Dank je, heb mijn best gedaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Dit klinkt inderdaad wel als iets wat Strani zou kunnen verzinnen
Ja, heel dronken. En ze stonden van elkaar vandaan bij de bar en ze hadden onenigheid en zaten de hele tijd een beetje te bekvechten over de bar heen. Britten zijn inderdaad het ergstquote:Op zondag 2 februari 2020 00:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Flink beschonken ook, neem ik aan?
Dronken Britten. Nog erger dan dronken Nederlanders.![]()
Nou ja, soms dan. Onze landgenoten kunnen er ook wat van.![]()
Ho wacht, even teruglezenquote:Op zondag 2 februari 2020 00:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dank je, heb mijn best gedaan.![]()
Ik moest toch even invallen terwijl Strani (zonder ons) plezier zat te hebben met een groep Bardames & Brexiteers.
Halloooo ik heb het niet gedaan he? Daarvoor moet je bij Anja zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook niet leuk naar Co. Nu is het net zo'n type wat pas in boek drie van de trilogie geïntroduceerd wordt en na twee hoofdstukken helemaal doodvermoord wordt oid.
Ja, heel goed. Approved.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat ik hier vooral lees is "Anja zag hoe leuk jij het had met de andere cursisten en heeft, half jaloers en half heartbroken, een snel smoesje bedacht om weg te kunnen voor ze zou beginnen huilen waar iedereen bij was."![]()
Die arme vrouw, wat doe je haar toch allemaal aan.
Je was een goede reserve-Strani!quote:Op zondag 2 februari 2020 00:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dank je, heb mijn best gedaan.![]()
Ik moest toch even invallen terwijl Strani (zonder ons) plezier zat te hebben met een groep Bardames & Brexiteers.
Wat kreeg je trouwens nog als beloning van die bardames, voor jouw immer galante optreden?quote:
Ze deelden een stuk taart met ons (m'n vrouw was er ook). Taart was door één van hen gemaakt, echt heel lekker, cheesecake.quote:Op zondag 2 februari 2020 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat kreeg je trouwens nog als beloning van die bardames, voor jouw immer galante optreden?
Arme Anja. Na zo'n emotionele middag ook nog de gruwelijke moord op Co in haar schoenen geschoven krijgen.quote:Op zondag 2 februari 2020 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Halloooo ik heb het niet gedaan he? Daarvoor moet je bij Anja zijn
Co was wel het laatst bij Anja gesignaleerdquote:Op zondag 2 februari 2020 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Arme Anja. Na zo'n emotionele middag ook nog de gruwelijke moord op Co in haar schoenen geschoven krijgen.
Ik heb hier ook zo'n hekel aan en maar door blijven zuipen en de volgende dag je schouders ophalen zonder schaamte.quote:Op zondag 2 februari 2020 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, heel dronken. En ze stonden van elkaar vandaan bij de bar en ze hadden onenigheid en zaten de hele tijd een beetje te bekvechten over de bar heen. Britten zijn inderdaad het ergst![]()
En die hele vervelende zat ook enorm overdreven te kijken naar het achterwerk van één van de bardames, en commentaar te leveren en zo. Je moet er maar mee om te kunnen gaan.
Ja precies, schaamteloos. Gelukkig gaat deze groep morgen weer naar huis dus daar zullen ze geen last meer van hebben.quote:Op zondag 2 februari 2020 00:22 schreef ato het volgende:
[..]
Ik heb hier ook zo'n hekel aan en maar door blijven zuipen en de volgende dag je schouders ophalen zonder schaamte.
Cheesecakequote:Op zondag 2 februari 2020 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze deelden een stuk taart met ons (m'n vrouw was er ook). Taart was door één van hen gemaakt, echt heel lekker, cheesecake.
Dus ik ben een tevreden man
(Als je voorstelde dat ze me beiden dankbaar om de hals waren gevlogen en me hadden overladen met zoenen, dan kan ik zeggen dat ik die voorstelling met je deel, maar dat het zo helaas niet ging.)
Dan hoop ik voor je dat ze hun paspoort bij zich hebben en niet dat ze een week geleden met een simpel IDkaartje vertrokken zijn. Anders komen ze straks hun eigen land niet in en worden ze "teruggestuurd naar waar ze vandaan komen!".quote:Op zondag 2 februari 2020 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, schaamteloos. Gelukkig gaat deze groep morgen weer naar huis dus daar zullen ze geen last meer van hebben.
Klinkt goed!quote:Op zondag 2 februari 2020 00:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
CheesecakeDat is wel een goede beloning inderdaad!
Ik had vandaag als hoofdgerecht trouwens hartige cheesecake, van pompoen en geitenkaas, met een bodem van walnoten en gedroogde pruim (@:Dave not intended). Was ook erg lekker![]()
(Ah, voor alles is een volgende keer toch?Nodig desnoods die Britten nog een keer uit)
Ik ben helemaal niet dronkenquote:Op zondag 2 februari 2020 00:22 schreef Strani het volgende:
Hoe dronken ben je trouwens @:Aoibhin? Kunnen we nog wat interessante informatie uit je krijgen vanavond?
Haha, op zich zou ik dat vermakelijk vinden maar ik heb dit soort mensen liever gewoon weer terug in het VK en niet hier.quote:Op zondag 2 februari 2020 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat ze hun paspoort bij zich hebben en niet dat ze een week geleden met een simpel IDkaartje vertrokken zijn. Anders komen ze straks hun eigen land niet in en worden ze "teruggestuurd naar waar ze vandaan komen!".
Da's wel waar ja! Dus als ik je nu zou vragen wie je de meest aantrekkelijke SCer vindt dan komt daar gewoon een antwoord op, ook zonder alcohol?quote:Op zondag 2 februari 2020 00:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet dronkenVoelde me een beetje aangeschoten op de terugreis, maar dat is inmiddels ook weer helemaal weggetrokken.
Niet dat dat nodig is, want ik deel sowieso altijd interessante informatie
quote:Op zondag 2 februari 2020 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat ze hun paspoort bij zich hebben en niet dat ze een week geleden met een simpel IDkaartje vertrokken zijn. Anders komen ze straks hun eigen land niet in en worden ze "teruggestuurd naar waar ze vandaan komen!".
Jij bent goed in dingen verzinnen, dus dat moet goed komen!quote:Op zondag 2 februari 2020 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Klinkt goed!
En ja, dat moet dan maar. Ik verzin wel wat
Tuurlijk!quote:Op zondag 2 februari 2020 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's wel waar ja! Dus als ik je nu zou vragen wie je de meest aantrekkelijke SCer vindt dan komt daar gewoon een antwoord op, ook zonder alcohol?
@coquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |