Verstandig, verstandig.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dan had ik echt gegarandeerd een kater gekregenMaar heb er lekker bij gegeten.
Ohquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou nou... Het zijn ook geen fossielen ofzo.
Maar denk wel dat het er ook aan ligt dat ik op zich wel goed in de groep lag en goed over van alles meepraatte, en dan word je toch al snel iets meer richting hun leeftijd geschat.
Ahh, zonde.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Helaas, Anja hield het na 1 wijntje voor gezien, want ze moest naar haar kinderen (ja @:Strani die heeft ze!).
We gaan haar verder ook niet meer lastigvallen met ons verdere werk, dus het was sowieso de laatste Anja-dagDe rest zie ik als het goed is in maart dus nog een keer.
Die momenten heb ik somsquote:
Jaquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:51 schreef I het volgende:
OhOeps
Je was een jonkie in disguise dus, doordat je zo goed mee kon praten.
Ik verwacht vooral met haar lastig te worden gevallen via @Straniquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:51 schreef I het volgende:
Ahh, zonde.
Nu nog maar afwachten of je zelf niet meer lastig gevallen wordt met Anja.![]()
Ik heb sinds oktober een cursus romanschrijven gevolgd aan de schrijversvakschool in Amsterdam. Anja is de schrijfster die de cursus gaf en sindsdien schrijft @Strani verhaaltjes over haarquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:56 schreef Koen66 het volgende:
Ummmmm
Het zal wel een domme vraag zijn...
Wie is Anja?
quote:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaMisschien schuilt er toch wel een oude ziel in me
Daar dacht ik ook direct aan inderdaad.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik verwacht vooral met haar lastig te worden gevallen via @:Strani![]()
Overigens had een van mijn cursisten ook nog een keer een cursus gevolgd bij de andere leraar die deze cursus gaf op dat tijdstip (we konden eventueel kiezen wie we wilden) en die schijnt dus echt enorm streng te zijn, inclusief manuscripten teruggeven vol met rode pennenstrepen enzo. Dus ben achteraf toch wel blij dat ik bij Anja zat
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:24 schreef Dave het volgende:
Voor wie de 14e nog niets te doen heeft:
[ afbeelding ]
Oh deze vind ik leuk, wordt het nog leuk met valentijnsdagquote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:24 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ga ik onthoudenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:24 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja, ik had niet specifiek gekozen voor Anja of Graa (kende ze allebei niet, dus maakte me van tevoren niets uit), maar ben toevallig bij Anja ingedeeld.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:21 schreef I het volgende:
OeiNouja, streng kan soms ook effectief zijn natuurlijk.
Maar daar moet je ook maar net mee overweg kunnen, en té streng werkt dan juist weer tegen.
Prima keuze dus idd.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:30 schreef I het volgende:
[..]!
Hetzelfde zou ook wel leuk zijn in de bioscoop. Naast een stelletje gaan zitten en dan opeens; Wtf, wie is dat naast je? Ik dacht dat wij eindelijk weer eens een romantisch dagje alleen voor ons twee hadden?!
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:47 schreef Strani het volgende:
Veel later dan normaal thuis van de koffie. Er was een groep irritante Britten in de kroeg en ik ben maar wat langer gebleven om wat steun te kunnen geven aan de bardames. Eén van hen zei tegen de vervelendste Brit dat ik de eigenaar van de kroeg was en vroeg me ook een paar keer een fles van de hoogste plank te halen om dat te illustreren denk ik, want dat vraagt ze normaal nooit.
Dus ja, voor één avondje was ik de eigenaar van de kroeg. Aparte ervaring wel.
Wat ik hier vooral lees is "Anja zag hoe leuk jij het had met de andere cursisten en heeft, half jaloers en half heartbroken, een snel smoesje bedacht om weg te kunnen voor ze zou beginnen huilen waar iedereen bij was."quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Helaas, Anja hield het na 1 wijntje voor gezien, want ze moest naar haar kinderen (ja @Strani die heeft ze!).
We gaan haar verder ook niet meer lastigvallen met ons verdere werk, dus het was sowieso de laatste Anja-dagDe rest zie ik als het goed is in maart dus nog een keer.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat ik hier vooral lees is "Anja zag hoe leuk jij het had met de andere cursisten en heeft, half jaloers en half heartbroken, een snel smoesje bedacht om weg te kunnen voor ze zou beginnen huilen waar iedereen bij was."![]()
Die arme vrouw, wat doe je haar toch allemaal aan.
Verrassend genoeg wel ja! Die irritante bleef ook steeds vragen of ik hem vervelend vond.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]En, speelde je het een beetje goed? Trapten ze erin?
Wie is Co nou weer? Waarom noem je hem nu pas?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ja, ik had niet specifiek gekozen voor Anja of Graa (kende ze allebei niet, dus maakte me van tevoren niets uit), maar ben toevallig bij Anja ingedeeld.
Mee eens dat streng zeker effectief kan zijn, maar op zich waren Anja & Co ook echt heel eerlijk als iets gewoon niet goed was. Dan heb ik liever dat zoiets gewoon besproken wordt dan dat je een blaadje met pennenstrepen terugkrijgt. Zeker omdat ik deze cursus deels ook ben gaan doen om beter met kritiek om te leren gaan, dan wil ik niet gelijk weer het gevoel krijgen alsof ik terug op school ben
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Verrassend genoeg wel ja! Die irritante bleef ook steeds vragen of ik hem vervelend vond.
Oh ik wist niet dat jullie die ook interessant zouden vinden, anders had ik hem wel eerder geïntroduceerdquote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wie is Co nou weer? Waarom noem je hem nu pas?
Nou ja, ik vind het vooral geen stijl dat zo'n karakter min of meer na het slot pas wordt geïntroduceerd.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat jullie die ook interessant zouden vinden, anders had ik hem wel eerder geïntroduceerd
Ja nu moet je mij niet aankijken; Co is geen personage van mij he?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het vooral geen stijl dat zo'n karakter min of meer na het slot pas wordt geïntroduceerd.
Ook niet leuk naar Co. Nu is het net zo'n type wat pas in boek drie van de trilogie geïntroduceerd wordt en na twee hoofdstukken helemaal doodvermoord wordt oid.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het vooral geen stijl dat zo'n karakter min of meer na het slot pas wordt geïntroduceerd.
Flink beschonken ook, neem ik aan?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:47 schreef Strani het volgende:
Veel later dan normaal thuis van de koffie. Er was een groep irritante Britten in de kroeg en ik ben maar wat langer gebleven om wat steun te kunnen geven aan de bardames. Eén van hen zei tegen de vervelendste Brit dat ik de eigenaar van de kroeg was en vroeg me ook een paar keer een fles van de hoogste plank te halen om dat te illustreren denk ik, want dat vraagt ze normaal nooit.
Dus ja, voor één avondje was ik de eigenaar van de kroeg. Aparte ervaring wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |