abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 februari 2020 @ 21:49:29 #126
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191316759
quote:
6s.gif Op zondag 2 februari 2020 21:48 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik weiger die controles altijd. Nooit problemen mee gehad. Ze noteren dat ik niet meewerk en lopen dan gewoon weer door.
Dat zijn enquettes en die worden juist wel weer aangekondigd in de trein.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_191316770
quote:
6s.gif Op zondag 2 februari 2020 21:48 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik weiger die controles altijd. Nooit problemen mee gehad. Ze noteren dat ik niet meewerk en lopen dan gewoon weer door. Maar ik had het blijkbaar verkeerd begrepen. Ik dacht dat het over die enquetes ging
Die kun je weigeren, ja. Controles niet.
pi_191316864
quote:
6s.gif Op zondag 2 februari 2020 21:48 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Controleurs in burger? Lijkt me onwaarschijnlijk. Die via de intercom aankondigen slaat natuurlijk nergens op, dan hoeven ze ook niet in burger te zijn.
Ben jij nou zo dom of doe je maar alsof?

Als je niet weet welke mensen in burger eigenlijk conducteurs zijn kun je daar ook niet voor weglopen. Maar als de conducteurs niet in burger zijn dan wel. Die zie je dan al van verre aankomen.
pi_191316866
quote:
6s.gif Op zondag 2 februari 2020 21:48 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik weiger die controles altijd. Nooit problemen mee gehad. Ze noteren dat ik niet meewerk en lopen dan gewoon weer door. Maar ik had het blijkbaar verkeerd begrepen. Ik dacht dat het over die enquetes ging
Enquetes mag je weigeren. Controles kennelijk niet. Een controleur moet zich kunnen legitimeren, maar een uniform is niet noodzakelijk.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 2 februari 2020 @ 21:58:29 #130
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191316904
Er is geen woord gelogen aan wat Baudet zegt: lastig gevallen worden door controleurs is altijd vervelend. De controleurs hebben ongetwijfeld ook een Marokkaans paspoort, dus Marokkaan. Aangifte doen is zinloos, ook dat is waar...
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191316920
quote:
6s.gif Op zondag 2 februari 2020 21:48 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Controleurs in burger? Lijkt me onwaarschijnlijk. Die via de intercom aankondigen slaat natuurlijk nergens op, dan hoeven ze ook niet in burger te zijn.
https://nieuws.ns.nl/is-d(...)093126716.1579876702

Doen ze al sinds 2016.

Maar nogmaals: het gaat er dus om dat "mijn lieve vriendinnen konden niet geloven dat een mocro echt een controleur was" door Baudet wordt gebracht als "mijn lieve vriendinnen werden zomaar lastiggevallen door mocros".
pi_191316982
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 21:59 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

https://nieuws.ns.nl/is-d(...)093126716.1579876702

Doen ze al sinds 2016.

Maar nogmaals: het gaat er dus om dat "mijn lieve vriendinnen konden niet geloven dat een mocro echt een controleur was" door Baudet wordt gebracht als "mijn lieve vriendinnen werden zomaar lastiggevallen door mocros".
2004

https://www.volkskrant.nl(...)gerkleding~b9f43d47/


Overigens groepje conducteurs waren divers.. Zo zie je maar, ze zienin alles een Marokkaan :')
Geen sig.
  zondag 2 februari 2020 @ 22:06:04 #133
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_191317014
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2020 21:43 schreef VoMy het volgende:
Lol, Thierry Baudets dierbare vriendinnen zijn blijkbaar elitaire ordinaire kutwijven. Soort zoekt soort :')
Het zou idd best zo eens gegaan kunnen zijn!
Die vrouwen zijn dan ook geen knip voor de neus waard als ze zoiets opdikken dat Thierry het dan maar gaat tweeten...
Als ik Thierry was zou ik die dames eens goed toespreken!
pi_191317143
quote:
6s.gif Op zondag 2 februari 2020 21:58 schreef Nikonlover het volgende:
Er is geen woord gelogen aan wat Baudet zegt: lastig gevallen worden door controleurs is altijd vervelend.
Die mensen doen hun werk. Kom op zeg, kaartcontrole in het openbaar vervoer als "lastig vallen" kwalificeren.

quote:
De controleurs hebben ongetwijfeld ook een Marokkaans paspoort, dus Marokkaan.
Hoezo "ongetwijfeld". Hoe weet Baudet, of jij nou of deze controleurs Marokkaans zijn?

quote:
Aangifte doen is zinloos, ook dat is waar...
Aangifte waarvan? Van controle op vervoerbewijs in het openbaar vervoer? :')
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_191317715
En het verhaal dat de NS geen controle in burger doet en/of dat omroept via de intercom is ook allang ontkracht.

quote:
Controle in burger

"Er werd die avond een controle in burger uitgevoerd door twee collega's en een politieagent," zegt de woordvoerder. "De dames in kwestie geloofden niet dat het om een echte controle ging, ook niet toen de medewerkers zich legitimeerden. Pas toen de agent zich legitimeerde, geloofden ze het." De vrouwen lieten vervolgens hun kaartje zien, waarna de mannen hun werk konden voortzetten.
Dit is het verhaal. Meer niet. Niets te maken met "dierbare vriendinnen" ( :')) die zijn "lastiggevallen door vier Marokkanen".
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_191317860
Zelfs al zou de tweet van Baudet een leugen zijn, dan maakt mij dat nog niet uit. We worden al jarenlang voorgelogen door politiek en media: we hebben immigranten nodig om onze pensioenen te betalen, islam is vrede, Wir schaffen das!

Vallen over deze tweet is niets meer en niets minder dan een blijk van selectieve verontwaardiging en een beperkt politiek geheugen.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_191317913
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 22:53 schreef Oostwoud het volgende:
Zelfs al zou de tweet van Baudet een leugen zijn, dan maakt mij dat nog niet uit.
De eerlijkste post in alle draadjes FvD hier.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_191317920
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 22:56 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

De eerlijkste post in alle draadjes FvD hier.
Ja, dat denk ik ook, vooral als je het bericht volledig citeert.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_191317937
Nee, het ging alleen om die zin.

Je laatste zin onderstreepte het alleen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_191317955
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 22:56 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik ook, vooral als je het bericht volledig citeert.
De rest van je bericht is totaal irrelevant en de echo van een grijsgedraaide jammerplaat die zijn langste tijd gehad heeft.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_191317957
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 22:57 schreef DireStraits7 het volgende:
Nee, het ging alleen om die zin.

Je laatste zin onderstreepte het alleen.
Welnee, dat ik met prima voorbeelden kom van leugens ten gunste van een multi-etnische samenleving komt je alleen slecht uit.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_191317971
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2020 22:58 schreef recursief het volgende:

[..]

De rest van je bericht is totaal irrelevant en de echo van een grijsgedraaide jammerplaat die zijn langste tijd gehad heeft.
Bedankt voor je duiding.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_191337994
Is dat zo.
pi_191338744
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:23 schreef Oostwoud het volgende:

Wat jij xenofobie noemt, noemen anderen realisme. Zelfs al is het voorval niet gegaan zoals door Baudet gepresenteerd, dan nog staat het symbool voor Marokkaanse straatterreur waar vele Nederlanders al jaren en jaren mee te maken hebben.
Waarom gebruikt Baudet dan niet een dozijn echte verhalen ipv er een doelbewust vals te framen ?

Is hij stiekem een moslimlover en wil hij zo de geloofwaardigheid van anti-moslims ondermijnen ? Was het een politiek trucje om meer media-aandacht te krijgen ? Is hij een stompzinnig fatje dat maar wat wauwelt zonder na te denken ?

Wat denk jij ?
pi_191345049
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 05:10 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Waarom gebruikt Baudet dan niet een dozijn echte verhalen ipv er een doelbewust vals te framen ?

Is hij stiekem een moslimlover en wil hij zo de geloofwaardigheid van anti-moslims ondermijnen ? Was het een politiek trucje om meer media-aandacht te krijgen ? Is hij een stompzinnig fatje dat maar wat wauwelt zonder na te denken ?

Wat denk jij ?
Waarom Baudet geen echte verhalen gebruikte i.p.v. dit zo aan te zetten weet ik niet, ik kan niet in zijn hoofd kijken. Het zou veel verstandiger zijn geweest om een brede discussie over seksueel (getinte) intimidatie van blanke vrouwen door overwegend gekleurde mannen op te starten, ook wel bekend als sexuele jihad, zijn andere dierbare vriendin Kim Boon gaf daar betrekkelijk recent al aanleiding toe: NWS / Straatintimidatie van vrouwen door mannen

Baudet moslimlover? Lijkt mij sterk.
Een politicus die geen mediatrucjes uithaalt is geen politicus.
Baudet is niet zo intelligent als hij zelf denkt, maar doet veel van wat hij doet of zegt bewust denk ik.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_191345087
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:51 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Waarom Baudet geen echte verhalen gebruikte i.p.v. dit zo aan te zetten weet ik niet, ik kan niet in zijn hoofd kijken. Het zou veel verstandiger zijn geweest om een brede discussie over seksueel (getinte) intimidatie van blanke vrouwen door overwegend gekleurde mannen op te starten, ook wel bekend als sexuele jihad, zijn andere dierbare vriendin Kim Boon gaf daar recent al aanleiding toe: NWS / Straatintimidatie van vrouwen door mannen

Baudet moslimlover? Lijkt mij sterk.
Een politicus die geen mediatrucjes uithaalt is geen politicus.
Baudet is niet zo intelligent als hij zelf denkt, maar doet veel van wat hij doet of zegt bewust denk ik.
Ja, nog meer discussies over zaken waar niet veel meer verbetering nog te halen valt maar waar je wel lekker kan kankeren op bevolkingsgroepen en wegblijven van prangende vraagstukken. _O_
pi_191348490
Waarom word het altijd zo'n scheld en bashtopic als fvd in de titel staat?
Vakman pur sang
  dinsdag 4 februari 2020 @ 18:34:25 #148
132458 noescom
Libertariër
pi_191348590
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 18:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom word het altijd zo'n scheld en bashtopic als fvd in de titel staat?
Omdat links niet tegen andere meningen kan. Tel daarbij op dat ze geen enkel inhoudelijk argument hebben en wat overblijft is schelden en drogredenen.
  Moderator woensdag 5 februari 2020 @ 09:59:01 #149
8781 crew  Frutsel
pi_191358204
Normaal kan het toch niet. POL heeft vast een mooi topic over FvD
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')