ja echt jammer hebben er echt om gelachen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vanavond laatste The Good Place.
Heerlijke serie.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ja echt jammer hebben er echt om gelachen.
Meestal ligt zoiets mij niet maar hierin zat wel heel veel subtiele droge humor
Dat denk ik ook, stoppen op je hoogtepunt, net als met sex.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heerlijke serie.Ze doen er wel goed aan door gewoon te stoppen nu.
Meermaals pieken is een uitdaging ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, stoppen op je hoogtepunt, net als met sex.
Pas op dat je je penor niet openhaalt aan het blikje.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:50 schreef UitStraling het volgende:
Smac kun je ook prima combineren met seks, waarom moet ik daar nu weer aan denken.
Wacht..quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pas op dat je je penor niet openhaalt aan het blikje.
Nice.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
We vliegen door de topicdeeltjes heenKSC is alive & kicking.
Varkenspenorquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht..
Is dat wat er in die blikjes zit..?
Even goed voorbereiden.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat Smac ff in de magnetron gaat, dan in een plastic bakje, gaatje erin en KNALLEHHHHquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mental image van het geluid.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat Smac ff in de magnetron gaat, dan in een plastic bakje, gaatje erin en KNALLEHHHH
Wat gebeurt er dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat Smac ff in de magnetron gaat, dan in een plastic bakje, gaatje erin en KNALLEHHHH
Kan jij dat ons niet vertellen dan?quote:
Nooit gerukt onder de douche?quote:
Maar je hoort het wel.quote:
Graag gedaan.quote:
quote:
Kan je dat ook aan sex koppelen?quote:
Ik kan alles daaraan koppelen, zo werkt mijn vreselijke brein nu eenmaalquote:
Over twee weken pas weer vliegen.quote:
Trekt Koos zijn broeierige ondergoed uit en het ruikt opeens naar smac in de hele slaapkamer enzo...quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan alles daaraan koppelen, zo werkt mijn vreselijke brein nu eenmaal
Klinkt prettiger dan de huidige situatie jaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Trekt Koos zijn broeierige ondergoed uit en het ruikt opeens naar smac in de hele slaapkamer enzo...
"Smac Hawai" 5 euro.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Bamboescheuten,vette boter, gebakken ananas en een blik smac, tropischer kan het niet worden.
Nu trekt ie zijn onderbroek niet eens uit?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt prettiger dan de huidige situatie ja
Gisteren had iemand het over geclassificeerde registratie, ik verstond Caraībische registratiequote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Bamboescheuten,vette boter, gebakken ananas en een blik smac, tropischer kan het niet worden.
Hij is niet hierquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu trekt ie zijn onderbroek niet eens uit?
Het lijkt er niet eens opquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Gisteren had iemand het over geclassificeerde registratie, ik verstond Caraībische registratie
Is toch net even anders
Ga voor Koos2.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij is niet hier
Beter slechte en stinkende seks dan geen seks jonguh!
WEL HOE DIEGENE HET UITSPRAK JAquote:
quote:
Ik mopper weleens, maar ik ben zelf ook niet echt de makkelijkstequote:
Maar mopperen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik mopper weleens, maar ik ben zelf ook niet echt de makkelijkste
Daar word je niet knapper van zo te zienquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:23 schreef UitStraling het volgende:
Smac feestje![]()
https://spamjamhawaii.com/
Miep heeft op de crčche Moppereend gelezen en zegt nu zelf steeds 'ik ben een Moppereend mama, ik ben boos'quote:
Zo moeilijk deed je nou ook weer niet toen je op bezoek wasquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik mopper weleens, maar ik ben zelf ook niet echt de makkelijkste
Ik moet dat boek eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Miep heeft op de crčche Moppereend gelezen en zegt nu zelf steeds 'ik ben een Moppereend mama, ik ben boos'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Binnen een jaar ben je een dikke vieze Hawaiiaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar word je niet knapper van zo te zien
Viesdik worden is niet zo'n uitdaging hoor, dat kan ik sneller.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnen een jaar ben je een dikke vieze Hawaiiaan.
Nee ik doe altijd alsof hier, in het echt ben ik heel easyquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo moeilijk deed je nou ook weer niet toen je op bezoek was
Vet saai joh, zonde van je geldquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet dat boek eigenlijk ook.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnen een jaar ben je een dikke vieze Hawaiiaan.
Ditquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Viesdik worden is niet zo'n uitdaging hoor, dat kan ik sneller.
Hold my beer.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Viesdik worden is niet zo'n uitdaging hoor, dat kan ik sneller.
Maar moppereend.quote:
Hawaiiaan kan ook wel, op z'n South Parks.quote:
Die bewaren wequote:
Heja Norge! Heja Norge!quote:
Is het een beetje te zuipen of zonde van alle moeite om het uit te zoeken?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:36 schreef Fogel het volgende:
Oh, jullie zijn bekend met mijn "hoe de neuk werkt deze koffiemachine" op de uni? Nu weet ik het
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:36 schreef Fogel het volgende:
Oh, jullie zijn bekend met mijn "hoe de neuk werkt deze koffiemachine" op de uni? Nu weet ik het
Tja, het is beter dan geen koffie of koude koffie in ieder geval.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het een beetje te zuipen of zonde van alle moeite om het uit te zoeken?
Het gaat over koffie.quote:
quote:
Ik heb liever filterkoffiequote:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
Ik heb liever filterkoffie
geen tijd voor smorgens.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
Ik heb liever filterkoffie
Lauwe Spaanse vergaderruimtekoffie bij Hospital Clinic in Barcelona is smeriger. Kan het absoluut niet aanraden om dat te drinken. Maargoed, als het erg fout gaat ben je in ieder geval al in een ziekenhuisquote:
Pehehehe.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lauwe Spaanse vergaderruimtekoffie bij Hospital Clinic in Barcelona is smeriger. Kan het absoluut niet aanraden om dat te drinken. Maargoed, als het erg fout gaat ben je in ieder geval al in een ziekenhuis
zonder koffie stap ik niet in de autoquote:
Ik neem liever mijn rijbewijs mee.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zonder koffie stap ik niet in de auto
Geen problemen mee.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zonder koffie stap ik niet in de auto
Ik loop er 's ochtends even voor naar beneden voor ik onder de douche schiet, is het klaar als ik beneden kom.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen tijd voor smorgens.
ik moet gewoon snel een kop zwarte drab voor mn neus hebben
In Finland zetten ze ook prima koffie. Verder op basis van m'n eigen ervaringen: eens.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:55 schreef UitStraling het volgende:
Nergens ter wereld is de koffie beter dan in Nederland, NERGENS (op Italië na dan)
de automaat kan er niet altijd iets aan doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Nog steeds Max Havelaar-automaten-trauma's hier.
En het bed in?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen problemen mee.
Ik ben misschien lastig uit bed te krijgen, maar wakker is wakker.
Is Finland zo'n koffieland dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In Finland zetten ze ook prima koffie. Verder op basis van m'n eigen ervaringen: eens.
er heeft nog nooit iemand om mijn rijbewijs gevraagd, dus ik ga voor de koffie.quote:
Nou, ja, dat was in de tijd dat er twee soorten automaten stonden. De koffie uit de Max Havelaardingen was écht niet te doen, de ander was te tolereren.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de automaat kan er niet altijd iets aan doen.
Bij een klant staat dezelfde automaat als hier op kantoor en hier is de koffie prima en daar niet te zuipen.
bij senseo is ook niet het apparaat de schuldige. de goede pads kopen is het halve werk
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is Finland zo'n koffieland dan?
Redelijk makkelijk.quote:
Ze drinken daar per persoon meer koffie dan in Noorwegen volgens sommige statistieken, en Noorwegen staat op nr 2quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is Finland zo'n koffieland dan?
Is ook totale verouderde onzin dat papiertje, ze kunnen toch alles checken bij een controle.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er heeft nog nooit iemand om mijn rijbewijs gevraagd, dus ik ga voor de koffie.
Vragen ze daar wel naar?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er heeft nog nooit iemand om mijn rijbewijs gevraagd, dus ik ga voor de koffie.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Seks is leuk joh, niet te moeilijk over doen.
Ja om warm bij te blijven ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze drinken daar per persoon meer koffie dan in Noorwegen volgens sommige statistieken, en Noorwegen staat op nr 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |