Blijkbaarquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mag je nu serieus Nikkie geen "hem" meer noemen?
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mag je nu serieus Nikkie geen "hem" meer noemen?
Oh oke. DAN IS HET GOED!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:40 schreef sp3c het volgende:
je moet niet andere mensen erop gaan zitten corrigeren hoor, dat is gewoon kinderachtig
Ging over het songfestival kennelijk:quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hoe was hij bij DWDD?
Helaas heb ik dat gemist!
yep, goede zet ook haar als online host voor het songfestival, ze heeft veel amerikaanse jeugd als volgers, dus zo is het een goede stap om hun te informeren wat het songfestival isquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:52 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ging over het songfestival kennelijk:
https://www.bnnvara.nl/de(...)ie-songfestival-2020
Dat antwoord moet ik je schuldig blijven. Ik ben een verstandig mens en kijk geen DWDD.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hoe was hij bij DWDD?
Helaas heb ik dat gemist!
Is het al jaren.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:57 schreef Hathor het volgende:
Dat songfestival begint echt een soort van gayparade te worden.
Waarom twijfel je aan de oprechtheid van haar verhaal? Een celeb die gehanteerd wordt vanwege zijn/haar seksualiteit is niet nieuw ofzo.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:12 schreef YT123 het volgende:
Dat verhaal van die chanteur wordt met de dag ongeloofwaardiger nu haar management allerlei fantastische klussen blijft binnenslepen. Nikkie valt sowieso keihard door de mand als iemand bij een talkshow haar eens kritisch zou ondervragen over die chanteur, maar niemand durft dat natuurlijk.
Er is dan ook helemaal niks wat die richting in wijst.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:12 schreef YT123 het volgende:
Dat verhaal van die chanteur wordt met de dag ongeloofwaardiger nu haar management allerlei fantastische klussen blijft binnenslepen. Nikkie valt sowieso keihard door de mand als iemand bij een talkshow haar eens kritisch zou ondervragen over die chanteur, maar niemand durft dat natuurlijk.
Waarom zou je een droom waar je enorme offers voor hebt gebracht aan diggelen smijten?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er is dan ook helemaal niks wat die richting in wijst.
Ik vind het vooral heel kinderachtig om stug vast te houden aan hij/hemquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:40 schreef sp3c het volgende:
je moet niet andere mensen erop gaan zitten corrigeren hoor, dat is gewoon kinderachtig
Wat heeft dat met wel of niet chanteren te makenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:12 schreef YT123 het volgende:
haar zegtie toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel kinderachtig om stug vast te houden aan hij/hem
Waarom zou je iemand op zo'n wijze willen kwetsen? Je hoeft niet te snappen wat een transgender ervaart, maar je kunt toch gewoon respecteren dat iemand een hij of zij wilt worden genoemd? Is niet moeilijk hoor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |