Over twee generaties is fok! een legende waarover je kinderen bij het kampvuur in de standsruïnes verhalen vertelt.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als we over een jaar in een post apocalyptische wereld leven is dit een stukje geschiedenis
Dat lijkt mij, gezien de lagere classificatie, ronduit onzin. Heb je een bron bij hetgeen jij stelt?quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:24 schreef Za het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat de simpele chirurgische kapjes beter beschermen.
Daar geloof ik nou geen zak van.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:24 schreef Maver24 het volgende:
Rivm op rtlz zegt dus dat het reeel is dat hier komt maar dat wij het goed kunnen controleren.
Linkje?quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:28 schreef Za het volgende:
[..]
Het is echt heel treurig.
Beste mensen, op Amazon Duitsland kun je nog mondkapjes kopen, 4 euro nog wat voor 50 stuks.
Die 30 Euro is al afgeschreven.Forum- Inhoudelijk niet.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:21 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
https://www.gall.nl/crown-royal-geen-100cl-729043.html
Deze zet ik in op minder dan 29 miljoen dood.
Dat is een statement die men NIET waar zal kunnen maken. Puur vanwege het feit dan mensen al anderen besmetten terwijl ze zelf nog niet ziek zijn. Dat is het ergste aan dit virus en dan kan je iemand met symptomen wel apart zetten, maar daarmee controleer je dus alleen dat die ene persoon niemand meer kan besmetten. Alle overige mensen die hij inmiddels al besmet heeft lopen vrolijk rond anderen te besmetten. Domme uitspraak dit.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:24 schreef Maver24 het volgende:
Rivm op rtlz zegt dus dat het reeel is dat hier komt maar dat wij het goed kunnen controleren.
Een expert op tv die ronduit bullshit loopt te verkondigen? Nou ja zegquote:Op donderdag 30 januari 2020 20:31 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Schokken hoe naïef deze expert is !
Ja beter loop jij even de studio in Prof..Google..quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:31 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Schokkend hoe naïef deze expert is !
Ja ik heb de bron, een artikel uit de medische bibliotheek van de Amerikaanse overheid.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:28 schreef vosss het volgende:
Dat lijkt mij, gezien de lagere classificatie, ronduit onzin. Heb je een bron bij hetgeen jij stelt?
Nee, dat was niet zoveel. Was meer een zoethoudertje.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:13 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Was RTLZ nog wat of oud nieuws?
* Geen TV abbo heeft
twitter:BNONews twitterde op donderdag 30-01-2020 om 20:33:32BREAKING: 1 person who was evacuated from Wuhan and tried to leave a California military base has been ordered into quarantine reageer retweet
Mij valt het op hoeveel media outlets China helemaal de hemel in prijzen . Gisteren de WHO, diverse Amerikaanse media en vandaag weer RTLquote:
Iedereen kan rustig gaan slapen, maar een beetje paniek is leuk en de massahysterie die volgt is voeding voor de media. We zijn hier nu ook al 19 topics aan het lullen over een griepepidemie. Blijkbaar is de wens de vader van de gedachte. Dit gaat in geen enkele zin escaleren en een storm in een glas water is nog te zacht uitgedrukt.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:33 schreef quirina het volgende:
Maar gelukkig kunnen we nog rustig via alie en wish allemaal spul bestellen uit China want het virus gaat gewoon dood op artikelen.
De kans dat je dood gaat aan Chinese chemicaliën en brand door goedkope oplaadsnoertjes uit China is groter.
Dus we kunnen rustig verder slapen.
Ja en dan is het al een paar keer uitgesteld, duurt allemaal maar lang daarquote:Op donderdag 30 januari 2020 20:34 schreef TigerXtrm het volgende:
WHO is laat. Waarschijnlijk overleden aan Corona
PHEIC-time!quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:34 schreef TigerXtrm het volgende:
WHO is laat. Waarschijnlijk overleden aan Corona
Je zou bijna denken dat China op de achtergrond de grote baas is in de wereld.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:35 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Mij valt het op hoeveel media outlets China helemaal de hemel in prijzen . Gisteren de WHO, diverse Amerikaanse media en vandaag weer RTL
Ik begrijp ten minste dat 14 dagen vrij reizen voordat je ook maar iets merkt nogal een issue is.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:33 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja beter loop jij even de studio in Prof..Google..
Als dat nog 2 weken dat lijstje volgt dan denk ik dat je rustig kan stellen dat we allemaal fucked zullen zijn over niet al te lang.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:50 schreef StateOfMind het volgende:
Ben benieuwd naar de cijfers de komende paar dagen, of die redelijk overeen blijven komen met die exponentiële berekening.
Het gevaarlijkste aan dit virus is dat je er een virale longontsteking van kunt krijgen waar rgeen medicijnen voor zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:36 schreef Durmada het volgende:
[..]
Iedereen kan rustig gaan slapen, maar een beetje paniek is leuk en de massahysterie die volgt is voeding voor de media. We zijn hier nu ook al 19 topics aan het lullen over een griepepidemie. Blijkbaar is de wens de vader van de gedachte. Dit gaat in geen enkele zin escaleren en een storm in een glas water is nog te zacht uitgedrukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |