Wat had je voor problemen met iDeal? Dan ben ik voorbereidquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:09 schreef grazz het volgende:
Ik kon niet mee typen, fuck. en via iDeal had ik ineens problemen maar heb mn mail gecheckt, heb ze bemachtigd!
quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:15 schreef Meke het volgende:
Ik had net per ongeluk @:Nexum op mijn blokkeerlijst gezet
Wauw, alweer?quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:14 schreef grazz het volgende:
Ik heb 2 kaartjes voor de LIVE show semi 1 YESSSSSSSS![]()
sorry dta ik maar 2 heb mar het tikt nu snel aan
eh 1......alleen firefox en 4 tabbladen..en 1x mobielquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:16 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Wauw, alweer?;D, hoeveel browsers heb je openstaan?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:16 schreef grazz het volgende:
Ik ben zo blij dat het is gelukt.
Houd nog ff vol mensen, het kan zo ineens gebeuren!
OOOOOH WAT VETquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:14 schreef grazz het volgende:
Ik heb 2 kaartjes voor de LIVE show semi 1 YESSSSSSSS![]()
sorry dta ik maar 2 heb mar het tikt nu snel aan
Halfuur ofzo? Best snel (gelukkigquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:16 schreef aarontje112 het volgende:
Rond hoe laat was het de vorige keer uitverkocht?
Dat geeft me moedquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:16 schreef grazz het volgende:
[..]
eh 1......alleen firefox en 4 tabbladen..en 1x mobiel
12:20 finalequote:Op donderdag 30 januari 2020 12:16 schreef aarontje112 het volgende:
12.30-13.00 afhankelijk van de showquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:16 schreef aarontje112 het volgende:
Wauw!quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:17 schreef Nexum het volgende:
Ik ben alleen nog door bij semi 1 live show maar ik twijfel echt wat ik moet doen
Ben zo blij voor jequote:Op donderdag 30 januari 2020 12:16 schreef grazz het volgende:
Ik ben zo blij dat het is gelukt.
Houd nog ff vol mensen, het kan zo ineens gebeuren!
Kopenn en dan kun je altijd mensen hier nog blij maken als je evt ergens anders kaarten voor kunt krijgen en niet allebei kunt betalenquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:17 schreef Nexum het volgende:
Ik ben alleen nog door bij semi 1 live show maar ik twijfel echt wat ik moet doen
Finale heel snel (20 minuten?), familyshow Semi 2 na 3 kwartier ongeveer, dacht ik.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:16 schreef aarontje112 het volgende:
ja is me vorige keer ook gelukt! fingers crossed!quote:
Wat meke zegtquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:17 schreef Nexum het volgende:
Niet twijfelen, doen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:17 schreef Nexum het volgende:
Gewoon kopen. Je kunt ze hier altijd kwijt.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:17 schreef Nexum het volgende:
Gewoon doen. Songfestival is de komende jaren niet in NLquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:17 schreef Nexum het volgende:
En?quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:16 schreef Meke het volgende:
Ik voel het aan m'n water, binnen twee minuten heb ik kaarten![]()
Kopen, desnoods koop ik ze van je overquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:19 schreef Giggio het volgende:
hoelang blijft je optie openstaan?
heb nu jury en live 2de halve open
maar die vind ik net het minst....
Heb je kaarten?quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Succes nog allemaal, hoop dat jullie allemaal nog kaarten weten te krijgen.
Jup, bovenin 2e ring op de vrijdagavond.quote:
Noooooquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:19 schreef Meke het volgende:
GODSAMME
Ik ging even op m'n telefoon m'n scherm wakker houden en OPEENS ging 'ie het scherm verversen![]()
Bij mij niet.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:19 schreef Moira het volgende:
Zijn er al wachtrijen gesloten/uitverkocht?
Ja ik dacht ik ga dat even proberen, niet gelukt natuurlijkquote:
welke?quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:19 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Kopen, desnoods koop ik ze van je over
Ja. Personaliseren komt later.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:20 schreef Nexum het volgende:
Moet ik alleen mijn eigen naam invullen????
Ik sta voor GF live en nog geen meldingquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:19 schreef Moira het volgende:
Zijn er al wachtrijen gesloten/uitverkocht?
quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NoooooHad je nog een scherm open?
Vorige keer ging het op naam zetten van de kaarten later en was het genoeg om alleen de naam van de betaler (jij dus) in te vullenquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:20 schreef Nexum het volgende:
Yesss, personaliseren kan later via een linkquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:20 schreef Nexum het volgende:
Jeejquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:22 schreef Nexum het volgende:
IK HEB SEMI 1 LIVE TICKETS JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Tofquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:22 schreef Nexum het volgende:
Vast wel tochquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik sta voor GF live en nog geen meldingVerwacht misschien wel dat niet alle plekken nog beschikbaar zijn als je er wel doorheen komt
quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:22 schreef Nexum het volgende:
YESSSSAAAAAAA Gefeliciteerd Nexum!quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:22 schreef Nexum het volgende:
Jaaaaquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:22 schreef Nexum het volgende:
vanaf 4 februari vanaf 12:00 staat in de mailquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Yesss, personaliseren kan later via een link
Jaaa gefeliciteerd!quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:22 schreef Nexum het volgende:
Nice!!!quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:22 schreef Nexum het volgende:
Ja, maar dat je bijv geen 1e rij meer kan kopen of geen beperkt zicht meer, want dat is allemaal dezelfde wachtrijquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:23 schreef Moira het volgende:
[..]
Vast wel tochDie 5 minuten zijn juist zodat ze 4 kaartjes voor die show voor je vasthouden die 5 minuten toch? En pas weer vrijgeven als het na die 5 minuten niet is gelukt.
Haha killing is dit he, maar wie weet... Ik heb mn pagina's de vorige keer ververst en was er ineens doorquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:22 schreef Meke het volgende:
Ik vond het de vorige keer toch leuker toen ik meteen kaarten had
quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:22 schreef Nexum het volgende:
Wooow wat vet dat jullie de openingsliveshow gaan meemakenquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:23 schreef TDHS het volgende:
KAARTEN YAS!
Met dezelfde twee vrienden naar Live Semi1 met staankaarten.
Wiiiiiiiiiiii
Oooh zo jaquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, maar dat je bijv geen 1e rij meer kan kopen of geen beperkt zicht meer, want dat is allemaal dezelfde wachtrijDus zolang er nog maar één kaartje is kun je nog in de wachtrij staan omdat iedereen voor je dat kaartje niet wil
Oh dat is wel fijn, dan is het gewoon verstandig 4 te kopen en dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Yesss, personaliseren kan later via een link
Yess!quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:24 schreef Funhouse het volgende:
Kan ik nog iemand blij maken met kaartjes voor de 2e semi live show? ik ben er net doorheen
Ja!!quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:24 schreef Funhouse het volgende:
Kan ik nog iemand blij maken met kaartjes voor de 2e semi live show? ik ben er net doorheen
Ja, ik heb hem ook open laten staanquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:24 schreef grazz het volgende:
[..]
Haha killing is dit he, maar wie weet... Ik heb mn pagina's de vorige keer ververst en was er ineens door
Dan is the game echt riggedquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:24 schreef Jane het volgende:
Zou het echt bizar vinden als het hier uiteindelijk niemand lukt om door de finale-rij te komen, in 3 waves.
Mij wel!quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:24 schreef Funhouse het volgende:
Als je nog hebt???quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:24 schreef Funhouse het volgende:
Oh, te laat..quote:
Gefeliciteerd! Missch wil @Cee ook wel..kan ze haar Franse hunk zienquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:24 schreef Funhouse het volgende:
Nouja op zich zijn daar denk ik sowieso minder kaarten voor omdat sponsors etc ook daar kaarten voor krijgen, en OGAE neemt een deel in en IEDEREEN wil, dus op zich nog wel te verklaren tochquote:
Ik ben er vooral door gekomen met finaledingenquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:26 schreef GeorgeM het volgende:
Het lijkt wel of er alleen kaarten voor de semi's in de verkoop zijn gegaan
net als vorige keer. Straks maar eens op twitter kijken. Waarsch ook niemand te vinden met finals tickets.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:26 schreef GeorgeM het volgende:
Het lijkt wel of er alleen kaarten voor de semi's in de verkoop zijn gegaan
Fly on the wigs of lovequote:Op donderdag 30 januari 2020 12:26 schreef Nexum het volgende:
GEFELICITEERD IEDEREEN DIE TICKETS HEEFT IK HOUD VAN JULLIE WIGGGGGGGGGGGGG
Heel erg vetquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:25 schreef Greys het volgende:
Nog steeds niemand door de finale hier? Ik ga eens kijken op Twitter!
Cee en ik gaan naar jury semi 2!![]()
Met dank aan Cee!
En we hadden al live show semi 1 en Family finale dus perfecte mix zo.
Jaa echt leuk van alles watquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:25 schreef Greys het volgende:
Met dank aan Cee!
quote:
GEFELICITEERD MEIDEN!quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:25 schreef Greys het volgende:
Met dank aan Cee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |