Ik zou als ik jou was heeel goed nadenken of je dit wil, maar ook kan . Werken als seks werker is iets wat je moet kunnen. Want hoe onbaatzuchtig jouw gedachten hierover lijken ,ik blijf het toch een beetje een vaag verhaal vindenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:06 schreef Skylar95 het volgende:
Hallo, ik gebruik een ander account hiervoor dan normaal zodat mijn identiteit niet af te leiden is. Ik hoop dat dat mag.
Ik weet eigenlijk ook niet of ik deze vraag hier mag stellen.
Ik ga veel om met jongens/mannen die maagd zijn/nooit een vriendin gehad hebben. Vanwege overeenkomstige (game) hobby's. Sommige zijn zelfs een beetje flink op het incel pad aan het gaan.
Ik vind het klote om te zien want het zijn stuk voor stuk lieve mannen.
Ik heb ook een opleiding social work.
Ik zit er wel eens aan te denken; is deze jongens/mannen ontmaagden niet iets voor mij. Ik heb zelf nooit echt behoefte gehad aan een partner en dat zal ook niet snel gebeuren. Ik heb ook seksuele behoeften maar vind one night stands niet echt top; doet me niet zoveel zonder gevoelens; en met iemand blij maken zou ik in ieder geval méér gevoelens hebben. Als ik toch enkel 1-2x per jaar een one night stand heb om seksueel te ontladen te worden met iemand waar ik niet om geef; waarom dan niet iemand die daar veel aan heeft. En ik vind het leuk om mensen dingen te leren. En ik vind het mooie persoonlijkheden. Uiteraard kan ik het geld ook gebruiken, ik mis nog een paar consoles in mijn collectie.
Wat ik hier over kan vinden is ontmaagding services die 950 euro vragen voor 3 uur! Ik vind dit veel en te kort. Ik zou liever s'avonds samen gamen/filmpje kijken en aan elkaar wennen en dit zo langzaam en prettig aan opbouwen, vrijen en tot in de ochtend nog samen een ontbijtje delen. En dit ook niet mijn werk maken en toch wél een band opbouwen. En na deze ervaring betreffende persoon ook de optie geven tot coaching/hulp bij zelf vrouwen/meiden versieren. Samen op stap of een activiteit bezoeken om vrouwen te leren kennen.
Een combinatie dus van ontmaagding en zelfvertrouwen opbouwen om een leuke meid te ontmoeten. Dus naast ontmaagding/sex leren ook een stuk social work.
Nu heb ik 4 vragen;
A. Is hier behoefte aan denken jullie.
B. Hoeveel moet ik hier voor vragen? Ik vind meer dan 1000 best veel.. meer dan 2000 zéker. Maar ik ben dan ook totaal niet op de hoogte van prijzen op dat gebied en wat een jongen/man hier voor over zou hebben. Coaching daarna zal 30 euro per uur zijn.
C. Hoe bereik ik deze mannen.
D. Ik ben geen jongen/man die graag ontmaagd wil worden; of dat ooit is geweest; dus ik heb ook vragen over wat jongens/mannen prettig zouden vinden bij een situatie als dit. Ik heb er geen problemen mee om van te vore te appen en wat persoonlijker te zijn. Ik kan me voorstellen dat me beter leren kennen wat prettiger voelt.. maar is dit? En waar leg ik de grens? Ik heb niet zoveel problemen m.b.t. privacy. Dat deze jongen/man dit niet aan de grote klok hangt zou ik respecteren; maar groeten op straat is prima zeg maar. We hebben toch iets gedeeld als mensen. Maar hoe creëer ik hier duidelijke regels in.
Eigenlijk vraag ik dus gewoon om heel veel advies. En alles is welkom.
Die groene tong is van blijdschap?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Deze vrouw gaat serieus cashen!!! 🤑🤑🤑
U las het hier voor 't eerst.
Ik ben blij voor iedereen die ergens blij mee is. Maar in dit specifieke geval was het om mijn statement over cashen kracht bij te zetten. Zo van money money money money moneyquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die groene tong is van blijdschap?
Ja, dat is ook een beetje mijn probleem met het verhaalquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben blij voor iedereen die ergens blij mee is. Maar in dit specifieke geval was het om mijn statement over cashen kracht bij te zetten. Zo van money money money money money
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was heeel goed nadenken of je dit wil, maar ook kan . Werken als seks werker is iets wat je moet kunnen. Want hoe onbaatzuchtig jouw gedachten hierover lijken ,ik blijf het toch een beetje een vaag verhaal vinden
Geld ga ik niet op in. Het gaat alles in jouw verdere toekomst veranderen en bepalen
En dan heb ik het vooral over jouw beeld van/over mannen en jouw zelfbeeld
Dat je je daar bewust van bent
Ik zie verder geen enkel probleem met hoeren die incels willen ontmaagden, ik wens je heel veel succes iig
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:38 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing.
Ik denk dat dit wel zal meevallen. Bewust er naar kijkend.
Ik snap je zorgen.
"Het gaat alles in jouw verdere toekomst veranderen en bepalen." begrijp ik niet echt. Als je bedoelt mijn "image" of "toekomstige relaties" dan hoef je je geen zorgen te maken. Ik heb geen interesse in relaties nu of in de toekomst. Nooit gehad ook. Zoals in OP verteld. Of wat dat betreft enige notie wat anderen van me vinden in de toekomst. Aangezien ik geen interesse in een partner heb gaan er ook geen situatie zijn waar mijn verleden een issue is.
Mijn beeld van mannen kan ook niet veranderen. Ik heb jaren gewerkt met mannen die gesubsidieerde sekswerkers over de vloer kregen en voorafgaande seksuele frustratie daarvoor meegemaakt. Dit idee komt niet gehéél uit het niks.
Nee; ik wil niet specifiek incels ontmaagden.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:37 schreef Harvest89 het volgende:
Je kunt het allemaal wel zo leuk proberen te verkopen maar ze moeten nog steeds dokken voor seks he? Volgens mij verwissel je incels met MGTOW leden. MGTOW leden neuken alleen nog maar hoeren, incels willen geen hoeren maar "gratis" seks zoals ieder ander normaal persoon.
Wat gaat dat geestelijk met me doen dan? Ik waardeer je advies; maar iets specifieker zijn of voorbeelden geven zou helpen om je advies mee te nemen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:41 schreef puzziepie het volgende:
Nee ik he het niet over image , ik heb het over het feit dat jij straks evt moet leven met het feit dat je een hoop mannen gaat ontmaagden en dat dat heel veel met je gaat doen , geestelijk vooral
Hoe gaan ze van dat incel pad af als ze moeten betalen voor hun eerste keer seks?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:44 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
Nee; ik wil niet specifiek incels ontmaagden.
Ik gaf aan dat ik goede jongens/mannen in mijn leven het incel pad zie opgaan door jarenlange frustratie; die frustratie moet eerder weg voor men dit pad opgaat. Want daarna is er inderdaad geen land meer mee te bezeilen. Ik wil me richten op jongens/mannen die in de fase zijn om een serieuze oplossing te zoeken vóór dat ze bittere zure incel-pruimen worden.
Ze zijn nog niet op dat pad.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hoe gaan ze van dat incel pad af als ze moeten betalen voor hun eerste keer seks?
Dat je daar nog helemaal niet over na hebt gedacht zou wel al reden genoeg moeten zijn om dit lekker bij een fantasie te houden.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:46 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
Wat gaat dat geestelijk met me doen dan? Ik waardeer je advies; maar iets specifieker zijn of voorbeelden geven zou helpen om je advies mee te nemen.
Dit dusquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat je daar nog helemaal niet over na hebt gedacht zou wel al reden genoeg moeten zijn om dit lekker bij een fantasie te houden.
Het is moeilijk om aan te geven of ik daar over heb nagedacht als ik niet weet waar het over gaat...quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat je daar nog helemaal niet over na hebt gedacht zou wel al reden genoeg moeten zijn om dit lekker bij een fantasie te houden.
Oke.quote:
Je moet behoorlijk sterk in je schoenen staan om met het stigma wat je zonder pardon achter je naam krijgt om te kunnen gaan ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:49 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
Het is moeilijk om aan te geven of ik daar over heb nagedacht als ik niet weet waar het over gaat...
Wat bedoel je nou? Ga ik er geestelijk onder door bij de gedachte dat ik veel mannen heb ontmaagd als dan slet-zijnde? Aan mogelijk jongens/mannen die daarna meer willen/stalken?
Oh jeequote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:49 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
Het is moeilijk om aan te geven of ik daar over heb nagedacht als ik niet weet waar het over gaat...
Wat bedoel je nou? Ga ik er geestelijk onder door bij de gedachte dat ik veel mannen heb ontmaagd als dan slet-zijnde? Aan mogelijk jongens/mannen die daarna meer willen/stalken?
Ja dat is precies het probleem inderdaad. TS staat niet stil bij de risico's en de mate waarin het haar hele perceptie kan veranderen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:57 schreef phoenyx het volgende:
Is een vrije markt. Als jij dat wil doen en zij willen het dan gaat het best wel lukken.
Maar lijkt voor mij alsof je vooral een bedrijfsanalyse wil of het rendabel is etc. en hoe je de markt kan bereiken en dit en dat.
Omdat het geen ding is van enkel "even je maagdelijkheid verliezen en geld schuiven" maar ook coaching en training in zelfverzekerd zijn en zelfliefde. De seks en intimiteit is een tool. Mogen ervaren hoe een persoon interesse in je heeft, je respecteert en accepteert hoe je bent; kan veel met een mens zijn/haar ego doen. überhaupt een intieme knuffel of aanraking alleen al. Mens-op-mens contact. Een mens kan het niet handelen om nooit zelfs met een vinger aangeraakt te worden door een ander mens; erkend te worden in zijn/haar bestaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oke.
Hoe zorg je ervoor dat ze niet dat pad opgaan als ze moeten betalen voor hun eerste keer seks?
Jij kan dat ook altijd zo mooi verwoordenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja dat is precies het probleem inderdaad. TS staat niet stil bij de risico's en de mate waarin het haar hele perceptie kan veranderen.
Jij verwoord het ook beter dan ikquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:03 schreef JeMoeder het volgende:
Je wilt jezelf dus prostitueren? Prima, ga ervoor.
Wel even ZZP melding doen bij KvK.
Een goed gat is zo gevuld. Wel sneldrogende specie gebruiken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:11 schreef Nismo91 het volgende:
Best een gat in de markt denk ik zo, oprecht !
Ik heb dat stigma al gekregen vanaf de pubertijd door mijn uiterlijk zonder überhaupt enige interesse te hebben in iemand; ben het al gewend. Ik ben en blijf toch altijd de mannen-stelende-sexbeluste-hoer enkel door hoe mijn lichaam/hoofd er uit ziet. Ongeacht wat ik (niet) doe of aanheb. Ben het gewend. Het zal er niet minder op worden als ik daadwerkelijk een hoer zou worden.. Ik heb het stempel toch al jaren ongeacht mega-braaf zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je moet behoorlijk sterk in je schoenen staan om met het stigma wat je zonder pardon achter je naam krijgt om te kunnen gaan ja.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:06 schreef Skylar95 het volgende:
Ik heb ook een opleiding social work.
Ha! Je hebt gelijk. Ik zag het zelf nog niet echt zo toen ik dit typte; maar ik ben inderdaad er erg bedrijfsmatig naar aan het kijken. Niet echt voor de grootste winst; maar zaken van alle hoeken bekijken en plannen en risico's inschatten zit en beetje in mijn aart voor iets te beginnen. Ik maak graag weloverwogen beslissingen alvorens aan iets te beginnen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:57 schreef phoenyx het volgende:
Is een vrije markt. Als jij dat wil doen en zij willen het dan gaat het best wel lukken.
Maar lijkt voor mij alsof je vooral een bedrijfsanalyse wil of het rendabel is etc. en hoe je de markt kan bereiken en dit en dat.
Ik heb trouwens het idee dat je ons niet nodig hebt wat dit betreft, je weet al prima wat je moet doen maar wil gewoon optimaal resultaat dus vraagt nog wat na voor de zekerheid.
Wat een aparte redenatie ditquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:23 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
Ik heb dat stigma al gekregen vanaf de pubertijd door mijn uiterlijk zonder überhaupt enige interesse te hebben in iemand; ben het al gewend. Ik ben en blijf toch altijd de mannen-stelende-sexbeluste-hoer enkel door hoe mijn lichaam/hoofd er uit ziet. Ongeacht wat ik (niet) doe of aanheb. Ben het gewend. Het zal er niet minder op worden als ik daadwerkelijk een hoer zou worden.. Ik heb het stempel toch al jaren ongeacht mega-braaf zijn.
Een redenatie voor wat.quote:
Door wie word jij zo gezien nu dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:23 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
Ik heb dat stigma al gekregen vanaf de pubertijd door mijn uiterlijk zonder überhaupt enige interesse te hebben in iemand; ben het al gewend. Ik ben en blijf toch altijd de mannen-stelende-sexbeluste-hoer enkel door hoe mijn lichaam/hoofd er uit ziet. Ongeacht wat ik (niet) doe of aanheb. Ben het gewend. Het zal er niet minder op worden als ik daadwerkelijk een hoer zou worden.. Ik heb het stempel toch al jaren ongeacht mega-braaf zijn.
Nee dat zei ik volgens mij nietquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:35 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
Een redenatie voor wat.
Jij geeft aan dat ik sterk in mijn schoenen moet staan om uitgemaakt te worden voor hoer. Ik geef aan daar niet zo mee te zitten omdat ik er toch al voor uitgemaakt word zonder er een te zijn.
Ik wil geen hoer worden omdat anderen toch al zo over me denken; hoer genoemd worden is gewoon niet iets waar ik bang voor ben door deze situatie. Ik heb vrij weinig angst voor het stigma. Over het algemeen sowieso. Kan me mijn reet roesten.
Ow ow ik dacht al, die slapende emoji, dat kan weinig goeds betekenenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:29 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
Ha! Je hebt gelijk. Ik zag het zelf nog niet echt zo toen ik dit typte; maar ik ben inderdaad er erg bedrijfsmatig naar aan het kijken. Niet echt voor de grootste winst; maar zaken van alle hoeken bekijken en plannen en risico's inschatten zit en beetje in mijn aart voor iets te beginnen. Ik maak graag weloverwogen beslissingen alvorens aan iets te beginnen.
Jeetje. Ik schrik een beetje van jouw reactie. Ik hoop dat je hier iets mee doet in je werkleven!
edit: : o als verbaasde impressed reactie werd een gapende slaap-emoji
Natalie Dormer kopie. Niet zo uniek speciaal qua lichaam maar een natuurlijke stand van het gezicht in rust waardoor iedereen continu denkt dat ik geheime snode/stoute dingen aan het bedenken ben terwijl ik gewoon sta na te denken of het broccoli of bloemkool gaat worden vanavond.quote:
Goeie!! Vraag het je incel vriendenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:44 schreef Alura. het volgende:
En wat betreft je vragen: vraag het aan al je vrienden? Die wil je tenslotte helpen toch?
Hoe oud ben je? En door wie word je nu hoer genoemd?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:44 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
Natalie Dormer kopie. Niet zo uniek speciaal qua lichaam maar een natuurlijke stand van het gezicht in rust waardoor iedereen continu denkt dat ik geheime snode/stoute dingen aan het bedenken ben terwijl ik gewoon sta na te denken of het broccoli of bloemkool gaat worden vanavond.
Hoe komt het dat je geen interesse hebt in relaties?quote:
Vaag verhaal zegquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:44 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
Natalie Dormer kopie. Niet zo uniek speciaal qua lichaam maar een natuurlijke stand van het gezicht in rust waardoor iedereen continu denkt dat ik geheime snode/stoute dingen aan het bedenken ben terwijl ik gewoon sta na te denken of het broccoli of bloemkool gaat worden vanavond.
Ik vind het maar een vaag verhaal , misschien is het idd die onzekerheid die ik zelf opmerk in dit hele uiterlijke verkoop riedeltje . Ik geloof er iig niets van, maar dat zegt ook iets over mij .quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je geen interesse hebt in relaties?
Op de een of andere manier krijg ik bij jou een beetje het gevoel dat je eigenlijk bang bent dat je niet goed genoeg bent en dat je daarom dit bedacht hebt omdat je hoopt dat je je daardoor beter over jezelf gaat voelen.
Ik begrijp wel hoe jij het ziet, ik heb er eenzelfde gevoel bij. Maar goed, dat gezegd hebbende staat TS het natuurlijk vrij om haar leven naar haar wens in te vullen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vaag verhaal , misschien is het idd die onzekerheid die ik zelf opmerk in dit hele uiterlijke verkoop riedeltje . Ik geloof er iig niets van, maar dat zegt ook iets over mij .
De manier waarop zet bij mij iig flink wat vraagtekens
Absoluut!! Ik heb ook totaal geen problemen met hoeren die incels willen ontmaagden tegen betaling.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik begrijp wel hoe jij het ziet, ik heb er eenzelfde gevoel bij. Maar goed, dat gezegd hebbende staat TS het natuurlijk vrij om haar leven naar haar wens in te vullen.
Vrouwen hebben over het algemeen geen mededogen inderdaad. Alles is quid pro quo. Dus het verhaal van ts zet bij mij ook vraagtekens.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vaag verhaal , misschien is het idd die onzekerheid die ik zelf opmerk in dit hele uiterlijke verkoop riedeltje . Ik geloof er iig niets van, maar dat zegt ook iets over mij .
Nooit gehad. Ik vind leren leuk en mensen zaken leren. Al vanaf kinds af aan ontbreekt het in elke toekomst-fantasie aan een partner. Ben en was altijd prima content alleen. Interesseert me gewoon niet. Het is niet dat ik een afkeer heb van een relatie; het staat gewoon niet in de top 5 van zaken die me interesseren en me gelukkig maken in het leven. Ik heb echter wel een grote sociale kant en geniet van contact met mensen. Heb ook seksuele behoeften. Het is gewoon niet "iets" wat mijn geluk definieert. In fantasieën en dromen ben ik lid van een star trek/star wars schip of ergens in de riddertijd/middeleeuwen/holbewonerstijd/Chinese dynasty's en ben ik met heel andere zaken bezig dan een partner =/ Hoe ik mijn huidige kennis van nu zou kunnen implementeren dan; potverdomme moeilijk om huizen te bouwen zonder ijzer/glas etc. Bedenk je een goede dakconstructie; maar hoe krijg ik die boom in hemelsnaam in het juiste formaat aangezien in dit tijdperk geen ijzeren gereedschap aanwezig is.. pffffquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je geen interesse hebt in relaties?
Op de een of andere manier krijg ik bij jou een beetje het gevoel dat je eigenlijk bang bent dat je niet goed genoeg bent en dat je daarom dit bedacht hebt omdat je hoopt dat je je daardoor beter over jezelf gaat voelen.
Ik denk wanneer je vantevoren duidelijk bent dat het een one-night deal is. Heb je er geen last van hoor. Tenminste als ik naar mezelf kijk. Incels zijn heus geen 5-jarige kinderen die constant je handje willen vasthouden. Dit idee krijg ik wel van veel volwassenen in een relatiequote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:25 schreef madam-april het volgende:
Oh trouwens @:Skylar95 sta je eigenlijk wel stil bij de gevoelens die deze jongens/mannen die jij wil ontmaagden en vervolgens wil coachen voor jou gaan ontwikkelen? Want ik kan je garanderen dat ze gevoelens voor je gaan krijgen. Hoe denk je daarmee om te gaan?
Heel reëel scenario:
-jij spreekt af met zo'n jongen/man om hem te ontmaagden.
-jullie hebben het gezellig. Jij geeft hem het gevoel dat hij gezien wordt, jullie hebben seks.
-hij wordt verliefd op jou omdat je hem zo'n goed gevoel over zichzelf hebt gegeven en omdat jullie seks hebben gehad.
-hij denkt dat dat wederzijds is, want je was zo lief voor hem.
Dan moet jij hem dus vervolgens gaan vertellen dat het echt niet wederzijds is, dat het voor jou echt alleen maar zakelijk is. -> jongen gekwetst, liefdesverdriet, opgebouwde zelfvertrouwen weer weg. Bovendien is het in zo'n situatie voor hem beter om geen contact meer met jou te hebben, want anders kan hij het niet afsluiten dus coachingsgesprekken gaan dan dus niet meer door. Waarschijnlijk wil hij wel contact blijven houden, want stiekem hoop dat je uiteindelijk toch verliefd op hem gaat worden.
Hoe ga je met zulke situaties om? Hoe wil je dat voorkomen?
Je bent hier niet de eerste in. Ik krijg dat in het persoonlijke leven ook vaak te horen. Een knappe vrouw die haar ding doet en "mannelijke" hobby's heeft; och och dat kan niet. Mogelijk voel ik daarom meer sympathie voor de buitenbeentjes.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar nogal in vergist.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:33 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Ik denk wanneer je vantevoren duidelijk bent dat het een one-night deal is. Heb je er geen last van hoor. Tenminste als ik naar mezelf kijk. Incels zijn heus geen 5-jarige kinderen die constant je handje willen vasthouden. Dit idee krijg ik wel van veel volwassenen in een relatie
Wat verstikkend moet dat zijn.
Grappig hoe je dit zegt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:40 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
Je bent hier niet de eerste in. Ik krijg dat in het persoonlijke leven ook vaak te horen. Een knappe vrouw die haar ding doet en "mannelijke" hobby's heeft; och och dat kan niet. Mogelijk voel ik daarom meer sympathie voor de buitenbeentjes.
En om eerlijk te zijn en hand in eigen boezem te steken; mijn aangeleerde woordgebruik komt, met name op fora, autistisch en arrogant over heb ik me laten vertellen. En oké dan... ook tijdens mijn opleiding.. véél feedback over "helder communiceren zodat elke doelgroep het begrijpt". Blijft moeilijk. Mijn vader is autistisch en advocaat en de lieverd heeft me leren lezen en daar veel tijd ingestoken. Het is moeilijk om een vogeltje wat eenmaal gebekt is op een andere manier te laten fluiten.
Maar ik meen alles hier oprecht. Ik begrijp dat het zakelijk en koud kan overkomen. Ik vraag of men open zou willen staan dat ik gewoon heel erg open en eerlijk ben en er niet zoveel doekjes omheen windt.
Dit.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:33 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Ik denk wanneer je vantevoren duidelijk bent dat het een one-night deal is. Heb je er geen last van hoor. Tenminste als ik naar mezelf kijk. Incels zijn heus geen 5-jarige kinderen die constant je handje willen vasthouden. Dit idee krijg ik wel van veel volwassenen in een relatie
Wat verstikkend moet dat zijn.
Zo creëer je juist incels.. Hou het gewoon bij advies en begeleiding ofzo als je ze zo graag wilt helpen. Maar gezien de bedragen waar je aan denkt voor ontmaagding gaat het je vooral om het geld, wees daar dan ook eerlijk in.quote:
O, in dat geval zit ik er naast en zien we het toch een beetje verschillend.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Absoluut!! Ik heb ook totaal geen problemen met hoeren die incels willen ontmaagden tegen betaling.
Wat ik bedoel : ik heb geen problemen met jezelf hoereren ..dat is een keuze die je maakt . Daar ga ik niet over, Incels ontmaagden tegen betaling, ga ik ook niet over ...Dat ik het niet begrijp is een ander verhaalquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
O, in dat geval zit ik er naast en zien we het toch een beetje verschillend.
Dit ja. Als je een beetje van Incel en MGTOW figuren af weet dan snap je dat dit hele idee van "vrouwen die alleen maar voor of geld en/of breed-gespierd-uiterlijk op jan en allemans pik gaan stuiteren" ... juist een onderdeel van de frustratie is.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oke.
Hoe zorg je ervoor dat ze niet dat pad opgaan als ze moeten betalen voor hun eerste keer seks?
Ik vraag hier juist om advies omtrent bedragen- Ik schrok er van dat een onpersoonlijke ontmaagding van 3 uur 950 euro was.Voor mij voelt dat als veel geld; en enkel 3 uur gewoon echt koud en onpersoonlijk. Maar ik weet dan niet wat wél te vragen als ik het meer persoonlijk wil maken. Ik vind 950 euro voor een 3 uur te veel voor een wipje. Dat kan ook voor 50 euro of minder als je echt ontmaagd wilt worden..maar ik denk dat dat niet is waar mijn beoogde doelgroep naar op zoek is. Die zouden immers al lang een wipje hebben gemaakt voor minder dan 50 euro; men is ook op zoek naar intimiteit en begeleiding van zelf intimiteiten kunnen aangaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:06 schreef JeffersonFinisDavis het volgende:
[..]
Zo creëer je juist incels.. Hou het gewoon bij advies en begeleiding ofzo als je ze zo graag wilt helpen. Maar gezien de bedragen waar je aan denkt voor ontmaagding gaat het je vooral om het geld, wees daar dan ook eerlijk in.
Ik heb juist benadrukt dat ik niet van plan ben om iemand te blocken? Het is een proces? Hoe denk je dat ik niet zou kunnen geven om deze jongens/mannen na een zulke intieme ervaring?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:19 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dit ja. Als je een beetje van Incel en MGTOW figuren af weet dan snap je dat dit hele idee van "vrouwen die alleen maar voor of geld en/of breed-gespierd-uiterlijk op jan en allemans pik gaan stuiteren" ... juist een onderdeel van de frustratie is.
Jezelf verhoeren aan deze doelgroep, op de manier die beschreven is, bevestigt wat dat betreft juist dat wereldbeeld.
Incels hebben positieve relaties nodig met andere mannen waar ze gedrag van kunnen overnemen... geen pijpbeurt van een goedbedoelende ontknaper die ze vervolgens op block gooit als ze te vaak naderhand een berichtje sturen.
Ik heb nooit gezegd dat ik 2000 euro wil vragen? Het tegenovergestelde,quote:Op zaterdag 1 februari 2020 06:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Voor dat soort bedragen, die ~900eu die jij noemt, kun je ook lekkere escorts krijgen die de hele nacht bij je blijven voor de "girl friend" experience.
Ik zie nog steeds niet in waarom jij denkt 2000eu te kunnen gaan vragen. (als max bijv dan)
Heb je veel ervaring qua seks? maar je zegt mega braaf te zijn.
Heb je stukje psychologie qua opleiding? Want dat komt er toch echt wel bij kijken.. vraag het maar aan Goedele Liekens.
Seks is altijd persoonlijk, voor jouwzelf eventueel niet, maar jouw insteek is ook anders, namelijk geld verdienen.
Dat gelul dat je vooral hun een plezier doet, tja kom op zeg, daar trapt "niemand" in.
Je komt ook veel te koud over, wellicht is dat heel anders in persoon, maar ik zou bijna denken dat je een man bent als ik niet beter zou weten als 't ware.
Zoals in de eerste zin van mijn post; dit is een ander account onder een andere naam...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 07:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Vanwaar die 95 in je naam dan? Als je uit '95 komt ben je 24 of 25.
Ik heb geen idee wie jouw andere naam hier op fok is, dus het zou best kunnen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 07:37 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik 2000 euro wil vragen? Het tegenovergestelde,
Voor de rest; bla bla bla. Je denkt al jaren dat ik een man ben. Die klachten geef je ook onder mijn andere naam. En ik ben en was nooit een man. Maar jeetje een vrouw zou zich zomaar niet vrouwelijk gedragen oei! Als ik hier naar jouw wens een partij had lopen giechelen was je ook niet positief geweest..Dan was ik een dom blond wicht...
Hihi groetjes x0x0 en knufjes en tot pijpjes?? =/
Als je een cent voor iedere man zou krijgen die dat dacht, kun je nu al op vakantie... vergis je niet!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:02 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
welke man zit er nu op gespeelde intimiteit te wachten, waarbij hij nog flink moet dokken, zo bijzonder is een vrouw nu ook weer niet, lijkt mij.
Als iets slecht is voor je ego is dit het wel
Misschien wel ja, er zijn een hoop wanhopige mannen, dat geloof ik graag. Maar bij mij zou het er niet ingaan, het is echt of anders hoef ik het niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:02 schreef Chandler het volgende:
Leuke discussie op de vroege zaterdag ochtend. Voor het eerst dat ik zo goed als alle post door heb gelezen!![]()
Het idee is goed, maar uitwerking zal je nog wel op de blaren laten zitten. Trust me, zelfs mannen die geen tieners meer zijn kunnen verliefd worden op iemand waar ze (zelfs maar 1x) seks mee hebben gehad... en dan iemand coachen daarna... oei...
Sex != coaching!
Of sex en daarna doei
Of coaching en iemand anders het sex gedeelte laten doen.
Net zoals veel vrouwen verbinden mannen sex aan emotie en kunnen dat moeilijk los zien!
Wens je iig heel veel succes met je idee!
[..]
Als je een cent voor iedere man zou krijgen die dat dacht, kun je nu al op vakantie... vergis je niet!(en dan doel ik niet op Tuinesië)
Zat wanhopige mannen! en wat er bij jou niet ingaat, glijd er bij de ander zo in!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:05 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
Misschien wel ja, er zijn een hoop wanhopige mannen, dat geloof ik graag. Maar bij mij zou het er niet ingaan, het is echt of anders hoef ik het niet.
Heb wel met ze te doen dan... En met vrouwen die uit zogenaamd medelijden hier een slaatje uit willen slaan heb ik nog veel minder.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:06 schreef Chandler het volgende:
[..]
Zat wanhopige mannen! en wat er bij jou niet ingaat, glijd er bij de ander zo in!
Nee uiteraard niet. "maagd"zijn is maar een nutteloos ding wat dat betreft. Een ieder die dit kan gebruiken is welkom. Het zou wat zijn joh als dat een harde eis is.. vieze ome Peter doet shit in je jeugd... brrr. Zou raar zijn om dan een harde eis te stellen; juist op een moment dat op een positieve manier sex kunnen hebben een leerzaam iets is.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 07:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Moet de man per se maagd zijn? Ik vraag dit voor een vriend.
Zat. Zoals genoemd zijn "girlfriend experiences" een goedlopende industrie.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:02 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
welke man zit er nu op gespeelde intimiteit te wachten, waarbij hij nog flink moet dokken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |