niet op voorraadquote:Op donderdag 30 januari 2020 20:36 schreef Za het volgende:
[..]
https://www.amazon.de/gp/(...)A58SJTCY95TN71KN72ZH
(bij bol.com 47 euro)
Volgen wij het zelfde virus?quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:36 schreef Durmada het volgende:
[..]
Iedereen kan rustig gaan slapen, maar een beetje paniek is leuk en de massahysterie die volgt is voeding voor de media. We zijn hier nu ook al 19 topics aan het lullen over een griepepidemie. Blijkbaar is de wens de vader van de gedachte. Dit gaat in geen enkele zin escaleren en een storm in een glas water is nog te zacht uitgedrukt.
Ja, Feverish Februari wordt spannend.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Als dat nog 2 weken dat lijstje volgt dan denk ik dat je rustig kan stellen dat we allemaal fucked zullen zijn over niet al te lang.
Hopelijk komt het niet zo ver.
Ik ben vooraf benieuwd hoe de besmettingen binnen nu en 2 weken gaan in al die landen buiten China waar nu de 1ste mens op mens besmettingen zijn.
In Frankrijk loopt het al op, in Amerika ook etc. Hoe staat het er in die landen voor over 2 weken.
Gut Feeling. als het niet meer te behapstukken is. Wat is het stupide idee om in Wuhan een 1000 bedden ziekenhuis uit de grond te stampen (behalve een semi-politieke positief signaal).quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zal vast zo je redenen hebben. Mathematisch onderbouwd of niet.
Je moet ook altijd een beetje in je achterhoofd houden dat die mensen ook niet willen dat er totale paniek uitbreekt, en dus dat ze sommige cijfers juist een beetje naar beneden afrondenquote:Op donderdag 30 januari 2020 20:39 schreef Maver24 het volgende:
Als wij het hier allemaal zoveel beter weten dan op tv dan hebben we allemaal de verkeerde studie gevolgd schijnbaar. Ik zou je alvast aanmelden voor een studie. Misschien levert het nog wat op. Heel de dag op FOK zitten is ook niet alles
Kijk beter, er staat dat het product onderweg is naar Amazon, en leverbaar.quote:
Je gaat er bijna achterdochtig van worden jaquote:Op donderdag 30 januari 2020 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat China op de achtergrond de grote baas is in de wereld.
Laten we een drinking game spelen. Elke keer dat china loft krijgt nemen we een shotquote:Op donderdag 30 januari 2020 20:41 schreef syroto het volgende:
Gadver, gelijk weer China ophemelen...
dan kan ik 25 dagen overlevenquote:Op donderdag 30 januari 2020 20:42 schreef Za het volgende:
[..]
Kijk beter, er staat dat het product onderweg is naar Amazon, en leverbaar.
Nu niet op voorraad maar verwacht, wanneer je besteld heb je ze binnen een week oid.
Even deze persco terugkijken en je hebt binnen 5 minuten blackoutquote:Op donderdag 30 januari 2020 20:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Laten we een drinking game spelen. Elke keer dat china loft krijgt nemen we een shot
Politiek en realiteit gaat altijd moeizaam samen. Zeker in China.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:42 schreef LTVDK het volgende:
Kan die nog meer veren in de reet van China stoppen joh
Ik ben nu al dronkenquote:Op donderdag 30 januari 2020 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even deze persco terugkijken en je hebt binnen 5 minuten blackout
quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even deze persco terugkijken en je hebt binnen 5 minuten blackout
Waar zijn jullie eigenlijk naar aan het kijken?quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:45 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar wat hij dus eigenlijk zegt is dat Afrika fucked is als het virus daar voet aan land krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |