Alsof jij nog nooit een vrouw hebt gedubbelteamed tijdens een Netflix and chill.quote:
Ik heb geen netflixquote:Op zondag 26 januari 2020 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij nog nooit een vrouw hebt gedubbelteamed tijdens een Netflix and chill.
Oehquote:Op zondag 26 januari 2020 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is voor jou Faxie.
Lijkt me onpraktisch.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is voor jou Faxie.
quote:Op zondag 26 januari 2020 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb je misschien een leuke Arcee cosplay voor hem?
Bussen die in mensen veranderen?quote:Op zondag 26 januari 2020 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zijn trouwens tegenwoordig ook trans Transformers. I shit you not.
Zou sowieso extra op mijn hoede zijn.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zijn trouwens tegenwoordig ook trans Transformers. I shit you not.
Dat is Chromia volgens mijquote:Op zondag 26 januari 2020 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is het beste wat ik kan doen met Google.
quote:Op zondag 26 januari 2020 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een voor CL dan maar. Ben ik een gulle bui.
Omgquote:Op zondag 26 januari 2020 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een voor CL dan maar. Ben ik een gulle bui.
Kopen danquote:Op zondag 26 januari 2020 20:22 schreef Faxie het volgende:
Ik heb dit nodig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weer op vakantie toch binnenkort? Gewoon een vrouw vanuit daar mee naar huis nemen.quote:Op zondag 26 januari 2020 20:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je iets beters te doen met je geld?
Zo'n vietnamese loempiaquote:Op zondag 26 januari 2020 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weer op vakantie toch binnenkort? Gewoon een vrouw vanuit daar mee naar huis nemen.
Nee joh, komt vanzelf als je leuke dingen doet met je leven.quote:Op zondag 26 januari 2020 20:36 schreef Elvi het volgende:
Eigenlijk moet ik van dat daten weer eens werk maken
Ja maar nu vind ik in m'n eentje gamen leuke dingen dus dat gaat niet werken zo hequote:Op zondag 26 januari 2020 20:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee joh, komt vanzelf als je leuke dingen doet met je leven.
quote:Op zondag 26 januari 2020 20:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat ook weer nietquote:Op zondag 26 januari 2020 20:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je iets beters te doen met je geld?
Als je onder 21,- blijft ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit.quote:Op zondag 26 januari 2020 20:36 schreef Elvi het volgende:
Voor de 31ste nog even book depository leegkopen voordat we douane kosten moeten betalen
En gewoon jezelf blijftquote:Op zondag 26 januari 2020 20:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee voorlopig nog nietquote:Op zondag 26 januari 2020 20:36 schreef Elvi het volgende:
Voor de 31ste nog even book depository leegkopen voordat we douane kosten moeten betalen
Ja de ironiequote:Op zondag 26 januari 2020 20:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar als het niet werkt ligt het aan jezelf.
Ow is dat wat ik telkens hoor?quote:Op zondag 26 januari 2020 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en Dino die van een afstandje aan het lachen is.
Hahahahahahahahahquote:Op zondag 26 januari 2020 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De lente komt er weer aan in ieder geval. Komen de vrouwen ook weer buiten om te gaan kiten.
Zat gratis te vinden op Steam toch?quote:Op zondag 26 januari 2020 21:01 schreef Halimede het volgende:
Ik wil gamen maar heb niks om te spelen
SE-verhoudingquote:Op zondag 26 januari 2020 21:01 schreef Faxie het volgende:
Midden in de zomer wel iets beter... 80-20 ofzo
Ik heb 300 games op Steam, en Gamepass voor de xbox/pcquote:
Een paarquote:Op zondag 26 januari 2020 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bleh.
Maar op vakantie waren er toch wel leuke vrouwen bij?
Keuzestressquote:Op zondag 26 januari 2020 21:03 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb 300 games op Steam, en Gamepass voor de xbox/pc
genoeg te spelen, maar niks om te spelen
Helikopter ongeluk...zo kom je raar aan je einde.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een van de beste basketballers ooit
Voor de vrouwen hoef je het niet te doenquote:Op zondag 26 januari 2020 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga ook maar eens zo'n reis zoeken. Mezelf ontdekken.
En geruchten dat zijn kinderen ook in de heli zatenquote:Op zondag 26 januari 2020 21:13 schreef KLF het volgende:
[..]
Helikopter ongeluk...zo kom je raar aan je einde.
Dat is helemaal klotequote:Op zondag 26 januari 2020 21:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En geruchten dat zijn kinderen ook in de heli zaten
Stuk minder raar dan David Carradine.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:13 schreef KLF het volgende:
[..]
Helikopter ongeluk...zo kom je raar aan je einde.
cencuurquote:Op zondag 26 januari 2020 21:22 schreef Faxie het volgende:
Leuk, ze gaan officieel cencuur invoeren in NWS
Wanneer wel? Wat veranderd er nu echt op de 31ste?quote:Op zondag 26 januari 2020 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee voorlopig nog niet
O en Amazon.de
Niets?quote:Op zondag 26 januari 2020 21:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wanneer wel? Wat veranderd er nu echt op de 31ste?
Voor ons klootjesvolk verandert er, voor zover ik heb begrepen, helemaal niks.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wanneer wel? Wat veranderd er nu echt op de 31ste?
Ken hem vooral van de roddelpers maar damn.quote:
Precies wat het het afgelopen half jaar al was dus, maar nu goedgekeurd door Danny.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar ja, "Die bron staat mij niet aan, dus is niet toegestaan"
lol
Je moeder is een feederquote:Op zondag 26 januari 2020 21:39 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder noemde me vanavond een dikkerdje. Nadat ze me ijstaart had gevoerd.
Ik ben in de war.
13 jaarquote:Op zondag 26 januari 2020 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Ow ja z'n dochter zat ook in de heli. Die basketbalde toch ook?
Mijn moeder doet dat altijdquote:Op zondag 26 januari 2020 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben in de war.
Je kan ook een lekker dikkerdje zijn, hoeft niet per se iets negatiefs te zijnquote:Op zondag 26 januari 2020 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben in de war.
Waarom wilde je niet verder?quote:Op zondag 26 januari 2020 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben wel weer de boeman vanavond. Blijf niet uitleggen waarom ik niet verder wilde in een relatie.
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 26 januari 2020 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben wel weer de boeman vanavond. Blijf niet uitleggen waarom ik niet verder wilde in een relatie.
Welkom in het leven als man.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
The craycray's realquote:Op zondag 26 januari 2020 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze houden van ons en willen ons verwennen. Denk ik. Ze zal het wel liefkozend hebben bedoeld. Zoals ik haar ouwe noem, ook liefkozendquote:
Klinkt alsof ze wil weten waarom ze precies is ontslagen zodat ze het de volgende keer beter kan doen.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft ook geen zin.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2020 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
"Ik wilde niet verder omdat je een drammend en dreinend zeikwijf bent"quote:Op zondag 26 januari 2020 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |