quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waar zijn jullie eigenlijk naar aan het kijken?
In Afrika gaan ze in sommige delen zonder virus al dood van de honger, laat staan met
quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waar zijn jullie eigenlijk naar aan het kijken?
In Afrika gaan ze in sommige delen zonder virus al dood van de honger, laat staan met
twitter:BNONews twitterde op donderdag 30-01-2020 om 20:44:01BREAKING: World Health Organization declares new coronavirus a public health emergency of international concern reageer retweet
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mag ik ook een linkje?
was ebola dat ookquote:Op donderdag 30 januari 2020 20:47 schreef syroto het volgende:
twitter:BNONews twitterde op donderdag 30-01-2020 om 20:44:01BREAKING: World Health Organization declares new coronavirus a public health emergency of international concern reageer retweet
quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:48 schreef Schuifpui het volgende:
Al die ophef voor een verkoudheidsvirus..
quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:49 schreef Drugshond het volgende:
Footnote. Ik heb een review geschreven voor een aangekomen product uit Chijna. Vroeg hioe de situatie daar nu Was. Is geen FB of zo. hoop dat ze nog vrijuit kunnen spreken.
Daar kom je nu pas achter? Dit virus zou misschien wel goed zijn om het identity politics en klimaat volk wat perspectief te geven over dingen die er wel toe doen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Iemand die zulke veren in de reet van China steken is even verantwoordelijk voor de organisatie die verantwoordelijk is voor de gezondheid van de wereld.
Echt. Hoe meer ik daar over nadenk, hoe meer ik tot de conclusie kom dat de wereld ιcht gestoord is.
Potentieel gaat deze over de Spaanse griep heen. Wat doe je hier op NWS ?quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:48 schreef Schuifpui het volgende:
Al die ophef voor een verkoudheidsvirus..
mijn aliexpress mannetje heeft mijn netflix abbo wel weer kosteloos een verlenging gegevenquote:Op donderdag 30 januari 2020 20:49 schreef Drugshond het volgende:
Footnote. Ik heb een review geschreven voor een aangekomen product uit Chijna. Vroeg hioe de situatie daar nu Was. Is geen FB of zo. hoop dat ze nog vrijuit kunnen spreken.
quote:Groot alarm om coronavirus: WHO spreekt van internationale noodsituatie
De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) heeft het coronavirus uitgeroepen tot een internationale bedreiging voor de volksgezondheid. Voor een dergelijke stap moet de bedreiging van de gezondheid behalve internationaal ook zeer ernstig zijn, erg plotseling, ongebruikelijk en onverwacht. PHEIC is een Engelse afkorting voor Internationale Noodsituatie in de Publieke Gezondheid. Het is pas de zesde keer dat de WHO op deze manier alarm slaat.
Dat is niet wat het is. Maar als je jezelf dat graag wil wijsmaken, doe je ding.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:51 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Dat is wat is het is. Niet meer, niet minder.
Relativeren, kunnen paniekvogels zoals jij goed gebruiken. Wanneer gaat die Eurozone nou eens klappen?quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Potentieel gaat deze over de Spaanse griep heen. Wat doe je hier op NWS ?
ik krijg niet zo vaak virale longonsteking van een griepjequote:Op donderdag 30 januari 2020 20:51 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:51 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:51 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |