Zo is datquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:12 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]De mooiste dag van het jaar
Nee. Verjaardagsgenotenquote:
en hij heeft een meningquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:13 schreef Koen66 het volgende:
Ronnie heeft in een uur al meer commentaar gegeven dan Lil in 2 seizoenen
Jaquote:
We zijn op dezelfde dag jarig. Die dag is niet vandaagquote:
Wel goed voor het diversiteitsquotumquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
CJ gaat een stoel harken maar welke dan...
Nope. Duurt nog maandenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:15 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Welke datum, valt het op een Vrijdag The Voice dag? Zo nee, gefeliciteerd alvast beiden
Eenschquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:15 schreef mousemicky het volgende:
Ik wordt totaal overprikkeld van CJ voordat ie überhaupt begonnen is. Wat mij betreft houdt Anouk het bij de drie in de stoelen.
Voor liveshows zijn dat soort zangers (moeten ze wel goed zingen natuurlijk) wel altijd leuk. Beetje pit en feest en variatie nouja dat soort dingenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:15 schreef mousemicky het volgende:
Ik wordt totaal overprikkeld van CJ voordat ie überhaupt begonnen is. Wat mij betreft houdt Anouk het bij de drie in de stoelen.
Maar echtquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:13 schreef Koen66 het volgende:
Ronnie heeft in een uur al meer commentaar gegeven dan Lil in 2 seizoenen
Wellicht volgend seizoen ipv Lilquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:20 schreef Chocoladesoes het volgende:
Toch mis ik Sanne in de jury. Vond haar zo leuk
Om die reden vind ik Sophia dus echt fantastischquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:26 schreef Cinemaniak het volgende:
Kunnen geen van die kandidaten niet gewoon normaal zingen? Overdreven, te gemaakt, amper gevoel en overactief.
Niet gehoord, maar dat zal dan wel. Die Ziggy, deze knakker en nog een paar leggen het er wel erg dik op. Doe ff normaal joh, je kunt zingen of je kunt het niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
Om die reden vind ik Sophia dus echt fantastischIk vind haar echt heel puur en ik voel 'm als zij zingt.
Ik vond Sanne en Sophia wel met gevoel zingen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:26 schreef Cinemaniak het volgende:
Kunnen geen van die kandidaten niet gewoon normaal zingen? Overdreven, te gemaakt, amper gevoel en overactief.
Zo'n Nederlandse instellingquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:28 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Niet gehoord, maar dat zal dan wel. Die Ziggy, deze knakker en nog een paar leggen het er wel erg dik op. Doe ff normaal joh, je kunt zingen of je kunt het niet.
dit iddquote:
omdat ze mee deden en ali de nieuwe og3ne hoordequote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:32 schreef Dave het volgende:
Waarom staat dit hier en niet op de braderie van spakenburg?
Nou ja, winnen gaat dít in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ze mee deden en ali de nieuwe og3ne hoorde
ja die twee hoorde ik en later werd er iets genoemd over 8quote:
Ali parafraseertquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die twee hoorde ik en later werd er iets genoemd over 8
Ik ben niet doofquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, het ging van 2 naar 4 naar 8 in Ali’s commentaar.
Mijn schoonzus heeft dat ook en dan die hese stem erbij. Klinkt heerlijk, maar slecht om mee door te zingen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:37 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Die poliepen klinken best lekker
Niet, het zijn er uiteindelijk 0.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben niet doof
Het zijn er 2
Dat viel mij ook op, flatteert niet. Leuk open schoentje volgende keer en dan ziet ze er prima uit!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:37 schreef ato het volgende:
Die laarzen staan niet onder die jurk, verder wel prima zangeres.
Als kerel vind ik enkellaarsjes altijd vreselijk onder een jurk /rokquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:39 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op, flatteert niet. Leuk open schoentje volgende keer en dan ziet ze er prima uit!
Mijn ex zag het liefst bergschoenen onder een kort rokjequote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als kerel vind ik enkellaarsjes altijd vreselijk onder een jurk /rok
Ik heb het idee dat de coaches al weten wie naar de live show gaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:39 schreef Chocoladesoes het volgende:
Toch is het wel vaak zo dat het de favorieten wel makkelijker wordt gemaakt. Ze krijgen vaak nummers waarmee ze heel goed uit de verf komen
Aparte fetisj welquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn ex zag het liefst bergschoenen onder een kort rokje
Ja denk het ookquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:41 schreef ato het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de coaches al weten wie naar de live show gaan.
Allemaal de Nathan Rutjes lookquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:48 schreef IxCalypso het volgende:
ff iets totaal anders, ik hoorde op TV dat de matjes in je nek weer terugkomen, iemand die dat al heeft hier?
quote:
Is dat die gast die nu in Wie is de Mol zit? Ik kende m niet, maar k vind m zeer vermakelijk. Dat kapsel neem ik dan maar voor loef.quote:
Yep dat is hemquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:49 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Is dat die gast die nu in Wie is de Mol zit? Ik kende m niet, maar k vind m zeer vermakelijk. Dat kapsel neem ik dan maar voor loef.
Zou goed kunnen. Hij of Sophiaquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:49 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Is dat die gast die nu in Wie is de Mol zit? Ik kende m niet, maar k vind m zeer vermakelijk. Dat kapsel neem ik dan maar voor loef.
deze stem kan ik beter hebben dan de vorige iddquote:
Zo zondequote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:53 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
War een bizarre nummerkeuze dit
Heeft iemand al de dierenbescherming gebeld voor die blonde marmot op Ronnie's hoofd? Die leeft niet meer hoor..quote:
Ik verbaas me erover hoe positief ik over zijn bijdrage benquote:
Ja, hij heeft een mooie warme stem, dit past nietquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:56 schreef IxCalypso het volgende:
Jammer wel trouwens want het nummer beslist nu eigenlijk dat hij niet doorgaat.
Inwisselen met die waardelozequote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:58 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover hoe positief ik over zijn bijdrage ben
Daar zou zelfs Bulletje nog goed genoeg voor zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:58 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Inwisselen met die waardeloze
Als we Jacques toch eens terug konden krijgenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:59 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Daar zou zelfs Bulletje nog goed genoeg voor zijn
Heldquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor mijn smaak in ieder geval te mager
Niet iedereen in deze tijd is een propje hoorquote:
Ik hou van slank, niet van mager.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet iedereen in deze tijd is een propje hoor
Helaas maakt dit dat het genre zo populair is tegenwoordigquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:05 schreef Oostblokkert het volgende:
Domme lyrics, alleen puberende meisjes voelen hier wat voor.
Broer van Steen, maar dan zonder gekankerquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:05 schreef MissJ het volgende:
Deze heeft wel een beetje een soort van uitstraling alsof hij net uit detentie komt
Ja. Hele foute kerelquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:05 schreef MissJ het volgende:
Deze heeft wel een beetje een soort van uitstraling alsof hij net uit detentie komt
We zullen het doorgevenquote:
Ja, de reden waarom die palmboom in die jury zit, kom hoe heet die?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Helaas maakt dit dat het genre zo populair is tegenwoordig
Sympathiek en realistisch, je eigen afscheid al verwerken in je songtekst, da’s gewoon tof gedaan (dit is trouwens niet mijn genre, dus geen idee of zoiets nu ‘goed’ is of niet)quote:
Hij is niet slecht, maar ik vind hem te statisch rappen, hoe moet ik dat zeggen... alsof het zo'n lijn is op een monitor als iemand overleden is, vlak.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:09 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Sympathiek en realistisch, je eigen afscheid al verwerken in je songtekst, da’s gewoon tof gedaan (dit is trouwens niet mijn genre, dus geen idee of zoiets nu ‘goed’ is of niet)
Nee. Hij is en blijft engquote:
Succesquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:09 schreef Chocoladesoes het volgende:
Nu moet ik toch maar eens de was gaan ophangen, wat ik al te lang uitgesteld heb
Vind ik ookquote:
jawel van mij wel.quote:
nee daar ben ik ook bang voor maar van mij mag het zeker.quote:
Nietes. Maar hij is echt eng.quote:
Wellusquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nietes. Maar hij is echt eng.
Ja goed idee welquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:22 schreef Oostblokkert het volgende:
Deze gaat die blonde die er al zit weg bonjouren.
Ik niet, die andere heeft een mooiere stem, maarja die onzekerheid hè.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:25 schreef Koen66 het volgende:
Ik had inderdaad liever die laatste gehad dan die skinny blonde
Ze moet de kern in haarzelf vinden!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:26 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik niet, die andere heeft een mooiere stem, maarja die onzekerheid hè.
Ik noem dat zekerheid, niet kernquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:26 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ze moet de kern in haarzelf vinden!
Ik grapte wat, maar waarom zou haar onzekerheid als minpunt worden gezien? Dan kan ze genres zingen die meer aansluiten op haar persoonlijkheid denk ik dan.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:27 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik noem dat zekerheid, niet kern
Huh waarom niet?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Volgende week weer geen Anouk en Ali? Dat verpest voor mij wel echt bijna het hele seizoen![]()
Vond de jury prima zoals het was.
jawel tochquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Volgende week weer geen Anouk en Ali? Dat verpest voor mij wel echt bijna het hele seizoen![]()
Vond de jury prima zoals het was.
Oh ik wist niet dat dit tijdelijk was...quote:
Oh godzijdankquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
jawel toch
de vier leden zoals ze waren in het begin toch?
Oh ik vind dat ook hoor, ik denk zelfs dat onzekerheid iets kan toevoegen bij sommigen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:29 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik grapte wat, maar waarom zou haar onzekerheid als minpunt worden gezien? Dan kan ze genres zingen die meer aansluiten op haar persoonlijkheid denk ik dan.
In The Voice is een te grote attitude bij de live shows een handicap, NL houdt daar niet van en dat kost stemmersquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:34 schreef IxCalypso het volgende:
Mensen (in het algemeen, dus niet zangers alleen) met een enorme attitude zijn soms ook onzeker , de rest kan masker/show zijn. En als ze dan een keer die onzekerheid toelaten of openbaar maken, doet dat vaak veel.
Tja attitude of écht zeker zijn van jezelf. Vind ik nogal een verschil.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In The Voice is een te grote attitude bij de live shows een handicap, NL houdt daar niet van en dat kost stemmers
Ik zie bij zowel Ziggy als CJ echt een lief karakter. Nul attitude.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:00 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Tja attitude of écht zeker zijn van jezelf. Vind ik nogal een verschil.
Ik denk dat bijvoorbeeld bij een CJ van deze avond veel mensen denken dat hij een attitude heeft (bij Ziggy ook bijvoorbeeld) terwijl ik denk dat juist deze mensen een combinatie zijn van zeker en onzeker.
Dat zie ik ook, maar op de een of andere manier zien anderen dat vaak niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie bij zowel Ziggy als CJ echt een lief karakter. Nul attitude.
Gewoon jongens die graag optreden, theatraal doen, vol gas gaan. Bepaalde smaak in zang en dans. En zelf zijn ze superlief en met een kwetsbare binnenkant.
Anouk zei over Ziggy toch ook dat hij echt een goed mens is oid.
Nee helaas, we mogen de komende weken genieten van zijn hoofd terwijl hij daar zit in de wetenschap dat 90% van de kijkers hem weg wilt hebbenquote:
Als dat een attitude is, hoe zien ze een meisje als Fatima Zohra dan, die met handgebaartjes en houding een sterk optreden geeft?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:10 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat zie ik ook, maar op de een of andere manier zien anderen dat vaak niet.
ja! Ik dacht al dat het aan mijn scherm lagquote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:36 schreef babette21 het volgende:
Lijkt Martijn bij jullie ook op Trump?!?
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:40 schreef babette21 het volgende:
Tof dat ze allemaal met instrument spelen!
Lekker boeiend wat men op twitter vindtquote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:40 schreef MissJ het volgende:
Op Twitter gaat men ook los over de oranje kleur van Martijn
Volgens mij in het allereerste seizoen welquote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:39 schreef mousemicky het volgende:
Jep, hier ook de Trump-tan. Uitgeschoten met de zelfbruiner![]()
En is dit ook nieuw, een trio-optreden? Dat hadden we eerder toch nooit?
Alleen heeft kleine hele goede in z'n teamquote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:46 schreef babette21 het volgende:
Ik heb wel een zwak voor CJ (al is hij geen favoriet), maar hij komt denk niet veel verder. Al boft ie dat ie nu tegen team Lil moet.
Dat maakt helemaal niks uit, want er gaat er per team 1 uit...quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:46 schreef babette21 het volgende:
Ik heb wel een zwak voor CJ (al is hij geen favoriet), maar hij komt denk niet veel verder. Al boft ie dat ie nu tegen team Lil moet.
Maar echt. Ik begrijp dat echt niet hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
Oh gaan ze voor een gelijke verdeling? Da's kut...
Echt? Ik herinner me alleen die volkszanger, en die vind ik niet heel best.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Alleen heeft kleine hele goede in z'n team
Dat heb ik zojuist begrepen ja. Oh well...quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:49 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Dat maakt helemaal niks uit, want er gaat er per team 1 uit...
Bij Kleine wint April, bijna 100% zeker ben ik daar vanquote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
Echt? Ik herinner me alleen die volkszanger, en die vind ik niet heel best.
Kes.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
Echt? Ik herinner me alleen die volkszanger, en die vind ik niet heel best.
Oh shit ja, dacht dat zij bij Ali zat. Maar die koos toen voor Ayoub.quote:
Sophia? Die zit in team Anouk.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
Oh shit ja, dacht dat zij bij Ali zat. Maar die koos toen voor Ayoub.
En die net samen met Duncan (en Sanne) zong is ook goed, eerlijk is eerlijk.
Ik ken het niet eensquote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ze zingt goed, maar dit nummer snap ik niet
Same.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ze zingt goed, maar dit nummer snap ik niet
Nou hij mag ook wel iets zeggen..quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:04 schreef mousemicky het volgende:
Kleine houdt zn mond over zaken waar ie geen verstand van heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |