SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Het is ook een hele uitdaging om het goed recht in de microfoon te zingen. Stil blijven staan is erg lastigquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze muziek nodigt uit tot headbobbing en meebewegen met de voet. Alleen jammer dat ik nog steeds nokkie vol zit met tagliatelle en dat bewegen ziekmakend is.
Aangezien ik noch een instrument kan bespelen noch kan zingen, heb ik dat soort problemen nietquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is ook een hele uitdaging om het goed recht in de microfoon te zingen. Stil blijven staan is erg lastig
Ik kan beide ook niet maar toch doe ik hetquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aangezien ik noch een instrument kan bespelen noch kan zingen, heb ik dat soort problemen niet
Ik heb nog wel énige zelfreflectie en mededogen voor anderenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan beide ook niet maar toch doe ik het
Daar heb ik dan weer geen last van.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb nog wel énige zelfreflectie en mededogen voor anderen
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen last van.
Is die van Jumbo of van Ravensburger?quote:
Ik heb er zondag geluncht en ik denk niet dat Ravensburger voedsel heeft, dus het zal van de Jumbo zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is die van Jumbo of van Ravensburger?
Zo, dat is een leuke plek om te lunchen. Woont je broer daarquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb er zondag geluncht en ik denk niet dat Ravensburger voedsel heeft, dus het zal van de Jumbo zijn.
quote:
Nee, 10 minuten rijden. Met de diligencequote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, dat is een leuke plek om te lunchen. Woont je broer daar?
quote:
Van het Paleis op de Dam naar de Nieuwe Kerk.quote:
Welgeteld 100 meter...quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Van het Paleis op de Dam naar de Nieuwe Kerk.
Je bent er sneller dan dat deze beide liedjes duren idd.quote:
Van mijn vader heb ik een toverlantaarn geërfd met beelden van de kroning van Juliana (1948), allemaal op dat kleine stukje...quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je bent er sneller dan dat deze beide liedjes duren idd.
Dat klinkt erg tofquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van mijn vader heb ik een toverlantaarn geërfd met beelden van de kroning van Juliana (1948), allemaal op dat kleine stukje...
met de diligencequote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Van het Paleis op de Dam naar de Nieuwe Kerk.
Bijzonderquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van mijn vader heb ik een toverlantaarn geërfd met beelden van de kroning van Juliana (1948), allemaal op dat kleine stukje...
Als de koets zelf voor de ingang van het Paleis staat, staan de paarden al in de kerk.quote:
Het is de reddingsboot van Ameland nietquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als de koets zelf voor de ingang van het Paleis staat, staan de paarden al in de kerk.
Zoiets is het, een soort van foto projector waarbij de foto's op een film zitten:quote:
Oh, dat ziet er best robuust uit ook. Ik denk dat daar nu grif geld voor wordt gegeven.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets is het, een soort van foto projector waarbij de foto's op een film zitten:
[ afbeelding ]
Yep, moet dat ding weer eens uit de kast halen.
Heb er nog een hoop andere filmpjes bij, sommige zelfs in kleur.
De filmpjes zie je soms wel op rommelmarkten, voor ongeveer een tientje per stuk.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat ziet er best robuust uit ook. Ik denk dat daar nu grif geld voor wordt gegeven.
Nee, dat begrijp ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De filmpjes zie je soms wel op rommelmarkten, voor ongeveer een tientje per stuk.
De projector heb ik er nog nooit gezien. Die van mij is niet te koop...
Ik ben beide nog niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De filmpjes zie je soms wel op rommelmarkten, voor ongeveer een tientje per stuk.
De projector heb ik er nog nooit gezien. Die van mij is niet te koop...
Verdorie, nu je het zegt ....quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat pianodeuntje is gewoon van Sesamstraat.
quote:
Sesamstraat heeft het gewoon gejat.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Niet helemaal, maar het lijkt er wel wat op.
De filmpjes zien er zo uit qua verpakking, 2e van links onder is het filmpje van de kroning:quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben beide nog niet tegengekomen.
Denk ook niet dat ze snel weggedaan worden.
Nee, volgens mij nog nooit ergens tegen gekomen en ik heb veel oude spullen gezien.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De filmpjes zien er zo uit qua verpakking, 2e van links onder is het filmpje van de kroning:
[ [url=https://api.europeana.eu/api/v2/thumbnail-by-url.json?uri=http%3A%2F%2Fwww.collectiedeventermusea.nl%2Fwwwwopacx%2Fwwwopac.ashx%3Fcommand%3Dgetcontent%26server%3Dimages%26value%3DSpeelgoed%255CS2004-1781.jpg&type=IMAGE]afbeelding[/url] ]
Ik ken ze alleen van naam. Heb er volgens mij nog nooit naar geluisterd.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:32 schreef livelink het volgende:
Brother, mijn zoon wil naar een concert van Hollywood Undead. Zijn nieuwe favoriete band. Ken jij dat?
Hij heeft mij een paar nummers laten horen. Maar waarschijnlijk wel de meest moedervriendelijke nummers van henquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ken ze alleen van naam. Heb er volgens mij nog nooit naar geluisterd.
Zal ik straks even doen.
Prettige avond nog, MadMasterquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Brother, dank voor de muziekjes, maar ik ga zo lekker vanaf bed nog wat Netflix meuk kijken...
Adios all!
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Brother, dank voor de muziekjes, maar ik ga zo lekker vanaf bed nog wat Netflix meuk kijken...
Adios all!
Als je niet wilt dat hij er naartoe gaat, zeg dan dat jij óók superfan bent geworden en dat je samen met hem daarheen wilt!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft mij een paar nummers laten horen. Maar waarschijnlijk wel de meest moedervriendelijke nummers van hen
Fijne avondquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Adios all!
Dat werkt niet altijdquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je niet wilt dat hij er naartoe gaat, zeg dan dat jij óók superfan bent geworden en dat je samen met hem daarheen wilt!
Dat had mijn man al aangeboden, maar dat werd vriendelijk afgeslagen. Ik zie dat hun reguliere kaartjes trouwens al uitverkocht zijn. Er zijn alleen nog maar VIP-kaarten, dus dat wordt hem waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je niet wilt dat hij er naartoe gaat, zeg dan dat jij óók superfan bent geworden en dat je samen met hem daarheen wilt!
De Toendra'squote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:39 schreef brother52 het volgende:
De Toendra's - Ik Wil Weer Naar Huis
Dat vond ik iets te ver gaanquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Normaal - Niet noar huus toe goan
Alexander Curly - Guus kom naar huus
Skik - Noar huus
Tja.
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Eels - Susan's House
03. Dog Eat Dog - In The Doghouse
04. Madness - House Of Fun
05. Blind Melon - Sleepyhouse
06. Talking Heads - Burning Down The House
07. Depeche Mode - Here is the house
08. Mo Solid Gold - Ghost In My House
09. REM - Disturbance At The Heron House
10. The Jimi Hendrix Experience - House Burning Down
11. Arctic Monkeys - this house is a circus
12. The Dead Weather - Bone House
13. Protomythos - House Of Slaughter
14. Editors - This House Is Full of Noise
15. Tame Impala - Runway, Houses, City, Clouds
16. Anthrax - Madhouse
17. Doors - Roadhouse Blues
18. The Breeders - Lime House
19. Biffy Clyro - Saturday Superhouse
20. Nick Cave & The Bad Seeds - God Is In The House
21. Millencolin - House Of Blend
22. Blur - Country House
23. Queens of the Stone Age - Head Like a Haunted House
24. Rise Against - House On Fire
25. Focus - House Of The King
26. Led Zeppelin - Houses Of The Holy
27. Patrick Watson - Lighthouse
28. Radiohead - Life In A Glasshouse
29. deftones - change (in the house of flies)
30. Golden Earring - In My House
31. Van Halen - House Of Pain
32. David Byrne - Everybody's Coming To My House
33. Beach House - House on the Hill
34. De Toendra's - Ik Wil Weer Naar Huis
35. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Maar deze was leuker...quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Normaal - Niet noar huus toe goan
Alexander Curly - Guus kom naar huus
Skik - Noar huus
Tja.
Ja, dat is ook nog een dingetje.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Reina del Cid komt de 2e helft van dit jaar ook weer naar Europa. Ze heeft in ieder geval gehint dat ze in Londen gaat optreden. Dus als ze niet naar Nederland komen, dan moet ik daar maar naartoe. Kijken of ik een visum nodig heb...
Ik heb er meer niet gedraaid dan welquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Haus am See ook niet eens gedraaid? Tssk
Als ze geen huis heeft, gaat het niet over haar.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat nummer van Eels vindt mijn zus niet meer leuk. Zij heet Susan.
quote:
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:45 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Brother52. Ik had vooraf een ander idee bij de show, maar dit was wat relaxter.
Mijn opdracht is voorlopig af, wie weet heeft de muziek er nog aan bijgedragen.
Ze hebben vorig jaar net een splinternieuw huis + schuren neergeplempt en zijn daar in juli gaan wonen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ze geen huis heeft, gaat het niet over haar.
Ja, ik vond al dat je wel heel veel voor just me over hadquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Graag gedaan!
Dacht je dat ik house ging draaien dan? Als ik dat ga doen, mogen jullie de GGD voor me bellen
Je hebt genoeg 'house' gedraaid hoor...quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:47 schreef brother52 het volgende:
Dacht je dat ik house ging draaien dan?
De beste House isquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vond al dat je wel heel veel voor just me over had![]()
Ik hou op zijn tijd wel van House.
Ik heb niet eens genoeg house in mijn collectie om een half uur te vullen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vond al dat je wel heel veel voor just me over had![]()
Ik hou op zijn tijd wel van House.
Ja, die ook inderdaad. Dat zijn de series waar ik nog wel eens naar kijk. Elke aflevering een afgerond verhaal, zodat je niet verplicht bent iets te volgen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De beste House is
[ afbeelding ]
Ik maak af en toe een uitstapje naar een mix van Lucky of MadMaster voor dat genre.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens genoeg house in mijn collectie om een half uur te vullen.
Ja, daar zit wel iets in. Het is gelukkig nog wel enigszins melodieus.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:56 schreef brother52 het volgende:
Net even naar Hollywood Undead geluisterd.
Komt op mij over als een stevigere versie van Linkin Park. Hun nieuwere werk dan.
Doet me bij vlagen ook aan Babymetal denken.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, daar zit wel iets in. Het is gelukkig nog wel enigszins melodieus.
Ik kan het op zijn tijd ook wel waarderen. Een mix van Madmaster ten minste wel want dat zit meestal best wel goed in elkaar.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik maak af en toe een uitstapje naar een mix van Lucky of MadMaster voor dat genre.
Dank u!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan het op zijn tijd ook wel waarderen. Een mix van Madmaster ten minste wel want dat zit meestal best wel goed in elkaar.
En daar pik ik ook wel eens ideeën op. Ik doe er daarna helaas dan weer niks mee.
Mijn broer gaat met zijn vrouw en 9-jarig zoontje naar Babymetal in Tilburgquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Doet me bij vlagen ook aan Babymetal denken.
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn broer gaat met zijn vrouw en 9-jarig zoontje naar Babymetal in Tilburg
Ik had er nog nooit van gehoord. Hollywood Undead is ook in Tilburg, maar dat zal een ticketswap-actie worden denk ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn broer gaat met zijn vrouw en 9-jarig zoontje naar Babymetal in Tilburg
Jij bent volgens mij de vroegste vroege vogel van deze SC, en daarna drupt Melting uiteraard binnen.quote:
Nee, meestal is Melting eerder. Hij zit nu in Frankrijk, daarom is hij wat later dan normaal.quote:Op woensdag 29 januari 2020 06:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij de vroegste vroege vogel van deze SC, en daarna drupt Melting uiteraard binnen.
Goedemorgen.
Ik zie het, bonjour Melting.quote:Op woensdag 29 januari 2020 06:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, meestal is Melting eerder. Hij zit nu in Frankrijk, daarom is hij wat later dan normaal.
Lang leve omiquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:30 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Zo naar de kabouters, ik blijf daar 'n nachtje slapen en ik ga morgen met de oudste kabouter een gezellige dag hebben. Je moet toch wat als de leraren staken
Er is net wel een doos oordopjes binnengekomenquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:46 schreef ToT het volgende:
Hier ook iedereen al mondkapjes ingeslagen?
Haha okee dan!quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er is net wel een doos oordopjes binnengekomen
En we hebben een werkplekshuffle gedaan vandaag.
Ook wel een keer geinig
En, bevalt dat?quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zie letterlijk alles van de andere kant nu.
Mondkapjes niet, voor dat soort onzin ben ik te nuchter.quote:Op woensdag 29 januari 2020 09:46 schreef ToT het volgende:
Hier ook iedereen al mondkapjes ingeslagen?
Er zijn plekken op Fok waar ik niet meer kom, en 1 daarvan is NWS, wat een achterlijk subforum is datquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:03 schreef ToT het volgende:
In NWS worden er al hevig tips uitgewisseld over mondkapjes!
Hier idem dito, hoewel ik heb geen niesles heb gehad.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Met die Mexicaanse griep hadden we allerlei noodscenario’s klaarliggen op mijn werk, met name voor de situatie dat het halve personeelsbestand zou uitvallen. En iedereen leerde om in zijn elleboogholte te niezen.
Bij ons zou er familie van cliënten ingezet moeten worden enzoquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier idem dito, hoewel ik heb geen niesles heb gehad.
Ik heb de plannen over personele uitval in geval van nog wel liggen en zal zo nodig de term 'Mexicaanse griep' vervangen voor 'Corona virus'...
Die blijft goed, ja!quote:
Ik moest vanmorgen door de hagel heen. En toen hield het op met zachtjes hagelen..quote:
Au, dat doet pijnquote:Op woensdag 29 januari 2020 16:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik moest vanmorgen door de hagel heen. En toen hield het op met zachtjes hagelen..
Goed geregeld, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:40 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Ik heb vandaag een succesje geboekt![]()
Hoppa, doe je goedquote:Op woensdag 29 januari 2020 18:40 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Ik heb vandaag een succesje geboekt![]()
ja, ik ben er....quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Hollen, rennen, haasten, de stream gaat zo aan...
Thanks!quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:15 schreef livelink het volgende:
Klinkt lekker, Mad.
Ik heb de neiging om Lucky te attenderen.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Had ik even een live rooster zeg.![]()
Hallo!![]()
Thanks, livelink!
Hands up in the air and...quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lekkere binnenkomer na al die tijd. Kan je meteen je geld afgeven.
You're welcome.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Had ik even een live rooster zeg.![]()
Hallo!![]()
Thanks, livelink!
Oh, was ik dat vergeten te melden?quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lekkere binnenkomer na al die tijd. Kan je meteen je geld afgeven.
Ja.quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, was ik dat vergeten te melden?
Ik had ze wel voor je gehad...quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja.Mooi dat je die map vond, klinkt lekker. Zo vond ik onlangs alle Thunderdome tracks weer terug waarvan ik dacht ze kwijt te zijn.
Ja, dat had ik eigenlijk kunnen weten. Niet dat het bijster veel uit zou maken als het echt weg was, want er zit ook ontzettend veel troep tussen, maar er moet ooit nog eens een mix van dat spul voor heer @FreshFruit gemaakt worden.quote:
Club X werk kan er ook prima voor gebruikt worden...quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat had ik eigenlijk kunnen weten. Niet dat het bijster veel uit zou maken als het echt weg was, want er zit ook ontzettend veel troep tussen, maar er moet ooit nog eens een mix van dat spul voor heer @:FreshFruit gemaakt worden.
Bij Club X stel ik me iets heel anders voor.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Club X werk kan er ook prima voor gebruikt worden...
Maar misschien is dat ook wel iets voor freshfruit?quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij Club X stel ik me iets heel anders voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |