abonnement Unibet Coolblue
pi_191300633
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 21:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Verschillende voorrondes vanavond, ik ben aan het werk, geen idee wat de rest doet
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 21:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Verschillende voorrondes vanavond, ik ben aan het werk, geen idee wat de rest doet
Oh ja natuurlijk!

Ik vind het wel jammer dat ik Litouwen en melfest mis.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 1 februari 2020 @ 21:51:39 #127
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191300756
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
Wat zijn jullie stil geweest! :o
Drie voorrondes tegelijk kijken en meeposten in de bijbehorende topics, weinig tijd over om tussendoor te SCen.
Als ik dat kon zou ik ook een ESF LIVE topic bij kunnen houden. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191300821
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Drie voorrondes tegelijk kijken en meeposten in de bijbehorende topics, weinig tijd over om tussendoor te SCen.
Als ik dat kon zou ik ook een ESF LIVE topic bij kunnen houden. :P
Ach ja je hoort mij niet klagen; scheelt mij meelezen :P

NSF topics teruglezen vind ik vaak niet zo leuk als ik het zelf niet heb kunnen volgen :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 1 februari 2020 @ 22:03:41 #129
370352 I
Eye for an I
pi_191300899
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 20:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Beetje zinloos programma dan
Dat is het nooit. :7
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
Zo, ik zit in de trein naar huis! Aangeschoten en #viesdik
Weer een litertje weggetikt? :D :+
pi_191301178
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 22:03 schreef I het volgende:

[..]

Dat is het nooit. :7
[..]

Weer een litertje weggetikt? :D :+
Viel op zich nog mee; ik heb vier wijntjes gehad en een limoncello. Maar mijn tolerantie ligt nu vrij laag. Heb er wel een drie-gangenmenu bij naar binnen gewerkt, dus dat scheelt al wat.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 1 februari 2020 @ 22:21:46 #131
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_191301198
Wie is de mol was maar meh vanavond
Same shit, different day
SC hopper present
pi_191301205
Tijdens het diner kwam ter sprake dat ik 26 was (ik had nooit eerder exact mijn leeftijd gezegd) en iedereen toen heel erg verbaasd, want ze dachten dat ik 30 was ofzo :o

Vind ik wel apart, want ik word anders echt nooit ouder geschat.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191301219
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 22:21 schreef Koen66 het volgende:
Wie is de mol was maar meh vanavond
Ik ga het morgen wel terugkijken, maar vind het eigenlijk vooral jammer dat ik de NSF's heb gemist...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 1 februari 2020 @ 22:22:50 #134
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_191301222
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
Tijdens het diner kwam ter sprake dat ik 26 was (ik had nooit eerder exact mijn leeftijd gezegd) en iedereen toen heel erg verbaasd, want ze dachten dat ik 30 was ofzo :o

Vind ik wel apart, want ik word anders echt nooit ouder geschat.
Age is just a number :+
Same shit, different day
SC hopper present
pi_191301252
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik ga het morgen wel terugkijken, maar vind het eigenlijk vooral jammer dat ik de NSF's heb gemist...
Toch niet van belangrijke landen? Ik ga WidM morgen ook terugkijken :D
pi_191301261
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 22:22 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Age is just a number :+
Ja, maar toch; had echt wel het idee dat de anderen mij wel zo rond mijn echte leeftijd hadden geschat :D

Maar ik was ook echt by far de jongste in de groep en als je dan verder gewoon leuk met de anderen meedoet, dan word je al sneller misschien iets ouder geschat.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191301267
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 22:24 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Toch niet van belangrijke landen? Ik ga WidM morgen ook terugkijken :D
Eerste ronde Melfest en ook Litouwen schijnt vrij goed te zijn dit jaar. Maar goed; dat waren toch maar de eerste rondes en dan ben ik er volgende week wel bij :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191301299
Maar was wel gezellig het borrelen en uit-eten! *O* Dan spreek je de anderen toch weer in een heel andere setting.

We willen ook contact blijven houden; op 1 maart hebben we voor onszelf een nieuwe deadline gesteld voor nogmaals 20 pagina's max. Dan komen we later die maand samen om elkaars werk te bespreken. Dan hebben we toch weer even een stok achter de deur om elkaar te motiveren het boek ook echt af te maken. :D Dit gaat verder buiten Anja ofzo (die krijgt weer een nieuwe klas en kan zich niet echt meer met ons bezighouden).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191301301
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 22:25 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Eerste ronde Melfest en ook Litouwen schijnt vrij goed te zijn dit jaar. Maar goed; dat waren toch maar de eerste rondes en dan ben ik er volgende week wel bij :P
Volgende week heb ik een teambarbecue. Die kan ik niet zo gek krijgen om naar een Oost-Europese voorronde te gaan kijken :P Wel jammer.

Vandaag had ik ook een wedstrijd en zijn we achteraf bij de mcdonalds geweest. Ik had een Veggie McChicken gehaald, wat gewoon een basic McChicken is, maar dan 4,20 :') McDonalds is ook niet meer zo goedkoop als het altijd was.
pi_191301323
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 22:28 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Volgende week heb ik een teambarbecue. Die kan ik niet zo gek krijgen om naar een Oost-Europese voorronde te gaan kijken :P Wel jammer.

Vandaag had ik ook een wedstrijd en zijn we achteraf bij de mcdonalds geweest. Ik had een Veggie McChicken gehaald, wat gewoon een basic McChicken is, maar dan 4,20 :') McDonalds is ook niet meer zo goedkoop als het altijd was.
Nee dat lijkt me niet nee :P Jammer inderdaad, maar voor wie de ESF-fascinatie niet heeft, is het ook gelijk heel oninteressant :D

Ah ja, de Veggie McChicken. Dat is een Valess-burger volgens mij en die vind ik zelf niet-zo (niet dat ik het smerig vind, maar er zijn lekkerdere vega-burgers). Vroeger had je bij de Mac groenteburgers; die vond ik veel lekkerder.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 1 februari 2020 @ 22:34:00 #141
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_191301375
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 22:30 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nee dat lijkt me niet nee :P Jammer inderdaad, maar voor wie de ESF-fascinatie niet heeft, is het ook gelijk heel oninteressant :D

Ah ja, de Veggie McChicken. Dat is een Valess-burger volgens mij en die vind ik zelf niet-zo (niet dat ik het smerig vind, maar er zijn lekkerdere vega-burgers). Vroeger had je bij de Mac groenteburgers; die vond ik veel lekkerder.
Ja, die groente burgers waren best lekker :Y
Same shit, different day
SC hopper present
pi_191301376
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 22:30 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nee dat lijkt me niet nee :P Jammer inderdaad, maar voor wie de ESF-fascinatie niet heeft, is het ook gelijk heel oninteressant :D
Nee :D Of je moet van vreemde talen houden. Of van rare oost-europese producties waarvan je je afvraagt of de reclame al begonnen is of toch niet :D
Wat dat betreft is dit forum zo'n uitkomst. Als je naar een buitenlandse voorronde kijkt, ben je sowieso niet de enige en kan je alsnog in het Nederlands discussieren over de acts. ^O^

quote:
Ah ja, de Veggie McChicken. Dat is een Valess-burger volgens mij en die vind ik zelf niet-zo (niet dat ik het smerig vind, maar er zijn lekkerdere vega-burgers). Vroeger had je bij de Mac groenteburgers; die vond ik veel lekkerder.
Die heb ik nooit gehad! Die zou weer terug het assortiment in mogen :D
  zaterdag 1 februari 2020 @ 22:36:42 #143
370352 I
Eye for an I
pi_191301414
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 22:20 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Viel op zich nog mee; ik heb vier wijntjes gehad en een limoncello. Maar mijn tolerantie ligt nu vrij laag. Heb er wel een drie-gangenmenu bij naar binnen gewerkt, dus dat scheelt al wat.
:D Nice. Toch aardig wat dus. En inderdaad, als je het met een lege maag moest doen was het iets lastiger geweest. :P
  zaterdag 1 februari 2020 @ 22:37:17 #144
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_191301427
Zometeen ook eens een neut pakken ofzo
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 1 februari 2020 @ 22:37:36 #145
370352 I
Eye for an I
pi_191301433
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
Tijdens het diner kwam ter sprake dat ik 26 was (ik had nooit eerder exact mijn leeftijd gezegd) en iedereen toen heel erg verbaasd, want ze dachten dat ik 30 was ofzo :o

Vind ik wel apart, want ik word anders echt nooit ouder geschat.
Die oudjes hebben geen besef van (leef)tijd meer joh.
  zaterdag 1 februari 2020 @ 22:38:48 #146
370352 I
Eye for an I
pi_191301455
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
Maar was wel gezellig het borrelen en uit-eten! *O* Dan spreek je de anderen toch weer in een heel andere setting.

We willen ook contact blijven houden; op 1 maart hebben we voor onszelf een nieuwe deadline gesteld voor nogmaals 20 pagina's max. Dan komen we later die maand samen om elkaars werk te bespreken. Dan hebben we toch weer even een stok achter de deur om elkaar te motiveren het boek ook echt af te maken. :D Dit gaat verder buiten Anja ofzo (die krijgt weer een nieuwe klas en kan zich niet echt meer met ons bezighouden).
Klinkt goed. :7 Elkaar blijven motiveren is sowieso wel fijn ja. :Y

Anja niet dronken gekregen? :+
pi_191301541
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 22:34 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Nee :D Of je moet van vreemde talen houden. Of van rare oost-europese producties waarvan je je afvraagt of de reclame al begonnen is of toch niet :D
Wat dat betreft is dit forum zo'n uitkomst. Als je naar een buitenlandse voorronde kijkt, ben je sowieso niet de enige en kan je alsnog in het Nederlands discussieren over de acts. ^O^
[..]

Die heb ik nooit gehad! Die zou weer terug het assortiment in mogen :D
Oh ja niet weten of de reclame is begonnen _O- Ik weet nog dat ik afgelopen november/december (weet het niet eens meer precies) de Albanese voorronde keek en maar zat te wachten en wachten, en toen bleek ruim een uur later dat het programma gewoon al afgelopen was :')

Ja, een van de vele toffe dingen aan dit forum (en daar kan ik niet over uitgepraat raken!) is dat hier ook gewoon al die obscure shows worden gevolgd en je nooit alleen bent _O_ O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191301554
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 22:36 schreef I het volgende:

[..]

:D Nice. Toch aardig wat dus. En inderdaad, als je het met een lege maag moest doen was het iets lastiger geweest. :P
Ja, dan had ik echt gegarandeerd een kater gekregen :P Maar heb er lekker bij gegeten.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191301568
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 22:37 schreef I het volgende:

[..]

Die oudjes hebben geen besef van (leef)tijd meer joh.
Nou nou... Het zijn ook geen fossielen ofzo.

Maar denk wel dat het er ook aan ligt dat ik op zich wel goed in de groep lag en goed over van alles meepraatte, en dan word je toch al snel iets meer richting hun leeftijd geschat.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191301589
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 22:38 schreef I het volgende:

[..]

Klinkt goed. :7 Elkaar blijven motiveren is sowieso wel fijn ja. :Y

Anja niet dronken gekregen? :+
Helaas, Anja hield het na 1 wijntje voor gezien, want ze moest naar haar kinderen (ja @Strani die heeft ze!).

We gaan haar verder ook niet meer lastigvallen met ons verdere werk, dus het was sowieso de laatste Anja-dag :P De rest zie ik als het goed is in maart dus nog een keer.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')