SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Het is ook een hele uitdaging om het goed recht in de microfoon te zingen. Stil blijven staan is erg lastigquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze muziek nodigt uit tot headbobbing en meebewegen met de voet. Alleen jammer dat ik nog steeds nokkie vol zit met tagliatelle en dat bewegen ziekmakend is.
Aangezien ik noch een instrument kan bespelen noch kan zingen, heb ik dat soort problemen nietquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is ook een hele uitdaging om het goed recht in de microfoon te zingen. Stil blijven staan is erg lastig
Ik kan beide ook niet maar toch doe ik hetquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aangezien ik noch een instrument kan bespelen noch kan zingen, heb ik dat soort problemen niet
Ik heb nog wel énige zelfreflectie en mededogen voor anderenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan beide ook niet maar toch doe ik het
Daar heb ik dan weer geen last van.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb nog wel énige zelfreflectie en mededogen voor anderen
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen last van.
Is die van Jumbo of van Ravensburger?quote:
Ik heb er zondag geluncht en ik denk niet dat Ravensburger voedsel heeft, dus het zal van de Jumbo zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is die van Jumbo of van Ravensburger?
Zo, dat is een leuke plek om te lunchen. Woont je broer daarquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb er zondag geluncht en ik denk niet dat Ravensburger voedsel heeft, dus het zal van de Jumbo zijn.
quote:
Nee, 10 minuten rijden. Met de diligencequote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, dat is een leuke plek om te lunchen. Woont je broer daar?
quote:
Van het Paleis op de Dam naar de Nieuwe Kerk.quote:
Welgeteld 100 meter...quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Van het Paleis op de Dam naar de Nieuwe Kerk.
Je bent er sneller dan dat deze beide liedjes duren idd.quote:
Van mijn vader heb ik een toverlantaarn geërfd met beelden van de kroning van Juliana (1948), allemaal op dat kleine stukje...quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je bent er sneller dan dat deze beide liedjes duren idd.
Dat klinkt erg tofquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van mijn vader heb ik een toverlantaarn geërfd met beelden van de kroning van Juliana (1948), allemaal op dat kleine stukje...
met de diligencequote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Van het Paleis op de Dam naar de Nieuwe Kerk.
Bijzonderquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van mijn vader heb ik een toverlantaarn geërfd met beelden van de kroning van Juliana (1948), allemaal op dat kleine stukje...
Als de koets zelf voor de ingang van het Paleis staat, staan de paarden al in de kerk.quote:
Het is de reddingsboot van Ameland nietquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als de koets zelf voor de ingang van het Paleis staat, staan de paarden al in de kerk.
Zoiets is het, een soort van foto projector waarbij de foto's op een film zitten:quote:
Oh, dat ziet er best robuust uit ook. Ik denk dat daar nu grif geld voor wordt gegeven.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets is het, een soort van foto projector waarbij de foto's op een film zitten:
[ afbeelding ]
Yep, moet dat ding weer eens uit de kast halen.
Heb er nog een hoop andere filmpjes bij, sommige zelfs in kleur.
De filmpjes zie je soms wel op rommelmarkten, voor ongeveer een tientje per stuk.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat ziet er best robuust uit ook. Ik denk dat daar nu grif geld voor wordt gegeven.
Nee, dat begrijp ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De filmpjes zie je soms wel op rommelmarkten, voor ongeveer een tientje per stuk.
De projector heb ik er nog nooit gezien. Die van mij is niet te koop...
Ik ben beide nog niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De filmpjes zie je soms wel op rommelmarkten, voor ongeveer een tientje per stuk.
De projector heb ik er nog nooit gezien. Die van mij is niet te koop...
Verdorie, nu je het zegt ....quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat pianodeuntje is gewoon van Sesamstraat.
quote:
Sesamstraat heeft het gewoon gejat.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Niet helemaal, maar het lijkt er wel wat op.
De filmpjes zien er zo uit qua verpakking, 2e van links onder is het filmpje van de kroning:quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben beide nog niet tegengekomen.
Denk ook niet dat ze snel weggedaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |