abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport dinsdag 28 januari 2020 @ 09:36:53 #276
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191229318
Vermoeiend dat mensen bang zijn dat dat geluid niet gehoord wordt.

Het probleem is wel dat partijen als de PvdA erg halsstarrig zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191229709
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 09:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Aandacht inderdaad maar wat je er bij vergeet te vermelden is dat bijna al die aandacht negatief was in een poging de partij te beschadigen. Dagelijks demoniseren dus.

Dat is ook de reden dat het zo slecht gaat met links. Geen visie, geen plannen, geen oplossingen, alleen maar demoniseren.
Juist alle aandacht rondom het klimaat laat zien dat er wel degelijk een visie is en er ook oplossingen in worden gezet. Als het aan FvD ligt vindt er helemaal geen transitie plaats richting een meer duurzame samenleving.
  dinsdag 28 januari 2020 @ 10:24:01 #278
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_191229791
mmeeuw twitterde op maandag 27-01-2020 om 09:58:48 #reminder Baudet "wist niks van fascisme". Hij is (2014) bij de IJzerwake om "mijn eigen gedachten naar voren te brengen, daarvoor is niemand anders verantwoordelijk dan ikzelf" Hij citeert de -volgens hem interessante- fascistische schrijver La Rochelle, Mussolini en Goebbels. https://t.co/g55wP6P8gS reageer retweet
"Een interessante schrijver" --- net als het omhoog houden van Mein Kampf doet hij het er gewoon om.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 28 januari 2020 @ 10:43:43 #279
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_191230057
De EU met nazi's vergelijken mag wel, maar een autoritaire en anti-democratische club daarmee vergelijken mag niet.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 28 januari 2020 @ 10:46:06 #280
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_191230094
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 08:35 schreef cempexo het volgende:

[..]

De POL moderator heeft deze uiteenzetting onmiddellijk verwijderd met als reden: het CBS is altijd betrouwbaar.
Ik neem aan dat de moderatoren in dit soort situaties elkaar ondersteunen. Zodoende dus.
Ik denk dat die uiteenzetting eerder is verwijderd omdat het pure stemmingmakerij is, en je zelf niet met cijfers of bronnen kwam die wel een juist beeld geven.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 28 januari 2020 @ 10:49:14 #281
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_191230141
Greyman1966 twitterde op maandag 27-01-2020 om 22:09:49 Wie nog steeds denkt dat #Baudet en zijn #FvD een fris jong clubje met baanbrekende ideeën zijn moet dit even lezen. Geen bias, niet uit de context gerukt maar gewoon uitspraken, plain and simple. En dan mist partij-apologeet Cliteur nog.https://t.co/FZhSq6hnhF reageer retweet
Goede opsomming met citaten
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_191230279
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 10:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Juist alle aandacht rondom het klimaat laat zien dat er wel degelijk een visie is en er ook oplossingen in worden gezet. Als het aan FvD ligt vindt er helemaal geen transitie plaats richting een meer duurzame samenleving.
Dat is geen visie waar je stemmen mee trekt en als je problemen waar mensen nu, dus niet over 100 jaar, last van ondervinden stelselmatig ontkent of onder het tapijt veegt kan het natuurlijk niet als verassing komen dat de kiezer je links laat liggen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_191230562
De partij met de meeste leden én intern net zo democratisch als de PVV *O* _O_
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_191231076
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 10:49 schreef Klopkoek het volgende:
Greyman1966 twitterde op maandag 27-01-2020 om 22:09:49 Wie nog steeds denkt dat #Baudet en zijn #FvD een fris jong clubje met baanbrekende ideeën zijn moet dit even lezen. Geen bias, niet uit de context gerukt maar gewoon uitspraken, plain and simple. En dan mist partij-apologeet Cliteur nog.https://t.co/FZhSq6hnhF reageer retweet
Snel even gescand.

Met bijna alles wat ik heb gelezen ben ik het eens. _O_

Mooi dat de FvD nu de grootste is. _O_
pi_191231084
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 07:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Goh, dagelijks demoniseren in de media blijkt niet te werken. Wie had dat nou kunnen denken?
aaaa, er komt kritiek op je grote leider? Wat een verdriet ;(

Jij en je vriendjes moeten eens ophouden met het verspreiden van dit soort leugens. Alle partijen krijgen kritiek in de media als er iets mis gaat. Grootste verschil is dat jij en je vriendjes niet tegen die kritiek kunnen.
pi_191231218
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 11:54 schreef The_End het volgende:

[..]

Jij en je vriendjes moeten eens ophouden met het verspreiden van dit soort leugens. Alle partijen krijgen kritiek in de media als er iets mis gaat. Grootste verschil is dat jij en je vriendjes niet tegen die kritiek kunnen.
In geen enkele mainstream talk show kan een fout ''grapje'', zoals Koch dat toen deed, gemaakt worden over een politiek figuur. Behalve natuurlijk als het om Baudet/Wilders gaat.

Dan kan het wel. En lachen we er om.
pi_191231555
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 11:54 schreef The_End het volgende:

[..]

:')

Moet ik hier serieus op in gaan?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 28 januari 2020 @ 12:58:57 #288
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_191231818
quote:
6s.gif Op maandag 27 januari 2020 18:45 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ben trots op mijn partij!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* Geweldig om 1 van de 42.794 leden te mogen zijn _O_

THIERRY 4 PRESIDENT w/

[ afbeelding ]
Ik heb ze wel een keer geld gedoneerd maar ben (nog) geen lid. Misschien toch ook eens kijken.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_191231899
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 19:30 schreef Ixnay het volgende:
Wat een winnaars. En hoe hard worden ze door de media tegengewerkt. Niemand heeft hier in de media aandacht aan besteed.

De grootste ledenpartij van Nederland. _O_
Houd toch op. Baudet zit qua zetels net onder Denk, de SGP en PvdD. Echter je kan toch niet beweren dat die partijen vaker in de media zijn dan hij.

Zoveel leden is knap hoor, das het punt niet, maar doen alsof de media geen aandacht aan ze heeft besteed is gewoon onwaar.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 28 januari 2020 @ 13:11:17 #290
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_191231957
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 13:06 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Houd toch op. Baudet zit qua zetels net onder Denk, de SGP en PvdD. Echter je kan toch niet beweren dat die partijen vaker in de media zijn dan hij.

Zoveel leden is knap hoor, das het punt niet, maar doen alsof de media geen aandacht aan ze heeft besteed is gewoon onwaar.
Verklaar dan zijn overwinning eens in de Provinciale Staten.
pi_191232037
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 19:30 schreef Ixnay het volgende:
Wat een winnaars. En hoe hard worden ze door de media tegengewerkt. Niemand heeft hier in de media aandacht aan besteed.

De grootste ledenpartij van Nederland. _O_
Niemand in de media heeft hier aandacht aan besteed.

Forum voor Democratie partij met meeste leden - https://nos.nl/l/2320523

https://www.hartvannederl(...)client%3Dfirefox-b-m

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ledenpartij-a3988308

https://www.volkskrant.nl(...)este-leden~b075fa36/

https://www.nu.nl/politie(...)rote-verliezers.html

https://www.telegraaf.nl/(...)tij-met-meeste-leden
pi_191232086
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 13:11 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Verklaar dan zijn overwinning eens in de Provinciale Staten.
Enorm goede marketing.

Hoe is dit trouwens een argument tegen mijn stuk?

Notabene op kerstavond zat Baudet nog primetime op NPO1. Daar dromen mensen van de SGP, DENK en PvdD van.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_191233016
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 11:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat is geen visie waar je stemmen mee trekt en als je problemen waar mensen nu, dus niet over 100 jaar, last van ondervinden stelselmatig ontkent of onder het tapijt veegt kan het natuurlijk niet als verassing komen dat de kiezer je links laat liggen.
Dat partijen niet meewaaien met de populistische wind is al iets anders dan je stelling dat het aan een visie en toekomstbeeld ontbreekt. Dat eerste klopt, maar lijkt me nou niet echt een bezwaar, dat laatste niet.
pi_191233079
quote:
Hm. Misschien moet ik bij nader inzien toch overwegen op Baudet te gaan stemmen. Bedankt!
pi_191234711
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 12:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

:')

Moet ik hier serieus op in gaan?
Nee, moet je niet doen, want dan moet je met gekke dingen komen als argumenten.
pi_191234743
Ik ben pro vuurwerk dus ik ga ook forum stemmen.
pi_191234958
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 19:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zelfs in de peilingen van Maurice de Hond komen de partijen samen uit op ongeveer 35 zetels, oftewel iets meer dan 20 procent van de stemmers.

Nogal boude bewering dat de 'Nederlanders' een andere kant op willen met dit land.
Maar ja, we weten nu zo langzamerhand wat voor spel Den Haag altijd speelt. Partijen als FvD, PVV en SP worden constant weggepest uit de coalitie onderhandelingen na de verkiezingen. Alleen met een meerderheid van 75 zetels hebben deze partijen een kans van slagen. Anders worden deze partijen altijd in een verdomhoekje gedrukt.
  dinsdag 28 januari 2020 @ 16:41:59 #298
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_191235010
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 16:39 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Maar ja, we weten nu zo langzamerhand wat voor spel Den Haag altijd speelt. Partijen als FvD, PVV en SP worden constant weggepest uit de coalitie onderhandelingen na de verkiezingen. Alleen met een meerderheid van 75 zetels hebben deze partijen een kans van slagen. Anders worden deze partijen altijd in een verdomhoekje gedrukt.
Partijen die niet bereid zijn tot een compromis komen nooit in een coalitie. Dat heeft niets met pestgedrag te maken, maar met de realiteit van politieke onderhandelingen. Dat is geven en nemen, en de partijen die jij noemt willen alleen maar nemen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 28 januari 2020 @ 17:35:26 #299
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191235876
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 16:41 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Partijen die niet bereid zijn tot een compromis komen nooit in een coalitie. Dat heeft niets met pestgedrag te maken, maar met de realiteit van politieke onderhandelingen. Dat is geven en nemen, en de partijen die jij noemt willen alleen maar nemen.
Dat is wel een heel kortzichtige analyse, hoor. GroenLinks hoort ook in het rijtje thuis, en de onderhandelingen met die partij zijn meerdere keren in vergevorderd stadium geweest. Maar op het einde kiest Rutte toch liever de makkelijke weg en gaat hij verder met CDA en nog wat dwaze partijen die na 4 jaar minimaal de helft van hun zetels verliezen.
  dinsdag 28 januari 2020 @ 17:36:52 #300
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191235902
quote:
Bias, plain and simple, partij-apologeet. :')

God wat volg jij een zooi kansloze, giftige rukkers op Twitter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')