dan kan ik 25 dagen overlevenquote:Op donderdag 30 januari 2020 20:42 schreef Za het volgende:
[..]
Kijk beter, er staat dat het product onderweg is naar Amazon, en leverbaar.
Nu niet op voorraad maar verwacht, wanneer je besteld heb je ze binnen een week oid.
Even deze persco terugkijken en je hebt binnen 5 minuten blackoutquote:Op donderdag 30 januari 2020 20:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Laten we een drinking game spelen. Elke keer dat china loft krijgt nemen we een shot
Politiek en realiteit gaat altijd moeizaam samen. Zeker in China.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:42 schreef LTVDK het volgende:
Kan die nog meer veren in de reet van China stoppen joh
Ik ben nu al dronkenquote:Op donderdag 30 januari 2020 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even deze persco terugkijken en je hebt binnen 5 minuten blackout
quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even deze persco terugkijken en je hebt binnen 5 minuten blackout
Waar zijn jullie eigenlijk naar aan het kijken?quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:45 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar wat hij dus eigenlijk zegt is dat Afrika fucked is als het virus daar voet aan land krijgt.
De alarmknop is ingedrukt.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waar zijn jullie eigenlijk naar aan het kijken?
In Afrika gaan ze in sommige delen zonder virus al dood van de honger, laat staan met
quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waar zijn jullie eigenlijk naar aan het kijken?
In Afrika gaan ze in sommige delen zonder virus al dood van de honger, laat staan met
twitter:BNONews twitterde op donderdag 30-01-2020 om 20:44:01BREAKING: World Health Organization declares new coronavirus a public health emergency of international concern reageer retweet
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mag ik ook een linkje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |