Ik vind dat ECHT heel stom! Het hoogtepunt aan de technische opdracht is toch juist de misbaksels van de mensen die het recept totaal niet begrepen?quote:Op zondag 2 februari 2020 20:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat geklessebes is wel wat irritant.
Volgens mij heb ik dat al vaker gezien. Misschien dat het te veel tijd kost.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Deeg hoeven ze dus niet zelf te maken?
Ja, dat was al gespreksonderwerp na de eerste aflevering.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lijkt of Janny flink is afgevallen?
Goed gezien.quote:
Oh, gemistquote:Op zondag 2 februari 2020 20:58 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, dat was al gespreksonderwerp na de eerste aflevering.
Victoria sponge.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:02 schreef Joosie200 het volgende:
Ik zou juist voor de klassiekers gaan. Maar dan scones met een twist dus geen zoete jam maar hartige paté oid. Idem met Victorian sponge en sandwiches. Dat je denkt: maar dat kennen we wel en dat je een hap neemt en denkt: dat smaakt naar meer
Ook de crew waarschijnlijk.quote:
Ik dacht voor twaalf persónen hartig en zoet.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Twaalf stuks hartig en zoet dacht ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |