ieder heeft recht op een meningquote:
Hierquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar kunnen we die bewonderen?
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier![]()
https://homestock.nl/shop(...)mp-struisvogel-goud/
Zo'n mummieslaapzak.quote:
sowieso zijn struisvogels maar onbetrouwbare, agressie beesten.quote:
Ja, weg ermee.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso zijn struisvogels maar onbetrouwbare, agressie beesten.
Deze wel zo te zien:quote:
quote:Wastips
Machinewasbaar op 30° C, programma delicaat wasgoed, keer de slaapzak binnenstebuiten, met 3-4 wasballen (of schone oude tennisballen). Gebruik speciaal wasmiddel voor dons en veren.
Laat meermaals spoelen.
Laat erg zacht en langzaam centrifugeren.
Droog in de droger op lage temperatuur, op een programma voor delicaat wasgoed.
Laat verder drogen aan de lucht, idealiter in de volle zon, aan 2 kanten om donsbollen te vermijden.
Zorg dat je slaapzak schoon en droog is voordat je hem opbergt.
tennisballen in je wasmachine?quote:
Geen grapje.quote:
Dons. Weleens een dekbed gehad waar die veertjes steeds uitstaken. Alsof je in bed ligt met een cactusquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen grapje.
Voorkomt dat dons één grote klont wordt.
vroeger had ik wel altijd een kussen van dons. dan prikte er inderdaad af en toe zo'n veertje in je wangquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dons. Weleens een dekbed gehad waar die veertjes steeds uitstaken. Alsof je in bed ligt met een cactus
Oud donzen kussen was ook leuk.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dons. Weleens een dekbed gehad waar die veertjes steeds uitstaken. Alsof je in bed ligt met een cactus
Maakt dat niet 1 grote teringherrie?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen grapje.
Voorkomt dat dons één grote klont wordt.
Ik had ook het gevoel dat ik licht allergisch was van die veertjes.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oud donzen kussen was ook leuk.
Gympen in de wasmachinequote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maakt dat niet 1 grote teringherrie?
In mijn herinnering viel dat wel mee, maar is alweer een tijdje geleden ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maakt dat niet 1 grote teringherrie?
Ik voel een topic aan komenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In mijn herinnering viel dat wel mee, maar is alweer een tijdje geleden ook.
Weten ze in dat SOP-forum vast wel.
Genotquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik voel een topic aan komen
Ik kom niet zo vaak op de index-pagina, dus ik moest even checken.quote:
dit moet wel mijn favoriete SOP post zijn tot nu toequote:Kind zit op triptrap en krijgt afgrijselijke diarree aanval, het liep bij zijn voetjes eruit, dus ik slim: vuilniszak open op de grond, kind erin bij heupjes vastgepakt en naar de badkamer. Ha! Geen poepspoor door het huis.
In de badkuip kind uitgekleed, allemaal prima. Maar wat doe je dan met een verfrommeld spijkerbroekje voor je hem in de was doet?
Juist, even uitslaan, anders wordt hij misschien niet helemaal schoon.
De shit zat tot aan het plafond, inclusief in mijn gezicht en haar.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit moet wel mijn favoriete SOP post zijn tot nu toe
[..]
[..]
Wat is sop?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zei je gelukkig net op tijd...
Ja altijd orkaankracht daar.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik stond net bij rijswijkse plein met scooterDacht dat gaat wel he. Terugweg maar om gereden
na een paar seconden was je wel weer naar binnen gegaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja anders was ik zonder jas naar buiten gegaan :p
Meteen Rob de Nijs in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:36 schreef Karzai het volgende:
Wel gezellig als je binnen zit dat getik op het raam
RIPquote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meteen Rob de Nijs in m'n hoofd.
was toch een andere die limburgerquote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meteen Rob de Nijs in m'n hoofd.
Limburger?quote:
hou op met mequote:
M'n mama luisterde het graag, dus zodoende.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:44 schreef Karzai het volgende:
ken eigenlijk geen enkel liedje van rob de nijs zo uit mijn hoofd
Malle babbequote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:44 schreef Karzai het volgende:
ken eigenlijk geen enkel liedje van rob de nijs zo uit mijn hoofd
Soms moet je gewoon durven uitkomen voor een pijnlijke waarheidquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:19 schreef gianni61 het volgende:
een mening hebben en deze op internet verkondigen zijn wel 2 heel verschillende dingen
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:19 schreef gianni61 het volgende:
een mening hebben en deze op internet verkondigen zijn wel 2 heel verschillende dingen
Meh.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind 'Waarom fluister ik jouw naam nog' stiekem een beregoed nummer.
Ik steun jou.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
He, steun me nou een beetje.
soms is het beter je meningen en voorkeuren niet te benoemen, om zo imageschade te voorkomen.quote:
Haaaaaaaaaaaa GAYquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms is het beter je meningen en voorkeuren niet te benoemen, om zo imageschade te voorkomen.
Ik ga toch ook niet zeggen dat ik sommige K3 liedjes woord voor woord kan meezingen.
Ahquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms is het beter je meningen en voorkeuren niet te benoemen, om zo imageschade te voorkomen.
Ik ga toch ook niet zeggen dat ik sommige K3 liedjes woord voor woord kan meezingen.
misschien, maar als ik dan naar Klaasje kijk weet ik weer vrij zeker dat ik toch echt op vrouwen val.quote:
wat dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
AhDacht dat het ergens anders op sloeg
Ja dat snap ik dan weer wel ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien, maar als ik dan naar Klaasje kijk weet ik weer vrij zeker dat ik toch echt op vrouwen val.
moet je maar geen ruzie met je dekbed makenquote:
Omdat ik mezelf constant tegenwerk met van allesquote:
Gewoon DOEN!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf constant tegenwerk met van alles![]()
Ben nu al 2 uur moed aan het verzamelen om weer de notaris te bellen.
Nee dekbedhoesquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je maar geen ruzie met je dekbed maken
als jouw notaris klinkt als mijn notaris snap ik dat welquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf constant tegenwerk met van alles![]()
Ben nu al 2 uur moed aan het verzamelen om weer de notaris te bellen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
het is een wonder dat ik zelfstandig kan functioneren soms
En?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:39 schreef bitterbal het volgende:
OMFG OMFG Ik heb gebeld![]()
En ze hebben info gegeven
Neejoh gekkie, ff normaal doen hahaquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Ik kan hier dagen lang om in mijn broek schijten voor dit soort dingen
Ja was al bang dat ze mij niets zouden vertellen maar het s nog in proces. Op korte termijn komt er weer een stap bij blala.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja was al bang dat ze mij niets zouden vertellen maar het s nog in proces. Op korte termijn komt er weer een stap bij blala.
Wilde gewoon weten of stiefmonster eerlijk was :p
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
het is een wonder dat ik zelfstandig kan functioneren soms
Volgens mij onderschat je jezelf een beetjequote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:41 schreef bitterbal het volgende:
heb niet de notaris gesproken maar denk ik een assistente. Zal wel denken dat ik zwakzinnig ben ofzo :p
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:41 schreef bitterbal het volgende:
heb niet de notaris gesproken maar denk ik een assistente. Zal wel denken dat ik zwakzinnig ben ofzo :p
Ja ik denk hoezo zouden ze aan de tel iets vertellen aangezien iedere idioot wel kan bellen en dit kan vragen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij onderschat je jezelf een beetje
Het is wel bere interessantquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:43 schreef gianni61 het volgende:
ik heb het hele stiefmonster verhaal niet zo gevolgd geloof ik
Mijn vader is bijna 2 jaar terug overleden en mijn stiefmoeder ( zijn vrouw) is testament executeur en de afhandeling begint wat lang te duren.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:43 schreef gianni61 het volgende:
ik heb het hele stiefmonster verhaal niet zo gevolgd geloof ik
GTST op fok :pquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is wel bere interessant
"begint" zegt ze ookquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn vader is bijna 2 jaar terug overleden en mijn stiefmoeder ( zijn vrouw) is testament executeur en de afhandeling begint wat lang te duren.
Ja ben wel lang geduldig geweest. Werd sowieso al gezegd dat het zeker wel een jaar kon duren maar mijn stiefmoeder kan nooit concreet vertellen wat de stand van zaken is . En begin nu wat ongeduldig te wordenquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goede Bitterballen Slechte Bitterballen
Gooi ze in de wasmachine...quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goede Bitterballen Slechte Bitterballen
Tijd om naar huis te gaan danquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit begint een vermoeiende middag te worden.
mocht het hier een keer zo ver komen, verwacht ik niet heel veel gekkigheid.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben wel lang geduldig geweest. Werd sowieso al gezegd dat het zeker wel een jaar kon duren maar mijn stiefmoeder kan nooit concreet vertellen wat de stand van zaken is . En begin nu wat ongeduldig te worden
Bitterballen dippen in pindasausquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Slechte bitterballen is alleen als het met mosterd is. Of vegetarische
Nehquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd om naar huis te gaan dan
Ja wij hadden achteraf het door iemand moeten laten regelen. Er is ook een deel in Duitsland en dit maakt het eigenlijk te ingewikkeld voor ons. Zeker omdat de Duitsers toch anders werken dan hier.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mocht het hier een keer zo ver komen, verwacht ik niet heel veel gekkigheid.
mn moeder is al overleden, als mn vader overlijdt hoeft de zooi maar over mij en mn zus verdeeld te worden.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterballen dippen in pindasaus
3
2
1
boem in Den Haag
Ik was afgelopen zaterdag uit eten bij Hudson, ken je dat?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:49 schreef bitterbal het volgende:
Ik moet straks werken. Maar sluit gelukkig met 2.
We hebben nog een nieuw meisje in de keuken. GOD als je daar naar kijkt val je in slaap. Totaal geen pit, doet niets uit zichzelf, wacht totdat ze een opdracht krijgt.
Hmm geloof het niet. Waar zit het?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zaterdag uit eten bij Hudson, ken je dat?
niet kijken, maar orders geven danquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:49 schreef bitterbal het volgende:
Ik moet straks werken. Maar sluit gelukkig met 2.
We hebben nog een nieuw meisje in de keuken. GOD als je daar naar kijkt val je in slaap. Totaal geen pit, doet niets uit zichzelf, wacht totdat ze een opdracht krijgt.
ja, duitsers hebben vaak wel rare regeltjes.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wij hadden achteraf het door iemand moeten laten regelen. Er is ook een deel in Duitsland en dit maakt het eigenlijk te ingewikkeld voor ons. Zeker omdat de Duitsers toch anders werken dan hier.
In de Danzig. Maar mijn ervaring was niet goed, en dat heb ik ze verteld ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm geloof het niet. Waar zit het?
Ja maar vind het wel correct. Ze nemen het serieus en doen het voor zover ik het kan inschatten grondig.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet kijken, maar orders geven dan
[..]
ja, duitsers hebben vaak wel rare regeltjes.
mn ouders hebben in duitsland gewerkt, als ik zie wat er voor papierhandel langs kwam bij het overlijden van mn moeder en bij pensioen van mn vader..
Ohquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In de Danzig. Maar mijn ervaring was niet goed, en dat heb ik ze verteld ook.
Hele trage en niet vriendelijke bediening , weinig voer voor je geld.quote:
En dat heb je ze even verteldquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hele trage en niet vriendelijke bediening , weinig voer voor je geld.
Ja vroegen ook nog of ik de desertkaart wilde. Ik zeg nee die eet ik elders wel en nu graag de rekening.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dat heb je ze even verteld![]()
Zal het ff googlen.
Jammer. Ken de zaak verder niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja vroegen ook nog of ik de desertkaart wilde. Ik zeg nee die eet ik elders wel en nu graag de rekening.
Nja het was niet eens druk toen ik er was. Slechts 5 tafels bezet, op een zaterdagavond. Mede ook daardoor dat ik niet tevreden was.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jammer. Ken de zaak verder niet.
Ik was gisteren tijd de lunch ook wel wat kortaf. Maar stond alleen en moest alle kanten op vliegenHeb wel bij de tafels mijn verontschuldigen aan geboden
Maar het was echt te druk :p En de mensen bleven maar binnen komen
Je kan een keer bij de 2 heeren gaan eten in de oude molstraat.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja het was niet eens druk toen ik er was. Slechts 5 tafels bezet, op een zaterdagavond. Mede ook daardoor dat ik niet tevreden was.
Die onthouden we even. Thanksquote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan een keer bij de 2 heeren gaan eten in de oude molstraat.
Heb ik vorige zomer gewerkt. Goed eten en leuke bediening.
Dat is een van de eerste plekken waar ik heb gewerkt waar mensen daadwerkelijk echt tevreden waren met het etenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die onthouden we even. Thanks
maar als jij er niet meer werk, is er dan toch nog leuke bediening?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan een keer bij de 2 heeren gaan eten in de oude molstraat.
Heb ik vorige zomer gewerkt. Goed eten en leuke bediening.
Ja. Al is een andere leuke nu ook weg. Die begint nu zijn eigen zaak toevallig in de straat waar ik nu werkquote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar als jij er niet meer werk, is er dan toch nog leuke bediening?
Sushiquote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:04 schreef bitterbal het volgende:
Voor de rest ga ik vrijwel nooit uit eten. Alleen voor sushi.
Als je daar van houdt; de sushimeisjes in de prinsenstraat waar de tempel zat.
Tering das lekker godverdomme zeg
Cool!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is een van de eerste plekken waar ik heb gewerkt waar mensen daadwerkelijk echt tevreden waren met het eten
Daar ken ik een aantal mensen die er werken.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:04 schreef bitterbal het volgende:
Voor de rest ga ik vrijwel nooit uit eten. Alleen voor sushi.
Als je daar van houdt; de sushimeisjes in de prinsenstraat waar de tempel zat.
Tering das lekker godverdomme zeg
Ben je er al geweest?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar ken ik een aantal mensen die er werken.
Jazeker.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je er al geweest?
Ik paar weken terug. Vele malen beter dan shabu ofzo
Billenkoek?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:14 schreef bitterbal het volgende:
Hopelijk krijg ik zo wat lekkers op werk
Inwendig onderzoek met drie vingers van rasta man?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:14 schreef bitterbal het volgende:
Hopelijk krijg ik zo wat lekkers op werk
Volgens komt hij pas donderdag.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Inwendig onderzoek met drie vingers van rasta man?
Wat een ordinaire grafplek was dat zegquote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar de Tempel hey
Mooie tijden gekend daad.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat een ordinaire grafplek was dat zeg
GA WEG HOOR.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jezus. Volgens mij kwamen daar alleen maar kampers en duindorpers :p
Zo zagen ze er wel uit :pquote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
GA WEG HOOR.
je weet dat dat niet zo is
je hoeft je niet schamen omdat je huis wielen heeft.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
GA WEG HOOR.
je weet dat dat niet zo is
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hoeft je niet schamen omdat je huis wielen heeft.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hoeft je niet schamen omdat je huis wielen heeft.
Leg het op elkaar. Komt het nog wat in de buurt :pquote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:32 schreef Karzai het volgende:
neem wel een blokkie kaas en een plakje worst
Das niet verstandigquote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:37 schreef Karzai het volgende:
kan ook de pizza vast in de oven schuiven, maar dan heb ik geen avondeten meer
wat moet ik eten vanavond?quote:
Komt omdat ik daar ook kwamquote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat een ordinaire grafplek was dat zeg
nou, ik weet niet of ik dit wel te boven komquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:06 schreef Karzai het volgende:
Wat jammer dat jullie nu de loting van het eurovisie songfestival moeten missen
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:06 schreef Karzai het volgende:
Wat jammer dat jullie nu de loting van het eurovisie songfestival moeten missen
Pics?!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:20 schreef Karzai het volgende:
Gelukkig heeft chantal een kort rokje aan zodat we haar puntige knieen goed kunnen zien
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:21 schreef Karzai het volgende:
Blij dat dat circus naar Rotterdam gaat
Dat lukt beter met mooie vrouwen erbijquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee nee Haags jij moet je concentreren op je werk
Wie?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:33 schreef Karzai het volgende:
Er wordt net overgeschakeld naar Lenny Kuhr
[ afbeelding ]
Dit zegt mij helemaal nietsquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:38 schreef Karzai het volgende:
Een huis vol met tieten, won ze ooit mee
Wat zijn ze aan het loten dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:42 schreef Karzai het volgende:
Deze loting nog ingewikkelder dan de nations league voetbal
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:44 schreef Karzai het volgende:
Wanneer ze mogen zingen in welke voorronde
Wtf..quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:46 schreef Karzai het volgende:
ojee we komen een land tekort, nu wordt het helemaal onnavolgbaar
Zou niet rakenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:20 schreef Karzai het volgende:
Gelukkig heeft chantal een kort rokje aan zodat we haar puntige knieen goed kunnen zien
O jee, zijn ze vergeten Liechtenstein in de ballenbak te doen?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:46 schreef Karzai het volgende:
ojee we komen een land tekort, nu wordt het helemaal onnavolgbaar
Dat is niet het enige dat jeuktquote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:00 schreef FranticDJ het volgende:
Chantal
Tering m’n arm jeukt :/ blij dat er verband om zit.
Klopt.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet het enige dat jeukt
Niet best?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt.
Wederhelft stuurt net foto
Blijkbaar niet gezellig genoeg om te carenquote:
Circlejerkenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie waren op Chantal aan het fappen, dus ik dacht daar moet ik bij wezen
Ik vind het wel een lekkerwijfquote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik sla over. Ik ben geen fan van Chantal.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekkerwijf
Niet mijn type.quote:
Gewoon, door geen gan te zijnquote:
*Janzenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gan? Wat voor ding?
[..]
Wat wel dan?
[..]
Janssen uiteraard
Iemand met minder pretenties.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gan? Wat voor ding?
[..]
Wat wel dan?
[..]
Janssen uiteraard
Ow. Wist ik niet. Ik twijfelde al over de hoeveelheid S'en.quote:
Pretenties?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand met minder pretenties.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow. Wist ik niet. Ik twijfelde al over de hoeveelheid S'en.
[..]
Pretenties?
Hij vindt Chantal een omhoog gevallen typequote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow. Wist ik niet. Ik twijfelde al over de hoeveelheid S'en.
[..]
Pretenties?
Zeg dat dan. Google zegt arrogant. ZEG DAT DAN!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hij vindt Chantal een omhoog gevallen type
Hm, niet helemaal hetzelfde. Maar goed, zoiets.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zeg dat dan. Google zegt arrogant. ZEG DAT DAN!
Snapt tenminste iedereen het.
Ik bedoelde fan. Dikke vingers en telefoon toetsenbordquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gan? Wat voor ding?
[..]
Wat wel dan?
[..]
Janssen uiteraard
ja, lekker....quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:09 schreef UitStraling het volgende:
Zin in hard gebakken speklapjes, met Engelse mosterd waaaaaaaah
Ook lekker toch, of niet?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:14 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
ja, lekker....
Net bietjes op met gehakt erdoor.
Mannen...quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde fan. Dikke vingers en telefoon toetsenbord
https://nl.wikipedia.org/wiki/Colman%27s_Mustardquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:41 schreef Karzai het volgende:
lekker krokant gebakken speklapjes, engelse mosterd ken ik niet
ook erg lekkerquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:42 schreef Karzai het volgende:
Eten is zo klaar pizza met salami. ui, paprika en gorgonzola
Gewoon bij de Appiequote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:46 schreef Karzai het volgende:
nooit gezien in een supermarkt, zou je voor naar zo'n Engels specaal zaakje moeten gaan
Ik zweer bij Dijon
Colman's over een beefroastquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben dol op mosterd, lekker bij vlees
Mag je wel internet jij. Duivelskind.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog nooit gezien. Maar ja, bible belt. Zout en peper zijn hier nog noviteiten
Ssst!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je wel internet jij. Duivelskind.
Morgenvroeg maar even gaan biechten bij meneer pastoor!quote:
Vaseline mee, als je aan iets leuks denkt is het zo voorbijquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgenvroeg maar even gaan biechten bij meneer pastoor!
Waarom daarop?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:03 schreef Karzai het volgende:
10 euro gezet op azerbeidjan met het eurovisie
ik ga eten daarna liggen
Die hebben ze hier niet. Alleen maar dominees.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgenvroeg maar even gaan biechten bij meneer pastoor!
Geestelijkenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hebben ze hier niet. Alleen maar dominees.
Wist niet dat jij een ESF liefhebber wasquote:
Verschil voel je toch niet als je eenmaal flink bezig bent met biechtenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hebben ze hier niet. Alleen maar dominees.
Ell & Nikki 2011quote:
Volgens mij nemen ze bij protestanten niet de biecht afquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verschil voel je toch niet als je eenmaal flink bezig bent met biechten
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ell & Nikki 2011Never forget
![]()
[..]
Valt ook wel mee, dit wist ik toevallig nog
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
hoerig graf stink kutfok.
Lazer ook m,aar op met je hele tagveneuking. Niet mijn schuld
Anders om vergeving en het lichaam gods vragen?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij nemen ze bij protestanten niet de biecht af
Ik doe niks. Ik geloof niet in sprookjesquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Anders om vergeving en het lichaam gods vragen?
Jammer, ik had nog zo gehoopt na mijn dood gezellig een biertje met je te kunnen drinken in de hellquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe niks. Ik geloof niet in sprookjes
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer, ik had nog zo gehoopt na mijn dood gezellig een biertje met je te kunnen drinken in de hell
Samen met allemaal stoute meidenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat klinkt dan wel weer gezellig.
Misschien dat ik tzt toch nog een abonnementje neem op de een of andere kerkquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Samen met allemaal stoute meiden
Ik heb me tegenwoordig aangemeld voor een satanistisch geloof binnen de katholieke kerk op aanraden van Moloquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien dat ik tzt toch nog een abonnementje neem op de een of andere kerk
Molo is de grote leider van die afdeling zeker?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb me tegenwoordig aangemeld voor een satanistisch geloof binnen de katholieke kerk op aanraden van Molo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |