Alsof jij nog nooit een vrouw hebt gedubbelteamed tijdens een Netflix and chill.quote:
Ik heb geen netflixquote:Op zondag 26 januari 2020 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij nog nooit een vrouw hebt gedubbelteamed tijdens een Netflix and chill.
Oehquote:Op zondag 26 januari 2020 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is voor jou Faxie.
Lijkt me onpraktisch.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is voor jou Faxie.
quote:Op zondag 26 januari 2020 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb je misschien een leuke Arcee cosplay voor hem?
Bussen die in mensen veranderen?quote:Op zondag 26 januari 2020 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zijn trouwens tegenwoordig ook trans Transformers. I shit you not.
Zou sowieso extra op mijn hoede zijn.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zijn trouwens tegenwoordig ook trans Transformers. I shit you not.
Dat is Chromia volgens mijquote:Op zondag 26 januari 2020 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is het beste wat ik kan doen met Google.
quote:Op zondag 26 januari 2020 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een voor CL dan maar. Ben ik een gulle bui.
Omgquote:Op zondag 26 januari 2020 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een voor CL dan maar. Ben ik een gulle bui.
Kopen danquote:Op zondag 26 januari 2020 20:22 schreef Faxie het volgende:
Ik heb dit nodig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weer op vakantie toch binnenkort? Gewoon een vrouw vanuit daar mee naar huis nemen.quote:Op zondag 26 januari 2020 20:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je iets beters te doen met je geld?
Zo'n vietnamese loempiaquote:Op zondag 26 januari 2020 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weer op vakantie toch binnenkort? Gewoon een vrouw vanuit daar mee naar huis nemen.
Nee joh, komt vanzelf als je leuke dingen doet met je leven.quote:Op zondag 26 januari 2020 20:36 schreef Elvi het volgende:
Eigenlijk moet ik van dat daten weer eens werk maken
Ja maar nu vind ik in m'n eentje gamen leuke dingen dus dat gaat niet werken zo hequote:Op zondag 26 januari 2020 20:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee joh, komt vanzelf als je leuke dingen doet met je leven.
quote:Op zondag 26 januari 2020 20:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat ook weer nietquote:Op zondag 26 januari 2020 20:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je iets beters te doen met je geld?
Als je onder 21,- blijft ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit.quote:Op zondag 26 januari 2020 20:36 schreef Elvi het volgende:
Voor de 31ste nog even book depository leegkopen voordat we douane kosten moeten betalen
En gewoon jezelf blijftquote:Op zondag 26 januari 2020 20:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee voorlopig nog nietquote:Op zondag 26 januari 2020 20:36 schreef Elvi het volgende:
Voor de 31ste nog even book depository leegkopen voordat we douane kosten moeten betalen
Ja de ironiequote:Op zondag 26 januari 2020 20:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar als het niet werkt ligt het aan jezelf.
Ow is dat wat ik telkens hoor?quote:Op zondag 26 januari 2020 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en Dino die van een afstandje aan het lachen is.
Hahahahahahahahahquote:Op zondag 26 januari 2020 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De lente komt er weer aan in ieder geval. Komen de vrouwen ook weer buiten om te gaan kiten.
Zat gratis te vinden op Steam toch?quote:Op zondag 26 januari 2020 21:01 schreef Halimede het volgende:
Ik wil gamen maar heb niks om te spelen
SE-verhoudingquote:Op zondag 26 januari 2020 21:01 schreef Faxie het volgende:
Midden in de zomer wel iets beter... 80-20 ofzo
Ik heb 300 games op Steam, en Gamepass voor de xbox/pcquote:
Een paarquote:Op zondag 26 januari 2020 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bleh.
Maar op vakantie waren er toch wel leuke vrouwen bij?
Keuzestressquote:Op zondag 26 januari 2020 21:03 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb 300 games op Steam, en Gamepass voor de xbox/pc
genoeg te spelen, maar niks om te spelen
Helikopter ongeluk...zo kom je raar aan je einde.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een van de beste basketballers ooit
Voor de vrouwen hoef je het niet te doenquote:Op zondag 26 januari 2020 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga ook maar eens zo'n reis zoeken. Mezelf ontdekken.
En geruchten dat zijn kinderen ook in de heli zatenquote:Op zondag 26 januari 2020 21:13 schreef KLF het volgende:
[..]
Helikopter ongeluk...zo kom je raar aan je einde.
Dat is helemaal klotequote:Op zondag 26 januari 2020 21:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En geruchten dat zijn kinderen ook in de heli zaten
Stuk minder raar dan David Carradine.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:13 schreef KLF het volgende:
[..]
Helikopter ongeluk...zo kom je raar aan je einde.
cencuurquote:Op zondag 26 januari 2020 21:22 schreef Faxie het volgende:
Leuk, ze gaan officieel cencuur invoeren in NWS
Wanneer wel? Wat veranderd er nu echt op de 31ste?quote:Op zondag 26 januari 2020 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee voorlopig nog niet
O en Amazon.de
Niets?quote:Op zondag 26 januari 2020 21:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wanneer wel? Wat veranderd er nu echt op de 31ste?
Voor ons klootjesvolk verandert er, voor zover ik heb begrepen, helemaal niks.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wanneer wel? Wat veranderd er nu echt op de 31ste?
Ken hem vooral van de roddelpers maar damn.quote:
Precies wat het het afgelopen half jaar al was dus, maar nu goedgekeurd door Danny.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar ja, "Die bron staat mij niet aan, dus is niet toegestaan"
lol
Je moeder is een feederquote:Op zondag 26 januari 2020 21:39 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder noemde me vanavond een dikkerdje. Nadat ze me ijstaart had gevoerd.
Ik ben in de war.
13 jaarquote:Op zondag 26 januari 2020 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Ow ja z'n dochter zat ook in de heli. Die basketbalde toch ook?
Mijn moeder doet dat altijdquote:Op zondag 26 januari 2020 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben in de war.
Je kan ook een lekker dikkerdje zijn, hoeft niet per se iets negatiefs te zijnquote:Op zondag 26 januari 2020 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben in de war.
Waarom wilde je niet verder?quote:Op zondag 26 januari 2020 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben wel weer de boeman vanavond. Blijf niet uitleggen waarom ik niet verder wilde in een relatie.
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 26 januari 2020 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben wel weer de boeman vanavond. Blijf niet uitleggen waarom ik niet verder wilde in een relatie.
Welkom in het leven als man.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
The craycray's realquote:Op zondag 26 januari 2020 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze houden van ons en willen ons verwennen. Denk ik. Ze zal het wel liefkozend hebben bedoeld. Zoals ik haar ouwe noem, ook liefkozendquote:
Klinkt alsof ze wil weten waarom ze precies is ontslagen zodat ze het de volgende keer beter kan doen.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft ook geen zin.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2020 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
"Ik wilde niet verder omdat je een drammend en dreinend zeikwijf bent"quote:Op zondag 26 januari 2020 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weet niet of dat deze was of de oudste. Dochter van 13 lijkt idd ook omgekomen te zijnquote:Op zondag 26 januari 2020 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Ow ja z'n dochter zat ook in de heli. Die basketbalde toch ook?
Reverse wingmen.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Kijk, elvi en ik regelen dit gewoon voor je.
Heb helaas niet de perfecte uitleg.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze wil weten waarom ze precies is ontslagen zodat ze het de volgende keer beter kan doen.
Ontbreken van een bepaald gevoel en emotionele verbinding in de relatie. Heel eenvoudig gesteld zat er op emotioneel vlak onvoldoende diepgang in, dat kwam van beide kanten en heeft zich niet ontwikkeld in de loop van de tijd. Voor mij werkte dat niet meer. Voor haar kwam dat soort van uit het niets omdat ze op een roze wolk leefde. Na het verdriet zitten we nu op de woede volgens mij, geen idee wat hierna gaat komen.quote:
Rouwenquote:Op zondag 26 januari 2020 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb helaas niet de perfecte uitleg.
[..]
Ontbreken van een bepaald gevoel en emotionele verbinding in de relatie. Heel eenvoudig gesteld zat er op emotioneel vlak onvoldoende diepgang in, dat kwam van beide kanten en heeft zich niet ontwikkeld in de loop van de tijd. Voor mij werkte dat niet meer. Voor haar kwam dat soort van uit het niets omdat ze op een roze wolk leefde. Na het verdriet zitten we nu op de woede volgens mij, geen idee wat hierna gaat komen.
Het is niet een aanwijsbare reden, maar een optelsom die negatief uitvalt. Had nog wel een jaar door kunnen hobbelen maar daar was ik uiteindelijk niet gelukkig van geworden.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heeft ook geen zin.
Vriendin van mij wordt 2 jaar later nog af en toe gebeld door dr ex. Die snapt ook nog steeds niet waarom.
Sommige mensen duurt het even en sommige krijgen het nooit binnen
quote:
Wraak.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ontbreken van een bepaald gevoel en emotionele verbinding in de relatie. Heel eenvoudig gesteld zat er op emotioneel vlak onvoldoende diepgang in, dat kwam van beide kanten en heeft zich niet ontwikkeld in de loop van de tijd. Voor mij werkte dat niet meer. Voor haar kwam dat soort van uit het niets omdat ze op een roze wolk leefde. Na het verdriet zitten we nu op de woede volgens mij, geen idee wat hierna gaat komen.
Ontkenning, boosheid, onderhandelen, depressie, aanvaarding.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ja. Doen alsof je dood bent voor dr maar je nog wel steeds bellen om je voicemail te horen.quote:
Prima uitleg, kan jij ook niks aan doen dat het zo is!quote:Op zondag 26 januari 2020 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Jullie slepen me er vast wel doorheen.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Dit wordt mogelijk popcorn-waardig. Voor ons.
Had je dr niet gewaarschuwd dat jij niet zo enthousiast was als zij? Het kwam toch niet rauw op dr dak?quote:Op zondag 26 januari 2020 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is niet een aanwijsbare reden, maar een optelsom die negatief uitvalt. Had nog wel een jaar door kunnen hobbelen maar daar was ik uiteindelijk niet gelukkig van geworden.
[..]
Keiharde stalking zo.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
Of ze djoekt je in een bushokje, dat kan ook.
quote:Op zondag 26 januari 2020 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Kijk, elvi en ik regelen dit gewoon voor je.
Ze was er helemaal blind voor. Een aantal maanden geleden hebben we al precies hetzelfde gehad; maar toen wilde ik het graag nog een kans geven omdat ik ook wel wilde dat het zou werken. Maar dat doet het niet voor mij.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je dr niet gewaarschuwd dat jij niet zo enthousiast was als zij? Het kwam toch niet rauw op dr dak?
Ah de manipulatie en chantage is niet ver om de hoekquote:Op zondag 26 januari 2020 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ligt eraan of ze puntige knieen heeftquote:Op zondag 26 januari 2020 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal ik jouw naam noemen als beste vriend?
Goede keus. Uiteindelijk voor haar ook.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze was er helemaal blind voor. Een aantal maanden geleden hebben we al precies hetzelfde gehad; maar toen wilde ik het graag nog een kans geven omdat ik ook wel wilde dat het zou werken. Maar dat doet het niet voor mij.
Waar ik vroeger nog zou aanmodderen, kies ik nu voor mezelf in dat geval.
Lekker.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even de moeder van CL bellen, die voert je ijstaart
Had iets eerder aan de rem moeten trekken, maar ik wilde het ook wel zien werken, tegen beter weten in.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goede keus. Uiteindelijk voor haar ook.
Je bent gewoon te leuk blijkbaarze wil je houden
Als je het eerder had afgekapt had je je misschien weer kwalijk genomen dat je het niet geprobeerd had, het is nooit echt het goede momentquote:Op zondag 26 januari 2020 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had iets eerder aan de rem moeten trekken, maar ik wilde het ook wel zien werken, tegen beter weten in.
Gezien haar reacties nu weet ik niet of ze me nog wil houden
Nja dan is het tenminste duidelijk nu.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had iets eerder aan de rem moeten trekken, maar ik wilde het ook wel zien werken, tegen beter weten in.
Gezien haar reacties nu weet ik niet of ze me nog wil houden
Dat soort nieuws is nooit leuk om te brengen. En er was ook geen goed moment inderdaad.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je het eerder had afgekapt had je je misschien weer kwalijk genomen dat je het niet geprobeerd had, het is nooit echt het goede moment
Ik laat haar nu even uitrazen, dingen gaan van mijn kant niet veranderen. Alleen voelt ze zich nu genegeerd.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja dan is het tenminste duidelijk nu.
Je hoeft geen vrienden te zijn toch.
Donderdag, als ze bij het vliegveld kan komen.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je vriendin China al ontvlucht?
Lijkt me echt een klote situatie in in te zitten met een hoop onzekerheidquote:Op zondag 26 januari 2020 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Donderdag, als ze bij het vliegveld kan komen.
Zou haar wel even een maand in quarantaine zettenquote:Op zondag 26 januari 2020 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Donderdag, als ze bij het vliegveld kan komen.
Gewoon een compleet nieuwe vriendin zoekenquote:Op zondag 26 januari 2020 22:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou haar wel even een maand in quarantaine zetten
Dit, en als ze echt niet wil luisteren gewoon blokkeren die hap.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
Negeren is voor haar eigen bestwil toch.
Langer. Sometimes you just have to throw the whole woman out.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 januari 2020 22:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Langer. Sometimes you just have to throw the whole woman out.
Maar vraag geen tips aan CE want dan kom je er nooit vanaf
quote:Op zondag 26 januari 2020 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me echt een klote situatie in in te zitten met een hoop onzekerheid
Ja ze is wel erg bezorgd of ze het virus heeft opgelopen en erg onzeker dat ze er geen uitsluitsel over kan krijgen. Maar ja, weinig wat je kan doen.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In principe is het niet veel erger dan een gewone griep toch? Zolang ze verder gezond is is er niet heel veel om je zorgen om te makenquote:Op zondag 26 januari 2020 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ja ze is wel erg bezorgd of ze het virus heeft opgelopen en erg onzeker dat ze er geen uitsluitsel over kan krijgen. Maar ja, weinig wat je kan doen.
Klopt, lijkt vooralsnog alleen gevaarlijk voor mensen met een zwak immuunsysteem.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:17 schreef Halimede het volgende:
[..]
In principe is het niet veel erger dan een gewone griep toch? Zolang ze verder gezond is is er niet heel veel om je zorgen om te maken
quote:Op zondag 26 januari 2020 22:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Langer. Sometimes you just have to throw the whole woman out.
Maar vraag geen tips aan CE want dan kom je er nooit vanaf
Behalve dan dat je de schuld krijgt van elk sterfgeval in een straal van 20 kilometer om je heen als je het hebt.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:17 schreef Halimede het volgende:
[..]
In principe is het niet veel erger dan een gewone griep toch? Zolang ze verder gezond is is er niet heel veel om je zorgen om te maken
Zou me erg klote voelen als ik al mijn collega's heb aangestoken.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Behalve dan dat je de schuld krijgt van elk sterfgeval in een straal van 20 kilometer om je heen als je het hebt.
Dikke tit voor jouquote:Op zondag 26 januari 2020 22:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben ik hier goed voor de dikke tetten-sc?
Veel te vroeg om het al te kunnen vergelijken met een gewone griep.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:17 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ook als je er zelf niet eens ziek van wordt kun je het wel overdragenquote:Op zondag 26 januari 2020 22:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gelukkig is het ook al tijdens de incubatietijd besmettelijk, anders zou het weer zo'n saai virusje als SARS zijn.
Echt een goed virus.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook als je er zelf niet eens ziek van wordt kun je het wel overdragen
Ik vind dit wat racistisch.quote:
Gaat het niet redden tot Madagascar. Had gister de achtergrondmuziek van Pandemic 2 weer in mijn hoofd zitten.quote:
Maar daar hebben ze de pest nog dus ach.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat het niet redden tot Madagascar. Had gister de achtergrondmuziek van Pandemic 2 weer in mijn hoofd zitten.
Fucking Madagascar altijd als je denkt een game te gaan winnenquote:Op zondag 26 januari 2020 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat het niet redden tot Madagascar. Had gister de achtergrondmuziek van Pandemic 2 weer in mijn hoofd zitten.
Leuk om op een tegeltje te zetten als je uit Madagaskar komt.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze de pest nog dus ach.
Meteen de havens dichtgooien.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fucking Madagascar altijd als je denkt een game te gaan winnen
Ja, heel leuk.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuk om op een tegeltje te zetten als je uit Madagaskar komt.
“Oost west, thuis pest”
Komt wel heel dichtbij nuquote:Op zondag 26 januari 2020 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
Zag toevallig dat er een serie over pandemie is op netflix
Ach ja, I'm ready to goquote:Op zondag 26 januari 2020 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, lijkt vooralsnog alleen gevaarlijk voor mensen met een zwak immuunsysteem.
Ja, iedere keer opnieuw. Madagascar blijft ongeschonden.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Groenland is eerder een probleem voor mijquote:Op zondag 26 januari 2020 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, iedere keer opnieuw. Madagascar blijft ongeschonden.
Heb een tientje op een Mexicaans voetbalpartijtje staan. Kun je om twaalf uur kaarsje voor mij branden?quote:
Spelletjesmeetquote:Op zondag 26 januari 2020 22:53 schreef Halimede het volgende:
ik heb eindelijk weer een beetje motivatie, ben bezig met een bordspelletje te ontwikkelen en de eerste test rondes zijn al leuk
En wat gaat dat doen?quote:Op zondag 26 januari 2020 22:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb een tientje op een Mexicaans voetbalpartijtje staan. Kun je om twaalf uur kaarsje voor mij branden?
Jaaa! Tegen de tijd dat we ooit een spelletjes meet hebben is mijn spelletje wel afquote:Op zondag 26 januari 2020 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Spelletjesmeet
Moeten we nog steeds doen
Dan neequote:Op zondag 26 januari 2020 22:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je huis affikken als je erbij in slaap valt.
Hoe werkt het?quote:Op zondag 26 januari 2020 22:56 schreef Halimede het volgende:
[..]
Jaaa! Tegen de tijd dat we ooit een spelletjes meet hebben is mijn spelletje wel af
Het is een resource management / race tegen elkaar wie het eerste het einddoel kan bereiken zonder gek te worden. Kurzgesagtquote:
Dat is wel leuk op de spelletjesmeet met een boel gekkies bij elkaar danquote:Op zondag 26 januari 2020 22:58 schreef Halimede het volgende:
[..]
Het is een resource management / race tegen elkaar wie het eerste het einddoel kan bereiken zonder gek te worden. Kurzgesagt
Ja iedereen begint dan met +2 insanity ipv +1quote:Op zondag 26 januari 2020 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is wel leuk op de spelletjesmeet met een boel gekkies bij elkaar dan
Ja bleh. Ben er geen fan van. Altijd moe als ik thuis kom.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
5 uur is wel heel vroeg
De vriend van mijn moeder doet dat op elke werkdag, snap niet hoe hij dat volhoudt.
Ja, die ook inderdaad. Meestal een van die twee. Zojuist was het me gelukt om iedereen te besmetten, maar het lukte me niet om iedereen te doden, voordat er een medicijn was.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:53 schreef Halimede het volgende:
[..]
Groenland is eerder een probleem voor mij
Hmpfquote:Op zondag 26 januari 2020 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb morgen les, hoef er pas om 10 uur te zijn
Nou geniet er nog maar van dan.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb morgen les, hoef er pas om 10 uur te zijn
voor je het weet is die weer voorbijquote:Op maandag 27 januari 2020 07:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er jongen.
De week is weer begonnen
Helaas wel ja.quote:Op maandag 27 januari 2020 07:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er jongen.
De week is weer begonnen
en dan is het weer februariquote:
Twee dagen. Zaterdag en zondag.quote:Op maandag 27 januari 2020 08:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker! Hoe lang heb je vakantie?
Zo hard gaat het nog niet. En je zit ook niet ik een risicogroep volgens mij.quote:Op maandag 27 januari 2020 08:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg een beetje de zenuwen van dat virus.
Nee maar anderen welquote:Op maandag 27 januari 2020 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo hard gaat het nog niet. En je zit ook niet ik een risicogroep volgens mij.
quote:Op maandag 27 januari 2020 08:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg een beetje de zenuwen van dat virus.
Wat is de risicogroep dan?quote:Op maandag 27 januari 2020 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo hard gaat het nog niet. En je zit ook niet ik een risicogroep volgens mij.
quote:Op maandag 27 januari 2020 08:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee dagen. Zaterdag en zondag.
geld moet rollenquote:Op maandag 27 januari 2020 08:28 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
Nieuwe winterjas gekocht die ik niet nodig heb.
Ja, ik heb al zoveel geld laten rollen. Maar aanbieding en bijna uitverkocht en ik wil m al heel lang hebben.quote:Op maandag 27 januari 2020 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geld moet rollen
al wacht ik eerst even op de keuring van mn auto
Mensen dus.quote:Op maandag 27 januari 2020 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Baby's, kinderen, zwangeren, ouderen, mensen met een slechte gezondheid.
Dat is met een normaal griepvirus toch ook het geval?quote:Op maandag 27 januari 2020 08:38 schreef Samzz het volgende:
De standaard groep als er een ziekte uitbreekt.
Corona is ook in de incubatietijd besmettelijk hoorde ik op de radio.
Ze brachten het alsof het iets speciaals is of zo. Geen idee verder.quote:Op maandag 27 januari 2020 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is met een normaal griepvirus toch ook het geval?
quote:Op maandag 27 januari 2020 08:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze brachten het alsof het iets speciaals is of zo. Geen idee verder.
Dus waarschijnlijk bij dit virus al eerder dan die ene dag.quote:Mensen met griep zijn besmettelijk op de dag vóórdat de ziekteverschijnselen beginnen tot en met 5 dagen daarna. Mensen met verkoudheid zijn besmettelijk vanaf het moment dat de klachten ontstaan. Na een paar dagen vermindert de besmettelijkheid.
Die was hier ineens 300 euro, had ik niet verwachtquote:Op maandag 27 januari 2020 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geld moet rollen
al wacht ik eerst even op de keuring van mn auto
Jup.quote:Op maandag 27 januari 2020 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Dus waarschijnlijk bij dit virus al eerder dan die ene dag.
ik verwacht geen gekke dingen. misschien hooguit nieuwe remblokken.quote:Op maandag 27 januari 2020 08:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik heb al zoveel geld laten rollen. Maar aanbieding en bijna uitverkocht en ik wil m al heel lang hebben.
Oei, spannend. Worst case scenario?
Ja true.quote:Op maandag 27 januari 2020 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik verwacht geen gekke dingen. misschien hooguit nieuwe remblokken.
maar goed, een paar honderd euro ben je altijd kwijt.
300 zou ik helemaal prima vinden.quote:Op maandag 27 januari 2020 08:53 schreef rival het volgende:
[..]
Die was hier ineens 300 euro, had ik niet verwacht
Ik rekende op 4 tientjes voor het keuren!quote:Op maandag 27 januari 2020 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
300 zou ik helemaal prima vinden.
dan valt het wel tegen ja.quote:Op maandag 27 januari 2020 08:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik rekende op 4 tientjes voor het keuren!
oh jee.... Recent in Huwan geweest?quote:
Ik elk jaar gelijk met de APK, dan is de APK gratis en heb ik gelijk alle andere dingen weer op ordequote:
ik had zaterdag meer last van het LaChouffevirusquote:Op maandag 27 januari 2020 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoor het al, het Coronavirus heeft toegeslagen!
Chocoladevirus dit.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had zaterdag meer last van het LaChouffevirus
Dat is hier nietquote:Op maandag 27 januari 2020 09:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik elk jaar gelijk met de APK, dan is de APK gratis en heb ik gelijk alle andere dingen weer op orde
Oh, als je dat zelf kan scheelt dat welquote:Op maandag 27 januari 2020 09:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is hier niet. Grote beurt doen wij zelf.
ik zou het misschien wel kunnen, maar da is tijd die ik liever aan andere dingen besteed, dus dan maar de garage betalenquote:Op maandag 27 januari 2020 09:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, als je dat zelf kan scheelt dat wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dan moeten ze wel ff onder je motorkapje kijken hoorquote:Op maandag 27 januari 2020 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg ook liever een grote beurt van een vrouw.
quote:Op maandag 27 januari 2020 09:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik werd gister ontvoerd voor mijn verjaardag (al was die in September), naar Keulen.
Supercandy pop-up museum. Wat een instagram hemel! (jammer van die instagram mensen)
Was echt je ogen uitkijkenMeisjes met hele koffers vol outfits en van die insta-boyfriends die zuchtend 10.000 foto's maken voor ze, met hele camera sets en belichtingen
En van die enge moeders met van die dansmeisjes in glitterpakjes. "Nee, ARM omhoog Kelly!!!!"
Wat een armoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werd gister ontvoerd voor mijn verjaardag (al was die in September), naar Keulen.
Supercandy pop-up museum. Wat een instagram hemel! (jammer van die instagram mensen)
Was echt je ogen uitkijkenMeisjes met hele koffers vol outfits en van die insta-boyfriends die zuchtend 10.000 foto's maken voor ze, met hele camera sets en belichtingen
En van die enge moeders met van die dansmeisjes in glitterpakjes. "Nee, ARM omhoog Kelly!!!!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Iedereen kan dat zelfquote:Op maandag 27 januari 2020 09:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, als je dat zelf kan scheelt dat wel
CoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Zo te zien pas je prima tussen die "instagram mensen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en aangezien het geen selfies zijn, was er ook een insta-boyfriend bij..quote:Op maandag 27 januari 2020 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
Zo te zien pas je prima tussen die "instagram mensen"
Met het verschil dat wij overal smakelijk om konden lachen, en zij dood serieus hun vriendjes aan t commanderen warenquote:Op maandag 27 januari 2020 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
Zo te zien pas je prima tussen die "instagram mensen"
maar die olie aftappen is zo'n gedoe zonder brug en goede opvangbak en zoquote:
instachicks neuken nooit meer werkenquote:Op maandag 27 januari 2020 09:30 schreef Ang3l het volgende:
Je zou zo'n insta-chick "influencer" als partner hebben
En altijd koud eten!quote:Op maandag 27 januari 2020 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
instachicks neuken nooit meer werken
vreselijkquote:Op maandag 27 januari 2020 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met het verschil dat wij overal smakelijk om konden lachen, en zij dood serieus hun vriendjes aan t commanderen waren
Ze brengt mooi wel het geld binnen. Als het goed is dan.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met het verschil dat wij overal smakelijk om konden lachen, en zij dood serieus hun vriendjes aan t commanderen waren
99/100 zal er zelf geld op toeleggen gok ikquote:Op maandag 27 januari 2020 09:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze brengt mooi wel het geld binnen. Als het goed is dan.
Ja, waarom niet. Met hulp van Google en Youtube, hoppa.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
Binnenfilter en benzinefilter vervangen enzo?
Oh, bij de mijne is t aan de onderkant een dop losdraaien en laten lopen, gewoon in een afwasteilquote:Op maandag 27 januari 2020 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar die olie aftappen is zo'n gedoe zonder brug en goede opvangbak en zo
Vervolgens door de gootsteen, beetje naspoelen, klaar.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Met hulp van Google en Youtube, hoppa.
[..]
Oh, bij de mijne is t aan de onderkant een dop losdraaien en laten lopen, gewoon in een afwasteil.
Chinaquote:Op maandag 27 januari 2020 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vreselijk
op vakantie zie je ze ook overal.
Sta je bovenop een toren van een kathedraal, staat er zo'n kutje haar vriendje te dirigeren: nee, klim daar bovenop! en dan kijk ik naar daar en moet jij onder die hoek...
Ik denk niet dat dat voor het gros van de instagrammers geldt, eigenlijk.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze brengt mooi wel het geld binnen. Als het goed is dan.
ja, dat is het ook, maar die auto moet toch een stukje van de grond af, anders pas ik er niet onderin om aan die dop te komenquote:Op maandag 27 januari 2020 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Oh, bij de mijne is t aan de onderkant een dop losdraaien en laten lopen, gewoon in een afwasteil.
Oh ik gooi het in zee.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vervolgens door de gootsteen, beetje naspoelen, klaar.
Ik heb oprijplaten.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat is het ook, maar die auto moet toch een stukje van de grond af, anders pas ik er niet onderin om aan die dop te komen
Daar ben ik nooit geweest.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
China
Je ogen worden uitgestoken door selfiesticks, iedereen is alleen maar met zichzelf en de belichting bezig, iedereen aast op het mooiste plekje, vriendjes zijn alleen goed om foto's te maken, voortdurend make-up bijwerken
Mooiste mondkapfoto's.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit geweest.
China heeft momenteel ook wel andere zorgen
Ditquote:Op maandag 27 januari 2020 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga niet zelf aan mijn auto lopen prutsen, dat laat ik de garage wel doen. Die zijn daar veel beter in.
Ja, dat dacht ik ook. Tot bleek dat ze zowel olie als filters gewoon niet vervingen. En wel in rekening brengen.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga niet zelf aan mijn auto lopen prutsen, dat laat ik de garage wel doen. Die zijn daar veel beter in.
O oké. Ik ga gewoon naar een fatsoenlijke garage.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Tot bleek dat ze zowel olie als filters gewoon niet vervingen. En wel in rekening brengen.
Wat we zelf kunnen doen we dus gewoon zelf.
Dit is ook een bij Bovag en RDW aangesloten garagequote:Op maandag 27 januari 2020 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O oké. Ik ga gewoon naar een fatsoenlijke garage.
Ik zorg er meestal voor dat er 0 symptomen zijn voordat iedereen besmet is, dan ontwikkelen ze ook geen medicijnquote:Op zondag 26 januari 2020 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die ook inderdaad. Meestal een van die twee. Zojuist was het me gelukt om iedereen te besmetten, maar het lukte me niet om iedereen te doden, voordat er een medicijn was.
Maar hoe weet ik of de garage dat wel of niet doet dan.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Tot bleek dat ze zowel olie als filters gewoon niet vervingen. En wel in rekening brengen.
ik krijg automatisch (gratis) symptomen.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:44 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik zorg er meestal voor dat er 0 symptomen zijn voordat iedereen besmet is, dan ontwikkelen ze ook geen medicijnalleen op hard duurt dat soms echt lang, vooral in fucking Groenland als je ze daar eindelijk een keertje besmet hebt
Merkje op t dopje zetten en de olie voelen.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hoe weet ik of de garage dat wel of niet doet dan.
door er naast te blijven staan, anders weet je het nooit 100% zekerquote:Op maandag 27 januari 2020 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je devolven, er is een perk dat je dan ook DNA terug krijgt!quote:Op maandag 27 januari 2020 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik krijg automatisch (gratis) symptomen.
volgende keer weer eens proberen. gisteravond even via mijn mobiel gespeeld. Volgens mij heb ik het ook op de pc. Vanavond eens kijken. Dat Rebel Inc lijkt me ook wel leuk.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:46 schreef Halimede het volgende:
[..]
Kan je devolven, er is een perk dat je dan ook DNA terug krijgt!
Lekker met de krik, op straatquote:Op maandag 27 januari 2020 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oliepeil checken. Ipv donker moet het lichte olie zijnquote:Op maandag 27 januari 2020 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niks hoorquote:Op maandag 27 januari 2020 07:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er jongen.
De week is weer begonnen
Wat een asoquote:Op maandag 27 januari 2020 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook een merkje op de dop van de olie gezetquote:Op maandag 27 januari 2020 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oliepeil checken. Ipv donker moet het lichte olie zijn
Best wel, ja. Bij een kennis hebben ze niet gemerkt dat de verstuiver kapot wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |