Klopt, nog wel. Daar zijn ze later gekomen en is de incubatietijd bij velen nog bezig.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar als we de cijfers moeten geloven valt het in de rest van het land ook mee...
Was dat nog met een bepaalde besmettingsfactor of gewoon een gok?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens die statistiek moeten we nu rond de 16350 infected en 337 dooien zitten (1 dag terug gerekend omdat de stats pas om 0.00uur komen).
Dat halen we vandaag niet meer .bij lange na niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens die statistiek moeten we nu rond de 16350 infected en 337 dooien zitten (1 dag terug gerekend omdat de stats pas om 0.00uur komen).
Misschien is dat ook wel zo voor het werkelijke aantal. Het gemeten aantal is in ieder geval lager inderdaad. Blijft speculeren.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Al een een aantal dagen 1,5 ~2k per dag er bij? Ik zie geen versnelling, lijkt er meer op dat het wel onder controle is. De serieuze cases worden minder t.o.v. exponentiële groei, over het totaal lijkt de mortaliteit wel mee te vallen omdat ze alleen serieuze cases testen en bevestigen.quote:
Lijkt inderdaad een beetje achter op ‘schema’ te lopen. Maar dat kan best te maken hebben met het aantal diagnoses ze kunnen maken per dag.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:17 schreef syroto het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel zo voor het werkelijke aantal. Het gemeten aantal is in ieder geval lager inderdaad. Blijft speculeren.
Wat is dan een serieuze case?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:18 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Al een een aantal dagen 1,5 ~2k per dag er bij? Ik zie geen versnelling, lijkt er meer op dat het wel onder controle is. De serieuze cases worden minder t.o.v. exponentiële groei, over het totaal lijkt de mortaliteit wel mee te vallen omdat ze alleen serieuze cases testen en bevestigen.
Of het in quarantaine zetten helpt...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:15 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Klopt, nog wel. Daar zijn ze later gekomen en is de incubatietijd bij velen nog bezig.
Een case die niet thuis kan uitzieken, beademing nodig heeft.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat is dan een serieuze case?
Want iemand hier in dit forum bewwerde dat China alleen het aantal longontstekingen meldt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:22 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Een case die niet thuis kan uitzieken, beademing nodig heeft.
Veel Chinezen werken uberhaupt thuis.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Voor zower we kunnen zien is het inderdaad niet 'het einde' of ook maar iets in die richting. Maar ik gok wel op behoorlijk wat economische schade nog.
De grote vraag is ook, wat gebeurd er als mensen weer aan het werk gaan en de lockdown wordt opgegeven. Als het dan opnieuw begint te stijgen moeten alles weer in lockdown. Zoiets kan je als land niet eindeloos volhouden. Ik bedoel, mensen moeten ook aan het werk om gewoon de rekeningen te betalen...
Slaap lekker !quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Tijd om naar bed te gaan! Slaap lekker allen!
Zolang er dagelijks 2k confirmed, 5k suspected en 50 deaths bij komen verandert er denk ik helemaal niks. Dit is een trend die nu al enkele dagen voortzet.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Voor zower we kunnen zien is het inderdaad niet 'het einde' of ook maar iets in die richting. Maar ik gok wel op behoorlijk wat economische schade nog.
De grote vraag is ook, wat gebeurd er als mensen weer aan het werk gaan en de lockdown wordt opgegeven. Als het dan opnieuw begint te stijgen moeten alles weer in lockdown. Zoiets kan je als land niet eindeloos volhouden. Ik bedoel, mensen moeten ook aan het werk om gewoon de rekeningen te betalen...
Oh? Toch geen relatief grote aantallen lijkt me toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:23 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Veel Chinezen werken uberhaupt thuis.
Wat bedoel je precies met niets veranderen? Als in; de lockdown wordt niet opgeheven?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:24 schreef syroto het volgende:
[..]
Zolang er dagelijks 2k confirmed, 5k suspected en 50 deaths bij komen verandert er denk ik helemaal niks. Dit is een trend die nu al enkele dagen voortzet.
Klopt, net zoals wij het aantal mensen met het griepvirus (influenza) niet tellen wanneer we enkel 'verkouden' zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Want iemand hier in dit forum bewwerde dat China alleen het aantal longontstekingen meldt.
Veel bedrijf gaven in ieder geval wel die kans ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oh? Toch geen relatief grote aantallen lijkt me toch?
Dat deze getallen dagelijks zichzelf blijven herhalen zoals nu gebeurt. Geen reden om huidige lockdowns en maatregelen op te heffen als dit dagelijks voortzet zonder afname.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met niets veranderen? Als in; de lockdown wordt niet opgeheven?
Ja maar dan vind ik het aantal hoog. Als het om longontstekingen gaat. Want het is ook een virale longontsteking.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:25 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Klopt, net zoals wij het aantal mensen met het griepvirus (influenza) niet tellen wanneer we enkel 'verkouden' zijn.
Das mooi. Als het Japan of Zuid-Korea was zouden mensen nog op kantoor verschijnen als het bloed uit hun mond zou stromen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:25 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Veel bedrijf gaven in ieder geval wel die kans ja.
Gelukkig, ik ben een roker ^^quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:10 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Omdat ik wil weten hoe dit zich ontwikkelt.
Ik ben niet echt zo geinteresseerd in rookverboden enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |