.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als straf voor het willen herschrijven de bijbel straf Allah Pakistan met een sprinkhanenplaag.
Het is bij een persoon uit Washington wel in de poep ontdekt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:24 schreef Djnormandy het volgende:
Maar goed het is niet bevestigd alleen een aanname dat het in poep kan zitten , Maar klinkt wel aannemelijk , Alle virussen die je heb poep je ook uit , Dus echt nieuws is het ook weer niet .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |