ieder heeft recht op een meningquote:
Hierquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar kunnen we die bewonderen?
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier![]()
https://homestock.nl/shop(...)mp-struisvogel-goud/
Zo'n mummieslaapzak.quote:
sowieso zijn struisvogels maar onbetrouwbare, agressie beesten.quote:
Ja, weg ermee.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso zijn struisvogels maar onbetrouwbare, agressie beesten.
Deze wel zo te zien:quote:
quote:Wastips
Machinewasbaar op 30° C, programma delicaat wasgoed, keer de slaapzak binnenstebuiten, met 3-4 wasballen (of schone oude tennisballen). Gebruik speciaal wasmiddel voor dons en veren.
Laat meermaals spoelen.
Laat erg zacht en langzaam centrifugeren.
Droog in de droger op lage temperatuur, op een programma voor delicaat wasgoed.
Laat verder drogen aan de lucht, idealiter in de volle zon, aan 2 kanten om donsbollen te vermijden.
Zorg dat je slaapzak schoon en droog is voordat je hem opbergt.
tennisballen in je wasmachine?quote:
Geen grapje.quote:
Dons. Weleens een dekbed gehad waar die veertjes steeds uitstaken. Alsof je in bed ligt met een cactusquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen grapje.
Voorkomt dat dons één grote klont wordt.
vroeger had ik wel altijd een kussen van dons. dan prikte er inderdaad af en toe zo'n veertje in je wangquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dons. Weleens een dekbed gehad waar die veertjes steeds uitstaken. Alsof je in bed ligt met een cactus
Oud donzen kussen was ook leuk.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dons. Weleens een dekbed gehad waar die veertjes steeds uitstaken. Alsof je in bed ligt met een cactus
Maakt dat niet 1 grote teringherrie?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen grapje.
Voorkomt dat dons één grote klont wordt.
Ik had ook het gevoel dat ik licht allergisch was van die veertjes.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oud donzen kussen was ook leuk.
Gympen in de wasmachinequote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maakt dat niet 1 grote teringherrie?
In mijn herinnering viel dat wel mee, maar is alweer een tijdje geleden ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maakt dat niet 1 grote teringherrie?
Ik voel een topic aan komenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In mijn herinnering viel dat wel mee, maar is alweer een tijdje geleden ook.
Weten ze in dat SOP-forum vast wel.
Genotquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik voel een topic aan komen
Ik kom niet zo vaak op de index-pagina, dus ik moest even checken.quote:
dit moet wel mijn favoriete SOP post zijn tot nu toequote:Kind zit op triptrap en krijgt afgrijselijke diarree aanval, het liep bij zijn voetjes eruit, dus ik slim: vuilniszak open op de grond, kind erin bij heupjes vastgepakt en naar de badkamer. Ha! Geen poepspoor door het huis.
In de badkuip kind uitgekleed, allemaal prima. Maar wat doe je dan met een verfrommeld spijkerbroekje voor je hem in de was doet?
Juist, even uitslaan, anders wordt hij misschien niet helemaal schoon.
De shit zat tot aan het plafond, inclusief in mijn gezicht en haar.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit moet wel mijn favoriete SOP post zijn tot nu toe
[..]
[..]
Wat is sop?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |