Komt wel dichtbij zo dan.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Loop je in een tuincentrum en zie je great tit birdhouses liggen
De meeste dingen die bij een grote beurt bij de garage gebeuren kan ik echt niet zelf hoorquote:
Dit.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan helemaal niks zelf. Tanken lukt nog net.
M'n eigen tits zijn dichterbij, hoor.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo dan.
quote:Op maandag 27 januari 2020 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n eigen tits zijn dichterbij, hoor.
Nouja, ik heb laatst mijn twee koplampen vervangen, daar was ik al erg trots opquote:Op maandag 27 januari 2020 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan doe je al meer dan ik.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, ik heb laatst mijn twee koplampen vervangen, daar was ik al erg trots op
Dacht ik ook. Maar het valt echt enorm mee. Vooral met dingen als olie verversen, nieuwe filters, lampjes en ruitenwissers e.d., dat scheelt zo veel als je dat gewoon zelf doet.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De meeste dingen die bij een grote beurt bij de garage gebeuren kan ik echt niet zelf hoor
Same, maar dat is gewoon luiheid.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb gelezen hoe dat moet volgens het boekje en dan moet je je arm in zo'n vage bocht buigen en op de tast een stekkertje lostrekken en dan nog een rubbertje alvorens je bij het lampje kan. Ik ga gewoon naar de dealer om dat te laten vervangen, moet dat lampje daar toch halen, mogen ze 'm er ook gelijk inzetten.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, ik heb laatst mijn twee koplampen vervangen, daar was ik al erg trots op
Behalve de airco, gok ikquote:Op maandag 27 januari 2020 10:16 schreef rival het volgende:
Kan alles zelf, maar geef hem tegenwoordig vaker gewoon 's ochtends af en dan kan ik hem na werk weer ophalen.
maar zijn ze ook great?quote:Op maandag 27 januari 2020 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n eigen tits zijn dichterbij, hoor.
Tuurlijk dat vooral. Ik heb geen zin en behoefte om me er in te verdiepen.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:26 schreef Halimede het volgende:
[..]
Same, maar dat is gewoon luiheid.
En ik wil dat het bij een auto ook goed gebeurtquote:Op maandag 27 januari 2020 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tuurlijk dat vooral. Ik heb geen zin en behoefte om me er in te verdiepen.
Dat is wat anders dan niet kunnenquote:Op maandag 27 januari 2020 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tuurlijk dat vooral. Ik heb geen zin en behoefte om me er in te verdiepen.
Die filters, ik zou niet eens weten waar die zittenquote:Op maandag 27 januari 2020 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Maar het valt echt enorm mee. Vooral met dingen als olie verversen, nieuwe filters, lampjes en ruitenwissers e.d., dat scheelt zo veel als je dat gewoon zelf doet.
Tot nu toe is aan mijn auto de multiriem en de spanrolset vervangen, de rubbers in de draagarm rechtsachter, de lampen en ruitenwissers vervangen en de olie, oliefilter en ruitenwisservloeistof ververst. Als ik dat bij een garage had laten doen was ik ruim 1000 euro kwijt geweest. Door t zelf te doen heeft t in totaal 350 ongeveer gekost.
Vind dat de moeite wel. En het klussen is best heel leuk. Ben wel een beetje lang met t vervangen van een lampje in de koplamp bezig geweest, kon m niet vinden.
Mij lukte beide lampen samen in een klein halfuurtje. Aan één kant had ik weinig bewegingsruimte omdat de accu in de weg zat. Maar verder ging dat best goedquote:Op maandag 27 januari 2020 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb gelezen hoe dat moet volgens het boekje en dan moet je je arm in zo'n vage bocht buigen en op de tast een stekkertje lostrekken en dan nog een rubbertje alvorens je bij het lampje kan. Ik ga gewoon naar de dealer om dat te laten vervangen, moet dat lampje daar toch halen, mogen ze 'm er ook gelijk inzetten.![]()
Ik sla dan een kwartier te prutsen, terwijl zo'n monteur het in één minuut vervangt.
En dit ook, jaquote:Op maandag 27 januari 2020 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik wil dat het bij een auto ook goed gebeurtEn die garantie kan ik zelf niet geven
Mag ik niet, kan ik welquote:Op maandag 27 januari 2020 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Behalve de airco, gok ik.
Overigens is dat wegbrengen en dezelfde dag weer halen wel ideaal.
Ook dat inderdaad.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik wil dat het bij een auto ook goed gebeurtEn die garantie kan ik zelf niet geven
Die dingen kun je allemaal op t all mighty internet opzoekenquote:Op maandag 27 januari 2020 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die filters, ik zou niet eens weten waar die zittenEn controle van de accu, hoe doe je dat dan? Mijn broertje kan een hoop, dat wel, maar ook hij geeft aan dat ik de grote beurt dingen beter bij de garage kan laten doen. Maar wij gaan dan ook naar een garage waarvan we weten dat die doen wat ze berekenen en die nog vrij goedkoop zijn ook
Ik had ook een leuke jas gezien bij de Miss Etamquote:Op maandag 27 januari 2020 10:35 schreef Samzz het volgende:
Oooeeeh, zo benieuwd naar m'n nieuwe jas. Kon er nog net een in mijn maat vinden.
/Materialism![]()
.
Ze hebben hier gelezen dat ze te goedkoop zijnquote:Op maandag 27 januari 2020 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week inktcartridge gekocht op CB, was een stuk goedkoper dan bij de MM, krijg ik nu een mail en is ie ineens tien euro duurder.
Wat een rare cartridgemaffia is er gaande.
Dat is een teken. Denk ik.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ook een leuke jas gezien bij de Miss EtamUitverkocht in mijn maat natuurlijk.
Maar ook weer niet thuis hoor. Daar heb je gewoon apparatuur voor nodig. Ik mag van al dat soort dingen wel gewoon gebruik maken als ik daar ben.quote:
Nee, ik had je niet geloofd als je had gezegd dat je t gewoon thuis doetquote:Op maandag 27 januari 2020 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
Maar ook weer niet thuis hoor. Daar heb je gewoon apparatuur voor nodig. Ik mag van al dat soort dingen wel gewoon gebruik maken als ik daar ben.
Of ze leveren voor de prijs waarvoor je 'm besteld had of je kan er nu gratis van af zien.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week inktcartridge gekocht op CB, was een stuk goedkoper dan bij de MM, krijg ik nu een mail en is ie ineens tien euro duurder.
Wat een rare cartridgemaffia is er gaande.
oei, dat is vroegquote:
ja, voor mij is dit nog niet eens halverwege de werkdag.quote:
goede collega ben jijquote:Op maandag 27 januari 2020 11:41 schreef Chia het volgende:
Lekker andermans brandjes blussen, omdat ze ziek zijn en totaal onbereikbaar
En verder dit. Ook nog eens van meerdere klanten waardoor ik het niet handig kan verdelen.quote:Op maandag 27 januari 2020 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil allerlei dingen doen, maar daarvoor heb ik stukken nog van de klant alvorens ik daarmee verder kan.
Had weinig keus. Er stond iemand op locatie die geen idee had wat nu eigenlijk het plan was.quote:
En waar gaat je nieuwe werkgever nu op zoek?quote:Op maandag 27 januari 2020 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, valt mee.
Maar laatste week he, kijk heel erg uit naar donderdagmiddag; byebye zwaaizwaai zoek het lekker uit met zijn allen
[ afbeelding ]
ze hier: nog een reden waarom ik nooit aan lenzen ga beginnenquote:Op maandag 27 januari 2020 11:50 schreef Ang3l het volgende:
Nou... operatie haal-een-halve-lens-uit-mijn-oog is weer geslaagd![]()
Vanochtend kwam een punt van de handdoek in m'n oog en zag ik ineens niks meer (bijna niks, ik heb -8). Lens er uit? Niks te vinden. In m'n oog kijken, zie ik een halve lens zitten. Kut. Doormidden gescheurd dus.
Die halve die ik zag, heb ik er zelf uit kunnen halen. Maar ja, normaliter zijn er 2 helften heZoeken zoeken in m'n oog. Niks te zien. Zoeken op de handdoek, de wasbak, de vloer. Niks te zien. Dus nieuwe lens er in en gas op de lolly.
Totdat m'n oog toch echt af en toe scherp voelde pikken. Kut. Zit er toch echt nog ergens in. Weer allemaal zoeken en wroeten, maar dat is zelf echt amper te doen, dus maar opticien bellen. Filiaal 1 wilde me niet helpen "Want ik had geen lens-abonnement bij hen". Filiaal 2 wel.
Het kostte die man nog heel wat moeite hem te vinden, en daarna nog meer moeite hem er uit te vissen. Wat een priegelwerk. Geen wonder dat t me zelf niet lukte.
Anyway: Opluchting. En ik zie weer "normaal".
3e x in 23 jaar.quote:Op maandag 27 januari 2020 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze hier: nog een reden waarom ik nooit aan lenzen ga beginnen
Ja precies. Zelfde bedrijf, ander filiaal.quote:
Huehuequote:Op maandag 27 januari 2020 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
3e x in 23 jaar.
Valt wel mee hoor.
En ook omdat ik daglenzen heb. Die zijn wat slapper en scheuren sneller.
In een straal van 1 uur rijden om mijn huidige woonplaatsquote:Op maandag 27 januari 2020 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
En waar gaat je nieuwe werkgever nu op zoek?
dat is best verquote:Op maandag 27 januari 2020 12:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In een straal van 1 uur rijden om mijn huidige woonplaats
Dat is dan het maximum he. Kan ook zijn dat ik gewoon werk krijg in mijn huidige woonplaats. Maar ik vind wat reistijd niet zo erg. Rij nu ook driekwartier enkele reis. Eenmaal thuis heb ik de werkdag al verwerkt en kan ik gewoon echt lekker van mijn vrije tijd genietenquote:
En straks ook daar? Of moet je dan weer op zoek?quote:Op maandag 27 januari 2020 12:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In een straal van 1 uur rijden om mijn huidige woonplaats
Straks ook daar? Wat bedoel je?quote:Op maandag 27 januari 2020 12:10 schreef rival het volgende:
[..]
En straks ook daar? Of moet je dan weer op zoek?
Bij mij gaan ze file-tijd wel meerekenenquote:Op maandag 27 januari 2020 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker aangezien vaak Google maps gebruiken en geen file-tijd meerekenen.
Wanneer je gaat verhuizenquote:Op maandag 27 januari 2020 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Straks ook daar? Wat bedoel je?
Ja, dan ook een straal van 1 uur rijden rondom mijn woonplaatsquote:
Oh dat is wel 'fijn'.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze file-tijd wel meerekenen
Wat een Kuthoer.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Zit in een online google doc te werken, gaat iemand de kolommen filteren. Ik zo van, ik was bezig, wat doe je.
ik rij nu 1/2 uur enkel. alles wat ik verder moet krijg ik betaaltquote:Op maandag 27 januari 2020 12:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is dan het maximum he. Kan ook zijn dat ik gewoon werk krijg in mijn huidige woonplaats. Maar ik vind wat reistijd niet zo erg. Rij nu ook driekwartier enkele reis. Eenmaal thuis heb ik de werkdag al verwerkt en kan ik gewoon echt lekker van mijn vrije tijd genieten
Ik kan nu niet verderquote:
Document downloaden?quote:Op maandag 27 januari 2020 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan nu niet verderBen bang dat als ik nu het filter verwijder het helemaal een zooi wordt.
Nee, ik moet er live wijzigingen in aanbrengen, is op zich geen probleem zolang mensen niet ineens hele rijen en kolommen gaan filteren en ik die wijziging dus niet kan aanbrengen.quote:
Die tjappies een mail sturen (bellen doen we niet natuurlijk) om te zeggen dat ze moeten kappen?quote:Op maandag 27 januari 2020 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik moet er live wijzigingen in aanbrengen, is op zich geen probleem zolang mensen niet ineens hele rijen en kolommen gaan filteren en ik die wijziging dus niet kan aanbrengen.
Ja ditquote:Op maandag 27 januari 2020 12:27 schreef rival het volgende:
Of gewoon even geduld hebben omdat het zo nou eenmaal werkt
quote:Op maandag 27 januari 2020 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ditMaar het is wel even irritant. Als je met zijn vijven in één document dingen moet toevoegen, is het niet handig als je ineens op je eigen naam gaat filteren zodat de rest niets meer kan.
Mensen.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Zit in een online google doc te werken, gaat iemand de kolommen filteren. Ik zo van, ik was bezig, wat doe je.
quote:Op maandag 27 januari 2020 11:50 schreef Ang3l het volgende:
Nou... operatie haal-een-halve-lens-uit-mijn-oog is weer geslaagd![]()
Vanochtend kwam een punt van de handdoek in m'n oog en zag ik ineens niks meer (bijna niks, ik heb -8). Lens er uit? Niks te vinden. In m'n oog kijken, zie ik een halve lens zitten. Kut. Doormidden gescheurd dus.
Die halve die ik zag, heb ik er zelf uit kunnen halen. Maar ja, normaliter zijn er 2 helften heZoeken zoeken in m'n oog. Niks te zien. Zoeken op de handdoek, de wasbak, de vloer. Niks te zien. Dus nieuwe lens er in en gas op de lolly.
Totdat m'n oog toch echt af en toe scherp voelde pikken. Kut. Zit er toch echt nog ergens in. Weer allemaal zoeken en wroeten, maar dat is zelf echt amper te doen, dus maar opticien bellen. Filiaal 1 wilde me niet helpen "Want ik had geen lens-abonnement bij hen". Filiaal 2 wel.
Het kostte die man nog heel wat moeite hem te vinden, en daarna nog meer moeite hem er uit te vissen. Wat een priegelwerk. Geen wonder dat t me zelf niet lukte.
Anyway: Opluchting. En ik zie weer "normaal".
quote:Op maandag 27 januari 2020 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie het wel al helemaal voor me.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ditMaar het is wel even irritant. Als je met zijn vijven in één document dingen moet toevoegen, is het niet handig als je ineens op je eigen naam gaat filteren zodat de rest niets meer kan.
Je wordt er steeds makkelijker in, maar dit zijn niet de meest fijne momenten neequote:Op maandag 27 januari 2020 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen al hierom zou ik al geen lenzen durven.
Alleen al het idee dat ik met mijn vinger in mijn oog moet gaan zitten, vind ik al niet prettig.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je wordt er steeds makkelijker in, maar dit zijn niet de meest fijne momenten nee
Al kunnen ze niet achter je oog schieten of zo, en traan je ze er meestal zelf wel uit op den duur.
Maar een fijn gevoel is t niet.
Gewoon bril dragen eppo.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je wordt er steeds makkelijker in, maar dit zijn niet de meest fijne momenten nee
Al kunnen ze niet achter je oog schieten of zo, en traan je ze er meestal zelf wel uit op den duur.
Maar een fijn gevoel is t niet.
Ja daag, ben geen nerdquote:
O, dat doet me echt helemaal niks (meer).quote:Op maandag 27 januari 2020 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen al het idee dat ik met mijn vinger in mijn oog moet gaan zitten, vind ik al niet prettig.
Maar dit is toch ook niks?quote:Op maandag 27 januari 2020 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daag, ben geen nerd
En met -8 geen porem.
3x in de 24 jaar maat.quote:
Het noodlot kan zomaar toeslaan.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
3x in de 24 jaar maat.
Ben geen mietje
is echt geen dagelijkse kost.
Zal ik de twijfel bij je wegnemen?quote:Op maandag 27 januari 2020 13:40 schreef Samzz het volgende:
Ik twijfel soms weer over lenzen. Door mijn cilindrische afwijking moet ik echter harde lenzen en dat durf ik niet.
Probeer het eens.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zal ik de twijfel bij je wegnemen?
Ik heb ook een cilinder afwijking en heb gewoon zachte lenzen?quote:Op maandag 27 januari 2020 13:40 schreef Samzz het volgende:
Ik twijfel soms weer over lenzen. Door mijn cilindrische afwijking moet ik echter harde lenzen en dat durf ik niet.
Ja, had ik ook. Maar mijn afwijking is dusdanig groot dat ik slecht zie wanneer zachte lenzen ook maar een fractie draaien.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb ook een cilinder afwijking en heb gewoon zachte lenzen?
Ik krijg elke kilometer die ik rij vergoedquote:Op maandag 27 januari 2020 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik rij nu 1/2 uur enkel. alles wat ik verder moet krijg ik betaalt
Ah zo, dat is wel storend ja. Aan het eind van de dag zitten ze bij mij vaak scheef waardoor ik weer in m’n ogen zit te peuteren om ze goed te draaienquote:Op maandag 27 januari 2020 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, had ik ook. Maar mijn afwijking is dusdanig groot dat ik slecht zie wanneer zachte lenzen ook maar een fractie draaien.
Ja dat is irritant idd. En als je te veel in de ogen gaat zitten raakt dat weer geïrriteerd. Gedoe gedoe.quote:Op maandag 27 januari 2020 14:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ah zo, dat is wel storend ja. Aan het eind van de dag zitten ze bij mij vaak scheef waardoor ik weer in m’n ogen zit te peuteren om ze goed te draaien
Ik heb nog steeds een beetje haat/liefde verhouding met mijn brilquote:Op maandag 27 januari 2020 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik droeg ook heel lang lenzen. Tot ik een hoornvliesontsteking kreeg dankzij die dingen. Sindsdien maar gewoon een bril
Wat dan?quote:Op maandag 27 januari 2020 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een beetje haat/liefde verhouding met mijn bril.
Voor elk hoofd is er een bijpassende brilquote:Op maandag 27 januari 2020 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een bril staat niet bij mijn hoofd.
die 3de bril was wel een beetje een rip-offquote:Op maandag 27 januari 2020 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Brillenvergoeding en 3 voor de prijs van 1 actie bij Pearle![]()
![]()
Je hebt wat op je neus, ze worden vies, als je lekker wil liggen drukken ze in je hoofdquote:Op maandag 27 januari 2020 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat dan?![]()
Ik heb drie brillen die me alle drie goed staan, daar wissel ik tussen
ik kreeg als "derde bril" een cadeaubon voor 80 euro, die een maand geldig was.quote:Op maandag 27 januari 2020 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
Die derde was ook van toepassing op jezelf? Nice. Mijn vriendin had ook die 2+1 actie (ik was er bovenop gaan zitten) maar daar was die derde voor een ander persoon.
Nee, maar ik ben in sterkte niet achteruit gegaan, dus mijn 'oude' bril en twee nieuwe brillen in gebruikquote:Op maandag 27 januari 2020 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
Die derde was ook van toepassing op jezelf? Nice. Mijn vriendin had ook die 2+1 actie (ik was er bovenop gaan zitten) maar daar was die derde voor een ander persoon.
Ja zoiets ja.quote:Op maandag 27 januari 2020 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kreeg als "derde bril" een cadeaubon voor 80 euro, die een maand geldig was.
Ah zo, wat een luxequote:Op maandag 27 januari 2020 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben in sterkte niet achteruit gegaan, dus mijn 'oude' bril en twee nieuwe brillen in gebruik
Oh beter. Ik zit ook bij Pearle. Heb daar toen twee nieuwe brillen gekocht. Wil binnenkort mijn ogen laten checken en dan eens bij Charlie Temple bestellenquote:Op maandag 27 januari 2020 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Brillenvergoeding en 3 voor de prijs van 1 actie bij Pearle![]()
![]()
Dat zal inderdaad zo zijn. Heb die bril alleen nog niet gevonden.quote:Op maandag 27 januari 2020 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor elk hoofd is er een bijpassende brilDan heb je dus gewoon nog niet de juiste bril op gehad
Moet je een bril gaan dragen dan? Wellicht kan de opticien je helpen met de juiste bril vinden. Bij Pearle wisten ze me daar in ieder geval heel goed aan te helpen. Maar de eerste keer een bril op is sowieso heel erg wennen. Toen vond ik ook geen enkele bril staan, tot ik er maar gewoon eentje nam die volgens de opticien goed stondquote:Op maandag 27 januari 2020 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad zo zijn. Heb die bril alleen nog niet gevonden.
Eigenlijk moet ik wel al jaren aan een bril voor veraf.quote:Op maandag 27 januari 2020 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet je een bril gaan dragen dan? Wellicht kan de opticien je helpen met de juiste bril vinden. Bij Pearle wisten ze me daar in ieder geval heel goed aan te helpen. Maar de eerste keer een bril op is sowieso heel erg wennen. Toen vond ik ook geen enkele bril staan, tot ik er maar gewoon eentje nam die volgens de opticien goed stond
Doen, want anders gaan je ogen alleen maar verder achteruit.quote:Op maandag 27 januari 2020 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik wel al jaren aan een bril voor veraf.
Is het dan verstandig om eerst een aanvullende verzekering hiervoor af te sluiten?quote:Op maandag 27 januari 2020 14:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doen, want anders gaan je ogen alleen maar verder achteruit.
Zou ik wel gauw doen. Zeker als je autorijdt. Als je in een ongeluk komt en ze komen erachter dat je eigenlijk een bril had gemoeten mag je alles zelf dokkenquote:Op maandag 27 januari 2020 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik wel al jaren aan een bril voor veraf.
Ligt er volgens mij aan of je basisverzekering het wel of niet vergoedt.. Ik weet niet of dat per verzekering verschilt..quote:Op maandag 27 januari 2020 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het dan verstandig om eerst een aanvullende verzekering hiervoor af te sluiten?
basis is toch overal gelijk?quote:Op maandag 27 januari 2020 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt er volgens mij aan of je basisverzekering het wel of niet vergoedt.. Ik weet niet of dat per verzekering verschilt..
Ja, ik weet dus niet of dat per verzekering verschilt. Ik weet niet of het bij mij in de basis zit en of dat dus bij anderen ook zo isquote:Op maandag 27 januari 2020 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
basis is toch overal gelijk?
Nee.quote:Op maandag 27 januari 2020 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
basis is toch overal gelijk?
Nee, alleen voor een bril niet, want je betaalt meer premie dan de vergoeding die je krijgt.quote:Op maandag 27 januari 2020 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het dan verstandig om eerst een aanvullende verzekering hiervoor af te sluiten?
Ik denk dat een dun metaal montuur je tof staat.quote:Op maandag 27 januari 2020 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou zo'n enorme zwarte hipsterbril nemen.
Dit idd. Zelf je bril betalen is goedkoper.quote:Op maandag 27 januari 2020 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, alleen voor een bril niet, want je betaalt meer premie dan de vergoeding die je krijgt.
niks mis met vieze nerds.quote:Op maandag 27 januari 2020 15:00 schreef Halimede het volgende:
Ik lijk echt een vieze nerd met mijn bril, maar helaas heb ik droge ogen en zijn lenzen vervelend..
ben ook een vieze nerd overigens, maar dat hoeft niet iedereen te weten
jij wil geen bril dragenquote:
dat is geen excuusquote:
ohquote:Op maandag 27 januari 2020 15:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Sporten met een bril is ook gewoon kut
gelukkig zie ik zonder bril nog genoeg om een bal te vangenquote:Op maandag 27 januari 2020 15:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Sporten met een bril is ook gewoon kut
Same. Tijdens sporten zonder bril, no problemoquote:Op maandag 27 januari 2020 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig zie ik zonder bril nog genoeg om een bal te vangen
en fietsen is juist zonder bril weer kut
fietsen als het regent is gewoon altijd kutquote:Op maandag 27 januari 2020 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same. Tijdens sporten zonder bril, no problemo![]()
Fietsen zonder bril is kut tenzij het regent, dan is het juist met bril kut
Dit.quote:Op maandag 27 januari 2020 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fietsen als het regent is gewoon altijd kut
Ik denk niet dat ik met een bril of lenzen opeens beter kan klimmen.quote:Op maandag 27 januari 2020 16:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Een keer geprobeerd zonder lenzen en bril te klimmen, dat ging echt kut
Ja, dat is ook weer zoquote:Op maandag 27 januari 2020 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 januari 2020 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat, en ik vind t met sporten irritant. Met regen irritant. Met kou irritant.quote:Op maandag 27 januari 2020 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
Brillen zijn een beetje duur om regelmatig een extra te kopen.
Lee's: ik heb een dure smaak
Ik zou de berg niet eens zien zonder bril/lenzen. Dus ik gok dat ik wel iets beter zou kunnen klimmen met die dingen. Nog steeds niet goed, maar ik zou de berg zien! Daar zie ik dan wel weer als een berg tegenop.quote:Op maandag 27 januari 2020 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik met een bril of lenzen opeens beter kan klimmen.
quote:Op maandag 27 januari 2020 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
Een keer tijdens een fietstocht van 180km 1 lens uit mijn oog gewaaid.Moest ik nog 80km
Ontzettende koppijn toen ik thuis was, maar ja helemaal zonder lenzen fietsen is helemaal kut (lees: gevaarlijk).quote:Op maandag 27 januari 2020 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]Lekker diepte inschatten is dat dan!
Op zich zie je wel "ok" met 1 lens, maar afstanden inschatten is wel lastig vind ik.
Toch wel handig op de fiets.
Hoezo kunnen die dingen eruit vliegen dan!?quote:Op maandag 27 januari 2020 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
Een keer tijdens een fietstocht van 180km 1 lens uit mijn oog gewaaid.Moest ik nog 80km
Ja mijn oog was droog en door wind/knipperen ging die uitquote:Op maandag 27 januari 2020 17:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoezo kunnen die dingen eruit vliegen dan!?
Laat maar zien, jij bengelquote:Op maandag 27 januari 2020 09:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb wel een dikke bierbuik. Is dat ook goed?
Lenzen/bril wel ja. Kan gelukkig nogsteeds lopen zonder rollatorquote:Op maandag 27 januari 2020 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die hulpmiddelen nodig hebben?
Ik ben single, dus ja.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bahquote:Op maandag 27 januari 2020 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja mijn oog was droog en door wind/knipperen ging die uit
Ja.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je even?quote:Op maandag 27 januari 2020 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alleen om mijn pener stijf te krijgen.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2020 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weet je niet waar die hoogleraar les geeft dan?quote:Op maandag 27 januari 2020 18:42 schreef Californium het volgende:
Waarom is het zo onmogelijk om een werkadres van een hoogleraar ergens te scoren
ze willen niet gevonden worden door studentenquote:Op maandag 27 januari 2020 18:42 schreef Californium het volgende:
Waarom is het zo onmogelijk om een werkadres van een hoogleraar ergens te scoren
Ja dat weet ik wel, maar kan het adres dus niet vindenquote:Op maandag 27 januari 2020 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weet je niet waar die hoogleraar les geeft dan?
Ja maar dat moet tochquote:Op maandag 27 januari 2020 18:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze willen niet gevonden worden door studenten
waar dan?quote:Op maandag 27 januari 2020 18:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar kan het adres dus niet vinden
Utrechtttttquote:
Princess Maximaquote:
Oke. En kamernummer, route nummer, verdieping? Niet nodig denk je?quote:Op maandag 27 januari 2020 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heidelberglaan 25, 3584 CS Utrecht
Postadresquote:
Dat wordt lastig als ik de naam al niet weet, maar als je bij de adressering de naam van de hoogleraar als t.a.v. schrijft, verwacht ik wel dat het bij die persoon aankomt.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke. En kamernummer, route nummer, verdieping? Niet nodig denk je?
Ja, het is een ziekenhuis héquote:Op maandag 27 januari 2020 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wordt lastig als ik de naam al niet weet, maar als je bij de adressering de naam van de hoogleraar als t.a.v. schrijft, verwacht ik wel dat het bij die persoon aankomt.
Er zijn er nogal wat.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hoogleraren niet gewoon in je telefoon hebben staan.
Voorhuidjoggen gok ik.quote:
Kan ze niet allemaal hebben héquote:Op maandag 27 januari 2020 20:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hoogleraren niet gewoon in je telefoon hebben staan.
Ik zit alweer op kantoor. Vandaag bezoek uit Azië en die gaan de komende weken ook niet naar huis toe.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 06:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Het regent, dus ik wil nog in bed blijven liggen.
Gewoon terug sturen naar Wuhan, kan prima.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 07:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit alweer op kantoor. Vandaag bezoek uit Azië en die gaan de komende weken ook niet naar huis toe.
Ja was okquote:Op dinsdag 28 januari 2020 07:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit alweer op kantoor. Vandaag bezoek uit Azië en die gaan de komende weken ook niet naar huis toe.
Geen date dus binnenkortquote:Op dinsdag 28 januari 2020 07:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zonder eten en drinken natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 07:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze eerst 2 weken in quarantaine gaan. Spreek ik ze daarna wel.
Gelijk uitgeven, kunnen ze het ook niet meer afpakkenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:19 schreef gianni61 het volgende:
ik heb opeens een paar honderd euro te veel op mijn rekening staan
Te veel?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:19 schreef gianni61 het volgende:
zou leuk zijn, maar dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelijk uitgeven, kunnen ze het ook niet meer afpakken
Ohquote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou leuk zijn, maar dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.
ik twijfel of ik er een wgr topic over moet openen.
Misschien van je zorgverzekering, omdat die nog hadden afgeschreven terwijl je al was overgestapt. Dat had ik tenminste.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:19 schreef gianni61 het volgende:
ja, iemand heeft bijna 400 euro naar mij overgemaakt.quote:
Afzender kan het niet terughalen. Zou even contact opnemen met de bank.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, iemand heeft bijna 400 euro naar mij overgemaakt.
Naam van de persoon zegt mij niks en er staat geen omschrijving bij, maar wel een betalingskenmerk.
nu weet ik niet wat ik hier mee moet.
terugstorten? de bank inlichten? kan de afzender het zelf terughalen?
oke, dus als ik het zelf zou terugstorten naar die persoon, kan het niet gebeuren dat het daarna nog eens wordt afgeschreven, omdat hun storting wordt teruggedraaid?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Afzender kan het niet terughalen. Zou even contact opnemen met de bank.
Doe ik ook met mijn loon.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelijk uitgeven, kunnen ze het ook niet meer afpakken
Nope, storting kan je niet terugdraaien. Ook de bank kan dat niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, dus als ik het zelf zou terugstorten naar die persoon, kan het niet gebeuren dat het daarna nog eens wordt afgeschreven, omdat hun storting wordt teruggedraaid?
Dat probleem heb ik ookquote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:30 schreef Q. het volgende:
Ik heb wel altijd een paar miljoen euro te weinig op mijn rekening staan.
Nee, want de bank kan dat niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, dus als ik het zelf zou terugstorten naar die persoon, kan het niet gebeuren dat het daarna nog eens wordt afgeschreven, omdat hun storting wordt teruggedraaid?
oke, dan ga ik eens contact opnemen met de bank.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Nope, storting kan je niet terugdraaien. Ook de bank kan dat niet.
Hihi.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb even gekeken, ik mis 400 euro.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:34 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:34 schreef CherryLips het volgende:
oh heb jij die naar mij overgemaakt, dan is het gewoon goed terecht gekomenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:34 schreef CherryLips het volgende:
Dat kan de bank je niet vertellen. Ik gok dat die persoon een verkeerd rekeningnummer ingevuld heeft, waarschijnlijk gaat zijn/haar bank bij jouw bank informeren en krijg jij de vraag het terug te storten.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, dan ga ik eens contact opnemen met de bank.
al wil ik eigenlijk wel het verhaal er achter weten
Toch knap, sinds IBAN is dat een stuk moeilijker door het controlegetal.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan de bank je niet vertellen. Ik gok dat die persoon een verkeerd rekeningnummer ingevuld heeft, waarschijnlijk gaat zijn/haar bank bij jouw bank informeren en krijg jij de vraag het terug te storten.
Ja goed, het gebeurt blijkbaar nog wel. Ik heb t recent op de bedrijfsrekening nog gehad.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch knap, sinds IBAN is dat een stuk moeilijker door het controlegetal.
Dit.quote:
dat snap ik, maar toch vind ik dat jammer.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan de bank je niet vertellen. Ik gok dat die persoon een verkeerd rekeningnummer ingevuld heeft, waarschijnlijk gaat zijn/haar bank bij jouw bank informeren en krijg jij de vraag het terug te storten.
controlegetal? het is toch alleen dubbel zo lang geworden?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch knap, sinds IBAN is dat een stuk moeilijker door het controlegetal.
Maakt toch niet uit wat er gebeurd is, als t geld maar terug gaat naar de eigenaarquote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat snap ik, maar toch vind ik dat jammer.
[..]
controlegetal? het is toch alleen dubbel zo lang geworden?
Gewoon uitgeven. Van een kale kip valt niet te plukken. Succes met terughalenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat snap ik, maar toch vind ik dat jammer.
[..]
controlegetal? het is toch alleen dubbel zo lang geworden?
Dat is de zwaartekracht.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit.
Helaas rolt het meestal de andere kant op.
Ik heb het gevoel dat jij dat niet zou doenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon uitgeven. Van een kale kip valt niet te plukken. Succes met terughalen
Rabobank?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ik geld overmaak dan krijg ik altijd de melding dat het rekeningnummer bekend is onder een andere naam en of ik die bedoel dan.
Meer CL.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ben zwaar dus laat maar komen.
Zelf heb ik ING, maar ook als ik naar een andere bank geld overmaak, krijg ik meestal die melding.quote:
Dit was mijn beredenering ook, jaquote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon uitgeven. Van een kale kip valt niet te plukken. Succes met terughalen
INGquote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zelf heb ik ING, maar ook als ik naar een andere bank geld overmaak, krijg ik meestal die melding.
Is standaard bij de Grote Drie inmiddels geloof ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zelf heb ik ING, maar ook als ik naar een andere bank geld overmaak, krijg ik meestal die melding.
Ja ik ook idd.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat is het vreemde, zo te zien is mijn naam ook ingevuld.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ik geld overmaak dan krijg ik altijd de melding dat het rekeningnummer bekend is onder een andere naam en of ik die bedoel dan.
ah top.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Is standaard bij de Grote Drie inmiddels geloof ik.
Qquote:
jawel, ik ben nieuwsgierigquote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit wat er gebeurd is, als t geld maar terug gaat naar de eigenaar?
Overigens zou ik t terugstorten met een leuke comment in de omschrijving.
Apart, dan is het toch gewoon voor jou.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is het vreemde, zo te zien is mijn naam ook ingevuld.
Echt? Iemand maakt per ongeluk geld naar je over en jij zou t niet teruggevenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit was mijn beredenering ook, jaOp = op
Ja, ik ben echt reteserieusquote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Iemand maakt per ongeluk geld naar je over en jij zou t niet teruggeven?
Mijn naam is haas.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Iemand maakt per ongeluk geld naar je over en jij zou t niet teruggeven?
Maar is het niet gewoon daadwerkelijk voor jou bedoeld? Heb je iets uitgeleend of zo?quote:
Ja god, zulke mensen bestaan hequote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt reteserieus
nee, ik stuur geen facturen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Apart, dan is het toch gewoon voor jou.
Heb je geen factuur naar die persoon gestuurd?
lijkt me sterk, zeker aangezien ik de naam niet ken en er een betalingskenmerk is ingevuld.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar is het niet gewoon daadwerkelijk voor jou bedoeld? Heb je iets uitgeleend of zo?
Oh, is er iets veranderd?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:54 schreef Samzz het volgende:
Ik moet heel erg wennen aan de nieuwe lay-out van Android.
Nota voor advieswerkquote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik stuur geen facturen.
en zeker niet met een betalingskenmerk van 16 cijfers
[..]
dan is het bedrag te laagquote:
Ja geen idee. Als je je bank belt zeggen ze waarschijnlijk dat je t terug moet storten of zo.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik stuur geen facturen.
en zeker niet met een betalingskenmerk van 16 cijfers
[..]
lijkt me sterk, zeker aangezien ik de naam niet ken en er een betalingskenmerk is ingevuld.
Hebben ze dan verdiend he.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Altijd de tokkies die toevallig 10.000 euro onbedoeld kregen
Ja, een knop minder en de rondjes zijn vierkantjes gewordenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, is er iets veranderd?
Oh wacht ik heb zo'n afluistertelefoon, dus die update zal ik wel niet krijgen.
Een knop minder. Maar... die knop zat er toch niet voor niks.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, een knop minder en de rondjes zijn vierkantjes geworden.
gisteren nog van van mn vader voor mn verjaardagquote:
Nog gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren nog van van mn vader voor mn verjaardag
Die knop is samengesmolten met een andere knopquote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een knop minder. Maar... die knop zat er toch niet voor niks.
Zo doen ze dat. Goed verdienmodel.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja en daar valt ook echt niks meer te halen dus op is op
Ja, daar kan ik niet mee omgaan hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die knop is samengesmolten met een andere knop.
iPhone.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:54 schreef Samzz het volgende:
Ik moet heel erg wennen aan de nieuwe lay-out van Android.
Leuke stad hoor! Paar jaar geleden eens geweest. Kom wel weer eens keertje buurten.quote:
Daar begint t steeds meer op te lijkenquote:
waarom?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:14 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een stapel kleding dat ik weg wil geven, naar de beheerders van de Facebookgroep waar ik t op wil zetten weigeren m'n advertentie steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |