Die had nu wel tijd over natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 08:28 schreef Postbus100 het volgende:
@:Greys : kijk, Sietse Bakker zit er ook bij. (of had je dit al gezien?)
Oja dat was mooi. Als je een beetje topografische kennis hebt is Antananarivo echt niet een van de moeilijkste hoofdsteden, maar ik zou het geen algemene kennis noemen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is qua niveau niet per se een goed teken. Maar Bart Vriends is in ieder geval wel goed in topografie.
De meeste voetballers haken echter al af bij de hoofdstad van Luxemburg.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja dat was mooi. Als je een beetje topografische kennis hebt is Antananarivo echt niet een van de moeilijkste hoofdsteden, maar ik zou het geen algemene kennis noemen.
Depay weet denk ik niet eens dat Amsterdam de hoofdstad van Nederland is.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
De meeste voetballers haken echter al af bij de hoofdstad van Luxemburg.
Nee dit is de eerstequote:Op maandag 13 juli 2020 20:42 schreef la_perle_rouge het volgende:
Goedeavond allemaal, ik heb vorige week gemist... of is het al langer aan de gang?
Uit een vorig leven?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:49 schreef monkyyy het volgende:
Hoe kan Gijs nou zijn vrouw 22 jaar kennen als hij 12 is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |