Neequote:Op donderdag 13 februari 2020 23:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja, en dan ook niet kunnen benoemen waar je nou eigenlijk allemaal over nagedacht hebt.
High five.quote:
Niks, momenteel. Wel zijn ooit in het verleden de diagnose dysthyme stoornis en pdd-nos geopperd, maar uiteindelijk was de conclusie dat het gedrag wat aanleiding gaf tot die diagnoses voortkwam uit m'n ADHD.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Welke andere diagnoses heb je?
Ik schiet wel eens in de lach of met een opmerking en dan moet ik de twintig associatiestappen tussen aanleiding en uiteindelijke gedachte uitleggen. Das bijna hetzelfde als een mop uit moeten leggen: mensen vinden hem dan niet zo leuk meer.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja, en dan ook niet kunnen benoemen waar je nou eigenlijk allemaal over nagedacht hebt.
Ja tijdsbesef. Koekoek. Wat lijkt mij dat handig om te hebben zeg.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
High five.
Onlangs wilde ik op tijd naar bed. Voor mijn gevoel drie youtube filmpjes verder: half drie
Maar dat zal in dag geval hyperfocus zijn, in het geval muur staren vooral de tijdsperceptie.
Hyperfocus is bij mij in bepaalde situaties ook wel een dingetje , al ben ik daar ondanks dat het mega veel energie vreet ook wel weer heel erg blij mee , en vind ik dat nog steeds iets heel bijzondersquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
High five.
Onlangs wilde ik op tijd naar bed. Voor mijn gevoel drie youtube filmpjes verder: half drie
Maar dat zal in dag geval hyperfocus zijn, in het geval muur staren vooral de tijdsperceptie.
De wattes? Ja ik kwam na twee afspraken na mijn eigen hulpvraag gewoon niet meer opdagen voor de rest van mijn leven dus heb na de diagnoses (Dhystyme en add/adhd) zo’n 0 begeleiding gehad.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik schiet wel eens in de lach of met een opmerking en dan moet ik de twintig associatiestappen tussen aanleiding en uiteindelijke gedachte uitleggen. Das bijna hetzelfde als een mop uit moeten leggen: mensen vinden hem dan niet zo leuk meer.
Dat is ook wel een ding trouwens: iedere keer dat alles weer misgaat bij mijquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:48 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
De wattes? Ja ik kwam na twee afspraken na mijn eigen hulpvraag gewoon niet meer opdagen voor de rest van mijn leven dus heb na de diagnoses (Dhystyme en add/adhd) zo’n 0 begeleiding gehad.
Alleen nu dus weer omdat mijn leven in de soep loopt en ik een nieuw persoonlijkheidsonderzoek doorga.
Dat is fijnquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook wel een ding trouwens: iedere keer dat alles weer misgaat bij mij![]()
Vooral administratie dingen/post en dat soort ellende
Heb ik alles iedere keer eindelijk weer op orde (met hulp. want alleen kom ik er vaak al niet meer uit als het helemaal misloopt) ..gaat een tijdje goed ...en dan denk ik dat ik het wel weer alleen afkan ..ik ben immers niet gek ... en dan gaat het weer mis![]()
Daarom hou ik de hulp die ik nu heb nog maar voor een tijd .
Ja mijn kinderen zijn al het huis uitquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:39 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is fijn![]()
Oké je woont dus alleen?
Oh joh ik steeds maar denken dat je ergens rond eind 20 begin 30 zatquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja mijn kinderen zijn al het huis uit
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh joh ik steeds maar denken dat je ergens rond eind 20 begin 30 zat
Een man met pik en ballen is niet 'zichzelf ' als HIJ beweert een vrouw te zijn. Dat is gewoon klinkklare onzin en ik ga de realiteit niet ontkennen omdat het nu schijnbaar hip is volgens het partijkartkel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:29 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Lol, eigenlijk vind ik dit wel een beetje tegenstrijdig. Wij ADHDers moeten gewoon stoppen met ons aanpassen en lekker onszelf zijn en doen waar we goed in zijn en de wereld moet dat maar accepteren. Daarentegen wil jij iemand die zichzelf is, niet accepteren.
Ik kan vaak de stappen tussen eerste gedachte/aanleiding en alle AD(H)D associaties opnoemen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:52 schreef 00wildchild het volgende:
Wat is dat stappengedoe ongeveer precies? Klinkt als mission impossible.
Ja true. Heel soms in de nacht typ ik dat uit in een insta verhaal en daarna post ik het niet. 1 het past op een gegeven moment niet eens en 2 wtf.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik kan vaak de stappen tussen eerste gedachte/aanleiding en alle AD(H)D associaties opnoemen.
Dus van vogel naar veren, veren naar haren, haar in een douchputje, verstopping, stoelgang, vegen, WC papier, WC papier is op.
Als je dat moet gaan aangeven dan kijken mensen je vooral glazig aan terwijl ik het best entertaining vind.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:57 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Een man met pik en ballen is niet 'zichzelf ' als HIJ beweert een vrouw te zijn. Dat is gewoon klinkklare onzin en ik ga de realiteit niet ontkennen omdat het nu schijnbaar hip is volgens het partijkartkel.
Echt totaal onvergelijkbaar. Ja, je kan jezelf zijn zonder dat je jezelf middels medicijnen moet platspuiten. Wat heeft dat in godsnaam te maken met een vent die zichzelf vrouw noemt? Is een hond ook een kat als jij dat zegt?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:28 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Op vrijdag 14 februari 2020 11:28 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Maar dit is wat anders dan je eerdere statement.
Daar stond:
"Prima. Al ga ik geen man aanspreken met zij, dat mogen ze dan ook niet van mij verwachten (of zelfs afdwingen)."
Jij vindt toch dat iedereen moet zijn wie hij/zij is? Lijkt me niks anders dan respectvol als je dit niet zou accepteren.
Je spreekt jezelf steeds tegen en je probeert dat ongedaan te maken met drogredenen.
Dit is ook het laatste wat ik erover zeg want het verpest dit AD(H)D topic behoorlijk.
Ik betrap me er wel eens op dat ik snel afgeleid ben in gesprekken. Praten we bv. over het weer, en ineens begin ik dan over voetbal.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Of je legt debiele verbanden, zoals dat een man geen vrouw noemen hetzelfde is als jezelf niet platspuitenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:37 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik betrap me er wel eens op dat ik snel afgeleid ben ik gesprekken. Praten we bv over het weer, en ineens begin ik dan over voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |