Misschien wel ja, er zijn een hoop wanhopige mannen, dat geloof ik graag. Maar bij mij zou het er niet ingaan, het is echt of anders hoef ik het niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:02 schreef Chandler het volgende:
Leuke discussie op de vroege zaterdag ochtend. Voor het eerst dat ik zo goed als alle post door heb gelezen!![]()
Het idee is goed, maar uitwerking zal je nog wel op de blaren laten zitten. Trust me, zelfs mannen die geen tieners meer zijn kunnen verliefd worden op iemand waar ze (zelfs maar 1x) seks mee hebben gehad... en dan iemand coachen daarna... oei...
Sex != coaching!
Of sex en daarna doei
Of coaching en iemand anders het sex gedeelte laten doen.
Net zoals veel vrouwen verbinden mannen sex aan emotie en kunnen dat moeilijk los zien!
Wens je iig heel veel succes met je idee!
[..]
Als je een cent voor iedere man zou krijgen die dat dacht, kun je nu al op vakantie... vergis je niet!(en dan doel ik niet op Tuinesië)
Zat wanhopige mannen! en wat er bij jou niet ingaat, glijd er bij de ander zo in!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:05 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
Misschien wel ja, er zijn een hoop wanhopige mannen, dat geloof ik graag. Maar bij mij zou het er niet ingaan, het is echt of anders hoef ik het niet.
Heb wel met ze te doen dan... En met vrouwen die uit zogenaamd medelijden hier een slaatje uit willen slaan heb ik nog veel minder.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:06 schreef Chandler het volgende:
[..]
Zat wanhopige mannen! en wat er bij jou niet ingaat, glijd er bij de ander zo in!
Nee uiteraard niet. "maagd"zijn is maar een nutteloos ding wat dat betreft. Een ieder die dit kan gebruiken is welkom. Het zou wat zijn joh als dat een harde eis is.. vieze ome Peter doet shit in je jeugd... brrr. Zou raar zijn om dan een harde eis te stellen; juist op een moment dat op een positieve manier sex kunnen hebben een leerzaam iets is.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 07:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Moet de man per se maagd zijn? Ik vraag dit voor een vriend.
Zat. Zoals genoemd zijn "girlfriend experiences" een goedlopende industrie.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:02 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
welke man zit er nu op gespeelde intimiteit te wachten, waarbij hij nog flink moet dokken
Als je toch je leeftijd hier gaat posten, kun je ook in de naam van je kloonaccount het juiste getalletje opnemen.... Of het getalletje van de leeftijd die je beweert te zijn...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 07:40 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
Zoals in de eerste zin van mijn post; dit is een ander account onder een andere naam...
Het zou vrouwen sieren als ze eens wat breder gingen kijken naar mannen (doen mannen ook bij de vrouwen), in plaats van alleen de besten te willen neuken, zo blijven heel veel mannen zonder relatie zitten.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:18 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Zat. Zoals genoemd zijn "girlfriend experiences" een goedlopende industrie.
Of mannen met een andere blik op vrouwen, anders dan een stukje lekker vlees. Maar dat is de discussie niet!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:23 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
Het zou vrouwen sieren als ze eens wat breder gingen kijken naar mannen (doen mannen ook bij de vrouwen), in plaats van alleen de besten te willen neuken, zo blijven heel veel mannen zonder relatie zitten.
Ik kijk niet zo naar vrouwen...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:25 schreef Chandler het volgende:
[..]
Of mannen met een andere blik op vrouwen, anders dan een stukje lekker vlees. Maar dat is de discussie niet!
Jij als man kijkt naar een vrouw en denkt "wat een kneusje, laat ik haar uit medelijden neuken" ?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:23 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Het zou vrouwen sieren als ze eens wat breder gingen kijken naar mannen (doen mannen ook bij de vrouwen), in plaats van alleen de besten te willen neuken, zo blijven heel veel mannen zonder relatie zitten.
Oh jeetje foei zeg om een getal te kiezen!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je toch je leeftijd hier gaat posten, kun je ook in de naam van je kloonaccount het juiste getalletje opnemen.... Of het getalletje van de leeftijd die je beweert te zijn...
ik vind simpelweg veel vrouwen aantrekkelijk genoeg, zeker niet alleen de mooiste, als je alleen de mooiste wilt zul je nooit tevreden zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:28 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Jij als man kijkt naar een vrouw en denkt "wat een kneusje, laat ik haar uit medelijden neuken" ?
Dat is niet iets positiefs of prijzenswaardig.
Ik zie in elke man iets moois. Dus zoveel verschillen we niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:32 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
ik vind simpelweg veel vrouwen aantrekkelijk genoeg, zeker niet alleen de mooiste, als je alleen de mooiste wilt zul je nooit tevreden zijn.
Goed te horen, zo zie ik het namelijk ookquote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:35 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
Ik zie in elke man iets moois. Dus zoveel verschillen we niet.
En dat vinden vrouwen bij mannen ook. Dus wat is je probleem ?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:32 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
ik vind simpelweg veel vrouwen aantrekkelijk genoeg, zeker niet alleen de mooiste, als je alleen de mooiste wilt zul je nooit tevreden zijn.
Naar wat ik hoor dus niet, ze willen allemaal het beste, blijkt uit tinder-onderzoekquote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:40 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
En dat vinden vrouwen bij mannen ook. Dus wat is je probleem ?
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:46 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Naar wat ik hoor dus niet, ze willen allemaal het beste, blijkt uit tinder-onderzoek
Die link steeds naar Tinder onderzoekquote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:46 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Naar wat ik hoor dus niet, ze willen allemaal het beste, blijkt uit tinder-onderzoek
Ik weet het meidquote:Op zaterdag 1 februari 2020 09:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Die link steeds naar Tinder onderzoek.
Op Tinder willen de vrouwen dat misschien. Maar dat is een beperkte groep he! De gewone wereld werkt zo niet!
Je vergelijk is een beetje in de trant van: uit onderzoek blijkt dat veganisten meestal een B12 tekort hebben. En jij maakt daarvan: alle mensen hebben een B12 tekort.
Zo werkt het niet.
Ik denk dat vrouwen het van nature kunnen faken en zodoende het aan de man brengen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 09:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik vraag me ook af hoe je tederheid, het “vriendin” zijn, dat gevoel van waarderen en respecteren gaat laten zien of aanleren, wat zogenaamd het doel zou zijn.
Zoals TS denkt over mannen, de koude emotieloze houding, dat afstandelijke zelfs naar haar eigen emoties toe lijkt het wel.
Geen trek in relaties niet nu en in de toekomst, ik denk onbekend met intieme relaties zelfs, hoe gaat TS dat nou aan “de man brengen”?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |