Je hebt mooie statistiek lunatiek. Ik check je en zeg als je de vet om kan zetten naar spier kun je beest wordenquote:
O jee, Ellen behandelde haar niet als pinsesje!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Klagen over Ellen.
https://www.ad.nl/show/ni(...)eens-hallo~a84bb9d9/
Zoiets noemen we opportunisme.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:57 schreef Hathor het volgende:
Dat songfestival begint echt een soort van gayparade te worden.
die puur bedoelt zijn om nog ff te laten zien dat jij er echt wel een man in ziet zien we als flamebait en die gaan wegquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hoe was hij bij DWDD?
Helaas heb ik dat gemist!
Wordt dit een mop? @Scrummie2.1quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:38 schreef KingRadler het volgende:
Wat is het verschil tussen een Transgender en Nikki tutorials
Ik durf mij hier niet over uit te laten.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wordt dit een mop? @:scrummie2.1
De typische transgender en Nikki? Een miljoenenbereik en miljoenen op de bank zou mijn gok zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:38 schreef KingRadler het volgende:
Wat is het verschil tussen een Transgender en Nikki tutorials
Dat je iemand niet nodeloos belachelijk mag maken betekent niet automatisch dat je het moet toejuichen.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:34 schreef Goldenrush het volgende:
Ook op Reddit word je verbannen voor uitlatingen over transgenders anders dan het toejuichen ervan.
Nu zeg je het zelf, waarom mag je niet iets zeggen wat volgens jou belachelijk maken is? Zo hangt wat je kunt zeggen af van wat iemand ''sociaal acceptabel'' vindt. Doelloze beledigingen daargelaten.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat je iemand niet nodeloos belachelijk mag maken betekent niet automatisch dat je het moet toejuichen.
Dat jij moreel relativisme aanhangt moet je zelf weten, maar de rest van FOK! denkt er anders over.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:40 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Nu zeg je het zelf, waarom mag je niet iets zeggen wat volgens jou belachelijk maken is? Zo hangt wat je kunt zeggen af van wat iemand ''sociaal acceptabel'' vindt.
Dit is gewoon basic vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat jij moreel relativisme aanhangt moet je zelf weten, maar de rest van FOK! denkt er anders over.
Je vrouw onderdrukken is in bepaalde culturen ook 'sociaal acceptabel', dat betekent niet dat wij dat hier toestaan.
Je moet niet iets verbieden te zeggen, zolang het vrijheid van meningsuiting is, dat is het punt.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:44 schreef DireStraits7 het volgende:
Overigens ging ik vooral in op de onjuiste logica dat als je iets verbied te zeggen, je niet meteen een voorstander hoeft te zijn van het tegenovergestelde. Als ik zeg niet van lange vrouwen te houden, betekent dat niet meteen dat ik wel van kleine vrouwen houd.
Belediging staat daar haaks op.quote:Artikel 1.
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen.
Zei iedereen wanneer de mening nog binnen de grenzen valt van hun waarden. 'Mens' kan zo langzamerhand op synoniemennet gelijkgesteld worden aan 'hypocrisie'.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:34 schreef Goldenrush het volgende:
Imo vind ik dit gewoon censuur, ook meningen als kwetsend of schokkend door anderen worden ervaren moeten kunnen. Zogeheten ''right to say things that may shock, offend or disturb,'' valt onder vrijheid van meningsuiting en is erkend als mensenrecht.
Ook op Reddit word je verbannen voor uitlatingen over transgenderisme anders dan het toejuichen ervan.
Lees het nog eens zou ik zeggen. Vrijheid van meningsuiting bestaat uit ''the right to shock, offend or disturb.''quote:Op maandag 17 februari 2020 16:49 schreef DireStraits7 het volgende:
En voor wat betreft je 'mensenrecht', dat is geen recht op belediging. Artikel 1:
[..]
Belediging staat daar haaks op.
Sorry, het is mij nog niet helder.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:56 schreef sp3c het volgende:
goed
de uitslag van onze besprekingen achter ... ten eerste die hem/haar discussie ik vind het helemaal niks maar ik kan niet redelijkerwijs iemand verbieden een vent een wijf en een wijf een vent te noemen dus dat mag maar weet dat je niet de norm bent dus we gaan geen mensen corrigeren in de trend van 'het is hem hoor' of wat dan ook want dat gaat weg
posts als deze
[..]
die puur bedoelt zijn om nog ff te laten zien dat jij er echt wel een man in ziet zien we als flamebait en die gaan weg
Dus: je mag een vent een wijf noemen en omgekeerd, en als mensen dat gaan corrigeren gaat de corrigerende post weg. Lees ik dat goed?quote:ik kan niet redelijkerwijs iemand verbieden een vent een wijf en een wijf een vent te noemen dus dat mag maar weet dat je niet de norm bent dus we gaan geen mensen corrigeren in de trend van 'het is hem hoor' of wat dan ook want dat gaat weg
Maar je beledigd voelen is een keuze. Stel ik roep dat Michael Jackson een pedo was, en een Michael fan wordt daar boos van, dan kiest diegene ervoor om beledigd te zijn, want je kiest ervoor om Jackson-fan te zijn. Mag ik dat dan niet zeggen volgens jou, ook al is het in mijn ogen waar, want dat is beledigend?quote:Op maandag 17 februari 2020 16:49 schreef DireStraits7 het volgende:
En voor wat betreft je 'mensenrecht', dat is geen recht op belediging. Artikel 1:
[..]
Belediging staat daar haaks op.
nee als je andere mensen in dit geval (of vergelijkbare gevallen) gaat zitten corrigeren gaat het weg ... net zoals het weggaat als je erop staat dat andere mensen een auto maar helikopter moeten noemen omdat je een hekel aan auto's hebt ofzoquote:Op maandag 17 februari 2020 16:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Sorry, het is mij nog niet helder.
[..]
Dus: je mag een vent een wijf noemen en omgekeerd, en als mensen dat gaan corrigeren gaat de corrigerende post weg. Lees ik dat goed?
nee de lengte bdoet er niet zo toequote:Maar vervolgens wordt die post van Scrummie wel verwijderd, want dat is flamebait. Maar wanneer is iets nou flamebait en wanneer niet? Heeft het te maken met de lengte van de post? Dus als je Nikkie ''hem' noemt in 2 zinnen is het puur om te laten zien dat je het een man vindt, maar stel ik maak een post van 12 zinnen waarbij ik Nikkie ook 'hem' noem, dan is het geen flamebait want dan was het maken van dat punt niet het hoofddoel van de post... zoiets? Heb ik dat goed?
Het wordt steeds minder duidelijk....quote:Op maandag 17 februari 2020 17:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee als je andere mensen in dit geval (of vergelijkbare gevallen) gaat zitten corrigeren gaat het weg ... net zoals het weggaat als je erop staat dat andere mensen een auto maar helikopter moeten noemen omdat je een hekel aan auto's hebt ofzo
hoe je het dan zelf wilt noemen boeit me dan minder (tot een bepaalde hoogte)
[..]
nee de lengte bdoet er niet zo toe
als het onderdeel is van de lopende discussie wil ik het (tot op zekere hoogte) toestaan maar als je alleen het topic komt bumpen om te roepen dat het echt wel een man is zonder enig aanknopingspunt met welke discussie dan ook dan niet en of je daar nu 2 of 20 of 200 zinnen voor nodig hebt is daarin niet zo belangrijk
Persoonlijk vind ik veel dingen belachelijk en toch voel ik niet de behoefte om elke dag maar mensen belachelijk te maken. Simpelweg omdat het geen nut heeft.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:40 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Nu zeg je het zelf, waarom mag je niet iets zeggen wat volgens jou belachelijk maken is? Zo hangt wat je kunt zeggen af van wat iemand ''sociaal acceptabel'' vindt. Doelloze beledigingen daargelaten.
Dit is echt gewoon pertinente onzin die zogenaamde strijders voor het vrije woord te pas en te onpas gebruiken.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Maar je beledigd voelen is een keuze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |