Naar mij luisteren ze nooit, helaasquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, ik zou zeggen " go for it" met dat subforum.![]()
![]()
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Zonder bron, uselessquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:06 schreef syroto het volgende:
Total of 118.478 people are receiving medial observation
Total of 17.988 suspected cases
Shocking
Ja, ik ben hier nieuw, ik ben een " rampen nerd"quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:06 schreef IxCalypso het volgende:
Dit topic maakt er en lolletje van lijkt wel. Dat mag.
Maar doe dat dan in verschillende topics.
Jij valt me wel op in dit topic inderdaad al dagen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, ik ben hier nieuw, ik ben een " rampen nerd"
naar mij luistert ook nooit iemand. Ik zit naar iemand te luisteren die het nieuwe aantal besmetting aankondigt. Wij allemaal.
Daarom lijkt het net dat we niks doen.
Nee, beter lezen, google translate bevestigt het nietquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:07 schreef syroto het volgende:
[..]
http://www.nhc.gov.cn/yjb(...)ae44939ba5c528.shtml
Trollquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:09 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Nee, beter lezen, google translate bevestigt het niet
Was er niemand iemand die zo'n tabelletje bijhield hier en dat elke dag aanvulde?quote:
Omdat ik wil weten hoe dit zich ontwikkelt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:09 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij valt me wel op in dit topic inderdaad al dagen.
Waarom ben je vooral hier?
Dit zijn dus totalen, inclusief de eerdere van Hubei Provinciequote:At 04:00 on January 31, 31 provinces (autonomous regions, municipalities) and the Xinjiang Production and Construction Corps reported 2102 new confirmed cases, 268 new severe cases, and 46 new deaths (45 in Hubei Province, Chongqing 1 case in Shanghai), 72 new cases were cured and discharged, and 5019 suspected cases were added. As of 14:00 on January 31, the National Health and Health Commission has received a total of 11,791 confirmed cases (31 cases each in Jiangxi, Shaanxi, and Gansu provinces) and confirmed cases in 31 provinces (autonomous regions, municipalities) and Xinjiang Production and Construction Corps. There were 1795 severe cases, a total of 259 deaths, a total of 243 cured and discharged patients, and a total of 17,988 suspected cases. At present, a total of 136,987 close contacts have been traced. Of the 6,509 people who were released from medical observation on the day, 118,478 people are receiving medical observation. A total of 30 confirmed cases were reported in Hong Kong, Macao and Taiwan: 13 in the Hong Kong Special Administrative Region, 7 in the Macao Special Administrative Region, and 10 in Taiwan.
Ze kunnen er niet echt meer bekendmaken wegens beperkt aantal tests.quote:
Ja maar ergens is het ook weer zo dat ook al hebben mensen het dat ze niet ziek worden of de test nou negatief of positief is. Zal vast wel meer zijn, Maar vergeet niet dat mensen ook gewoon niet ziek worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:12 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ze kunnen er niet echt meer bekendmaken wegens beperkt aantal tests.
Maar als we de cijfers moeten geloven valt het in de rest van het land ook mee...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:12 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ze kunnen er niet echt meer bekendmaken wegens beperkt aantal tests.
Volgens die statistiek moeten we nu rond de 16350 infected en 337 dooien zitten (1 dag terug gerekend omdat de stats pas om 0.00uur komen).quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Was er niemand iemand die zo'n tabelletje bijhield hier en dat elke dag aanvulde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |