Omdat het geen ding is van enkel "even je maagdelijkheid verliezen en geld schuiven" maar ook coaching en training in zelfverzekerd zijn en zelfliefde. De seks en intimiteit is een tool. Mogen ervaren hoe een persoon interesse in je heeft, je respecteert en accepteert hoe je bent; kan veel met een mens zijn/haar ego doen. überhaupt een intieme knuffel of aanraking alleen al. Mens-op-mens contact. Een mens kan het niet handelen om nooit zelfs met een vinger aangeraakt te worden door een ander mens; erkend te worden in zijn/haar bestaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oke.
Hoe zorg je ervoor dat ze niet dat pad opgaan als ze moeten betalen voor hun eerste keer seks?

Jij kan dat ook altijd zo mooi verwoordenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja dat is precies het probleem inderdaad. TS staat niet stil bij de risico's en de mate waarin het haar hele perceptie kan veranderen.

Jij verwoord het ook beter dan ikquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:03 schreef JeMoeder het volgende:
Je wilt jezelf dus prostitueren? Prima, ga ervoor.
Wel even ZZP melding doen bij KvK.

Een goed gat is zo gevuld. Wel sneldrogende specie gebruiken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:11 schreef Nismo91 het volgende:
Best een gat in de markt denk ik zo, oprecht !

Ik heb dat stigma al gekregen vanaf de pubertijd door mijn uiterlijk zonder überhaupt enige interesse te hebben in iemand; ben het al gewend. Ik ben en blijf toch altijd de mannen-stelende-sexbeluste-hoer enkel door hoe mijn lichaam/hoofd er uit ziet. Ongeacht wat ik (niet) doe of aanheb. Ben het gewend. Het zal er niet minder op worden als ik daadwerkelijk een hoer zou worden.. Ik heb het stempel toch al jaren ongeacht mega-braaf zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je moet behoorlijk sterk in je schoenen staan om met het stigma wat je zonder pardon achter je naam krijgt om te kunnen gaan ja.

quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:06 schreef Skylar95 het volgende:
Ik heb ook een opleiding social work.

Ha! Je hebt gelijk. Ik zag het zelf nog niet echt zo toen ik dit typte; maar ik ben inderdaad er erg bedrijfsmatig naar aan het kijken. Niet echt voor de grootste winst; maar zaken van alle hoeken bekijken en plannen en risico's inschatten zit en beetje in mijn aart voor iets te beginnen. Ik maak graag weloverwogen beslissingen alvorens aan iets te beginnen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:57 schreef phoenyx het volgende:
Is een vrije markt. Als jij dat wil doen en zij willen het dan gaat het best wel lukken.
Maar lijkt voor mij alsof je vooral een bedrijfsanalyse wil of het rendabel is etc. en hoe je de markt kan bereiken en dit en dat.
Ik heb trouwens het idee dat je ons niet nodig hebt wat dit betreft, je weet al prima wat je moet doen maar wil gewoon optimaal resultaat dus vraagt nog wat na voor de zekerheid.

Wat een aparte redenatie ditquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:23 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
Ik heb dat stigma al gekregen vanaf de pubertijd door mijn uiterlijk zonder überhaupt enige interesse te hebben in iemand; ben het al gewend. Ik ben en blijf toch altijd de mannen-stelende-sexbeluste-hoer enkel door hoe mijn lichaam/hoofd er uit ziet. Ongeacht wat ik (niet) doe of aanheb. Ben het gewend. Het zal er niet minder op worden als ik daadwerkelijk een hoer zou worden.. Ik heb het stempel toch al jaren ongeacht mega-braaf zijn.

Een redenatie voor wat.quote:

Door wie word jij zo gezien nu dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:23 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
Ik heb dat stigma al gekregen vanaf de pubertijd door mijn uiterlijk zonder überhaupt enige interesse te hebben in iemand; ben het al gewend. Ik ben en blijf toch altijd de mannen-stelende-sexbeluste-hoer enkel door hoe mijn lichaam/hoofd er uit ziet. Ongeacht wat ik (niet) doe of aanheb. Ben het gewend. Het zal er niet minder op worden als ik daadwerkelijk een hoer zou worden.. Ik heb het stempel toch al jaren ongeacht mega-braaf zijn.

Nee dat zei ik volgens mij nietquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:35 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
Een redenatie voor wat.
Jij geeft aan dat ik sterk in mijn schoenen moet staan om uitgemaakt te worden voor hoer. Ik geef aan daar niet zo mee te zitten omdat ik er toch al voor uitgemaakt word zonder er een te zijn.
Ik wil geen hoer worden omdat anderen toch al zo over me denken; hoer genoemd worden is gewoon niet iets waar ik bang voor ben door deze situatie. Ik heb vrij weinig angst voor het stigma. Over het algemeen sowieso. Kan me mijn reet roesten.

Ow ow ik dacht al, die slapende emoji, dat kan weinig goeds betekenenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:29 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
Ha! Je hebt gelijk. Ik zag het zelf nog niet echt zo toen ik dit typte; maar ik ben inderdaad er erg bedrijfsmatig naar aan het kijken. Niet echt voor de grootste winst; maar zaken van alle hoeken bekijken en plannen en risico's inschatten zit en beetje in mijn aart voor iets te beginnen. Ik maak graag weloverwogen beslissingen alvorens aan iets te beginnen.
Jeetje. Ik schrik een beetje van jouw reactie. Ik hoop dat je hier iets mee doet in je werkleven!
edit: : o als verbaasde impressed reactie werd een gapende slaap-emoji

Natalie Dormer kopie. Niet zo uniek speciaal qua lichaam maar een natuurlijke stand van het gezicht in rust waardoor iedereen continu denkt dat ik geheime snode/stoute dingen aan het bedenken ben terwijl ik gewoon sta na te denken of het broccoli of bloemkool gaat worden vanavond.quote:

Goeie!! Vraag het je incel vriendenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:44 schreef Alura. het volgende:
En wat betreft je vragen: vraag het aan al je vrienden? Die wil je tenslotte helpen toch?

Hoe oud ben je? En door wie word je nu hoer genoemd?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:44 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
Natalie Dormer kopie. Niet zo uniek speciaal qua lichaam maar een natuurlijke stand van het gezicht in rust waardoor iedereen continu denkt dat ik geheime snode/stoute dingen aan het bedenken ben terwijl ik gewoon sta na te denken of het broccoli of bloemkool gaat worden vanavond.

Hoe komt het dat je geen interesse hebt in relaties?quote:

Vaag verhaal zegquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:44 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
Natalie Dormer kopie. Niet zo uniek speciaal qua lichaam maar een natuurlijke stand van het gezicht in rust waardoor iedereen continu denkt dat ik geheime snode/stoute dingen aan het bedenken ben terwijl ik gewoon sta na te denken of het broccoli of bloemkool gaat worden vanavond.

Ik vind het maar een vaag verhaal , misschien is het idd die onzekerheid die ik zelf opmerk in dit hele uiterlijke verkoop riedeltje . Ik geloof er iig niets van, maar dat zegt ook iets over mij .quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je geen interesse hebt in relaties?
Op de een of andere manier krijg ik bij jou een beetje het gevoel dat je eigenlijk bang bent dat je niet goed genoeg bent en dat je daarom dit bedacht hebt omdat je hoopt dat je je daardoor beter over jezelf gaat voelen.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |