SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Hehe ..ik was al aan het zoeken naar de TT's in spoilerquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
Beter baas in eigen Geerd dan Geerd in zijn eigen baas
Wie heeft die pre made tt's verzonnen?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hehe ..ik was al aan het zoeken naar de TT's in spoiler
Dat weet ik niet meer preciesquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie heeft die pre made tt's verzonnen?
Ja doeiquote:
Hier in dit topic mag ook.quote:
MH17 is al weer 6 jaar geleden ...hoe danquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja doei![]()
Ik heb genoeg van mezelf laten zien op FOK, ook een hoop ellende mee gehad
Ik heb nog nooit gevlogenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
MH17 is al weer 6 jaar geleden ...hoe dan
Maar je zou wel willen?quote:
Komende zomer pas, 17 juli......dus feitelijk pas 5 1/5.....quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
De Volendamse drummer Cor Schilder (Pan) van de band Vast Countenance.[18] Hij had net voor het instappen een foto van het vliegtuig op Facebook geplaatst met de tekst: "Mocht hij verdwijnen, zo ziet hij d'r uit", als verwijzing naar de verdwenen vlucht MH370. Deze wrange grap is achteraf veel aangehaald.[19][20]quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Komende zomer pas, 17 juli......dus feitelijk pas 5 1/5.....
Bizar was dat....quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
De Volendamse drummer Cor Schilder (Pan) van de band Vast Countenance.[18] Hij had net voor het instappen een foto van het vliegtuig op Facebook geplaatst met de tekst: "Mocht hij verdwijnen, zo ziet hij d'r uit", als verwijzing naar de verdwenen vlucht MH370. Deze wrange grap is achteraf veel aangehaald.[19][20]
Damn, ik heb die rouw stoet toen nog voorbij zien komen in Hillywood.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben met dochterlief nog naar haar basisschool terug geweest omdat een juf van haar aan boord van dat vliegtuig was...quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Damn, ik heb die rouw stoet toen nog voorbij zien komen in Hillywood.
Keer een weekendje weg?quote:
Ow wow, zo dichtbij. Bizar wel!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ben met dochterlief nog naar haar basisschool terug geweest omdat een juf van haar aan boord van dat vliegtuig was...
Ja die juf was ook een nichtje van onze buurvrouw, kleine wereld.....maar dat terug gaan naar de basisschool (ze zou na die zomervakantie naar de 2e van het middelbaar gaan) was wel verdrietig....quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ben met dochterlief nog naar haar basisschool terug geweest omdat een juf van haar aan boord van dat vliegtuig was...
Het lijkt me bizar om te vliegen , puur om het ideequote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Keer een weekendje weg?
Vliegen binnen Europa kost niet veel. Al is er ook weinig aan met die budget maatschappijen
Reis liever met de trein eigenlijk maar dat duurt zolang
Ik ga met Pinksteren, naar isle of man races kijken...word ook 1e keer vliegen...of niet ..quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het lijkt me bizar om te vliegen , puur om het ideeMaar ik ga dat zeker nog een keer doen.
Als ik tenminste geen border patrol achtige situaties zou krijgen![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij heftig als het om iemand gaat die je kent en van dichtbij hebt meegemaakt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja die juf was ook een nichtje van onze buurvrouw, kleine wereld.....maar dat terug gaan naar de basisschool (ze zou na die zomervakantie naar de 2e van het middelbaar gaan) was wel verdrietig....
Als toeschouwer of ga je zelf ook meescheuren?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ga met Pinksteren, naar isle of man races kijken...word ook 1e keer vliegen...of niet ..
Wat houdt dat in dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ga met Pinksteren, naar isle of man races kijken...word ook 1e keer vliegen...of niet ..
Waren sowieso veel Brabanders aan boord destijds volgens mij, was ook wel hartverscheurend dat er families verscheurd werden.....kleinkinderen die met opa en oma meemochten bv...quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij heftig als het om iemand gaat die je kent en van dichtbij hebt meegemaakt.
Ik heb schijnbaar (staat me weinig van bij) ooit een iemand ontmoet die op die vlucht is omgekomen. Was een zakenrelatie van een werkgever die ik ooit gezien heb tijdens een kerstborrel.
Vreselijkquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Waren sowieso veel Brabanders aan boord destijds volgens mij, was ook wel hartverscheurend dat er families verscheurd werden.....kleinkinderen die met opa en oma meemochten bv...
Ik heb gehoord dat dat beetje Nürburgring taferelen zijn..dus gewoon lekker kijken en bier enzoquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als toeschouwer of ga je zelf ook meescheuren?
Ja.....quote:
Ik vond het toen wel mooi om te zien hoe het nationaal werd opgepakt, vooral de eerste rouwstoet en de hoeveelheid bloemen en zulks er bij de kazerne nog werden gelegd.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Waren sowieso veel Brabanders aan boord destijds volgens mij, was ook wel hartverscheurend dat er families verscheurd werden.....kleinkinderen die met opa en oma meemochten bv...
Ik heb als kind wel vaak gevlogen , maar dat was in kleine vliegtuigjes van Teugequote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja.....
Maar vliegen op zich is best leuk, al ben ik ooit alleen maar van Londen naar Schiphol gevlogen.....
Ja al die mensen langs de snelweg en die ontvangst met Willem Alexander, heel indrukwekkendquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond het toen wel mooi om te zien hoe het nationaal werd opgepakt, vooral de eerste rouwstoet en de hoeveelheid bloemen en zulks er bij de kazerne nog werden gelegd.
Gelijk heb je. Als ik zie hoe het eraan toe gaat op youtube ben je of levens moe of een rijdende chicanequote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dat beetje Nürburgring taferelen zijn..dus gewoon lekker kijken en bier enzo
Ik ben naar de VS geweest met KLM en kan zeggen dat die vlucht, ondanks de lengte ervan, comfortabeler was dan met Onur Air naar Turkijequote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb als kind wel vaak gevlogen , maar dat was in kleine vliegtuigjes van Teuge
Je wil echt niet weten hoevaak ik dronken of met een kater in het vliegtuig heb gezetenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
Vliegen is wel tof overigens. Behalve als je een gigantische kater hebt omdat je zondag nacht tot in de vroege uurtjes hebt zitten zuipen om een kampioenschap te vieren en om 9 uur bij de incheck balie moet staan met je dronken hoofd
Of alles bij elkaar......quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Je wil echt niet weten hoevaak ik dronken of met een kater in het vliegtuig heb gezetenliefst stoned maar dat is buiten Nederland nog wel lastig
Of slaappillen.
Heb er een hekel aan maar vlieg veel. Dan raak je er wel op uitgekeken. Eerste keren vond ik wel leuk.
Filosquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:14 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ben naar de VS geweest met KLM en kan zeggen dat die vlucht, ondanks de lengte ervan, comfortabeler was dan met Onur Air naar Turkije
Hoe meer je vliegt hoe 'normaler' het word idd. Ik heb maar 4 vluchten van langer dan 3 uur gehad en dat was in twee trips heen en terug.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Je wil echt niet weten hoevaak ik dronken of met een kater in het vliegtuig heb gezetenliefst stoned maar dat is buiten Nederland nog wel lastig
Of slaappillen.
Heb er een hekel aan maar vlieg veel. Dan raak je er wel op uitgekeken. Eerste keren vond ik wel leuk.
Motorblokkiequote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Filos
Ja dat. Goede maatschappij maakt heel veel verschil.
Als je goede slaappillen hebt heb je verder echt niks nodig. Keertje twee ingenomen en toen werd de vlucht een uur uitgesteld...was echt moeilijk om tot die tijd wakker te blijvenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Of alles bij elkaar......
Werkt dat echt zo goed ja?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Als je goede slaappillen hebt heb je verder echt niks nodig. Keertje twee ingenomen en toen werd de vlucht een uur uitgesteld...was echt moeilijk om tot die tijd wakker te blijven
daar ga ik al .. geen verstand vanquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:14 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ben naar de VS geweest met KLM en kan zeggen dat die vlucht, ondanks de lengte ervan, comfortabeler was dan met Onur Air naar Turkije
Stoned is wel chillquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Of slaappillen.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:23 schreef Filosoofert het volgende:
Die krte vluchtjes zijn meestal goed te doen met een serie.
3 afleveringen Dexter en je hebt op het opstijgen en landen na geen tijd meer over.
Of een spelletje ofzo...
Ik vind luchthavens meestal wel leuk, bietje chillen, iets te drinken en mensen kijken.
1x met een klant meegeweest waar ik echt 0 aansluiting mee haddat was de langste reis ooit...
Alleen in januari en februari al 7 vluchten van ongeveer drie uurquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe meer je vliegt hoe 'normaler' het word idd. Ik heb maar 4 vluchten van langer dan 3 uur gehad en dat was in twee trips heen en terug.
Op korte Europese vluchten lukt slapen me echt totaal niet, zelfs niet met een kater.
Zekerquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:19 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Motorblokkie![]()
Alles lekker maat
Zit je nog in een hotel ergens daar?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen in januari en februari al 7 vluchten van ongeveer drie uur
Kan vaak wel een uurtje slapen.
[..]
Zekerwel moe, zo maar een keer naar bed.
Daar dan? Koetjes weer leeg?
Nee vnv lekker vrij, morgenvroeg weer.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Zuen?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:25 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee vnv lekker vrij, morgenvroeg weer.
Ja hoor, nu ff zuen onder de afzuigkap en dadelijk met gf op de bank the voice () meekijken, ach, zij vindt het leuk
Ja tot maandag of dinsdag. En dan vrijdag waarschijnlijk weer terug voor 1 dag werkquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zit je nog in een hotel ergens daar?
Onder de afzuigkap ookquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:25 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee vnv lekker vrij, morgenvroeg weer.
Ja hoor, nu ff zuen onder de afzuigkap en dadelijk met gf op de bank the voice () meekijken, ach, zij vindt het leuk
Jeetjequote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja tot maandag of dinsdag. En dan vrijdag waarschijnlijk weer terug voor 1 dag werk
Jaloers ? Op wat precies?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Onder de afzuigkap ook
Lekker man. Beetje jaloers ook al kijk ik geen the voice
Ken dat woord ook nietquote:
Joint onder de afzuigkap en samen met iemand tv kijkenquote:
Ik weet niet wat dat betekendquote:
Ah dan had ik het gedeeltelijk goedquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Joint onder de afzuigkap en samen met iemand tv kijken
Ik ben blij dat ik daar voorlopig vanaf ben. Ik ben gedurende een goede 6 jaar door 3/4 van europa gesleurd zonder al teveel ervan te zien behalve hotels en werkomgevingquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Romantisch onder de afzuigkap
Deed jij niet ook aan vapen of enkel op de tradionele manier?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat betekend![]()
Ik denk dan aan smoken ...jonko onder de afzuigkap ,maar dat komt misschien omdat ik een blower ben
Geil, ik pak de kruimeldief welquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Romantisch onder de afzuigkap
Vapen als in jointjes roken?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deed jij niet ook aan vapen of enkel op de tradionele manier?
Ja ken het. 60-70 uur werken en zondags slapen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik daar voorlopig vanaf ben. Ik ben gedurende een goede 6 jaar door 3/4 van europa gesleurd zonder al teveel ervan te zien behalve hotels en werkomgeving
Jaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]Kan vast heul romantisch zijn
Sowieso samen stoned zijn is best wel leuk![]()
Ja dat!! Lekker chill ouwehoeren ,lol maken,muziek luisteren en genietenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ken het. 60-70 uur werken en zondags slapen.
Blijf soms wel een paar dagen langer na een project om nog wat te zien.
[..]
Ja
Beetje muziek erbij en spelletje spelen
Ik voel een date aankomen voor julliequote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ken het. 60-70 uur werken en zondags slapen.
Blijf soms wel een paar dagen langer na een project om nog wat te zien.
[..]
Ja
Beetje muziek erbij en spelletje spelen
Ouch die puur pijpjesquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vapen als in jointjes roken?![]()
He ook wel kleine waterpijpjes en puur pijpjes, maar het liefste rook ik gewoon een gedraaide joint
Bong begin ik niet meer aanquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ouch die puur pijpjes![]()
ben daar niet z'n fan van. Liefst joint inderdaad of bong. Maar die heb ik laatst omver gelopen
Wij stoners begrijpen elkaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat betekend![]()
Ik denk dan aan smoken ...jonko onder de afzuigkap ,maar dat komt misschien omdat ik een blower ben
Ahquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wij stoners begrijpen elkaar.
Hier is het toch algemeen bekend woord
Wat gebruik je om te rollen? Ik gewoon een peuk maar vind dat eigenlijk maar niks. Zonder filter enzo die tabakquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bong begin ik niet meer aan![]()
Damn wat heftig!!![]()
Puur pijpjes heb ik omdat gekregen , en mini waterpijpjes vond ik erg mooi, ooit gekocht op Lowlands en dat soort festival dingen . Maar ook die gebruik ik zelf niet. Ik ga het beste op een ouderwetse joint
Wat is bong dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Wat gebruik je om te rollen? Ik gewoon een peuk maar vind dat eigenlijk maar niks. Zonder filter enzo die tabak
Om die reden een keer een bong gekocht en vind het best wel prettig. Je went er ook wel aan.
Heb een half jaar een appartement gedeeld met een Turkse jongen. Af en toe samen smoken ook maar hij was dat niet zo gewend en vergat dan vaak z'n Engelsen dan hysterisch in het Turks
Leuke kerel was dat. Dronk ook bijna nooit maar als hij dronk altijd straal bezopen
Gingen we bij een barbecue kraampje wat eten, ging hij onder het afdak staan zodat god niet zou zien dat hij varkensvlees at
Hahaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Wat gebruik je om te rollen? Ik gewoon een peuk maar vind dat eigenlijk maar niks. Zonder filter enzo die tabak
Om die reden een keer een bong gekocht en vind het best wel prettig. Je went er ook wel aan.
Heb een half jaar een appartement gedeeld met een Turkse jongen. Af en toe samen smoken ook maar hij was dat niet zo gewend en vergat dan vaak z'n Engelsen dan hysterisch in het Turks
Leuke kerel was dat. Dronk ook bijna nooit maar als hij dronk altijd straal bezopen
Gingen we bij een barbecue kraampje wat eten, ging hij onder het afdak staan zodat god niet zou zien dat hij varkensvlees at
Ik heb ooit ene bong gekocht voor salvia divinorum!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bong begin ik niet meer aan![]()
Damn wat heftig!!![]()
Puur pijpjes heb ik omdat gekregen , en mini waterpijpjes vond ik erg mooi, ooit gekocht op Lowlands en dat soort festival dingen . Maar ook die gebruik ik zelf niet. Ik ga het beste op een ouderwetse joint
Waterpijpquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat is bong dan?
Klinkt wel hilarisch die gast
Ik heb ook zo'n joekel van een ding gehad, maar in de koffieshop lag ik vaker gevloerd van dat lurken aan die waterpijpquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ooit ene bong gekocht voor salvia divinorum!
Ehhhh.....geen succes!
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n joekel van een ding gehad, maar in de koffieshop lag ik vaker gevloerd van dat lurken aan die waterpijp
Gelukkig ga ik nog zelden out . maar ook dat is een hele ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |