Ik ben wel minder bang voor kinderen krijgen sinds ik dit werk doe.quote:
Gadverdamme... Waarom gebeurt datquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben wel minder bang voor kinderen krijgen sinds ik dit werk doe.
Als ik binnen kom en de poep zit op de muren en de gordijnen, schrik ik niet echt meer.
op de een of andere manier is dat toch altijd smeriger dan dierenpoep.quote:
De hond was eens enorm aan de diarree geraakt toen wij niet thuis warenquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zelfs hondenkak is niet zo vies.
O jezusquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De hond was eens enorm aan de diarree geraakt toen wij niet thuis warenHet zat verdorie in de luxaflex en het droop zo van de trap omlaag. Arme beest. Arme wij.
Ik heb zo'n tunnelkoordje laten zetten, om te rijgen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En je kringspier werkt niet meer![]()
dat krijg je dan ook niet meer met een plastic zakje opgepaktquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De hond was eens enorm aan de diarree geraakt toen wij niet thuis warenHet zat verdorie in de luxaflex en het droop zo van de trap omlaag. Arme beest. Arme wij.
In de lux... whut?quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie dit voor mequote:Op woensdag 29 januari 2020 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zo'n tunnelkoordje laten zetten, om te rijgen.
Ze was helemaal wanhopig, zo graag wilde ze naar buiten. Dus ze is zowat het hele huis door gegaan, behalve de badkamerquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de lux... whut?
Heeft ie er in gerold en daarna z'n vacht zo uitgeschud a la hond?
O Godquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze was helemaal wanhopig, zo graag wilde ze naar buiten. Dus ze is zowat het hele huis door gegaan, behalve de badkameren de kamer van m'n zus
En bij de achterdeur hing luxaflex en vitrage
En ze had zo'n zwabberstaart die helemaal onder zat.
Toen ik het huis uit ging kwam ik nog bruine strepen tegen op m'n spullen.
Maar ze had ook vaak last van blaasontsteking, geen enkele AB leek te helpen, en dan ging ze ook altijd onder mijn bureau zitten. Geen idee waarom, maar het heeft me wel een paar routers gekost.
Feestquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O GodZo'n zwabberstaart als poepkwast en dan alles ondergeverfd.
Damnquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze was helemaal wanhopig, zo graag wilde ze naar buiten. Dus ze is zowat het hele huis door gegaan, behalve de badkameren de kamer van m'n zus
En bij de achterdeur hing luxaflex en vitrage
En ze had zo'n zwabberstaart die helemaal onder zat.
Toen ik het huis uit ging kwam ik nog bruine strepen tegen op m'n spullen.
Maar ze had ook vaak last van blaasontsteking, geen enkele AB leek te helpen, en dan ging ze ook altijd onder mijn bureau zitten. Geen idee waarom, maar het heeft me wel een paar routers gekost.
Gelukkig ben jij verstandig en doe je t nietquote:
Ik wil een Capibaraquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij verstandig en doe je t niet.
gls, zijn dat niet ook die selektvracht hobbyisten?quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik wil dat gls het pakketje bezorgd.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft t poepen zelfs in de naamquote:
Ik een eenhoorn.quote:
maar daar zijn regels aan. je moet een buitenverblijf hebben en zo.quote:
Geen idee. Ik heb het idee dat ze allemaal van die hobbyisten hebben.quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gls, zijn dat niet ook die selektvracht hobbyisten?
hmm, dat wordt lastig.quote:
ik ook, maar dan is een eenhoorn nog een makkelijker doel denk ikquote:
Denk dat de leuke meid toch eerder komt.quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar dan is een eenhoorn nog een makkelijker doel denk ik
ja, maar hoe zorg je dat ze blijft?quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat de leuke meid toch eerder komt.
Handboeienquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar hoe zorg je dat ze blijft?
Zwanger makenquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar hoe zorg je dat ze blijft?
quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij verstandig en doe je t niet.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:38 schreef Faxie het volgende:
CL heeft in ieder geval geen saai leven
optie 1 lijkt me verreweg het domste wat je kunt doen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zwanger maken
Veel geld op je bankrekening hebben
Aan de ketting
Keuze genoeg.
Snap ik. Qua karakter zijn ze echt superleuk.quote:
Imbussleutel erbij en lever maar af!quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat wordt lastig.
maar met een paard, een dildo en wat ducktape kom je al een heel eind.
Ik zie kansen voor IKEA.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Imbussleutel erbij en lever maar af!
Blije lompe onbezonnen mafkezenquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik. Qua karakter zijn ze echt superleuk.
zijn veel mannen ook hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blije lompe onbezonnen mafkezen
Achja, mensen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:28 schreef CherryLips het volgende:
NWS / Azië vreest verdere verspreiding coronavirus #14 R.I.P.
Yes.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met Disney+?
Is het wat?quote:
Ja.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met Disney+?
Ja uiteraard.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
lekkerWel met echte rookworst toch?
Voor jou dan dezelfde vragen.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het wat?
Ik denk er over, maar weet het niet zeker. Zeker gezien de tijd die ik heb, want dan zou ik er eigenlijk wel regelmatig gebruik van moeten maken. Verder vroeg ik mij af of ik dan via mijn laptop kan kijken, maar ook via de tv zonder daar weer een apart abonnement te nemen.
Ik vind het geweldig, maar ik vind ook alles van Disney leuk, de classics, de pixar films, maar ook de foute B en C films zeg maar. En ik kijk films ook rustig meerdere keren. Marvel vind ik fantastisch, ik ben ook dol op de animatieseries van Disney (zoals Phineas and Ferb en Gravity Falls bijvoorbeeld) dus daar vermaak ik me prima mee.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het wat?
Ik denk er over, maar weet het niet zeker. Zeker gezien de tijd die ik heb, want dan zou ik er eigenlijk wel regelmatig gebruik van moeten maken. Verder vroeg ik mij af of ik dan via mijn laptop kan kijken, maar ook via de tv zonder daar weer een apart abonnement te nemen.
Ik heb het laatst opgezegd, heb het nu nog anderhalve week denk ik. Ik streamde vanaf de telefoon naar Apple tv, maar dat ging niet altijd even goedquote:Op woensdag 29 januari 2020 16:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het wat?
Ik houd vooral van de klassiekers.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig, maar ik vind ook alles van Disney leuk, de classics, de pixar films, maar ook de foute B en C films zeg maar. En ik kijk films ook rustig meerdere keren. Marvel vind ik fantastisch, ik ben ook dol op de animatieseries van Disney (zoals Phineas and Ferb en Gravity Falls bijvoorbeeld) dus daar vermaak ik me prima mee.
Als je dat allemaal niet hebt, zou ik er niet aan beginnen.
Ik kijk via mijn telefoon, laptop en via de Chromecast op de tv. Dat gaat zonder problemen.
Dan zou ik het doenquote:Op woensdag 29 januari 2020 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd vooral van de klassiekers.
Het wordt hier steeds meer zoals Frankrijk!quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:35 schreef CherryLips het volgende:
O god ja, die scholen gaan weer staken.
Picsquote:Op woensdag 29 januari 2020 17:54 schreef Halimede het volgende:
Mijn zus heeft permanente eyeliner laten zetten en het ziet er niet uit
zo zonde want ze is echt een mooie vrouw
quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:54 schreef Halimede het volgende:
zo zonde want ze is echt een mooie vrouw
zegmaar mij, maar dan de donkere versie (zwart haar/bruine ogen/donkerdere huid) met een puntiger neusje en dunnere lippen en +8 jaar.quote:
ripquote:Op woensdag 29 januari 2020 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo ook maar eens ene trein zoeken die me naar huis wil brengen.
Heb m’n auto ook maar gewoon laten staan. Die kunnen ze nu alleen maar afslepen naar een garage die toch vast gesloten is.quote:
weet je wat er mee op is gehouden?quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb m’n auto ook maar gewoon laten staan. Die kunnen ze nu alleen maar afslepen naar een garage die toch vast gesloten is.
Wat is er mis?quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb m’n auto ook maar gewoon laten staan. Die kunnen ze nu alleen maar afslepen naar een garage die toch vast gesloten is.
Storing in hybride systeem. En dan heeft ie er helemaal geen zin meer in blijkbaar. Gelukkig een leaseauto dus gaat me vast niet al teveel pijn doen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:59 schreef Halimede het volgende:
[..]
weet je wat er mee op is gehouden?
quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:57 schreef Halimede het volgende:
[..]
zegmaar mij, maar dan de donkere versie (zwart haar/bruine ogen/donkerdere huid) met een puntiger neusje en dunnere lippen en +8 jaar.
En nu een lelijk lijntje om haar ogen heen
Hybridesquote:Op woensdag 29 januari 2020 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Storing in hybride systeem. En dan heeft ie er helemaal geen zin meer in blijkbaar. Gelukkig een leaseauto dus gaat me vast niet al teveel pijn doen.
Tja als ze stil staan met panne verbruiken ze niet veel neequote:Op woensdag 29 januari 2020 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beter voor het milieu! En vooral beter voor de bijtelling.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja als ze stil staan met panne verbruiken ze niet veel nee
fixedquote:Op woensdag 29 januari 2020 17:54 schreef Halimede het volgende:
zo zonde want ze is was echt een mooie vrouw
quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja als ze stil staan met panne verbruiken ze niet veel nee
Nee, 3 kinderen en een manquote:
Ah dan wordt het toch allemaal voor je geregeld, ook vervangend vervoer?quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Storing in hybride systeem. En dan heeft ie er helemaal geen zin meer in blijkbaar. Gelukkig een leaseauto dus gaat me vast niet al teveel pijn doen.
Ieuw bahquote:Op woensdag 29 januari 2020 18:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee, 3 kinderen en een man
[..]
Ah dan wordt het toch allemaal voor je geregeld, ook vervangend vervoer?
Denk het wel ja. Straks maar even nakijken bus nu gewoon zin om naar huis toe te gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee, 3 kinderen en een man
[..]
Ah dan wordt het toch allemaal voor je geregeld, ook vervangend vervoer?
Wat voor cadeau? #nieuwsgierigquote:Op woensdag 29 januari 2020 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
cadeau voor een vriendin.
Kan ik eigenlijk niet zeggen, anders is de verrassing er af.quote:
Ooooh oke oke ik snap.quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ik eigenlijk niet zeggen, anders is de verrassing er af.
Ik zet tien euro in op een citruspers.quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zit hier ook?quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
spannend. wanneer kwam je langs?quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh? Ben je binnenkort jarig?quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:43 schreef Californium het volgende:
[..]
spannend. wanneer kwam je langs?
neequote:Op woensdag 29 januari 2020 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh? Ben je binnenkort jarig?
quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga even lekker los met Metallica.
Voor het geval dat ze hier toevallig op komt....quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan kon je het hier wel zeggen toch.
Jeetjequote:Op woensdag 29 januari 2020 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor het geval dat ze hier toevallig op komt....
Ok @Murderdollmeisje666.quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit ben ik wanneer ik metal hoor.
Tanken als in bier drinken of moet er benzine in je auto?quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks eerst naar aquarobics gaan en daarna tanken of eerst tanken en daarna aquarobics....
benzine in de auto.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tanken als in bier drinken of moet er benzine in je auto?
neequote:Op woensdag 29 januari 2020 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat een vereiste voor cadeaus?
Ben je een bejaarde vrouw?quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks eerst naar aquarobics gaan en daarna tanken of eerst tanken en daarna aquarobics....
Gelukkig voor hem hoef je niet slim te zijn om te kunnen basketballen.quote:
Gelukkig voor hem was z'n pa zo rijk dat hij nooit hoeft te kunnen basketballen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig voor hem hoef je niet slim te zijn om te kunnen basketballen.
Ook dat.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gelukkig voor hem was z'n pa zo rijk dat hij nooit hoeft te kunnen basketballen.
Waar twijfel je aan dan? Waarom zou je niet gaan?quote:
Nog te vroeg. Ik ga meestal na twaalf uur, anders ben ik zo vroeg wakker.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar twijfel je aan dan? Waarom zou je niet gaan?
Hoe laat kom je uit bed dan?quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:35 schreef KLF het volgende:
[..]
Nog te vroeg. Ik ga meestal na twaalf uur, anders ben ik zo vroeg wakker.
Mijn wekker gaat om half 7, maar ben meestal wel eerder wakker.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe laat kom je uit bed dan?
Dan heb je niet veel slaap nodig. Ik trek dat echt niet. Mijn wekker gaat om 6 uur en ik moet voor tienen echt wel in bed liggen en voor 23 slapen anders wordt ik weer moe wakker.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:42 schreef KLF het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om half 7, maar ben meestal wel eerder wakker.
Werkt bij mij juist andersom. Ik voel me beroerder als ik te lang slaap. Uur of 6 is wel genoeg.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb je niet veel slaap nodig. Ik trek dat echt niet. Mijn wekker gaat om 6 uur en ik moet voor tienen echt wel in bed liggen en voor 23 slapen anders wordt ik weer moe wakker.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:52 schreef Amarantha het volgende:
Samen slapen met iemand is nog fijner.![]()
Haha wijfquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
Ik steel blijkbaar heel vaak het deken in mijn slaap
En terecht, asoquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelijk pissig dat ik het niet door heb. HALLO IK SLAAP.
Dit doe ik ookquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
Ik steel blijkbaar heel vaak het deken in mijn slaap
Vlucht vertrekt over 2 uur.quote:Op donderdag 30 januari 2020 06:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je vriendin nog in China of inmiddels alweer terug?
Ojee, niet in China geweest?quote:Op donderdag 30 januari 2020 07:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
GoedemorgenIk begin keelpijn te krijgen.
Je weet maar nooit he.quote:Op donderdag 30 januari 2020 07:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, uh, ja, niet in China geweest.
Idem.quote:Op donderdag 30 januari 2020 07:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
GoedemorgenIk begin keelpijn te krijgen.
Dan zijn we echt ten dode opgeschreven.quote:Op donderdag 30 januari 2020 07:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Virus is via de computer overdraagbaar.![]()
![]()
Verspreiding via Ali express.quote:Op donderdag 30 januari 2020 07:34 schreef KLF het volgende:
[..]
Dan zijn we echt ten dode opgeschreven.
Ik had vorige week vrijdag al omgeboekt, toen gingen alle vluchten nog en was nog niet alles dicht. Denk dat dat veel gescheeld heeft. Enig nadeel; heeft me wel aardig wat knaken gekost omdat de airline toen nog geen kosteloos omboeken had.quote:Op donderdag 30 januari 2020 06:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heftig wel. Hoe lastig was het om een vlucht te vinden?
Dat is irritant. Stoel natuurlijk niet meer in de juiste stand.quote:Op donderdag 30 januari 2020 07:37 schreef Q. het volgende:
Er heeft iemand anders op mijn vaste flexplek gezeten!
Ik stop meteen met bestellen en doe geen deur meer open voor pakketpost.quote:Op donderdag 30 januari 2020 07:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verspreiding via Ali express.
Vond het wel grappig om te lezen dat allerlei landen en vliegtuigmaatschappijen weer een eigen afweging maken of ze wel/niet vliegen of het veilig achten. Daar hadden ze wel een lijn in kunnen trekken.quote:Op donderdag 30 januari 2020 07:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had vorige week vrijdag al omgeboekt, toen gingen alle vluchten nog en was nog niet alles dicht. Denk dat dat veel gescheeld heeft. Enig nadeel; heeft me wel aardig wat knaken gekost omdat de airline toen nog geen kosteloos omboeken had.
Beeldscherm helemaal anders, krijg je ook nooit meer goed.quote:Op donderdag 30 januari 2020 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is irritant. Stoel natuurlijk niet meer in de juiste stand.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 07:37 schreef Q. het volgende:
Er heeft iemand anders op mijn vaste flexplek gezeten!
quote:Op donderdag 30 januari 2020 07:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goed script voor een slechte B horror film.
Op die manier gaat het uiteraard mis.quote:Op donderdag 30 januari 2020 07:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond het wel grappig om te lezen dat allerlei landen en vliegtuigmaatschappijen weer een eigen afweging maken of ze wel/niet vliegen of het veilig achten. Daar hadden ze wel een lijn in kunnen trekken.
Ze hebben in het fietsenhok staan tongen.quote:
Zal voornamelijk met kosten te maken hebben, zoals KLM ook gezegd heeft.quote:Op donderdag 30 januari 2020 07:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond het wel grappig om te lezen dat allerlei landen en vliegtuigmaatschappijen weer een eigen afweging maken of ze wel/niet vliegen of het veilig achten. Daar hadden ze wel een lijn in kunnen trekken.
Ik zou ander werk gaan zoeken. Want dit komt nooit meer goed natuurlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2020 07:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Beeldscherm helemaal anders, krijg je ook nooit meer goed.
Gelukkig bijna vakantie. Ga wel briefje ophangen dat niemand hier dan mag zitten.quote:Op donderdag 30 januari 2020 07:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou ander werk gaan zoeken. Want dit komt nooit meer goed natuurlijk.
Liefde maakt blind.quote:Op donderdag 30 januari 2020 07:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze hebben in het fietsenhok staan tongen.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 07:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig bijna vakantie. Ga wel briefje ophangen dat niemand hier dan mag zitten.
Zou de boel gaan saboteren.quote:Op donderdag 30 januari 2020 07:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig bijna vakantie. Ga wel briefje ophangen dat niemand hier dan mag zitten.
Mooie bom onder de stoel. Dat zal ze leren.quote:Op donderdag 30 januari 2020 07:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou de boel gaan saboteren.
Denken ze.quote:Op donderdag 30 januari 2020 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen ook weer op mijn flexplek. Meetings met een aantal Aziaten die het daar nog net hebben kunnen ontvluchten.
Je was okay. RIP aan je nabestaanden.quote:Op donderdag 30 januari 2020 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen ook weer op mijn flexplek. Meetings met een aantal Aziaten die het daar nog net hebben kunnen ontvluchten.
zodra er 1 begint te kuchen, meteen in quarantainequote:Op donderdag 30 januari 2020 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
WE GAAN ALLEMAAL DOOD!quote:Op donderdag 30 januari 2020 07:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar boys, waar praten we nou over? 170 doden.
Een gemiddelde griepgolf of hittegolf heeft meer doden op zijn conto.
Hierover paniekeren
Lichaamscondoom.quote:Op donderdag 30 januari 2020 07:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik doe wel beschermende kleding aan.
Omdat er nog veel onduidelijk is? Eerste cijfers van een week geleden gaven de impressie dat de mortaliteit voor ouderen vrij groot was.quote:Op donderdag 30 januari 2020 07:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hierover paniekeren
Is (nog) niet te vergelijken omdat cijfers van een hitte- of griepgolf pas achteraf in het nieuws komen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 07:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hierover paniekeren
Voor de meesten klopt dit.quote:
Ik denk dat ik teveel van dit fearmongering mee heb gemaakt om het nog serieus te kunnen nemen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat er nog veel onduidelijk is? Eerste cijfers van een week geleden gaven de impressie dat de mortaliteit voor ouderen vrij groot was.
Een strenge winter en hittegolf heeft inderdaad ook zijn effect, maar dat betekend niet dat je er niet naar hoeft om te kijken.
Dat is dan wel weer waar.quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Is (nog) niet te vergelijken omdat cijfers van een hitte- of griepgolf pas achteraf in het nieuws komen.
Maar het feit dat mondkapjes over de toonbank vliegen in Nederland is wel kansloos.quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor de meesten klopt dit.
[..]
Ik denk dat ik teveel van dit fearmongering mee heb gemaakt om het nog serieus te kunnen nemen.
Als we straks op 10k+ zitten, zal ik er eens bij stil staan.
[..]
Dat is dan wel weer waar.
Mogen we wel bij elke griepgolf gebruiken. Sommige mensenquote:Op donderdag 30 januari 2020 08:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar het feit dat mondkapjes over de toonbank vliegen in Nederland is wel kansloos.
Zal wel angst zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar het feit dat mondkapjes over de toonbank vliegen in Nederland is wel kansloos.
Nee, die worden doorgestuurd naar China.quote:
maar als ze buiten het lichaam hangen, zijn het dan wel ingwanden?quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:18 schreef Samzz het volgende:
Ik zit in de wachtkamer en hier staat een bord met de ingewanden van een jongetje en een meisje. Of moet ik zeggen, een eunuch en een meisje. Geen piemel of ballen te bekennen.
Dacht dat ze die oude afbeelding van mij inmiddels wel verwijderd hadden...quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:18 schreef Samzz het volgende:
Ik zit in de wachtkamer en hier staat een bord met de ingewanden van een jongetje en een meisje. Of moet ik zeggen, een eunuch en een meisje. Geen piemel of ballen te bekennen.
Ze hangen niet buiten het lichaam. Het is een tekening, he.quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar als ze buiten het lichaam hangen, zijn het dan wel ingwanden?
zijn de vrouwelijke delen wel afgebeeld?
Sorry dat ik je er zo mee confronteerquote:Op donderdag 30 januari 2020 08:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Dacht dat ze die oude afbeelding van mij inmiddels wel verwijderd hadden...
Jij kunt er ook niks aan doen dat ik achteraan stond bij het uitdelen terwijl jij vooraan stond.quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry dat ik je er zo mee confronteer.
Inderdaad. Alleen zijn de meest mondkapjes die gebruikt worden ongeschikt voor het doel en worden ze door de consument veelal ook nog verkeerd gebruikt, waardoor ze geen enkele bescherming bieden. Dat werd gisteren in het radioprogramma Met het oog op morgen gesteld door een deskundige (luister vanaf 18 min. 15 sec). Wat wel helpt? Handen wassen.quote:
Mits in goede gezondheid.quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om eeuwig te leven.
Klopt ja. Wat ook helpt is geen handen meer schudden.quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:34 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen zijn de meest mondkapjes die gebruikt worden ongeschikt voor het doel en worden ze door de consument veelal ook nog verkeerd gebruikt, waardoor ze geen enkele bescherming bieden. Dat werd gisteren in het radioprogramma Met het oog op morgen gesteld door een deskundige (luister vanaf 18 min. 15 sec). Wat wel helpt? Handen wassen.
Je was okay. Gelukkig is Eindhoven nog een uurtje bij me vandaan.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:19 schreef Ang3l het volgende:
Eerste corona dode in Singapore (1 van de 10 besmette).
Aangezien daar ons hoofdkantoor zit, en een hoop wekelijks heen en weer gereis... zal de pleuris hier ook wel uitbreken qua waarschuwingsmails en paniek.
Hier moeten we ook al rekening houden qua reizen. CTO die vertrekt volgende week richting Azië en had er niet zoveel zin inquote:Op donderdag 30 januari 2020 09:19 schreef Ang3l het volgende:
Aangezien daar ons hoofdkantoor zit, en een hoop wekelijks heen en weer gereis... zal de pleuris hier ook wel uitbreken qua waarschuwingsmails en paniek.
Ik ben nog aan het wachten tot ze die van mij op komen halen (of het liefst meteen even fixen)quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:27 schreef gianni61 het volgende:
natuurlijk is de auto weer eens niet goedkoop
ik moet zeggen dat mijn garage wel modern aan het worden is.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het wachten tot ze die van mij op komen halen (of het liefst meteen even fixen)
WE GAAN ER ALLEMAAL AAN!quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik kom je keihard knuffelen hoor!quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je was okay. Gelukkig is Eindhoven nog een uurtje bij me vandaan.
Dit is gewoon een promo stunt van The Walking Dead film!quote:
Al die mensen met "WE GAAN ALLEMAAL DOOD" en "HET EINDE IS NABIJ"quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb in dat nieuwstopic erover het idee dat sommigen willen dat de pleuris uitbreekt.
WE GAAN ALLEMAAL DOOD!quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al die mensen met "WE GAAN ALLEMAAL DOOD" en "HET EINDE IS NABIJ"
Zie op Twitter regelmatig allerlei realisten bidden voor WO3. Echt. Fokking klapmongolen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb in dat nieuwstopic erover het idee dat sommigen willen dat de pleuris uitbreekt.
Twintigduizend voorspellen die grotendeels uit de duim worden gezogen, maar de meest negatieve voorspelling is natuurlijk het meest realistisch, en al die officiële berichten zijn gelogen, China houdt berichten achter, er zijn eigen tweeduizend doden, etc. De grens met het alu-hoedje-topic begint te vervagen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iiiiit's theeeeee..... end of the world as we know it!quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan toch enorm vergaderen over niks?quote:
Ja precies. Niemand weet het exact, maar ze weten wel dat er straks tientallen miljoenen mensen dood gaan. Pleasequote:Op donderdag 30 januari 2020 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twintigduizend voorspellen die grotendeels uit de duim worden gezogen, maar de meest negatieve voorspelling is natuurlijk het meest realistisch, en al die officiële berichten zijn gelogen, China houdt berichten achter, er zijn eigen tweeduizend doden, etc. De grens met het alu-hoedje-topic begint te vervagen.
Daar ben ik mee gestopt.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan toch enorm vergaderen over niks?
8000 besmettingen op 1,5 miljard. We gaan allemaal dood!quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja precies. Niemand weet het exact, maar ze weten wel dat er straks tientallen miljoenen mensen dood gaan. Please
Ja echt heftig. Snel allemaal mondkapjes kopen en eten in slaanquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
8000 besmettingen op 1,5 miljard. We gaan allemaal dood!
Dit wordt toch niet gecontroleerdquote:Uw bezoeker mag maximaal 4 uur parkeren in de sector waarvoor de bezoekerskaart is afgegeven;
Hier moet ik ze online aanmelden en kan dan tegen een gereduceerd tarief laten parkeren. De kosten om te parkeren vallen sowieso wel mee waar ik woon.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Er komen parkeervergunningen bij m'n ouders in de straat.
[..]
Dit wordt toch niet gecontroleerd
Of je loopt even naar buiten om de parkeerschijf aan te passen.
maar is de griep ook klaar met jou?quote:
Nee blijkbaar nog nietquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar is de griep ook klaar met jou?
Hier in het centrum krijgt visite geen korting. Die mag gewoon in Q-park parkerenquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier moet ik ze online aanmelden en kan dan tegen een gereduceerd tarief laten parkeren. De kosten om te parkeren vallen sowieso wel mee waar ik woon.
bij de 2de kun je de temperatuur niet meer lezenquote:
Wat voor taart?quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Superdruk bij mijn afscheidstaart net. Ze wilden natuurlijk zeker weten dat ik ga
ze willen niet meer op de regenboogvlag?quote:
Schijnbaar.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze willen niet meer op de regenboogvlag?
ach ja, dan maken ze maar een nieuwe.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, dan maken ze maar een nieuwe.
je kan het ook nooit goed doen bij die bitchesquote:
Tell me about it.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kan het ook nooit goed doen bij die bitches
Mopshonden zijn per definitie wel lelijk.quote:
Dit is de waarheid.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Mopshonden zijn per definitie wel lelijk.
en zielig, al zijn ze stiekem wel leuk door hun lelijkheidquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Mopshonden zijn per definitie wel lelijk.
Pics?!quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik wacht nog tot mensen mijn lelijkheid leuk gaan vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |