ja echt jammer hebben er echt om gelachen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vanavond laatste The Good Place.
Heerlijke serie.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ja echt jammer hebben er echt om gelachen.
Meestal ligt zoiets mij niet maar hierin zat wel heel veel subtiele droge humor
Dat denk ik ook, stoppen op je hoogtepunt, net als met sex.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heerlijke serie.Ze doen er wel goed aan door gewoon te stoppen nu.
Meermaals pieken is een uitdaging ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, stoppen op je hoogtepunt, net als met sex.
Pas op dat je je penor niet openhaalt aan het blikje.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:50 schreef UitStraling het volgende:
Smac kun je ook prima combineren met seks, waarom moet ik daar nu weer aan denken.
Wacht..quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pas op dat je je penor niet openhaalt aan het blikje.
Nice.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
We vliegen door de topicdeeltjes heenKSC is alive & kicking.
Varkenspenorquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht..
Is dat wat er in die blikjes zit..?
Even goed voorbereiden.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat Smac ff in de magnetron gaat, dan in een plastic bakje, gaatje erin en KNALLEHHHHquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mental image van het geluid.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat Smac ff in de magnetron gaat, dan in een plastic bakje, gaatje erin en KNALLEHHHH
Wat gebeurt er dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat Smac ff in de magnetron gaat, dan in een plastic bakje, gaatje erin en KNALLEHHHH
Kan jij dat ons niet vertellen dan?quote:
Nooit gerukt onder de douche?quote:
Maar je hoort het wel.quote:
Graag gedaan.quote:
quote:
Kan je dat ook aan sex koppelen?quote:
Ik kan alles daaraan koppelen, zo werkt mijn vreselijke brein nu eenmaalquote:
Over twee weken pas weer vliegen.quote:
Trekt Koos zijn broeierige ondergoed uit en het ruikt opeens naar smac in de hele slaapkamer enzo...quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan alles daaraan koppelen, zo werkt mijn vreselijke brein nu eenmaal
Klinkt prettiger dan de huidige situatie jaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Trekt Koos zijn broeierige ondergoed uit en het ruikt opeens naar smac in de hele slaapkamer enzo...
"Smac Hawai" 5 euro.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Bamboescheuten,vette boter, gebakken ananas en een blik smac, tropischer kan het niet worden.
Nu trekt ie zijn onderbroek niet eens uit?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt prettiger dan de huidige situatie ja
Gisteren had iemand het over geclassificeerde registratie, ik verstond Caraībische registratiequote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Bamboescheuten,vette boter, gebakken ananas en een blik smac, tropischer kan het niet worden.
Hij is niet hierquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu trekt ie zijn onderbroek niet eens uit?
Het lijkt er niet eens opquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Gisteren had iemand het over geclassificeerde registratie, ik verstond Caraībische registratie
Is toch net even anders
Ga voor Koos2.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij is niet hier
Beter slechte en stinkende seks dan geen seks jonguh!
WEL HOE DIEGENE HET UITSPRAK JAquote:
quote:
Ik mopper weleens, maar ik ben zelf ook niet echt de makkelijkstequote:
Maar mopperen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik mopper weleens, maar ik ben zelf ook niet echt de makkelijkste
Daar word je niet knapper van zo te zienquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:23 schreef UitStraling het volgende:
Smac feestje![]()
https://spamjamhawaii.com/
Miep heeft op de crčche Moppereend gelezen en zegt nu zelf steeds 'ik ben een Moppereend mama, ik ben boos'quote:
Zo moeilijk deed je nou ook weer niet toen je op bezoek wasquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik mopper weleens, maar ik ben zelf ook niet echt de makkelijkste
Ik moet dat boek eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Miep heeft op de crčche Moppereend gelezen en zegt nu zelf steeds 'ik ben een Moppereend mama, ik ben boos'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Binnen een jaar ben je een dikke vieze Hawaiiaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar word je niet knapper van zo te zien
Viesdik worden is niet zo'n uitdaging hoor, dat kan ik sneller.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnen een jaar ben je een dikke vieze Hawaiiaan.
Nee ik doe altijd alsof hier, in het echt ben ik heel easyquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo moeilijk deed je nou ook weer niet toen je op bezoek was
Vet saai joh, zonde van je geldquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet dat boek eigenlijk ook.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnen een jaar ben je een dikke vieze Hawaiiaan.
Ditquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Viesdik worden is niet zo'n uitdaging hoor, dat kan ik sneller.
Hold my beer.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Viesdik worden is niet zo'n uitdaging hoor, dat kan ik sneller.
Maar moppereend.quote:
Hawaiiaan kan ook wel, op z'n South Parks.quote:
Die bewaren wequote:
Heja Norge! Heja Norge!quote:
Is het een beetje te zuipen of zonde van alle moeite om het uit te zoeken?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:36 schreef Fogel het volgende:
Oh, jullie zijn bekend met mijn "hoe de neuk werkt deze koffiemachine" op de uni? Nu weet ik het
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:36 schreef Fogel het volgende:
Oh, jullie zijn bekend met mijn "hoe de neuk werkt deze koffiemachine" op de uni? Nu weet ik het
Tja, het is beter dan geen koffie of koude koffie in ieder geval.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het een beetje te zuipen of zonde van alle moeite om het uit te zoeken?
Het gaat over koffie.quote:
quote:
Ik heb liever filterkoffiequote:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
Ik heb liever filterkoffie
geen tijd voor smorgens.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
Ik heb liever filterkoffie
Lauwe Spaanse vergaderruimtekoffie bij Hospital Clinic in Barcelona is smeriger. Kan het absoluut niet aanraden om dat te drinken. Maargoed, als het erg fout gaat ben je in ieder geval al in een ziekenhuisquote:
Pehehehe.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lauwe Spaanse vergaderruimtekoffie bij Hospital Clinic in Barcelona is smeriger. Kan het absoluut niet aanraden om dat te drinken. Maargoed, als het erg fout gaat ben je in ieder geval al in een ziekenhuis
zonder koffie stap ik niet in de autoquote:
Ik neem liever mijn rijbewijs mee.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zonder koffie stap ik niet in de auto
Geen problemen mee.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zonder koffie stap ik niet in de auto
Ik loop er 's ochtends even voor naar beneden voor ik onder de douche schiet, is het klaar als ik beneden kom.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen tijd voor smorgens.
ik moet gewoon snel een kop zwarte drab voor mn neus hebben
In Finland zetten ze ook prima koffie. Verder op basis van m'n eigen ervaringen: eens.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:55 schreef UitStraling het volgende:
Nergens ter wereld is de koffie beter dan in Nederland, NERGENS (op Italië na dan)
de automaat kan er niet altijd iets aan doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Nog steeds Max Havelaar-automaten-trauma's hier.
En het bed in?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen problemen mee.
Ik ben misschien lastig uit bed te krijgen, maar wakker is wakker.
Is Finland zo'n koffieland dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In Finland zetten ze ook prima koffie. Verder op basis van m'n eigen ervaringen: eens.
er heeft nog nooit iemand om mijn rijbewijs gevraagd, dus ik ga voor de koffie.quote:
Nou, ja, dat was in de tijd dat er twee soorten automaten stonden. De koffie uit de Max Havelaardingen was écht niet te doen, de ander was te tolereren.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de automaat kan er niet altijd iets aan doen.
Bij een klant staat dezelfde automaat als hier op kantoor en hier is de koffie prima en daar niet te zuipen.
bij senseo is ook niet het apparaat de schuldige. de goede pads kopen is het halve werk
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is Finland zo'n koffieland dan?
Redelijk makkelijk.quote:
Ze drinken daar per persoon meer koffie dan in Noorwegen volgens sommige statistieken, en Noorwegen staat op nr 2quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is Finland zo'n koffieland dan?
Is ook totale verouderde onzin dat papiertje, ze kunnen toch alles checken bij een controle.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er heeft nog nooit iemand om mijn rijbewijs gevraagd, dus ik ga voor de koffie.
Vragen ze daar wel naar?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er heeft nog nooit iemand om mijn rijbewijs gevraagd, dus ik ga voor de koffie.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Seks is leuk joh, niet te moeilijk over doen.
Ja om warm bij te blijven ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze drinken daar per persoon meer koffie dan in Noorwegen volgens sommige statistieken, en Noorwegen staat op nr 2
nee, maar ik wel. dus 1 vraag is beter dan 0 vragenquote:
Blijven ze goed wakker tijdens de deprimerende donkere maanden.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze drinken daar per persoon meer koffie dan in Noorwegen volgens sommige statistieken, en Noorwegen staat op nr 2
Aldus https://nl.metrotime.be/2(...)te-koffie-gedronken/quote:Top twintig
Finland (12 kg per capita per jaar)
Noorwegen (9,9 kg)
IJsland (9 kg)
Denemarken (8,7 kg)
Nederland (8,4 kg)
Zweden (8,2 kg)
Zwitserland (7,9 kg)
België (6,8 kg)
Luxemburg (6,5 kg)
Canada (6,2 kg)
Bosnië en Herzegovina (6,1 kg)
Oostenrijk (5,9 kg)
Italië (5,8 kg)
Slovenië (5,8 kg)
Brazilië (5,5 kg)
Duitsland (5,5 kg)
Griekenland (5,4 kg)
Frankrijk (5,1 kg)
Kroatië (4,9 kg)
Cyprus (4,8 kg)
Eensquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:55 schreef UitStraling het volgende:
Nergens ter wereld is de koffie beter dan in Nederland, NERGENS (op Italië na dan)
Je hebt in alle landen ter wereld koffie gedronken?quote:
Er is zoveel betere koffie, al is senseo wel lekker goedkoop.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen tijd voor smorgens.
ik moet gewoon snel een kop zwarte drab voor mn neus hebben
klopt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is zoveel betere koffie, al is senseo wel lekker goedkoop.
Ik vind Dolce Gusto wel lekkerder dan senseo al kan niets op tegen een nespresso apparaat qua capsule dingen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt.
ik heb ook nog ergens een dolce gusto apparaat staan, maar dat was in verhouding veel duurder en nauwelijks lekkerder.
nespresso is wel stukker beter jaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind Dolce Gusto wel lekkerder dan senseo al kan niets op tegen een nespresso apparaat qua capsule dingen.
Die Dolce Gusto hebben we voornamelijk omdat muis van die zoete latte troep wilde hebben
Mee eens.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind Dolce Gusto wel lekkerder dan senseo al kan niets op tegen een nespresso apparaat qua capsule dingen.
Die Dolce Gusto hebben we voornamelijk omdat muis van die zoete latte troep wilde hebben
Ja dat is wel een dingetje he. Die capsules gaan ook nooit helemaal leeg trouwens.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind die berg afval bij capsules zo zonde.
Dol op lijstjes.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aldus https://nl.metrotime.be/2(...)te-koffie-gedronken/
Jammer wel. Vallen die capsules niet te recyclen eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat is wel een dingetje he. Die capsules gaan ook nooit helemaal leeg trouwens.
Nooit bij stilgestaanquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind die berg afval bij capsules zo zonde.
Senseo toch wel?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jammer wel. Vallen die capsules niet te recyclen eigenlijk?
Is toch aluminium, volgens mij recyclen ze dat prima...quote:
Moet volgens mij wel kunnen, maar dan moet e.e.a even aangepast worden lijkt mij.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
die van nespresso kun je weer terug inleveren bij nespresso toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gat in de markt, even snel een ondernemingsplan schrijven, wat rijke mensen die erin geloven en gaanquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb alleen simpele pads, da's niet zo'n punt.quote:
Ja, het kán, maar hoeveel doen dat ook?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Is toch aluminium, volgens mij recyclen ze dat prima...
Ik flikker ze sowieso weg.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb alleen simpele pads, da's niet zo'n punt.
[..]
Ja, het kán, maar hoeveel doen dat ook?
senseo is trouwens wel mooi:quote:
Ik zie inderdaad dat je er een (gratis) recyclezak voor kan regelen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die van nespresso kun je weer terug inleveren bij nespresso toch?
en er bestaan nu ook al cups die je zelf kunt vullen geloof ik
Die hebben ook cupjes toch? Niet alleen pads.quote:
Ik was er even met mijn hoofd niet bij, ik bedoelde Nespresso te schrijvenquote:
Volgens mij alleen pads.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad dat je er een (gratis) recyclezak voor kan regelen.
[..]
Die hebben ook cupjes toch? Niet alleen pads.
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik was er even met mijn hoofd niet bij, ik bedoelde Nespresso te schrijven
FOK!en tijdens het werk ging even niet goedMaar beter dat het hier fout gaat dan op het werk.
En dat deed het ook nog.quote:
Oh ja, ik zie het. Laatst wel koffie besteld hier, maar dan zal ik daar het een en ander verward hebben.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij alleen pads.
Lijkt me welquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie het. Laatst wel koffie besteld hier, maar dan zal ik daar het een en ander verward hebben.
Hele lijst met koffiedingen en koffie binnen gekregen waar het apparaat wat mee kan, dus het gaat goed.quote:
Mja, denk dat ik zo maar eens naar huis gaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Whehe, goedemiddag fogel
Mijn vriendin is ook een muis, al is ze geen familie van Inie.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nespresso is wel stukker beter ja
welke muis? ieni?
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:22 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja eerlijk gezegd, al gaat er iedere keer een Mexicaanse baby dood als ik een kop koffie drink ik denk dat ik niet kan minderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:27 schreef gianni61 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik nog max 10 minuten. Echt plots zo'n totaal "meh" gevoel.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik wil hem ook nokken maar moet nog wel ff.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
En ben er bang voor dat ik vanavond uiteindelijk zelf nog naar Brussel kan gaan rijden
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Even een Brits parlementslid een schop na geven?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:32 schreef Filosoofert het volgende:
En ben er bang voor dat ik vanavond uiteindelijk zelf nog naar Brussel kan gaan rijdenI'm surrounded by morons!
Ja ik ben MP, maar niet doorvertellen hé.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Even een Brits parlementslid een schop na geven?
Nee ik heb nog een paar pallets staan die niet pastte, en 1 voor 1 zie ik chauffeurs afvallen om die nog te rijden ivm vertragingen. Die kaarten zitten snel vol op zo'n dag. Ofwel, ik mag zo zelf nog even paar pallets gaan wegbrengen.
Plannerlife
ach, zo erg vind ik het ook niet, vind het wel leuk af en toe... Maja toch de vrijdagavond naar de kut hé.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
"Vol is vol" "maandag bent u de eerste"quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:37 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja ik ben MP, maar niet doorvertellen hé.
Nee ik heb nog een paar pallets staan die niet pastte, en 1 voor 1 zie ik chauffeurs afvallen om die nog te rijden ivm vertragingen. Die kaarten zitten snel vol op zo'n dag. Ofwel, ik mag zo zelf nog even paar pallets gaan wegbrengen.
Plannerlife
ach, zo erg vind ik het ook niet, vind het wel leuk af en toe... Maja toch de vrijdagavond naar de kut hé.
Kan vast niet he?I'm surrounded by morons!
Nou, ik ben er vandoor, heb er nu echt genoeg van
I'm surrounded by morons!
Hebben we gisteren al gezegd, dusja kunnen we niet nog een keer makenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Vol is vol" "maandag bent u de eerste"
Kan vast niet he?
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
TFIEUW lekkere clip ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Deja vu!quote:
(Zie eerste posts dit topic)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
lolOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Nu al?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Goed geregeld.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Haha, Utrecht memories.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Een of andere wazige debiel in de metro. Ben maar even uitgestaptOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Was het zo erg?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Een of andere wazige debiel in de metro. Ben maar even uitgestaptZonder wrijving geen glans![]()
Ja ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het verhaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ja anders ik welquote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:18 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het verhaal.Zonder wrijving geen glans![]()
Owquote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Een of andere wazige debiel in de metro. Ben maar even uitgestapt![]()
maak het ook niet te gek, wel vorig weekend een fles johnny walker gehad, nog voor mijn verjaardagquote:
Dus ik kan wel los gaan![]()
Lekkaaaaahhhquote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
maak het ook niet te gek, wel vorig weekend een fles johnny walker gehad, nog voor mijn verjaardag
Dus ik kan wel los gaanZonder wrijving geen glans![]()
In 1967 wordt nogmaals besloten tot een naamswijziging en gaat de groep voortaan door het leven als Creedence Clearwater Revival. Deze 3 elementen komen respectievelijk van Credence Newball, een vriend van Tom Fogerty, (de extra e is toegevoegd om het woord 'creed' (=credo of motto) te creëren) Clearwater komt van een tv-reclame voor Olympia beer dat de smaak van helder water ('clear water') zou hebben, Revival staat voor de nieuwe opleving van de groep, de trouw die men elkaar zweert.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Altijd een sip moment... Het kantoor loopt langzaam leeg, op steeds meer plekken gaan de lichten uit en dan weet je dat je er nog zeker tot 20.00 uur zit
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Ouchquote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:13 schreef Muck het volgende:
Altijd een sip moment... Het kantoor loopt langzaam leeg, op steeds meer plekken gaan de lichten uit en dan weet je dat je er nog zeker tot 20.00 uur zitZonder wrijving geen glans![]()
Kerel liep op en neer door de metro te draven, mensen te duwen en ruzie te zoeken. Daar had ik geen trek in, dus ik ben uitgestapt en heb de volgende genomen.quote:![]()
![]()
Wel treurig einde van de werkdag.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:13 schreef Muck het volgende:
Altijd een sip moment... Het kantoor loopt langzaam leeg, op steeds meer plekken gaan de lichten uit en dan weet je dat je er nog zeker tot 20.00 uur zitOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hier vanavond patat, voor de tweede keer deze week. Kan nog lekker braken worden met mijn misselijkheid
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
hmm snap ik wel, geen confrontatie zoeken lopen veel freaks rondquote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kerel liep op en neer door de metro te draven, mensen te duwen en ruzie te zoeken. Daar had ik geen trek in, dus ik ben uitgestapt en heb de volgende genomen.![]()
Overwerk of een late dienst?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:13 schreef Muck het volgende:
Altijd een sip moment... Het kantoor loopt langzaam leeg, op steeds meer plekken gaan de lichten uit en dan weet je dat je er nog zeker tot 20.00 uur zit![]()
late dienstquote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Overwerk of een late dienst?
Straks naar Amsterdam, morgen een verjaardag, zondag he-le-maal nietsquote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
nog wat leuks in het vooruitzicht dit weekend muckjens?
En jij?It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Gewoon even een pootje uitsteken?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kerel liep op en neer door de metro te draven, mensen te duwen en ruzie te zoeken. Daar had ik geen trek in, dus ik ben uitgestapt en heb de volgende genomen.
Ja hoor, ze kunnen gewoon weer lekker thuiswerkenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is de Citrix-crisis al een beetje bezworen?
Oooh, dan gewoon lekker een beetje FOK!ken tot het tijd is om aan je weekend te beginnenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja hoor, ze kunnen gewoon weer lekker thuiswerken![]()
![]()
Ook lekkerquote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:29 schreef Karzai het volgende:
Morgen niets, lekker eten halen enzo
Zondag schilderenIk heb nog wel een paar dingetjes te doen en moet telefonisch bereikbaar blijven, maar Disney+ staat op een extra laptop open hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oooh, dan gewoon lekker een beetje FOK!ken tot het tijd is om aan je weekend te beginnen
Grijs, groen en wit wordt hetquote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ook lekker
[..]
Ik heb nog wel een paar dingetjes te doen en moet telefonisch bereikbaar blijven, maar Disney+ staat op een extra laptop open hoor![]()
Mja, de pest is dat het werk wel thuis kan, maar dat we geen (eventuele) wachtrij aan de telefoon kunnen opbouwen bij avonddiensten thuisquote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:42 schreef Karzai het volgende:
Meeste kantoorwerk kan toch gewoon thuis?
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ook lekker
[..]
Ik heb nog wel een paar dingetjes te doen en moet telefonisch bereikbaar blijven, maar Disney+ staat op een extra laptop open hoorPrima vrijdagavond.
![]()
ja dat wil je nietquote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, de pest is dat het werk wel thuis kan, maar dat we geen (eventuele) wachtrij aan de telefoon kunnen opbouwen bij avonddiensten thuis![]()
Ondertussen wat mailtjes versturen, wat meldingen oppakken, prima zo'n avondquote:
Tenzij de pleuris (weer) uitbreekt, dan wordt het doorwerken
Nope.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:48 schreef Karzai het volgende:
Krijg je wel pizza als je 's avonds werkt?
Ik heb zelf lekkere champignonnensoep meegenomen en brood
lekkerquote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Nope.
Ik heb zelf lekkere champignonnensoep meegenomen en brood![]()
![]()
Nu mag het wel officieel dus goedeavond!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:02 schreef DerRabbit het volgende:
Nu mag het wel officieel dus goedeavond!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goedenavond namens Haags en mij!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Iemand leuke plannen voor dit weekend?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Morgen niks doen. Zondag mantelzorgen en thee drinken bij oma en daarna eten met mijn vader en broer.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:05 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand leuke plannen voor dit weekend?
Saai dus![]()
![]()
niet echt ik hoop dat ajax van Psv wint, dan is mijn weekend goedquote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:05 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand leuke plannen voor dit weekend?![]()
Dan zal ik zo opnemen als er iemand beltquote:
Verjaardag, bonte avond, vader wegbrengen naar de trein. Leuk genoeg.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:05 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand leuke plannen voor dit weekend?Koenquote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan zal ik zo opnemen als er iemand belt
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Niet per se saai toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen niks doen. Zondag mantelzorgen en thee drinken bij oma en daarna eten met mijn vader en broer.
Saai dus![]()
Hier ook een vrij rustig weekend; flink stuk met de hond gelopen en vanavond geen plannen. Morgen ouders op bezoek; uiteten met vrienden en dan zondag rustdag![]()
![]()
Om te zeggen dat-ie op kan lazeren. “Maandag ben je de eerste!”quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan zal ik zo opnemen als er iemand belt![]()
![]()
Ook niet spannend. Hoewel het altijd weer spannend is hoe de poepluiers van oma er bij liggen. In de vuilnisbak of er naast.quote:![]()
![]()
Goededagdeel, u spreekt met naam agentquote:
Nouuuuu, ik denk dat 80% van de telefoontjes na zessen daar wel op neer komtquote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om te zeggen dat-ie op kan lazeren. “Maandag ben je de eerste!”
Ticket aanmaken en over de schutting toedeledokieënquote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Nouuuuu, ik denk dat 80% van de telefoontjes na zessen daar wel op neer komt![]()
![]()
Juistquote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ticket aanmaken en over de schutting toedeledokieën![]()
En op maandag ben ik toch nooit hier, dus doehoeeeiiii
Omschrijving lekker compact houden dan. Heeft de collega op maandag ook wat uitdagingquote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Juist![]()
En op maandag ben ik toch nooit hier, dus doehoeeeiiii![]()
![]()
Wel lief dat je die zorg draagt voor je oma!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen niks doen. Zondag mantelzorgen en thee drinken bij oma en daarna eten met mijn vader en broer.
Saai dusOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Leuk!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Verjaardag, bonte avond, vader wegbrengen naar de trein. Leuk genoeg.
[..]
Koen
Het zijn de spaarzame momenten waarop ik zou wensen dat mijn familie wat groter is, zodat ik die zorg minder vaak hebquote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel lief dat je die zorg draagt voor je oma!Maar goed, ik wil haar niet aan haar lot overlaten
![]()
![]()
Hehehequote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omschrijving lekker compact houden dan. Heeft de collega op maandag ook wat uitdaging
Stiekem ben ik op maandag lekker aan het werk op de rechtbank, dus kunnen ze me prima bereiken
Proficiat, je bent Limburger.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vannacht gedroomd over carnaval en glittermake-up.
Wat is er mis met mij?![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Proficiat, je bent Limburger.Dankje.
Sinds wanneer "verheug" ik me op carnaval![]()
![]()
![]()
Daar droom ik echt niet vanquote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Proficiat, je bent Limburger.![]()
![]()
Daarom ben jij exportquote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar droom ik echt niet van![]()
![]()
Sinds je geboorte, toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]Dankje.
Sinds wanneer "verheug" ik me op carnaval![]()
![]()
Ik ben alleen op kantoor, kan ook best even dansen dus
Jup. Maar dit jaar ga ik helemaal los in de glitterquote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terecht, het is ook vreselijk
En ik heb nog mijn "It's so FLUFFY!" rugzak van vorig jaar![]()
![]()
Dan is het vaak ook nog de vraag hoeveel andere mensen binnen de familie willen doen en hoeveel ze kunnen doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zijn de spaarzame momenten waarop ik zou wensen dat mijn familie wat groter is, zodat ik die zorg minder vaak hebMaar goed, ik wil haar niet aan haar lot overlaten
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:37 schreef Muck het volgende:
Ik ben alleen op kantoor, kan ook best even dansen dusquote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:37 schreef Muck het volgende:
Ik ben alleen op kantoor, kan ook best even dansen dus![]()
Ik heb laatst nog gedroomd dat iedereen ineens in de carnavals pakjes liep wat de groep waar ik een paar jaar mee heb gelopen van een aantal jaar terugquote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vannacht gedroomd over carnaval en glittermake-up.
Wat is er mis met mij?
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog gedroomd dat iedereen ineens in de carnavals pakjes liep wat de groep waar ik een paar jaar mee heb gelopen van een aantal jaar terugdat zal er ook raar uitgezien hebben
![]()
![]()
Ik heb wel meer van zulke rare dromen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]dat zal er ook raar uitgezien hebben
Join the clubquote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel meer van zulke rare dromen.
Vannacht ook weer super weird gedroomd![]()
So I say
Dance for me, dance for me, dance for me, oh, oh, oh
I've never seen anybody do the things you do before
They say move for me, move for me, move for me, ay, ay, ay
And when you're done I'll make you do it all again
![]()
![]()
![]()
Dat doe ik ook
Nou ja, nu niet natuurlijk.
Wel dansen en het OM van antwoorden voorzien
Lekker dan...
Nou ja, als je geen Seinfeld kunt kijken, kun je ook wel met ons komen dansen, Buda
Ik ben nogal een houten Klaasbudaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:26 schreef Muck het volgende:
Lekker dan...
Nou ja, als je geen Seinfeld kunt kijken, kun je ook wel met ons komen dansen, Buda![]()
![]()
Ik weeg 300 kilo, hoe denk je dat ik dans?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben nogal een houten KlaasbudaIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Maar weet je wat het is Bu?
Ik voel me sexy als ik dans!
Het is weeeeeeeeeekend
en nog twee dagen werken en dan VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Eh voorzichtig?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik weeg 300 kilo, hoe denk je dat ik dans?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:29 schreef Muck het volgende:
Maar weet je wat het is Bu?
Ik voel me sexy als ik dans!nou vooruit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom dansen we?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:37 schreef Lionne1980 het volgende:
![]()
![]()
Waarom dansen we?ook goed, wat wil je drinken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:37 schreef Lionne1980 het volgende:
![]()
![]()
Waarom dansen we?Waarom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:45 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Waarom niet?Ik moet denken aan een liedje. Zoooo lief liedjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eigenlijk de versie van Garth Brooks. Maar deze is ook goed
![]()
Ik zal in de trein zo even luisterenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet denken aan een liedje. Zoooo lief liedjeMaar eigenlijk de versie van Garth Brooks. Maar deze is ook goed
![]()
Fijn weekend Kaa!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:51 schreef Karzai het volgende:
ik ga eten, en sluit de computer af, iedereen een fijne avond en weekend
Ik over tien minuutjes ookquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima want weekend
Met jou,
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: