was ebola dat ookquote:Op donderdag 30 januari 2020 20:47 schreef syroto het volgende:
twitter:BNONews twitterde op donderdag 30-01-2020 om 20:44:01BREAKING: World Health Organization declares new coronavirus a public health emergency of international concern reageer retweet
quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:48 schreef Schuifpui het volgende:
Al die ophef voor een verkoudheidsvirus..
quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:49 schreef Drugshond het volgende:
Footnote. Ik heb een review geschreven voor een aangekomen product uit Chijna. Vroeg hioe de situatie daar nu Was. Is geen FB of zo. hoop dat ze nog vrijuit kunnen spreken.
Daar kom je nu pas achter? Dit virus zou misschien wel goed zijn om het identity politics en klimaat volk wat perspectief te geven over dingen die er wel toe doen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Iemand die zulke veren in de reet van China steken is even verantwoordelijk voor de organisatie die verantwoordelijk is voor de gezondheid van de wereld.
Echt. Hoe meer ik daar over nadenk, hoe meer ik tot de conclusie kom dat de wereld écht gestoord is.
Potentieel gaat deze over de Spaanse griep heen. Wat doe je hier op NWS ?quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:48 schreef Schuifpui het volgende:
Al die ophef voor een verkoudheidsvirus..
mijn aliexpress mannetje heeft mijn netflix abbo wel weer kosteloos een verlenging gegevenquote:Op donderdag 30 januari 2020 20:49 schreef Drugshond het volgende:
Footnote. Ik heb een review geschreven voor een aangekomen product uit Chijna. Vroeg hioe de situatie daar nu Was. Is geen FB of zo. hoop dat ze nog vrijuit kunnen spreken.
quote:Groot alarm om coronavirus: WHO spreekt van internationale noodsituatie
De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) heeft het coronavirus uitgeroepen tot een internationale bedreiging voor de volksgezondheid. Voor een dergelijke stap moet de bedreiging van de gezondheid behalve internationaal ook zeer ernstig zijn, erg plotseling, ongebruikelijk en onverwacht. PHEIC is een Engelse afkorting voor Internationale Noodsituatie in de Publieke Gezondheid. Het is pas de zesde keer dat de WHO op deze manier alarm slaat.
Dat is niet wat het is. Maar als je jezelf dat graag wil wijsmaken, doe je ding.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:51 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Dat is wat is het is. Niet meer, niet minder.
Relativeren, kunnen paniekvogels zoals jij goed gebruiken. Wanneer gaat die Eurozone nou eens klappen?quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Potentieel gaat deze over de Spaanse griep heen. Wat doe je hier op NWS ?
ik krijg niet zo vaak virale longonsteking van een griepjequote:Op donderdag 30 januari 2020 20:51 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:51 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:51 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Daar istie.quote:
We praten over 170 doden in China, dat is echt totaal verwaarloosbaar. Maak jij je maar lekker druk, maar als je je hierover druk gaat maken, verwacht ik niet dat jij heel relaxed in het leven staat. Er is letterlijk niks aan de hand voor ons en die paar duizend Chinezen die dood gaan, gaan uiteindelijk ook wel ergens anders aan dood. Het klinkt misschien heel hard, maar het is echt geen ramp dat er wat Chinezen dood gaan aan een griepje. Er zijn nota bene 1,4 miljard Chinezen op deze wereld.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Volgen wij het zelfde virus?Want het virus dat ik volg heeft behoorlijk wat meer doden veroorzaakt dan een gemiddeld griep virus in een zelfde tijdspanne en er is voorlopig geen zicht op een medicijn. Paniek is één ding, doen alsof het compleet onschadelijk is weer een andere extreem.
Startschot voor februari 2020.quote:
Het is geen griepvirus, het is een verkoudheidsvirus.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik krijg niet zo vaak virale longonsteking van een griepje
Ook normale verkoudheid is soms dodelijk voor ouderen en zwakkeren. Dit is niets meer dan dat.quote:Coronaviruses are a group of viruses that can cause a range of symptoms including a runny nose, cough, sore throat and fever. Some are mild, such as the common cold, while others are more likely to lead to pneumonia. ... Other well-known coronaviruses include SARS and MERS. The new virus is called 2019-nCoV
Zo dom, dit soort postsquote:Op donderdag 30 januari 2020 20:54 schreef Durmada het volgende:
[..]
We praten over 170 doden in China, dat is echt totaal verwaarloosbaar. Maak jij je maar lekker druk, maar als je je hierover druk gaat maken, verwacht ik niet dat jij heel relaxed in het leven staat. Er is letterlijk niks aan de hand voor ons en die paar duizend Chinezen die dood gaan, gaan uiteindelijk ook wel ergens anders aan dood. Het klinkt misschien heel hard, maar het is echt geen ramp dat er wat Chinezen dood gaan aan een griepje. Er zijn nota bene 1,4 miljard Chinezen op deze wereld.
Sorry, ik kan er moeilijk om malen dat er dan wel 170 Chinezen zijn overleden! Als je je hier zo druk om maakt, kan je net zo goed naar landen als Eritrea of Mali kijken, waar dagelijks velen mensen sterven door hongersnood.
Maar nu zijn er nog geen 200 mensen dood in China en de wereld is in rep en roer. Wat een onzin zeg.
Als je te dom bent om te snappen wat de potentiële gevolgen kunnen zijn van deze situatie dan ga ik ook de moeite niet nemen om het je uit te leggen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:54 schreef Durmada het volgende:
[..]
We praten over 170 doden in China, dat is echt totaal verwaarloosbaar. Maak jij je maar lekker druk, maar als je je hierover druk gaat maken, verwacht ik niet dat jij heel relaxed in het leven staat. Er is letterlijk niks aan de hand voor ons en die paar duizend Chinezen die dood gaan, gaan uiteindelijk ook wel ergens anders aan dood. Het klinkt misschien heel hard, maar het is echt geen ramp dat er wat Chinezen dood gaan aan een griepje. Er zijn nota bene 1,4 miljard Chinezen op deze wereld.
Sorry, ik kan er moeilijk om malen dat er dan wel 170 Chinezen zijn overleden! Als je je hier zo druk om maakt, kan je net zo goed naar landen als Eritrea of Mali kijken, waar dagelijks velen mensen sterven door hongersnood.
Maar nu zijn er nog geen 200 mensen dood in China en de wereld is in rep en roer. Wat een onzin zeg.
Ik zou iets kunnen zeggen over stokjes. Maar dat gaat wel heel erg BDSM worden.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:52 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Als ik een game speel op een Chinese server moet ik dan een mondkapje om?
Ja we verklaren een PHEIC om een simpel verkoudheidje.. Dit loopt in China gewoon compleet uit de hand, geen controle meer over de patienten omdat niet genoeg zorg beschikbaar op die schaal, en de cijfers zijn niet meer accuraat door het gebrek aan metingen (hoogstwaarschijnlijk)quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:54 schreef Durmada het volgende:
[..]
Die PHEIC werd ook uitgeroepen voor eerdere verkoudheidsvirussen zoals SARS en MERS waar 800 mensen aan overleden. Aan een gemiddelde griep gaan jaarlijks een half miljoen mensen dood zonder dat we het daar ooit over hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:56 schreef syroto het volgende:
[..]
Ja we verklaren een PHEIC om een simpel verkoudheidje.. Dit loopt in China gewoon compleet uit de hand, geen controle meer over de patienten omdat niet genoeg zorg beschikbaar op die schaal, en de cijfers zijn niet meer accuraat door het gebrek aan metingen (hoogstwaarschijnlijk)
Ik voel me niet zo goedquote:
En de volgende.quote:
Laat hem ophouden , het word nog mijn doodquote:
Kutvolkquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:01 schreef LTVDK het volgende:
Kutfransoos die het weer in het Frans moet vragen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |