abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191284737
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 20:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Oke.
Hoe zorg je ervoor dat ze niet dat pad opgaan als ze moeten betalen voor hun eerste keer seks?
Omdat het geen ding is van enkel "even je maagdelijkheid verliezen en geld schuiven" maar ook coaching en training in zelfverzekerd zijn en zelfliefde. De seks en intimiteit is een tool. Mogen ervaren hoe een persoon interesse in je heeft, je respecteert en accepteert hoe je bent; kan veel met een mens zijn/haar ego doen. überhaupt een intieme knuffel of aanraking alleen al. Mens-op-mens contact. Een mens kan het niet handelen om nooit zelfs met een vinger aangeraakt te worden door een ander mens; erkend te worden in zijn/haar bestaan.
  Redactie Frontpage vrijdag 31 januari 2020 @ 21:03:28 #27
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_191284784
Je wilt jezelf dus prostitueren? Prima, ga ervoor.
Wel even ZZP melding doen bij KvK.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_191284797
Ja maar aangeraakt worden door een prostituee die je het idee geeft dat ze gevoelens voor je heeft is misschien ook niet het beste alternatief voor maagdelijkheid
  vrijdag 31 januari 2020 @ 21:05:24 #29
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_191284827
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 21:00 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ja dat is precies het probleem inderdaad. TS staat niet stil bij de risico's en de mate waarin het haar hele perceptie kan veranderen.
Jij kan dat ook altijd zo mooi verwoorden :@
maar dat idd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 31 januari 2020 @ 21:07:18 #30
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_191284852
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 21:03 schreef JeMoeder het volgende:
Je wilt jezelf dus prostitueren? Prima, ga ervoor.
Wel even ZZP melding doen bij KvK.
Jij verwoord het ook beter dan ik :D
Ik heb nog een hoop te leren :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_191284960
Best een gat in de markt denk ik zo, oprecht !
Ik was hier...
  Redactie Frontpage vrijdag 31 januari 2020 @ 21:22:50 #32
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_191285261
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 21:11 schreef Nismo91 het volgende:
Best een gat in de markt denk ik zo, oprecht !
Een goed gat is zo gevuld. Wel sneldrogende specie gebruiken.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_191285272
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 20:53 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Je moet behoorlijk sterk in je schoenen staan om met het stigma wat je zonder pardon achter je naam krijgt om te kunnen gaan ja.
Ik heb dat stigma al gekregen vanaf de pubertijd door mijn uiterlijk zonder überhaupt enige interesse te hebben in iemand; ben het al gewend. Ik ben en blijf toch altijd de mannen-stelende-sexbeluste-hoer enkel door hoe mijn lichaam/hoofd er uit ziet. Ongeacht wat ik (niet) doe of aanheb. Ben het gewend. Het zal er niet minder op worden als ik daadwerkelijk een hoer zou worden.. Ik heb het stempel toch al jaren ongeacht mega-braaf zijn.
pi_191285274
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 20:06 schreef Skylar95 het volgende:

Ik heb ook een opleiding social work.

:D
pi_191285414
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 20:57 schreef phoenyx het volgende:
Is een vrije markt. Als jij dat wil doen en zij willen het dan gaat het best wel lukken.

Maar lijkt voor mij alsof je vooral een bedrijfsanalyse wil of het rendabel is etc. en hoe je de markt kan bereiken en dit en dat.

Ik heb trouwens het idee dat je ons niet nodig hebt wat dit betreft, je weet al prima wat je moet doen maar wil gewoon optimaal resultaat dus vraagt nog wat na voor de zekerheid.
Ha! Je hebt gelijk. Ik zag het zelf nog niet echt zo toen ik dit typte; maar ik ben inderdaad er erg bedrijfsmatig naar aan het kijken. Niet echt voor de grootste winst; maar zaken van alle hoeken bekijken en plannen en risico's inschatten zit en beetje in mijn aart voor iets te beginnen. Ik maak graag weloverwogen beslissingen alvorens aan iets te beginnen.

Jeetje. Ik schrik een beetje van jouw reactie. Ik hoop dat je hier iets mee doet in je werkleven! :)

edit: : o als verbaasde impressed reactie werd een gapende slaap-emoji
  vrijdag 31 januari 2020 @ 21:29:54 #36
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_191285425
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 21:23 schreef Skylar95 het volgende:

[..]

Ik heb dat stigma al gekregen vanaf de pubertijd door mijn uiterlijk zonder überhaupt enige interesse te hebben in iemand; ben het al gewend. Ik ben en blijf toch altijd de mannen-stelende-sexbeluste-hoer enkel door hoe mijn lichaam/hoofd er uit ziet. Ongeacht wat ik (niet) doe of aanheb. Ben het gewend. Het zal er niet minder op worden als ik daadwerkelijk een hoer zou worden.. Ik heb het stempel toch al jaren ongeacht mega-braaf zijn.
Wat een aparte redenatie dit
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_191285543
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 21:29 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Wat een aparte redenatie dit
Een redenatie voor wat.

Jij geeft aan dat ik sterk in mijn schoenen moet staan om uitgemaakt te worden voor hoer. Ik geef aan daar niet zo mee te zitten omdat ik er toch al voor uitgemaakt word zonder er een te zijn.

Ik wil geen hoer worden omdat anderen toch al zo over me denken; hoer genoemd worden is gewoon niet iets waar ik bang voor ben door deze situatie. Ik heb vrij weinig angst voor het stigma. Over het algemeen sowieso. Kan me mijn reet roesten.
pi_191285559
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 21:23 schreef Skylar95 het volgende:

[..]

Door wie word jij zo gezien nu dan?
  vrijdag 31 januari 2020 @ 21:38:27 #39
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191285592
Je wil 1000 tot 2000 euro verdienen door misschien 8 tot 12 uur lang een beetje te gamen en te pijpen en wat tips te geven over meisjes versieren?

ok...
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_191285620
Hoe oud ben je eigenlijk?
  vrijdag 31 januari 2020 @ 21:42:47 #41
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_191285664
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 21:35 schreef Skylar95 het volgende:

[..]

Een redenatie voor wat.

Jij geeft aan dat ik sterk in mijn schoenen moet staan om uitgemaakt te worden voor hoer. Ik geef aan daar niet zo mee te zitten omdat ik er toch al voor uitgemaakt word zonder er een te zijn.

Ik wil geen hoer worden omdat anderen toch al zo over me denken; hoer genoemd worden is gewoon niet iets waar ik bang voor ben door deze situatie. Ik heb vrij weinig angst voor het stigma. Over het algemeen sowieso. Kan me mijn reet roesten.
Nee dat zei ik volgens mij niet
Ik had het over je beeld van mannen en je zelfbeeld en wat seks tegen betaling met je kan doen. Seks hebben als werk is een andere insteek dan seks hebben voor je plezier

Ik ben zo vaak voor hoer of slet uitgemaakt, daar heb ik zelf geen probleem mee , want ik doe wat ik wil en ik heb alleen seks met mensen waar ik seks mee wil hebben. Wat een ander daar van vindt moet diegene zelf weten . Dat zit in hun hoofd , niet het mijne.
Maar je redenatie vind ik persoonlijk erg vreemd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_191285666
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 21:29 schreef Skylar95 het volgende:

[..]

Ha! Je hebt gelijk. Ik zag het zelf nog niet echt zo toen ik dit typte; maar ik ben inderdaad er erg bedrijfsmatig naar aan het kijken. Niet echt voor de grootste winst; maar zaken van alle hoeken bekijken en plannen en risico's inschatten zit en beetje in mijn aart voor iets te beginnen. Ik maak graag weloverwogen beslissingen alvorens aan iets te beginnen.

Jeetje. Ik schrik een beetje van jouw reactie. Ik hoop dat je hier iets mee doet in je werkleven! :)

edit: : o als verbaasde impressed reactie werd een gapende slaap-emoji
Ow ow ik dacht al, die slapende emoji, dat kan weinig goeds betekenen
pi_191285685
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 21:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

pics
Natalie Dormer kopie. Niet zo uniek speciaal qua lichaam maar een natuurlijke stand van het gezicht in rust waardoor iedereen continu denkt dat ik geheime snode/stoute dingen aan het bedenken ben terwijl ik gewoon sta na te denken of het broccoli of bloemkool gaat worden vanavond.
pi_191285693
En wat betreft je vragen: vraag het aan al je vrienden? Die wil je tenslotte helpen toch?
  vrijdag 31 januari 2020 @ 21:46:20 #45
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_191285713
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 21:44 schreef Alura. het volgende:
En wat betreft je vragen: vraag het aan al je vrienden? Die wil je tenslotte helpen toch?
Goeie!! Vraag het je incel vrienden
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_191285734
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 21:44 schreef Skylar95 het volgende:

[..]

Natalie Dormer kopie. Niet zo uniek speciaal qua lichaam maar een natuurlijke stand van het gezicht in rust waardoor iedereen continu denkt dat ik geheime snode/stoute dingen aan het bedenken ben terwijl ik gewoon sta na te denken of het broccoli of bloemkool gaat worden vanavond.
Hoe oud ben je? En door wie word je nu hoer genoemd?
pi_191285736
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 21:39 schreef madam-april het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk?
26
pi_191285815
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 21:47 schreef Skylar95 het volgende:

[..]

26
Hoe komt het dat je geen interesse hebt in relaties?

Op de een of andere manier krijg ik bij jou een beetje het gevoel dat je eigenlijk bang bent dat je niet goed genoeg bent en dat je daarom dit bedacht hebt omdat je hoopt dat je je daardoor beter over jezelf gaat voelen.
  vrijdag 31 januari 2020 @ 21:59:08 #49
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_191285895
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 21:44 schreef Skylar95 het volgende:

[..]

Vaag verhaal zeg :D
  vrijdag 31 januari 2020 @ 22:04:08 #50
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_191285975
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 21:53 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hoe komt het dat je geen interesse hebt in relaties?

Op de een of andere manier krijg ik bij jou een beetje het gevoel dat je eigenlijk bang bent dat je niet goed genoeg bent en dat je daarom dit bedacht hebt omdat je hoopt dat je je daardoor beter over jezelf gaat voelen.
Ik vind het maar een vaag verhaal , misschien is het idd die onzekerheid die ik zelf opmerk in dit hele uiterlijke verkoop riedeltje . Ik geloof er iig niets van, maar dat zegt ook iets over mij .
De manier waarop zet bij mij iig flink wat vraagtekens
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')