SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Hehe ..ik was al aan het zoeken naar de TT's in spoilerquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
Beter baas in eigen Geerd dan Geerd in zijn eigen baas
Wie heeft die pre made tt's verzonnen?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hehe ..ik was al aan het zoeken naar de TT's in spoiler
Dat weet ik niet meer preciesquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie heeft die pre made tt's verzonnen?
Ja doeiquote:
Hier in dit topic mag ook.quote:
MH17 is al weer 6 jaar geleden ...hoe danquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja doei![]()
Ik heb genoeg van mezelf laten zien op FOK, ook een hoop ellende mee gehad
Ik heb nog nooit gevlogenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
MH17 is al weer 6 jaar geleden ...hoe dan
Maar je zou wel willen?quote:
Komende zomer pas, 17 juli......dus feitelijk pas 5 1/5.....quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
De Volendamse drummer Cor Schilder (Pan) van de band Vast Countenance.[18] Hij had net voor het instappen een foto van het vliegtuig op Facebook geplaatst met de tekst: "Mocht hij verdwijnen, zo ziet hij d'r uit", als verwijzing naar de verdwenen vlucht MH370. Deze wrange grap is achteraf veel aangehaald.[19][20]quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Komende zomer pas, 17 juli......dus feitelijk pas 5 1/5.....
Bizar was dat....quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
De Volendamse drummer Cor Schilder (Pan) van de band Vast Countenance.[18] Hij had net voor het instappen een foto van het vliegtuig op Facebook geplaatst met de tekst: "Mocht hij verdwijnen, zo ziet hij d'r uit", als verwijzing naar de verdwenen vlucht MH370. Deze wrange grap is achteraf veel aangehaald.[19][20]
Damn, ik heb die rouw stoet toen nog voorbij zien komen in Hillywood.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben met dochterlief nog naar haar basisschool terug geweest omdat een juf van haar aan boord van dat vliegtuig was...quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Damn, ik heb die rouw stoet toen nog voorbij zien komen in Hillywood.
Keer een weekendje weg?quote:
Ow wow, zo dichtbij. Bizar wel!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ben met dochterlief nog naar haar basisschool terug geweest omdat een juf van haar aan boord van dat vliegtuig was...
Ja die juf was ook een nichtje van onze buurvrouw, kleine wereld.....maar dat terug gaan naar de basisschool (ze zou na die zomervakantie naar de 2e van het middelbaar gaan) was wel verdrietig....quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ben met dochterlief nog naar haar basisschool terug geweest omdat een juf van haar aan boord van dat vliegtuig was...
Het lijkt me bizar om te vliegen , puur om het ideequote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Keer een weekendje weg?
Vliegen binnen Europa kost niet veel. Al is er ook weinig aan met die budget maatschappijen
Reis liever met de trein eigenlijk maar dat duurt zolang
Ik ga met Pinksteren, naar isle of man races kijken...word ook 1e keer vliegen...of niet ..quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het lijkt me bizar om te vliegen , puur om het ideeMaar ik ga dat zeker nog een keer doen.
Als ik tenminste geen border patrol achtige situaties zou krijgen![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij heftig als het om iemand gaat die je kent en van dichtbij hebt meegemaakt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja die juf was ook een nichtje van onze buurvrouw, kleine wereld.....maar dat terug gaan naar de basisschool (ze zou na die zomervakantie naar de 2e van het middelbaar gaan) was wel verdrietig....
Als toeschouwer of ga je zelf ook meescheuren?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ga met Pinksteren, naar isle of man races kijken...word ook 1e keer vliegen...of niet ..
Wat houdt dat in dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ga met Pinksteren, naar isle of man races kijken...word ook 1e keer vliegen...of niet ..
Waren sowieso veel Brabanders aan boord destijds volgens mij, was ook wel hartverscheurend dat er families verscheurd werden.....kleinkinderen die met opa en oma meemochten bv...quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij heftig als het om iemand gaat die je kent en van dichtbij hebt meegemaakt.
Ik heb schijnbaar (staat me weinig van bij) ooit een iemand ontmoet die op die vlucht is omgekomen. Was een zakenrelatie van een werkgever die ik ooit gezien heb tijdens een kerstborrel.
Vreselijkquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Waren sowieso veel Brabanders aan boord destijds volgens mij, was ook wel hartverscheurend dat er families verscheurd werden.....kleinkinderen die met opa en oma meemochten bv...
Ik heb gehoord dat dat beetje Nürburgring taferelen zijn..dus gewoon lekker kijken en bier enzoquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als toeschouwer of ga je zelf ook meescheuren?
Ja.....quote:
Ik vond het toen wel mooi om te zien hoe het nationaal werd opgepakt, vooral de eerste rouwstoet en de hoeveelheid bloemen en zulks er bij de kazerne nog werden gelegd.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Waren sowieso veel Brabanders aan boord destijds volgens mij, was ook wel hartverscheurend dat er families verscheurd werden.....kleinkinderen die met opa en oma meemochten bv...
Ik heb als kind wel vaak gevlogen , maar dat was in kleine vliegtuigjes van Teugequote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja.....
Maar vliegen op zich is best leuk, al ben ik ooit alleen maar van Londen naar Schiphol gevlogen.....
Ja al die mensen langs de snelweg en die ontvangst met Willem Alexander, heel indrukwekkendquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond het toen wel mooi om te zien hoe het nationaal werd opgepakt, vooral de eerste rouwstoet en de hoeveelheid bloemen en zulks er bij de kazerne nog werden gelegd.
Gelijk heb je. Als ik zie hoe het eraan toe gaat op youtube ben je of levens moe of een rijdende chicanequote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dat beetje Nürburgring taferelen zijn..dus gewoon lekker kijken en bier enzo
Ik ben naar de VS geweest met KLM en kan zeggen dat die vlucht, ondanks de lengte ervan, comfortabeler was dan met Onur Air naar Turkijequote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb als kind wel vaak gevlogen , maar dat was in kleine vliegtuigjes van Teuge
Je wil echt niet weten hoevaak ik dronken of met een kater in het vliegtuig heb gezetenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
Vliegen is wel tof overigens. Behalve als je een gigantische kater hebt omdat je zondag nacht tot in de vroege uurtjes hebt zitten zuipen om een kampioenschap te vieren en om 9 uur bij de incheck balie moet staan met je dronken hoofd
Of alles bij elkaar......quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Je wil echt niet weten hoevaak ik dronken of met een kater in het vliegtuig heb gezetenliefst stoned maar dat is buiten Nederland nog wel lastig
Of slaappillen.
Heb er een hekel aan maar vlieg veel. Dan raak je er wel op uitgekeken. Eerste keren vond ik wel leuk.
Filosquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:14 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ben naar de VS geweest met KLM en kan zeggen dat die vlucht, ondanks de lengte ervan, comfortabeler was dan met Onur Air naar Turkije
Hoe meer je vliegt hoe 'normaler' het word idd. Ik heb maar 4 vluchten van langer dan 3 uur gehad en dat was in twee trips heen en terug.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Je wil echt niet weten hoevaak ik dronken of met een kater in het vliegtuig heb gezetenliefst stoned maar dat is buiten Nederland nog wel lastig
Of slaappillen.
Heb er een hekel aan maar vlieg veel. Dan raak je er wel op uitgekeken. Eerste keren vond ik wel leuk.
Motorblokkiequote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Filos
Ja dat. Goede maatschappij maakt heel veel verschil.
Als je goede slaappillen hebt heb je verder echt niks nodig. Keertje twee ingenomen en toen werd de vlucht een uur uitgesteld...was echt moeilijk om tot die tijd wakker te blijvenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Of alles bij elkaar......
Werkt dat echt zo goed ja?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Als je goede slaappillen hebt heb je verder echt niks nodig. Keertje twee ingenomen en toen werd de vlucht een uur uitgesteld...was echt moeilijk om tot die tijd wakker te blijven
daar ga ik al .. geen verstand vanquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:14 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ben naar de VS geweest met KLM en kan zeggen dat die vlucht, ondanks de lengte ervan, comfortabeler was dan met Onur Air naar Turkije
Stoned is wel chillquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Of slaappillen.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:23 schreef Filosoofert het volgende:
Die krte vluchtjes zijn meestal goed te doen met een serie.
3 afleveringen Dexter en je hebt op het opstijgen en landen na geen tijd meer over.
Of een spelletje ofzo...
Ik vind luchthavens meestal wel leuk, bietje chillen, iets te drinken en mensen kijken.
1x met een klant meegeweest waar ik echt 0 aansluiting mee haddat was de langste reis ooit...
Alleen in januari en februari al 7 vluchten van ongeveer drie uurquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe meer je vliegt hoe 'normaler' het word idd. Ik heb maar 4 vluchten van langer dan 3 uur gehad en dat was in twee trips heen en terug.
Op korte Europese vluchten lukt slapen me echt totaal niet, zelfs niet met een kater.
Zekerquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:19 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Motorblokkie![]()
Alles lekker maat
Zit je nog in een hotel ergens daar?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen in januari en februari al 7 vluchten van ongeveer drie uur
Kan vaak wel een uurtje slapen.
[..]
Zekerwel moe, zo maar een keer naar bed.
Daar dan? Koetjes weer leeg?
Nee vnv lekker vrij, morgenvroeg weer.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Zuen?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:25 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee vnv lekker vrij, morgenvroeg weer.
Ja hoor, nu ff zuen onder de afzuigkap en dadelijk met gf op de bank the voice () meekijken, ach, zij vindt het leuk
Ja tot maandag of dinsdag. En dan vrijdag waarschijnlijk weer terug voor 1 dag werkquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zit je nog in een hotel ergens daar?
Onder de afzuigkap ookquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:25 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee vnv lekker vrij, morgenvroeg weer.
Ja hoor, nu ff zuen onder de afzuigkap en dadelijk met gf op de bank the voice () meekijken, ach, zij vindt het leuk
Jeetjequote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja tot maandag of dinsdag. En dan vrijdag waarschijnlijk weer terug voor 1 dag werk
Jaloers ? Op wat precies?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Onder de afzuigkap ook
Lekker man. Beetje jaloers ook al kijk ik geen the voice
Ken dat woord ook nietquote:
Joint onder de afzuigkap en samen met iemand tv kijkenquote:
Ik weet niet wat dat betekendquote:
Ah dan had ik het gedeeltelijk goedquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Joint onder de afzuigkap en samen met iemand tv kijken
Ik ben blij dat ik daar voorlopig vanaf ben. Ik ben gedurende een goede 6 jaar door 3/4 van europa gesleurd zonder al teveel ervan te zien behalve hotels en werkomgevingquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Romantisch onder de afzuigkap
Deed jij niet ook aan vapen of enkel op de tradionele manier?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat betekend![]()
Ik denk dan aan smoken ...jonko onder de afzuigkap ,maar dat komt misschien omdat ik een blower ben
Geil, ik pak de kruimeldief welquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Romantisch onder de afzuigkap
Vapen als in jointjes roken?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deed jij niet ook aan vapen of enkel op de tradionele manier?
Ja ken het. 60-70 uur werken en zondags slapen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik daar voorlopig vanaf ben. Ik ben gedurende een goede 6 jaar door 3/4 van europa gesleurd zonder al teveel ervan te zien behalve hotels en werkomgeving
Jaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]Kan vast heul romantisch zijn
Sowieso samen stoned zijn is best wel leuk![]()
Ja dat!! Lekker chill ouwehoeren ,lol maken,muziek luisteren en genietenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ken het. 60-70 uur werken en zondags slapen.
Blijf soms wel een paar dagen langer na een project om nog wat te zien.
[..]
Ja
Beetje muziek erbij en spelletje spelen
Ik voel een date aankomen voor julliequote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ken het. 60-70 uur werken en zondags slapen.
Blijf soms wel een paar dagen langer na een project om nog wat te zien.
[..]
Ja
Beetje muziek erbij en spelletje spelen
Ouch die puur pijpjesquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vapen als in jointjes roken?![]()
He ook wel kleine waterpijpjes en puur pijpjes, maar het liefste rook ik gewoon een gedraaide joint
Bong begin ik niet meer aanquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ouch die puur pijpjes![]()
ben daar niet z'n fan van. Liefst joint inderdaad of bong. Maar die heb ik laatst omver gelopen
Wij stoners begrijpen elkaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat betekend![]()
Ik denk dan aan smoken ...jonko onder de afzuigkap ,maar dat komt misschien omdat ik een blower ben
Ahquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wij stoners begrijpen elkaar.
Hier is het toch algemeen bekend woord
Wat gebruik je om te rollen? Ik gewoon een peuk maar vind dat eigenlijk maar niks. Zonder filter enzo die tabakquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bong begin ik niet meer aan![]()
Damn wat heftig!!![]()
Puur pijpjes heb ik omdat gekregen , en mini waterpijpjes vond ik erg mooi, ooit gekocht op Lowlands en dat soort festival dingen . Maar ook die gebruik ik zelf niet. Ik ga het beste op een ouderwetse joint
Wat is bong dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Wat gebruik je om te rollen? Ik gewoon een peuk maar vind dat eigenlijk maar niks. Zonder filter enzo die tabak
Om die reden een keer een bong gekocht en vind het best wel prettig. Je went er ook wel aan.
Heb een half jaar een appartement gedeeld met een Turkse jongen. Af en toe samen smoken ook maar hij was dat niet zo gewend en vergat dan vaak z'n Engelsen dan hysterisch in het Turks
Leuke kerel was dat. Dronk ook bijna nooit maar als hij dronk altijd straal bezopen
Gingen we bij een barbecue kraampje wat eten, ging hij onder het afdak staan zodat god niet zou zien dat hij varkensvlees at
Hahaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Wat gebruik je om te rollen? Ik gewoon een peuk maar vind dat eigenlijk maar niks. Zonder filter enzo die tabak
Om die reden een keer een bong gekocht en vind het best wel prettig. Je went er ook wel aan.
Heb een half jaar een appartement gedeeld met een Turkse jongen. Af en toe samen smoken ook maar hij was dat niet zo gewend en vergat dan vaak z'n Engelsen dan hysterisch in het Turks
Leuke kerel was dat. Dronk ook bijna nooit maar als hij dronk altijd straal bezopen
Gingen we bij een barbecue kraampje wat eten, ging hij onder het afdak staan zodat god niet zou zien dat hij varkensvlees at
Ik heb ooit ene bong gekocht voor salvia divinorum!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bong begin ik niet meer aan![]()
Damn wat heftig!!![]()
Puur pijpjes heb ik omdat gekregen , en mini waterpijpjes vond ik erg mooi, ooit gekocht op Lowlands en dat soort festival dingen . Maar ook die gebruik ik zelf niet. Ik ga het beste op een ouderwetse joint
Waterpijpquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat is bong dan?
Klinkt wel hilarisch die gast
Ik heb ook zo'n joekel van een ding gehad, maar in de koffieshop lag ik vaker gevloerd van dat lurken aan die waterpijpquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ooit ene bong gekocht voor salvia divinorum!
Ehhhh.....geen succes!
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n joekel van een ding gehad, maar in de koffieshop lag ik vaker gevloerd van dat lurken aan die waterpijp
Gelukkig ga ik nog zelden out . maar ook dat is een hele ervaring
De laatste keer dat ik out ging is een paar jaar geleden , ik had gewoon moeten blijven zitten op mijn stoel , maar ik voelde me weird , alsof ik moest kotsen dus naar de wc , en ik voel me met mijn kop tegen de deuropening aan knallen en werd wakker op de grondquote:
Mijne zijn wel okay vind ikquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
HahaIk draai jointjes op de ouderwetse manier: tipje +grote vloei en tabak en wiet /hasj
en daar draai ik een lekkere joint van. Wel op mijn manier![]()
Na al die jaren gaat het draaien mij steeds beter af. Maar mijn jointjes zien er nier uit als een 'klare'
Teringquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n joekel van een ding gehad, maar in de koffieshop lag ik vaker gevloerd van dat lurken aan die waterpijp
Gelukkig ga ik nog zelden out . maar ook dat is een hele ervaring
Ik ben linkshandig , rol ook andersomquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Mijne zijn wel okay vind ikniet te dik. Rol wel met de plakkant amdersom. Weet eigenlijk niet eens waarom.
[..]
Tering
Dat heb ik nog niet meegemaakt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben linkshandig , rol ook andersom
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik out ging is een paar jaar geleden , ik had gewoon moeten blijven zitten op mijn stoel , maar ik voelde me weird , alsof ik moest kotsen dus naar de wc , en ik voel me met mijn kop tegen de deuropening aan knallen en werd wakker op de grond![]()
Heb ook een keer gehad (maar toen was ik al een paar nachten wakker , dat ik na het blowen in slaap viel en met mijn voorhoofd precies op het ijzertje van de plakband houder knalde![]()
Mensen dachten dat ik in elkaar was gebeukt door mijn vriend![]()
Heb wekenlang met een blauwe wond op mijn voorhoofd gelopen
Oh ja saliequote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]Zo dan!
Nee met die bong die ik gekocht had, had ik dus salvia divinorum gerookt en de buurvrouw zat als een bezetene tegen de muur te rossen omdat ik zo uit m'n plaat ging!
(Sowieso een vreselijk kutwijf die bij elk geluidje zat te rammen of idiote geluiden zat te maken, maar die keer zat ze helemaal achterlijk te rammen.)
Hij fapt wel met links terwijl hij zijn rechterhand gebruikt om op lesbische islamitische liliputterporno te klikken!quote:
Proest!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij fapt wel met links terwijl hij zijn rechterhand gebruikt om op lesbische islamitische liliputterporno te klikken!
Ik draai ze ook vaak binnenstebuitenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Mijne zijn wel okay vind ikniet te dik. Rol wel met de plakkant amdersom. Weet eigenlijk niet eens waarom.
[..]
Tering
Dat heb ik nog niet meegemaakt.
lolquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:46 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik draai ze ook vaak binnenstebuiten
Ik kende iemand die dat echt altijd deed. "Ja dan heb je minder papier, dat maakt de smaak minder scherp."quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:37 schreef engine het volgende:
Dan wissel ik weleens af met rechts..,maar ben linksquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet met fappen en die zaken
Weet niet of het echt anders proeft, maar het idee is wel minder papier idd. Dan brandt hij ook gelijkmatiger.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kende iemand die dat echt altijd deed. "Ja dan heb je minder papier, dat maakt de smaak minder scherp."
Zal ongetwijfeld een hele filosofie achter zitten!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:53 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Weet niet of het echt anders proeft, maar het idee is wel minder papier idd. Dan brandt hij ook gelijkmatiger.
Hahaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan wissel ik weleens af met rechts..,maar ben links
Oh dan doe ik het toch verkeerd , zo te lezenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:53 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Weet niet of het echt anders proeft, maar het idee is wel minder papier idd. Dan brandt hij ook gelijkmatiger.
Die krengen liggen toch in elke hotelkamer =quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:54 schreef ToT het volgende:
Die gast had ook een keer een pagina van een Bijbel gebruikt om een joint van te draaien.
Ondanks dat hij niet gelovig is, voelde hij zich er jaaaaaren later nog steeds schuldig over!
Whahahaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:54 schreef ToT het volgende:
Die gast had ook een keer een pagina van een Bijbel gebruikt om een joint van te draaien.
Ondanks dat hij niet gelovig is, voelde hij zich er jaaaaaren later nog steeds schuldig over!
True, maar volgens mij had hij een exemplaar gebruikt dat hij nog van godsdienstles van school had liggen!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die krengen liggen toch in elke hotelkamer =
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:54 schreef ToT het volgende:
Ik zou me eerder zorgen maken over de schadelijke stoffen die in de inkt zitten, maar whatever!quote:
Is dat wel halal?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]Mijn schoondochter is Turks , nu zwanger , maar die blowde zich ook suf
Maar makkelijkst is gewoon kleinere vloei kopenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kende iemand die dat echt altijd deed. "Ja dan heb je minder papier, dat maakt de smaak minder scherp."
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:54 schreef ToT het volgende:
Ja preciesquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou me eerder zorgen maken over de schadelijke stoffen die in de inkt zitten, maar whatever!
Nee... Zie het echt zelden.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die krengen liggen toch in elke hotelkamer =
Lol jaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:00 schreef ToT het volgende:
Is ooit iemand opgevallen dat bomen eigenlijk best relaxed zijn?
[ afbeelding ]
Hallo MiniToTquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:03 schreef ToT het volgende:
Volgens mij moet je dit niet luisteren als je stoned bent!
(Mini-ToT heeft ERG laat zijn middagdutje gedaan en is nu klaarwakker.)
wil ik weten wat er op dat linker scherm te zien is?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zit gehyperfocussed naar het linkerscherm te kijken!
Brul De Leeuw, en nu begint het Dagenlied.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
wil ik weten wat er op dat linker scherm te zien is?
quote:
Uhu.....quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Brul De Leeuw, en nu begint het Dagenlied.
Haha ja mijn vrouw heeft an sich wel goede kijk op fotografie, maar soms zijn het ook gewoon slechts kiekjes wat ze maakt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Niet z'n bijzondere foto maar toch wel geinig.
Zo die links... Mini heeft er kijk opquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:09 schreef ToT het volgende:
Maar hij kijkt ook gaarne naar geile sexy dansmokkels hoor!
Die middelste joh!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Zo die links... Mini heeft er kijk op
Ik was van de week en ze vertelde me dat ze altijd heel erg in strijd is geweest met haar geloof, maar vooral ook de druk vanuit de 'wij'cultuur . Ze zijn getrouwd en hebben een aantal dingen gedaan voor de familie, maar ze is er klaar mee. Hun kindje gaat niet gedoopt worden , of hoe gaat dat in de Turkse cultuurquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat wel halal?
Okee in de Koran zal vast niet zoiets staan van "En op den negende dag zeide den Heere tot Adam en Eva: Gij zult u zich niet helegaar de tyfus smoken."
Whehequote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:00 schreef ToT het volgende:
Is ooit iemand opgevallen dat bomen eigenlijk best relaxed zijn?
[ afbeelding ]
Mini-ToT wordt ook niet gedoopt, en aan zijn snikkeltje komt er al HELEMAAL geen polonaise, terwijl in de Filipijnen ieder kind besneden wordt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was van de week en ze vertelde me dat ze altijd heel erg in strijd is geweest met haar geloof, maar vooral ook de druk vanuit de 'wij'cultuur . Ze zijn getrouwd en hebben een aantal dingen gedaan voor de familie, maar ze is er klaar mee. Hun kindje gaat niet gedoopt worden , of hoe gaat dat in de Turkse cultuurDus dit gaat nog een hele rel worden in de familie en ze is er helemaal klaar voor . Ik ben zo trots op haar , hoe ze daar allemaal mee omgaat . Ze wil hun kindje opvoeden zoals zij dat willen , niet zoals het van de familie moet .
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik mis een bontkraag, nektasje en blikje nrg
Awwwwquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:10 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT eergisteren, na zijn badje:
[ afbeelding ]
cutequote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:10 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT eergisteren, na zijn badje:
[ afbeelding ]
Haha, echt wel!quote:
Ja zoiets verwacht ik dus ook : teleurstelling, gedoe en 'verdriet'quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT wordt ook niet gedoopt, en aan zijn snikkeltje komt er al HELEMAAL geen polonaise, terwijl in de Filipijnen ieder kind besneden wordt.Beiden tot zeer groot verdriet van haar familie.
Babyaanse taalquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, echt wel!
Hij zat net ook hartstikke luidkeels mee te zingen met The Voice Of Holland, maar dan uiteraard in de babyaanse taal!
Die ochtend had hij best een humeurtje, maar het badje (en de massage met baby-olie) veranderde dat helemaal!quote:
Snap ik!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ochtend had hij best een humeurtje, maar het badje (en de massage met baby-olie) veranderde dat helemaal!
Spasiboquote:
Thanksquote:
Precies!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja zoiets verwacht ik dus ook : teleurstelling, gedoe en 'verdriet'![]()
Respect ook voor jouw vrouw Tot !! Zijn en blijven toch ingewikkelde dingen , en goed dat jullie het ook doen zoals jullie dat willen. dat is het allerbelangrijkste
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
Mijn vrouw is van huis uit katholiek, maar in de Filipijnen betekent dat vooral dat je in de lieve heer Jezus gelooft, en in alle heiligen waarvoor er fiësta's in de stad gehouden worden en wat feitelijk gewoon vreetfestijnen inhouden. Braafjes naar de kerk gaan en tot Jezus bidden, maar verder geen kont van de Bijbel af weten.
Ik heb mijn vrouw het één en ander verteld over de Big Bang en het vormen van sterren, de supernova's die er op volgen, het vormen van planeten na de 3e generatie supernova's, abiogenesis, evolutie enz.
Verder het één en ander verteld wat er allemaal in de Bijbel staat en hoe het allemaal door de wetenschap ontkracht is.
Vroeger moest ze per sé minstens 1x per maand naar de kerk en elke avond bidden, maar nu moet ze er ook allemaal niks meer van hebben, hoewel ze nog wel wat in Jezus gelooft, maar ze weet niet meer wat dat precies inhoudt, omdat ze het hele gedoe over een God die het universum geschapen zou hebben eigenlijk ook nooit geloofd heeft.
Ze wilde mini-ToT ook leren te bidden omdat ze dat gewoon schattig vond, maar dat lijkt er ook niet meer van te komen.
Sterker nog: ze wil hem niet eens meer naar een christelijke school sturen later, omdat ze gewoon niet wil dat hij allemaal onzin in z'n koppie ingeprent krijgt!quote:
Kan je nagaan , dat is een hele verandering die ook zij zelf heeft ondergaan . Of ik zeg het verkeerd geloof ik. proces is misschien een beter woord .maar wel fijn dat jullie band zodanig is dat je daar ook met elkaar in alle eerlijkheid over kan praten zonder dat jullie elkaar iets opdringen. Geloof blijft een lastig iets.. althans ..wel als je je daar vrij van wil maken en te maken hebt met de omgeving die daar een heel andere beleving/standpunt in heeftquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Sterker nog: ze wil hem niet eens meer naar een christelijke school sturen later, omdat ze gewoon niet wil dat hij allemaal onzin in z'n koppie ingeprent krijgt!
Hoe staan die mensen tegenover wat er nu gebeurt is met die natuurramp..geloven ze echt van goh wij hebben dit verdiend etc...quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:31 schreef ToT het volgende:
Maar ook ik ga me hier schaars maken voor vanavond!Hey trussies he!
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:31 schreef ToT het volgende:
Maar ook ik ga me hier schaars maken voor vanavond!Hey trussies he!
Doe mij maar een lekker bakje fruitquote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:33 schreef stokj het volgende:
Goedemorgen allemaal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker! Heerlijk he.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe mij maar een lekker bakje fruit
Dat gebeurt idd wel vaak ja, soms denken ze dat het ligt aan dat er zo veel homo's zijn, maar soms denken ze zelfs dat het ligt aan dat ze een bepaald persoon aan de macht hebben gebracht (Duterte bijvoorbeeld, door op hem te stemmen.)quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe staan die mensen tegenover wat er nu gebeurt is met die natuurramp..geloven ze echt van goh wij hebben dit verdiend etc...
Doe mij nog maar een bak koffie. Tegen het middaguur kijk ik wel weer of ik wat wil eten.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe mij maar een lekker bakje fruit
Ik heb ook nog niets binnen gekregen behalve koffie en een beetje yoghurtquote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe mij nog maar een bak koffie. Tegen het middaguur kijk ik wel weer of ik wat wil eten.
Whehehe dat yoghurt is dus al meer dan wat ik binnen heb gekregen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niets binnen gekregen behalve koffie en een beetje yoghurt
Ik heb wel zin in zoetige meuk, maar niet in eten. Dan maar suikerklontje door de koffie heen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe dat yoghurt is dus al meer dan wat ik binnen heb gekregen.
Beste ontbijtquote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niets binnen gekregen behalve koffie en een beetje yoghurt
Nu al? Of ben je niet in dezelfde tijdzone als NL?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:23 schreef engine het volgende:
[..]
Beste ontbijteet zelden iets anders dan een bak yoghurt voor 12 uur.
Nu schnitzel met aardappelen
Loop twee uurtjes voor jaquote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu al? Of ben je niet in dezelfde tijdzone als NL?
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:29 schreef ToT het volgende:
Owjah, meteen weer een nieuwe Suckje&Wipje titel: het geslurp van murp!
Ja, zie vorige delen van dit topic!quote:
Viel heel erg tegen, heb mezelf wakker liggen hoestenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moggeh Rabbit![]()
Goed geslapen vannacht?
Ik las al zoiets vannacht van je, ben je ziek ?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Viel heel erg tegen, heb mezelf wakker liggen hoesten![]()
Jij beetje goed geslapen?
Ja beetje ziekjes en veel hoesten.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik las al zoiets vannacht van je, ben je ziek ?
Ik heb onrustig geslapen .vanavond op tijd naar bed, ben moe
Zorgen om de kat. Had gisteren gebeld met dierenarts , maandag afspraak ...dus de dagen duren ineens heel erg langquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja beetje ziekjes en veel hoesten.
Waarom sliep je onrustig dan?
Herkenbaar wel, heb ik ook als ik me over zulke soort dingen zorgen maakquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zorgen om de kat. Had gisteren gebeld met dierenarts , maandag afspraak ...dus de dagen duren ineens heel erg lang
en het lastige is dat je niets kan doen, ik laat hem zoveel mogelijk met rust , voel me een beetje machteloos als ik hem zie . Ben blij als het maandag isquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Herkenbaar wel, heb ik ook als ik me over zulke soort dingen zorgen maak
Kut gevoel is dat als je zo'n diertje of mens zich ellendig ziet voelen en je niets voor ze kan doen het minder ellendig te makenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
en het lastige is dat je niets kan doen, ik laat hem zoveel mogelijk met rust , voel me een beetje machteloos als ik hem zie . Ben blij als het maandag is
Het enige wat ik nu doe is hem zoveel mogelijk laten, zo nu en dan bij hem kijken , maar ik kan daar moeilijk mee omgaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kut gevoel is dat als je zo'n diertje of mens zich ellendig ziet voelen en je niets voor ze kan doen het minder ellendig te maken
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het enige wat ik nu doe is hem zoveel mogelijk laten, zo nu en dan bij hem kijken , maar ik kan daar moeilijk mee omgaan.
Hoe was je borrel gisteren?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Late reactie maar de TT is super ! Dank puzzie !
Ik ben trouwens mokertje brak, zo weer terug op 1 oor en vanavond weer door
werken...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:17 schreef puzziepie het volgende:
Hebben jullie nog plannen voor dit weekend?
Ikquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie heeft die pre made tt's verzonnen?
Ah mooi!!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Waanzinnig leuk ! Super gezellig
Wel het plan idd hahaha maar goed eerst ff mijn broodje naar binnen werken, koffietje en boodschappen. En daarna weer lekker in mijn bijna nakie op de bank tukken.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah mooi!!![]()
Lekker zo weer weer slapen dan
Klinkt als een relaxte dagquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wel het plan idd hahaha maar goed eerst ff mijn broodje naar binnen werken, koffietje en boodschappen. En daarna weer lekker in mijn bijna nakie op de bank tukken.
Oh dat is wel chillquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
En maandag en dinsdag...woensdag vrij![]()
en dan weer 4 werken
1 dag vrij maar he niet heel chill anders..maja eigenschuld uren verkocht ..pegels harkenquote:
Hahaquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
1 dag vrij maar he niet heel chill anders..maja eigenschuld uren verkocht ..pegels harken![]()
![]()
Ejjjjquote:
Thanksquote:
Nu net terug van boodschappen doen. Blij toe, man ik heb een hoofd van beton op dit momentquote:
Wat heb ik gemistquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja doei![]()
Ik ook met mijn oude account. Allemaal incels die bij bosjes op me afkwamen. Daarom nu alweer een poosje lekker anoniemquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja doei![]()
Ja sorry nog hequote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:35 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik ook met mijn oude account. Allemaal incels die bij bosjes op me afkwamen. Daarom nu alweer een poosje lekker anoniem![]()
Heyquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:35 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik ook met mijn oude account. Allemaal incels die bij bosjes op me afkwamen. Daarom nu alweer een poosje lekker anoniem![]()
Sorry van de dickpicsquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:35 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Die krijg ik ook dagelijks achter me aan, maar met heel andere vragen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:35 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Bedankt hequote:
Hoi. Welkom. Komt and Harmony ook nog om het compleet te maken?quote:
Nee die zijn keihard aan het neuken.quote:Op zondag 2 februari 2020 09:57 schreef DerRabbit het volgende:
Ik mis alleen Geerd en Puzzie nog. Zou dat toeval zijn of niet?![]()
Weer een fok baby in de maakquote:
Baby eerste woord: gekomen!quote:Op zondag 2 februari 2020 10:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kind komt ter wereld in een witte tuinstoel met een traytje tetten.![]()
Je vergeet mijquote:Op zondag 2 februari 2020 09:57 schreef DerRabbit het volgende:
Ik mis alleen Geerd en Puzzie nog. Zou dat toeval zijn of niet?![]()
Je hebt meegedaan met geerd en puzzie ?quote:
Nee, nijn zegt dus dat hij alleen puzzie en geerd mist. Maar hij vergeet mijquote:Op zondag 2 februari 2020 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt meegedaan met geerd en puzzie ?
@Kopjechino : oh laat maar, je doet een trio met een anderquote:Op zondag 2 februari 2020 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt meegedaan met geerd en puzzie ?
Met wie dan?quote:Op zondag 2 februari 2020 10:56 schreef stokj het volgende:
[..]
@:kopjechino : oh laat maar, je doet een trio met een ander
Oh zo. Ja dat is wel een beetje treurig.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, nijn zegt dus dat hij alleen puzzie en geerd mist. Maar hij vergeet mij
Waarom niet?quote:Op zondag 2 februari 2020 10:57 schreef dud0r het volgende:
Oh zo. Ja dat is wel een beetje treurig.
Ik mis je wel maar durf dat niet te zeggen
Nee dankjequote:
Omdat je dan gelijk weer denkt dat ik je probeer te versierenquote:
Ja, maar jouw gemis is zo erg dat ik het zo diep weg steek dat je soms helemaal vergeetquote:
Zou wel trio met jou doenquote:
Dat zou dan ook zo zijnquote:Op zondag 2 februari 2020 10:59 schreef dud0r het volgende:
Omdat je dan gelijk weer denkt dat ik je probeer te versieren
Trap ik niet inquote:Op zondag 2 februari 2020 11:00 schreef DerRabbit het volgende:
Ja, maar jouw gemis is zo erg dat ik het zo diep weg steek dat je soms helemaal vergeet
Dat zal ik niet ontkennen.quote:
Dan wordt het dus een duoquote:Op zondag 2 februari 2020 11:02 schreef stokj het volgende:
Ik ook met jouMaar ik ga je niet delen hoor
![]()
Nawhquote:Op zondag 2 februari 2020 11:02 schreef dud0r het volgende:
Dat zal ik niet ontkennen.![]()
Je bent nou eenmaal een lieverd
Dan ga ik dinsdag wel gewoon verder met verwerken samen met mijn psychquote:
Komt goed hoorquote:Op zondag 2 februari 2020 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
Dan ga ik dinsdag wel gewoon verder met verwerken samen met mijn psych
Maar dat wist je toch allang dat ik je lief vindquote:Op zondag 2 februari 2020 11:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan wordt het dus een duo
[..]
Nawh![]()
Een duo met mij is al spannend genoegquote:Op zondag 2 februari 2020 11:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan wordt het dus een duo
[..]
Nawh![]()
Jawel dat wist ik al wel. En ik vind jou ook lief hoorquote:Op zondag 2 februari 2020 11:09 schreef dud0r het volgende:
Maar dat wist je toch allang dat ik je lief vind
Oeh, je bent een beest in bed?quote:
Dit schept wel hoge verwachtingenquote:Op zondag 2 februari 2020 11:28 schreef stokj het volgende:
Beest, lief, teder, passioneel: wat jij op dat moment nodig hebt
Ik lever daarom kwaliteit af, je zal niet teleurgesteld zijnquote:Op zondag 2 februari 2020 11:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dit schept wel hoge verwachtingen
quote:Op zondag 2 februari 2020 11:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jawel dat wist ik al wel. En ik vind jou ook lief hoor
[..]
Oeh, je bent een beest in bed?
Zo danquote:Op zondag 2 februari 2020 11:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Beest, lief, teder, passioneel: wat jij op dat moment nodig hebt
Laat dan maar zien wat je kanquote:Op zondag 2 februari 2020 11:36 schreef stokj het volgende:
Ik lever daarom kwaliteit af, je zal niet teleurgesteld zijn
Kopjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |